Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

pályán

Irisszel jöttünk 120al fel Zamárdinál BC 5.9 namondom kipróbálom... rá kb 35 percre már itthon voltunk 11ben ;)

200alá nem nagyon mentünk csak 1-2x mikor futóművel para volt ugyanis elötte való nap szétfeszítettem SXP javallatára futóművet ami túl jól sikerült és néhol úgy tünt felszállási engedély fog kelleni ha folytatjuk útunkat :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

hehe

most zúzták le a caravan hátulját

buszos nem akarta elismerni, mondom ok, hívjunk rendőrt

rendőr ki, buszost majdnem feljelentette, beígért neki egy 1 hónapos jogsit, rögtön elismerte a kárt ;)

amúgy nem vészes, jobb hátsó lámpa tört egy kicsit, sárvédő horpadt, lököst fényezni kell

Link to comment
Megosztás:

féklapok LOL Fékszárny rulez... :twisted: Nekem se gyün be.. esetleg a színe..

Én meg leadtam a verdát Sz.Gabnak. Felkészíti vizsgára.

Furi, hogy kinézek az ablakon, és nem látom a paripámat :sad5:

De ha mákom van csütörtökön már újra meglesz, egy érvényes forgalmival, zöldkarival.. az új-régi rugókkal, meg pár aprósággal...

a zsebem meg könnyem jó pár zsetonnal :? 8)

Aztec: kivi leszek milyenek lesznek a rugók.. tényleg keményebb lesz-é, illetve lejebb,feljebb, vagy szinten marad-é.. :-k

Meg h a kattogás megszűnik-e.. tod amit vizslattunk egyszer..

átnézi a Gab a kéziféket.. bizom benne hogy onnan jön..

Link to comment
Megosztás:

felkészíti? lelkileg? ;)

Amúgy hidd el Laci h keményebb lesz jóval jobban fogja majd fogni az uatakat majd meglátod :wink: nekem csak annyi volt a tré h még mindig magas volt....

A másik: az nem 100 h kézifék okozza, de hogy valamelyik cső ott az fix sztem... anno nekem a fékkötélnek 1ik tartója pattant el és ért hozzá maga a cső a kipuffhoz és az csinált hasonlow hangulatot a vas alá :idea:

Link to comment
Megosztás:

felkészíti? lelkileg? ;)
Ezen jót mosolyogtam :lol: Lelkileg engem kell.. majd a számlázáskor :lol:
Amúgy hidd el Laci h keményebb lesz jóval jobban fogja majd fogni az uatakat majd meglátod :wink: nekem csak annyi volt a tré h még mindig magas volt....

Úgy legyen.. akkor megy be a hátsó is :wink:

A másik: az nem 100 h kézifék okozza, de hogy valamelyik cső ott az fix sztem... anno nekem a fékkötélnek 1ik tartója pattant el és ért hozzá maga a cső a kipuffhoz és az csinált hasonlow hangulatot a vas alá :idea:

Lehet.. a kézit úgyis meg kell nézni.. úgyhogy hátha egy léggyel két ütést.. vagy mit is.. :shock:

nah most húzok melózni, mert még a végén késés lesz belűle... 8)

Link to comment
Megosztás:

Geri, én még adok neked 1 rugót, csak szójjá rám majd ok?

okháj

vagy majd next time beszámoljuk ha mejek hozzád :wink:

Nem tudom érdekel e de vagy most vagy tavasszal mejünk ki múzeumba meg ilyenek.... Ha one kedv gyereeee 8)

Lac ha kace a verda gurulj erre :idea:

Link to comment
Megosztás:

Valszeg a mai délutántól egy Astra GSI tulaja leszek, de sajnos csak átmenbetileg.C20NE, 92-es, kicsit foglalkozni kell majd vele, de sztem max. 60-70e.-ből meglesz a helyrehozatal.A Merkantil Bank telephelyén bukkantam rá, rálicitáltam egy kicsit, (3K) és tegnap hívott a hölgy, hogy annyiért vihetem.Kicsit nehezen kelt életre, mert nem volt benne benya, aztán egyik henger gyengélkedett, de rendbe jött úgy, mint az ingadozó alapjárat is.Utána szépen csendben dolgozott.A mocija nem túl koszos, a hűtővíz kicsit rozsdás volt, de nem olajos, és ahogy körbenéztem, nagyon megcsukva sem volt.Kicsit aggaszt, hogy az ABS kontroll világított, meg a légtömegmérő utáni gumicső elég rendesen meg van hackelve.Valamint a jobb első lámpa, és irányjelző hibádzik.Vagyis ki van törve+apró felületi karcok.Más nincs.vagyis kell majd még egy kilincsrugó, meg sztem 4db ajtócsapszeg.Nyúlványok rendben.Elöl, hátul.

Aztán fájó szívvel el kell majd adnom.Bazzzz!Miért nem találkoztam ezzel a masinával korábban? :?

Viszont a csomitartóban a legvégén találtam egy amolyan merevítő szerűséget.Mennyire széria ez?Olyan, mint ha pl. toronymerevítő lenne, csak nem a toronyban.

Link to comment
Megosztás:

Valszeg a mai délutántól egy Astra GSI tulaja leszek, de sajnos csak átmenbetileg.C20NE, 92-es, kicsit foglalkozni kell majd vele, de sztem max. 60-70e.-ből meglesz a helyrehozatal.A Merkantil Bank telephelyén bukkantam rá, rálicitáltam egy kicsit, (3K) és tegnap hívott a hölgy, hogy annyiért vihetem.Kicsit nehezen kelt életre, mert nem volt benne benya, aztán egyik henger gyengélkedett, de rendbe jött úgy, mint az ingadozó alapjárat is.Utána szépen csendben dolgozott.A mocija nem túl koszos, a hűtővíz kicsit rozsdás volt, de nem olajos, és ahogy körbenéztem, nagyon megcsukva sem volt.Kicsit aggaszt, hogy az ABS kontroll világított, meg a légtömegmérő utáni gumicső elég rendesen meg van hackelve.Valamint a jobb első lámpa, és irányjelző hibádzik.Vagyis ki van törve+apró felületi karcok.Más nincs.vagyis kell majd még egy kilincsrugó, meg sztem 4db ajtócsapszeg.Nyúlványok rendben.Elöl, hátul.

Aztán fájó szívvel el kell majd adnom.Bazzzz!Miért nem találkoztam ezzel a masinával korábban? :?

Viszont a csomitartóban a legvégén találtam egy amolyan merevítő szerűséget.Mennyire széria ez?Olyan, mint ha pl. toronymerevítő lenne, csak nem a toronyban.

KIRÁLYYYYYYYYY ;) :lol: :lol: :( :D

Fényképezz, mit vadállat ámmmmmmmmmmmmmmm :wink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.