Zsoltee Elküldve Április29, 2011 Elküldve Április29, 2011 A peremezést természetesen megelőzné egy alapos tömítőzés és arra a tömítő anyagra hajtanád rá a peremet, én azt hittem hogy ez alap ( egyébként az én kocsimon is meg lesz csinálva ez a peremezés, még mindig jobb mint levágni a gyári peremet és élt hagyni, ami akár balesetet is okozhat. ) A lökhárítókból én egyiket sem venném. Mindegyik über hivalkodó, gagyi tuningos sz@r szvsz. B)
Klemy Elküldve Április29, 2011 Elküldve Április29, 2011 A peremezést természetesen megelőzné egy alapos tömítőzés és arra a tömítő anyagra hajtanád rá a peremet, én azt hittem hogy ez alap ( egyébként az én kocsimon is meg lesz csinálva ez a peremezés, még mindig jobb mint levágni a gyári peremet és élt hagyni, ami akár balesetet is okozhat. ) A lökhárítókból én egyiket sem venném. Mindegyik über hivalkodó, gagyi tuningos sz@r szvsz. B) :D)) Szép a természetes is persze, de azért egy nőn is dobhat az optikai tuning:)))) a négy közül kettő tényleg vad már.. szerintem is
jaygab Elküldve Április29, 2011 Elküldve Április29, 2011 A peremezést természetesen megelőzné egy alapos tömítőzés és arra a tömítő anyagra hajtanád rá a peremet, én azt hittem hogy ez alap ( egyébként az én kocsimon is meg lesz csinálva ez a peremezés, még mindig jobb mint levágni a gyári peremet és élt hagyni, ami akár balesetet is okozhat. ) A lökhárítókból én egyiket sem venném. Mindegyik über hivalkodó, gagyi tuningos sz@r szvsz. B) a tömítésre nem gondoltam, az persze korrektebbé teszi, de a fényezés?... az gáz, mert tutti lepattog
Novy Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 a tömítésre nem gondoltam, az persze korrektebbé teszi, de a fényezés?... az gáz, mert tutti lepattog nálunk úgy csinálja a srácc, hogy szétbontja az ívet, mert ugye ott több lemez van, aztán kivágja a belső lemez peremét, és a sárvédőét ráhajtja, és végighegeszti. Fényezésen kívülről nem szokott meglátszani, de a belső oldalon festeni kell, legalább alapozóval.
zotya975 Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 nálunk úgy csinálja a srácc, hogy szétbontja az ívet, mert ugye ott több lemez van, aztán kivágja a belső lemez peremét, és a sárvédőét ráhajtja, és végighegeszti. Fényezésen kívülről nem szokott meglátszani, de a belső oldalon festeni kell, legalább alapozóval. Mit kell ezt ennnyire felfújni? B)
pszilaj Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 Mit kell ezt ennnyire felfújni? http://pics.coldline.hu/pics/222158-20110430-zhOjdQ.jpg :D Hát ez durva! :) Én holnap adom le karosszéria munkára a kocsit. Meg is fogom kérni a szakit, hogy hátul a sárvédő peremét vagy hajtsa fel vagy szedje le. Ugyanis néha eléri a gumi oldalát. Néztem, hogy elvileg nem kellene elérnie, de a gyakorlat azt mutatja, hogy kanyarban engednek annyit a szilentek, hogy végig tudja karistolni a gumi oldalát... B)
streetracer Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 Hát ez durva! :) Én holnap adom le karosszéria munkára a kocsit. Meg is fogom kérni a szakit, hogy hátul a sárvédő peremét vagy hajtsa fel vagy szedje le. Ugyanis néha eléri a gumi oldalát. Néztem, hogy elvileg nem kellene elérnie, de a gyakorlat azt mutatja, hogy kanyarban engednek annyit a szilentek, hogy végig tudja karistolni a gumi oldalát... B) :D Neked milyen felni van a gépen és hányas gumival? Nekem anno volt a G-men 7,5x 17-es alu /40-es gumival és 4 centis ültetéssel és soha nem ért bele az ívbe,pedig jóval kisebb volt a hely a gumi és a ív között a gyárihoz képest.
Zsoltee Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 a tömítésre nem gondoltam, az persze korrektebbé teszi, de a fényezés?... az gáz, mert tutti lepattog Ha megmelegíted előtte a fényezést, akkor nem pattog le. Hidd el, elég sokat kibír a fényezés, ha meleg. Jó nem az agyongittelt sárvédőkről beszélek, a normális gyári fényezésűekről. Nálunk melóban a kemencéből kijövő lökhárítókat jobbra balra hajlítgatják és nem ugrik le róla a festék. Tudom, tudom az még friss, de a régi fényezés is megpuhul ha felmelegíted. B)
Zsoltee Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 B))) Szép a természetes is persze, de azért egy nőn is dobhat az optikai tuning:)))) A nőkön is a normális optikai tuning néz ki jól. Geronazzo Máriával meg a Szandikával már nem járnék. :D
jaygab Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 :D Neked milyen felni van a gépen és hányas gumival? Nekem anno volt a G-men 7,5x 17-es alu /40-es gumival és 4 centis ültetéssel és soha nem ért bele az ívbe,pedig jóval kisebb volt a hely a gumi és a ív között a gyárihoz képest. Ezt nem értem B) Nekem a 7x16 Et35 és 205/50 -el van komoly problémám.
