Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Nem rossz költségek egy 2000ccm-es verda átíratásakor.39460ft átírási költség.12000ft új forgalmi és törzskönyv.5500ft az új rendszámtábla, mert azt is kellett.15300ft az eredet.1500ft egy ideiglenes kivonás, és ha majd használom is, akkor még 350ft lesz az érvényességi matrinya a rendszámtáblára.
Link to comment
Megosztás:

Nem rossz költségek egy 2000ccm-es verda átíratásakor.39460ft átírási költség.12000ft új forgalmi és törzskönyv.5500ft az új rendszámtábla, mert azt is kellett.15300ft az eredet.1500ft egy ideiglenes kivonás, és ha majd használom is, akkor még 350ft lesz az érvényességi matrinya a rendszámtáblára.

+ kötelezőbizti A0= ~18500/né B10= ~9000/né (Ez BP,Allianz némi kedvezménnyel.)

Link to comment
Megosztás:

Jaja, laza a helyzet.S, még nem is használom, csak egyenlőre összefelé rakom.Tegnap este lebírkóztam azt az izét ott a lengőkarnál.Elvoltam vele vag 2 órát, de kb. a helyén van.CSak olyan kellemtlenség ért, (mármegint) hogy ugye lekötöttem a lengőkart, hogy jobban hozzáférjek ehhez a mókához, aztán kiderült, hogy a talpas is elhalálozott.Szóval cserélhetem azt is, a jobb belső féltengelycsuklóval egyetemben.Hát ezért adta oda a Bank ezt a verdát 3K-ért.De ez van.Amit megcsinálok, már legalább tuti jó lesz.Optimista vagyok, mert mégis csak az ÉN GSI-m!Magamnak csinálom, vagy mijaszösz! :(

Link to comment
Megosztás:

azért nem mérte meg, mert azt mondta, hogy ha egyik hengerben kisebb lenne a kompresszio az latszana, de nem az, úgyhogy felesleges.

Én úgy tudom az kívülről nem látszik - azért találták ki a kompresszió mérést. De,azt mondják ez sem elég pontos,jobb a veszteség mérés.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy tudom az kívülről nem látszik - azért találták ki a kompresszió mérést. De,azt mondják ez sem elég pontos,jobb a veszteség mérés.

nekem amikor a C14NZ-n elszállt az egyik hengerbe a kompresszió(beégett szelep) akkor látszott :( olyan volt a hangja mint egy traktornak, és menni is alig lehetett vele.

holnap megyek még 1 GSIt nézni. :D 8) nem adom fel ilyen könnyen!!!

Link to comment
Megosztás:

Aztec: megnéztem ma a hűtőviz jeladó müködését.. záróérintkező. Legalábbis abból következtetve, hogy ha lehúztam a csatit, akkor még nem volt kühlbigyó. aztán a csatlakozóját rövidrezártam egy dróóóttal, és lön kühlmitbigyówasser.

Szóval tip! Mociház kinyit a kiegyenlítő tartályon lévő kétvezetékes csati leszed.. ha megszünik a kühlm... akkor vagy tényleg kevés a víz, vagy behányt a kapcsoló.

Ha még akkor is megvan a kühl.. akkor meg vhol zárlatos lehet a móka

szerintem...

Mindjárt megnézem hátha megtalálom kapcsi rajzon....

Link to comment
Megosztás:

Nah, megnéztem. elvileg simán testel egy lábat.. ha az egyik vezeték barna.. akkor az a test a másik megy a TID hez.

Szóval ezen a vonalon van valahol zárlat.testelés.. ha a csati leszedésekkor is ott a felirat. .vagy a TID zizzant meg kicsit..

Persze mindez csak szerintem

Link to comment
Megosztás:

Andris az hallgass az idősebbre 8)

sztem ne kapkodd el...most megveszel 800K-ért vmi autót (ami akár csodás is lehet...de elég valószinutlen) aztán ha meg kell vele vmit csinálni akkor csak nézel üres zsebbel? :?

Vagy most rádobod a 800K-t a [s:2a5dee6e42]Miami Kék Kupéra[/s:2a5dee6e42] (ez a név már foglalt) ...szóval a c14nzre...ami ugyanugy nem fog jólmenni :?

sztem türelem és pakolgass még a malacperselybe....

Wolfi, tégla? 8) :(

Link to comment
Megosztás:

Wolfi végig van a műanyag borítás alatt csavar - azt lehet uninstall utána könnyen ki tud venni.... ki kell szedni a b oszlopnál levő borítást és ami a hácssó ülésnél van sőőőt asszem a c oszlopról is le kellett szedni...

fotót nem találok használhatót sajnos....

Laci thx az infot ma csekkolom végre one 1 kis freetime 4 gsi:D Első körben az lesz h lehúzom.....

Link to comment
Megosztás:

Andris az hallgass az idősebbre 8)

sztem ne kapkodd el...most megveszel 800K-ért vmi autót (ami akár csodás is lehet...de elég valószinutlen) aztán ha meg kell vele vmit csinálni akkor csak nézel üres zsebbel? :?

