Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Ha nem is kell ki venni a motort de a hátsó és bal első bakot és a bölcsőt le kell kötni mert süllyesztett lendkerekes és csak

úgy lehet kuplungot is cserélni meg kivenni a váltót!

ez nem attól, függ hogy mikori az autó? Mert mindig mindenki azt mondja, hogy a korai astra gsi-kben egyszerübb a váltócsere.

Elküldve

ez nem attól, függ hogy mikori az autó? Mert mindig mindenki azt mondja, hogy a korai astra gsi-kben egyszerübb a váltócsere.

kuplung csere.. (én meg ezt hallottam)

Elküldve
Olvasd el mégegyszer. Mondom ki is venni a váltót! A kuplung csere

az lehet évjáratfüggő de nem biztos.

Én had kontárkodjam bele kicsit :lol:

Ha "ablakos", akkor elvileg nem kell levenni a váltót kupluncseréhez.

Váltócsere, ahogy Tomi írta, + nekem meg volt emelve a motor felefelé.

Jelen esetben gondolom, hogy indiferens, hogy C20NE, F16, és nem GSi :)

Elküldve

Akkor leírom mégegyszer és ketté szedem mert nem értitek mit akarok.

Váló ki:

-Hátsó+bal első bak kiköt

-váltókulissza ki

-féltengely kiszabadít + lengőkargömbfej és a korm. összekötö is

-bölcső le (elég félig)

-váltócsavarok ki

-motort vagy felülről rögzíteni vagy alul alábakolni mert le pottyan

és kb ennyi most más nem jut eszembe.

Kuplung csere:

Ha ablakos nem biztos, hogy azon keresztül lehet cserélni. Ez évjárat

függő. Ha ott nem megy mert süllyesztett lendkerekes akkor váltó le!

Elküldve

Köszi a segítséget ! CD esetleg ?

A mióta ez az autóm van egyre több ilyen típusut látok a környéken(péntek Fogarasi felüljáro lábánál lökh.rag.műh.előtt fehér opelclub.hu matricával az oldalüvegen,ma mögöttem Füredin vilkék-sötétkék kb 18:30 -kor ,sötétkék többször is Csertő-Füredi ker-ben) elötte meg fel se tüntek.

Elküldve

A dolog nem évjarat hanem motorszam függö

az sem jelent semmit ha ablakos ...

mert ugye siman fel megy az ablakos valto is a sulyesztett lendkerekes

motorra

mint pl nekem

14128448 ig sima lendekerék utanna pedig sülyesztett

Elküldve
A dolog nem évjarat hanem motorszam függö

az sem jelent semmit ha ablakos ...

mert ugye siman fel megy az ablakos valto is a sulyesztett lendkerekes

motorra

mint pl nekem

14128448 ig sima lendekerék utanna pedig sülyesztett

pont eztet akartam mondani

én is ígyen szoptam be nem is kicsit.....

Elküldve
A dolog nem évjarat hanem motorszam függö

az sem jelent semmit ha ablakos ...

mert ugye siman fel megy az ablakos valto is a sulyesztett lendkerekes  

motorra  

mint pl nekem  

14128448 ig sima lendekerék utanna pedig sülyesztett

Akkor azt is mondhattam volna mert ugye 93 akárhanyadik

hótól már DIS gyújtás van ami motorszám váltásis egyben ill. a kuplungos téma is ehez kapcsolódik!

Tök mindegy mit mondasz évjárat vagy motorszám ebben az esetben

ugyan az.

Elküldve

Akkor azt is mondhattam volna mert ugye 93 akárhanyadik

hótól már DIS gyújtás van ami motorszám váltásis egyben ill. a kuplungos téma is ehez kapcsolódik!

Tök mindegy mit mondasz évjárat vagy motorszám ebben az esetben

ugyan az.

De lehet hogy már nem az eredeti moci, vagy váltó van benne (GSi-nél asszem nem lehetetlen :lol: ).

Elküldve

Akkor azt is mondhattam volna mert ugye 93 akárhanyadik

hótól már DIS gyújtás van ami motorszám váltásis egyben ill. a kuplungos téma is ehez kapcsolódik!

Tök mindegy mit mondasz évjárat vagy motorszám ebben az esetben

ugyan az.

a dis gyujtsahoz semmi köze az egy masik valtas "14137013" tol van DIS

nem kapcsolodik ehez!

és ez nem 93 ban következett be

hanem joval elöbb

mivel az én kocsim 92.aprilisi és sülyesztett lendkerekes

a havaromé 92 majusi és az is az !

Elküldve

Nem vitatkozom. Dolgoztam elég sokat Opeles környezetben stb...

De az, hogy a kintröl behozott és az itthoni kacatok mennyire gyáriak

már senki meg nem mondja! (Mielött valaki beszó nekem is ilyen

ótóm van) Olyasmi zárná le a témát a mint pl a szervízben vannak

jó vastag szerelőknel szoló könyvek tipusonként stb. Abban lehet

ráakadnánk a megoldásra.

Elküldve
Nem vitatkozom. Dolgoztam elég sokat Opeles környezetben stb...

De az, hogy a kintröl behozott és az itthoni kacatok mennyire gyáriak

már senki meg nem mondja! (Mielött valaki beszó nekem is ilyen

ótóm van) Olyasmi zárná le a témát a mint pl a szervízben vannak

jó vastag szerelőknel szoló könyvek tipusonként stb. Abban lehet

ráakadnánk a megoldásra.

nem szol be neked senki sem 8)

de fentebb kiegészitettem hogy a DIS mikortol volt motorszamilag

szoval tök mas a 2 dolog!

Elküldve
A mióta ez az autóm van egyre több ilyen típusut látok a környéken(péntek Fogarasi felüljáro lábánál lökh.rag.műh.előtt fehér opelclub.hu matricával az oldalüvegen

ismerem a tulajt egy nagyon rendes, jófej, segítőkész, okos, szép, művelt, jóhumorú tag 8) 8)

Elküldve

ismerem a tulajt egy nagyon rendes, jófej, segítőkész, okos, szép, művelt, jóhumorú tag 8) 8)

Akkor az egy másik fehér GSi lesz Redi. :wink: :lol: :)

Elküldve

De lehet hogy már nem az eredeti moci, vagy váltó van benne (GSi-nél asszem nem lehetetlen :lol: ).

hidd el hogy gyári ami benne volt nekem és a haveromnak

és asszem aztec nek es antinak sem DIS gyujtasos a mocija

mégis sulyesztett lendekerék van benne

Elküldve
Jópofa hogy Tom beírására írtam, és időben még is előbb sikerült...

..na ezt csináljátok utánam...

Az én kezem volt a dologban... :oops: :oops:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.