aztec Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 még megone. egyelőre próbálom kikerülni a 4sale projektet ahogy tudom ökzben bekerültek a kárpitok meg hozogatom rendbe......
PetiGSI Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 AZTEC ! Ne add el! Szorítunk,hogy sikerüljön!
aztec Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 AZTEC ! Ne add el! Szorítunk,hogy sikerüljön! láttad az utolsó belövés c. alapművet? ha meg tuom oldani h ne hiányozzon 800K akkor shimán megtartom, nem azért építettem pontosabban restauráltam, hogy vki jól járjon ocsóé'
PetiGSI Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 van frankó sí sapkám. Ha gondolod mehetünk pínzé a pínz intézetbe. Én is szűköldököm egy csöppet................
aztec Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 van frankó sí sapkám. Ha gondolod mehetünk pínzé a pínz intézetbe. Én is szűköldököm egy csöppet................ nem arra gondoltam. Hanem mikor mondja a tesó h szorítok n***ger ere a másik: szorícsd a fa**omat :D :( :D
Kess Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 Emberek kié volt ez a szerszám? Mert tegnap este rommátört az M1/M7 közös szakaszán... :? ez nekem is nagyon ismerős.... de én meg ma reggel láttam egy nem gyenge korlátmutatványt az árpádhíd-szentendrei leföl hajtón egy volkswagány valszeg besokalhatott és megpöckölte a korlátot mind2 oldalt, így az elejehátulja rommá tört, közben meg valszeg még bele is mentek (volt még ott egy monddejó meg egy B corsa is)
aztec Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 ez az astra a dezső neeeeeem :?: :idea: mert akkor váágom melyik ez. Mi tegnap láttunk érdekeset könyvesen from lurdy 2 nagykörösi jobb oldalt robi, rajta véres cuccok rendőr helyszínel. Visszafele mikor lurdy felé jöttünk valszin bámészkodtak a driverek megál6ott a sor és 1 szusis félretépte a kormányt - eredményeképpen benéézett az 1eshez....
WaseK Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 ez nekem is nagyon ismerős.... de én meg ma reggel láttam egy nem gyenge korlátmutatványt az árpádhíd-szentendrei leföl hajtón egy volkswagány valszeg besokalhatott és megpöckölte a korlátot mind2 oldalt, így az elejehátulja rommá tört, közben meg valszeg még bele is mentek (volt még ott egy monddejó meg egy B corsa is) Én láttam fél 9 felé amikor felpakolták a golfot a trélerre. Ugyanekkor a lehajtó elött meg egy szép nagy teherautó az elötte álló suzuki csomgatartóját a hátsó ülésre helyezte át.
FBalazs Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 Tudsz róla vmi közelebbit? Sérülés stb. pont az M1-M7 Y-nál M7 belső sávból elindult a kocsi hátulja jobbra, majd kis pörgés után visszapattant a jobb szalagkorlátról, és megállt az M7 külsö sávban... Bal oldalt a B oszloptól hátra cserés a kocsi. Kitört a kerék, a gátló, ajtó nem nyílik, stb... Emberünk vásárolna egy GSi-t építési alapnak, még reggel beszéltem vele.
redline Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 na mijjen? iszonyat pusztító 16sh 8) http://blitzhits2005.uw.hu/DSCF2354.jpg mókásan nézel ki :( :D
Blitz Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 pont az M1-M7 Y-nál M7 belső sávból elindult a kocsi hátulja jobbra, majd kis pörgés után visszapattant a jobb szalagkorlátról, és megállt az M7 külsö sávban... Bal oldalt a B oszloptól hátra cserés a kocsi. Kitört a kerék, a gátló, ajtó nem nyílik, stb... Emberünk vásárolna egy GSi-t építési alapnak, még reggel beszéltem vele. Köszi a felvilágosítást.
gsi.tamás Elküldve Szeptember30, 2005 Elküldve Szeptember30, 2005 mókásan nézel ki :( :D Mond meddig gyúrtál, hogy ilyen combod lett? :D
aztec Elküldve Október1, 2005 Elküldve Október1, 2005 wehehe inkább azt mondjátok L h a 'csába szabadul el egy megfelelően betekrt imbusz ami a nyerget felül fogja? Ugyanis ma belefutottunk 1 ilyenbe......
warwolf Elküldve Október1, 2005 Elküldve Október1, 2005 wehehe inkább azt mondjátok L h a 'csába szabadul el egy megfelelően betekrt imbusz ami a nyerget felül fogja? Ugyanis ma belefutottunk 1 ilyenbe...... Nyilván korábban meg volt már szaggatva egy kicsit.Amúgy némi menetrögzítő, vagy miamanó megoldást jelenthet.Sztem.
meriva1.8 Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 wehehe inkább azt mondjátok L h a 'csába szabadul el egy megfelelően betekrt imbusz ami a nyerget felül fogja? Ugyanis ma belefutottunk 1 ilyenbe...... Gyárilag minden ilyen fékes csavarka le van rögzítve kék színű csavarrögzítővel. Na az nem csavarodik ki. Mikor az F-en tárcsát akartam cserélni, 3 inbuszt törtem el...s utána jött a légkulcs.
aztec Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 jó, mert az asconán (83') nem volt shemmi ilyesmi. Akkor mit tudtok ajánlani amivel tutto fennmarad? Mert akkor inkább most leszedem és telenyomom vmivel nehogy kedvesem fék nélkül járjon...
meriva1.8 Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 CCa. 1500-2500 között van Loctite vagy Würth jó minőségű csavarrögzítő, kb 50-80 ml-es. Elég sokáig kitart.
uhuhu Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 ide legyetek kedvesek átfáradni egy picit: http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=1016
warwolf Elküldve Október3, 2005 Elküldve Október3, 2005 Nem rossz költségek egy 2000ccm-es verda átíratásakor.39460ft átírási költség.12000ft új forgalmi és törzskönyv.5500ft az új rendszámtábla, mert azt is kellett.15300ft az eredet.1500ft egy ideiglenes kivonás, és ha majd használom is, akkor még 350ft lesz az érvényességi matrinya a rendszámtáblára.
Chaba Elküldve Október4, 2005 Elküldve Október4, 2005 Tudom, hogy valakinek itt KONI gátlói vannak csak már nem emlékszem, hogy kinek. A kérdésem hozzá szólna illetve ha valaki tud infót adni a kérdésemre hát rajta. Az a bizonyos sárga gátló ugye állítható keménységű. Mennyire puha a legpuhább beállítása? Meddig bírja egy ilyen gátló? Rugók terén mi az ami elfogadható ugyanakkor nem beton kemény? Nekem még gyáriak vannak benne de olyan kemények ezek, hogy egy-egy kátyut megtalálva leszakad a vesém :? Le akarom cserélni az első részt rugóstúl gátlóstúl.
Recommended Posts