Vagy most rádobod a 800K-t a [s:ae57f26a8f]Miami Kék Kupéra[/s:ae57f26a8f] (ez a név már foglalt) ...szóval a c14nzre...ami ugyanugy nem fog jólmenni :?

sztem türelem és pakolgass még a malacperselybe....

Norbinak kell igazat adni megest. Anno én c16se astrára költöttem rá egy valag pénzt és 1 év után sem közelítette meg a gsit. Inkább rá kell szánni az ídőt és pénzt és találni jó állapotú gsit - akkor már van mire építkezni :idea:

de ez csak sztem.

Link to comment
Megosztás:

Ha ismét gsi-t vennék : 95-96-os évjrat ,lehetőleg 150000Km-óra alatti állással, 1mill2 - 3 környékén. Igaz,hogy nem lenne ócsó de nagy lenne az esély,hogy jó állapotut kaptam. (Azért azt is átvizsgálnám) Másik megoldás opel klubtagtól venni.(Ha épp van eladó vas....reméljük nincs)

De kereskedőtől meg neppertől meg "1ik ismerősömé csak vidéki és én adom el....."stb..... ezektől soha. :( Meg streetracinges fiatal sráctól sem :wink:

Szóval a legjobb tanács : várj vele! Ne kapkodd el.........addig is gyűlik a pénz és majd jön a nekedvaló vas.(Halkan megsúgom,hogy 1millióért vettem a kocsit anno és ráköltöttem eddig cirka 400e Ft-ot) :?

Link to comment
Megosztás:

Wolfi végig van a műanyag borítás alatt csavar - azt lehet uninstall utána könnyen ki tud venni.... ki kell szedni a b oszlopnál levő borítást és ami a hácssó ülésnél van sőőőt asszem a c oszlopról is le kellett szedni...

fotót nem találok használhatót sajnos....

.

Értem.Én is nekiláttam, egy kicsit bontogatta, taliztam a csavarokkal, aztán úgy határoztam, hogy ezt most nem vasárnap délután kell megcsinálni, mert amúgy is ritka szarul vagyok.Megfázás rulez.De a jövő héten sztem holnap délelőtt rászánom az időt, mert jó lenne, de nagyon ha le lenne fóliázva.

Link to comment
Megosztás:

Értem.Én is nekiláttam, egy kicsit bontogatta, taliztam a csavarokkal, aztán úgy határoztam, hogy ezt most nem vasárnap délután kell megcsinálni, mert amúgy is ritka szarul vagyok.Megfázás rulez.De a jövő héten sztem holnap délelőtt rászánom az időt, mert jó lenne, de nagyon ha le lenne fóliázva.

nálunk hasonlow a heylzet, csak mi nem adtuk fel - a nátha elleni hadjárat keretében maszkot hekkeltem, irisznek asc-t javítgattuk ki lett javítva ahol kellett és autómosás és ilyen vidám vasárnapi melókkal üztük az ídőt...

beszélek vele Wolfi h mikor ér rá s összehozzuk neked vhogy a logisztikát :wink:

Link to comment
Megosztás:

nálunk hasonlow a heylzet, csak mi nem adtuk fel - a nátha elleni hadjárat keretében maszkot hekkeltem, irisznek asc-t javítgattuk ki lett javítva ahol kellett és autómosás és ilyen vidám vasárnapi melókkal üztük az ídőt...

beszélek vele Wolfi h mikor ér rá s összehozzuk neked vhogy a logisztikát :wink:

Hálám örökké üldözni fog érte! :D :D

Amúgy még aludtam is délután ,ami nagy szó, mert abszolute nem szoktam, de utána sem volt kedvem hackelni! :(

Link to comment
Megosztás:

én is akartam pihenni hátha akkor eltünik a nátha de nem jött be inkább kicsit nyügösen de ment a hekklés 8) Antinak csinálok ellenfelet ha 1 kijön pítteken ... nekem is one már hengerenkénti pillangóm igaz kicsit másképpen :(

de azért gsit is csinálgattam :wink:

DSCF2380.jpgDSCF2410.jpg

Link to comment
Megosztás:

Szááp hűtómaszk! :D

1ik klubbos ismerőssel cseréltem :wink: :arrow: :roll: :(

nekem naggyon tecc, azt hittem utángyártott de megtaláltam benne a rieger infinitys matrinyát :D de vhogy nem akar asszolni, amit nem teljesen értek.

Neked full illszkedett? nem mintha gáz lenne, majd műanyagos ismerős kilegozza......

Link to comment
Megosztás:

1ik klubbos ismerőssel cseréltem :wink: :arrow: :roll: :(

nekem naggyon tecc, azt hittem utángyártott de megtaláltam benne a rieger infinitys matrinyát :D de vhogy nem akar asszolni, amit nem teljesen értek.

Neked full illszkedett? nem mintha gáz lenne, majd műanyagos ismerős kilegozza......

Ha jól látom, akkor neked is a bal első lámpánál áll el egy kicsit.Amúgy nálam is csak ennyi volt a bibi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.