aztec Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 még megone. egyelőre próbálom kikerülni a 4sale projektet ahogy tudom ökzben bekerültek a kárpitok meg hozogatom rendbe...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 AZTEC ! Ne add el! Szorítunk,hogy sikerüljön! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 AZTEC ! Ne add el! Szorítunk,hogy sikerüljön! láttad az utolsó belövés c. alapművet? ha meg tuom oldani h ne hiányozzon 800K akkor shimán megtartom, nem azért építettem pontosabban restauráltam, hogy vki jól járjon ocsóé' Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 van frankó sí sapkám. Ha gondolod mehetünk pínzé a pínz intézetbe. Én is szűköldököm egy csöppet................ Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 van frankó sí sapkám. Ha gondolod mehetünk pínzé a pínz intézetbe. Én is szűköldököm egy csöppet................ nem arra gondoltam. Hanem mikor mondja a tesó h szorítok n***ger ere a másik: szorícsd a fa**omat :D :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 Emberek kié volt ez a szerszám? Mert tegnap este rommátört az M1/M7 közös szakaszán... :? ez nekem is nagyon ismerős.... de én meg ma reggel láttam egy nem gyenge korlátmutatványt az árpádhíd-szentendrei leföl hajtón egy volkswagány valszeg besokalhatott és megpöckölte a korlátot mind2 oldalt, így az elejehátulja rommá tört, közben meg valszeg még bele is mentek (volt még ott egy monddejó meg egy B corsa is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 ez az astra a dezső neeeeeem :?: :idea: mert akkor váágom melyik ez. Mi tegnap láttunk érdekeset könyvesen from lurdy 2 nagykörösi jobb oldalt robi, rajta véres cuccok rendőr helyszínel. Visszafele mikor lurdy felé jöttünk valszin bámészkodtak a driverek megál6ott a sor és 1 szusis félretépte a kormányt - eredményeképpen benéézett az 1eshez.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
WaseK Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 ez nekem is nagyon ismerős.... de én meg ma reggel láttam egy nem gyenge korlátmutatványt az árpádhíd-szentendrei leföl hajtón egy volkswagány valszeg besokalhatott és megpöckölte a korlátot mind2 oldalt, így az elejehátulja rommá tört, közben meg valszeg még bele is mentek (volt még ott egy monddejó meg egy B corsa is) Én láttam fél 9 felé amikor felpakolták a golfot a trélerre. Ugyanekkor a lehajtó elött meg egy szép nagy teherautó az elötte álló suzuki csomgatartóját a hátsó ülésre helyezte át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 Tudsz róla vmi közelebbit? Sérülés stb. pont az M1-M7 Y-nál M7 belső sávból elindult a kocsi hátulja jobbra, majd kis pörgés után visszapattant a jobb szalagkorlátról, és megállt az M7 külsö sávban... Bal oldalt a B oszloptól hátra cserés a kocsi. Kitört a kerék, a gátló, ajtó nem nyílik, stb... Emberünk vásárolna egy GSi-t építési alapnak, még reggel beszéltem vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 na mijjen? iszonyat pusztító 16sh 8) http://blitzhits2005.uw.hu/DSCF2354.jpg mókásan nézel ki :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 pont az M1-M7 Y-nál M7 belső sávból elindult a kocsi hátulja jobbra, majd kis pörgés után visszapattant a jobb szalagkorlátról, és megállt az M7 külsö sávban... Bal oldalt a B oszloptól hátra cserés a kocsi. Kitört a kerék, a gátló, ajtó nem nyílik, stb... Emberünk vásárolna egy GSi-t építési alapnak, még reggel beszéltem vele. Köszi a felvilágosítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 mókásan nézel ki :( :D Mond meddig gyúrtál, hogy ilyen combod lett? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Október1, 2005 Megoszt Elküldve Október1, 2005 wehehe inkább azt mondjátok L h a 'csába szabadul el egy megfelelően betekrt imbusz ami a nyerget felül fogja? Ugyanis ma belefutottunk 1 ilyenbe...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október1, 2005 Megoszt Elküldve Október1, 2005 wehehe inkább azt mondjátok L h a 'csába szabadul el egy megfelelően betekrt imbusz ami a nyerget felül fogja? Ugyanis ma belefutottunk 1 ilyenbe...... Nyilván korábban meg volt már szaggatva egy kicsit.Amúgy némi menetrögzítő, vagy miamanó megoldást jelenthet.Sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 Wolfi sms ment :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 wehehe inkább azt mondjátok L h a 'csába szabadul el egy megfelelően betekrt imbusz ami a nyerget felül fogja? Ugyanis ma belefutottunk 1 ilyenbe...... Gyárilag minden ilyen fékes csavarka le van rögzítve kék színű csavarrögzítővel. Na az nem csavarodik ki. Mikor az F-en tárcsát akartam cserélni, 3 inbuszt törtem el...s utána jött a légkulcs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 jó, mert az asconán (83') nem volt shemmi ilyesmi. Akkor mit tudtok ajánlani amivel tutto fennmarad? Mert akkor inkább most leszedem és telenyomom vmivel nehogy kedvesem fék nélkül járjon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 CCa. 1500-2500 között van Loctite vagy Würth jó minőségű csavarrögzítő, kb 50-80 ml-es. Elég sokáig kitart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 THX! Nu akkor kitesztelem majd :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 Loctite 243 Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 ide legyetek kedvesek átfáradni egy picit: http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=1016 Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 Nem rossz költségek egy 2000ccm-es verda átíratásakor.39460ft átírási költség.12000ft új forgalmi és törzskönyv.5500ft az új rendszámtábla, mert azt is kellett.15300ft az eredet.1500ft egy ideiglenes kivonás, és ha majd használom is, akkor még 350ft lesz az érvényességi matrinya a rendszámtáblára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Sehol sincs a senkise? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Tudom, hogy valakinek itt KONI gátlói vannak csak már nem emlékszem, hogy kinek. A kérdésem hozzá szólna illetve ha valaki tud infót adni a kérdésemre hát rajta. Az a bizonyos sárga gátló ugye állítható keménységű. Mennyire puha a legpuhább beállítása? Meddig bírja egy ilyen gátló? Rugók terén mi az ami elfogadható ugyanakkor nem beton kemény? Nekem még gyáriak vannak benne de olyan kemények ezek, hogy egy-egy kátyut megtalálva leszakad a vesém :? Le akarom cserélni az első részt rugóstúl gátlóstúl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts