Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
G Redi G

minek üzengetsz ott sztondultunk mellettetek :lol:

telóm persze itthon volt :)

akkor mérnem kopogtattál ombre? :(

tudhatnád, hogy szemüvegben sem látok, nemhogy nélküle :D :D

Elküldve

mert nem tudtam írsz :lol:

reggel láttam csaaaak, amúgy meg annyi de annyi tesó volt kinn h magam is Lcsodálkoztam

utána 5sémmel bevertünk 10 jégert fejenkét körúton majd tipli majd hölgy rámtelózott h üljünk ki vhova inni ebből +nemtomhányjéger lett, de 5kor déj end nájtból ő hozott L :oops: :) :( so mosmeg én nem látok :D

Elküldve
Ejjjjj.......milyen kis pofás lett a fórum :lol: 1-2 emoticon még hiányzik :)

Vkinek legalább bejön... Írd meg a társalgóba :D :(

Elküldve
Bazs

mi van a verdáddal? láttam a ki kivelben h vontatás volt....

Benyacső adta meg magát, némileg csordogált belőle a nafta, kicsit necces volt vele közlekedni,

alig tudtuk lerázni a GreenPísssssssssssz aktivistákat, aki majd' környezetvédelmi katasztrófát prognosztizáltak :lol: :) :( :D

Elküldve

Hi,

kigyulladt a mot.diagnosztika lámpám, ill. hát villog. Hol kigyullad hol elalszik. 2e alá esik a fordulat és kigyullad, mejd ezek után néha lemegy 5-600 fordulatra, fulladozik és helyreáll. Egy ideig nyugi azán megint elölrőlk. Lambdaszonda ? erre gyanakszom.

Valamelyikőtök olvasott már ki a gépből hibakódot otthon? mert nincs kedvem kiadni pár ezrest csak azért hogy megtudjam mi a rossz.

elvileg tudom hogy kell csak félek hogy kipukkan valami:) bár a elég egyszerűen írja a rajz. ha van valakinek használható tapasztalata ezügyben szívesen fogadnám.

köszi

Elküldve

Lambda vagy légtömegmérő szerintem. 2 lábat kell összekötni (fejből nem tom) és ráadsz gyújtást majd a motordiagnosztikai lámpa elkezd villogni. A hibasort 3szor megismétli. :wink:

Elküldve

Megtörtént. Összekötöttem azt a két lábat, gyújtást ráadtam azt nem történt semmi :lol: Lehet h nem azt a két lábat kéne összekötni de nem nagyon merek kísérletezni h melyik másik kettő lehet az. Ki tudja mit zárnék rövidre :) pont a csatlakozó sarkában lévő 2 lábat kell összekötni, most h ez így nem jó még maradt 3 variáció:( de szerintem azt már nem piszkálom...

Megjött az optimalizált EPROM-om, hétvégén be is rakom azt kíváncsi vagyok arra a plusz 18 Le-re... meglássuk

Elküldve

Üdvözlöm az Urakat!

Mint kezdő Astra GSI 20xe tulaj némi segítségre lenne szükségem(az autó amit vettem "ár-értékarányos" azaz olcsó,kis hbákkal): a váltó 1-3 fokozatokban erős surlódó hangot ad.Szeretném ezt orvosolni(autószerelői tapasztalataim vannak és hivatásos segítő is),de szeretmém látni előre, hogy mit kell csinálnom.Ehez szeretnék kérni tőletek CD-t amin robbantott ábrák vannak - és tanácsokat-(azt hiszem tis a neve).Persze - a MOTE hagyományainak megfelelően - kölcsönbe(adok üres csere CD-t, hogy a tulaj polcán ne legyenek üres helyek,amig vissza nem adom :lol: ).

Előre is köszi a segítséget! ( tomot@freemail.hu )

Másik kérdésem: Vizsgán mit szolnak a toronymerevítőhöz, le kell-e venni,ha nem, kell-e hozzá papír? Kadett GSI-é felmegy-e az asztrára?

Előre is kössz a válaszokat!

Elküldve

Nekem még nem szóltak vizsgán.

Merevítöhöz ugytudom nem kell papír.

Kadetté nem jó hozzá.

Ha nem is kell ki venni a motort de a hátsó és bal első bakot

és a bölcsőt le kell kötni mert süllyesztett lendkerekes és csak

úgy lehet kuplungot is cserélni meg kivenni a váltót!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.