FPepe Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 Ezt nem értem B) Nekem a 7x16 Et35 és 205/50 -el van komoly problémám. Sztem ezért.
jaygab Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 Sztem ezért. annak még jónak kellett volna lennie, többen is mondták, ráadásul az automaxnál márkára leszűrve is a használhatóak között volt, így megvettem B) Most meg szívok vele, az is lehet, hogy eladom őket, csak fájna érte a szívem ,mert sokat buknék rajta... Új felni új gumi, majd 2kilóért, van benne 1000km kábé 1hónapja vettem :D
streetracer Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 annak még jónak kellett volna lennie, többen is mondták, ráadásul az automaxnál márkára leszűrve is a használhatóak között volt, így megvettem B) Most meg szívok vele, az is lehet, hogy eladom őket, csak fájna érte a szívem ,mert sokat buknék rajta... Új felni új gumi, majd 2kilóért, van benne 1000km kábé 1hónapja vettem :D Szerintem is jónak kell lennie az ET-35nek.A régi 17-esem is az volt és nem ért bele sehová.A gumi melyik részét karcolja?Futófelület vagy oldalfal?
Zsoltee Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Amikor felnit vesztek nem használtok ET kalkulátort?
Novy Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 annak még jónak kellett volna lennie, többen is mondták, ráadásul az automaxnál márkára leszűrve is a használhatóak között volt, így megvettem B) Most meg szívok vele, az is lehet, hogy eladom őket, csak fájna érte a szívem ,mert sokat buknék rajta... Új felni új gumi, majd 2kilóért, van benne 1000km kábé 1hónapja vettem :D Gumi és gumi között is van sok eltérés, azonos méretben is, ha más a gyártó.
pszilaj Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 :D Neked milyen felni van a gépen és hányas gumival? Nekem anno volt a G-men 7,5x 17-es alu /40-es gumival és 4 centis ültetéssel és soha nem ért bele az ívbe,pedig jóval kisebb volt a hely a gumi és a ív között a gyárihoz képest. Nekem 7x15 ET35-ös van fenn 195/60-as gumikkal és úgy gondoltam, nem fog bele érni, de hozzá ér, ami zavar... B)
tgabika76 Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Sztem ezért. Sztem meg nem ezért. Nekem 7.5x17 ET35-ös kerekem van 215/45 R17 gumival, ami átmérőben is nagyobb 14mm-rel, és kijjebb is lóg 6mm-rel, mégsem ér bele. Ott az elvásott hátsó futómű (gyenge rugó/lengéscsillapító) lesz a ludas sztem...
jaygab Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Amikor felnit vesztek nem használtok ET kalkulátort? de igen, épp ezért mertem megvenni B)
jaygab Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Sztem meg nem ezért. Nekem 7.5x17 ET35-ös kerekem van 215/45 R17 gumival, ami átmérőben is nagyobb 14mm-rel, és kijjebb is lóg 6mm-rel, mégsem ér bele. Ott az elvásott hátsó futómű (gyenge rugó/lengéscsillapító) lesz a ludas sztem... 4éves, 40.000km-rel... Lehetséges, hogy elvásott? 3hét múlva megyek uhuhuékhoz műszakira, fel lesz rakva a gyári acél a téli gumikkal a vizsgára, majd ott megmondják, hogy kell e cserélni csillapítót/rugót? Ha igen, akkor cserés lesz mindenképp, ha ez a dolog is megoldódik tőle, akkor meg lesz öröm-bódottá B)
jaygab Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Szerintem is jónak kell lennie az ET-35nek.A régi 17-esem is az volt és nem ért bele sehová.A gumi melyik részét karcolja?Futófelület vagy oldalfal? http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=790404
streetracer Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=790404 B) Nem semmi!!! Szerintem is a futóművel lesz valami probléma.De a "rázópad" úgy is megmondja.Viszont ha valamit cserélned kell biztos hogy olcsóbb lesz mint négy új felni+gumi :) :D
jaygab Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 B) Nem semmi!!! Szerintem is a futóművel lesz valami probléma.De a "rázópad" úgy is megmondja.Viszont ha valamit cserélned kell biztos hogy olcsóbb lesz mint négy új felni+gumi :) :D Hát ha el tudnám adni hasonló áron ezeket a kerekeket, mint amennyiért vennék rá jó méretben újakat, akkor azért az olcsóbb megoldás lenne, mert a rugó és/vagy l.csillapító sem lesz 2fillér. Valószínűleg kevesebbet buknék az eladásnál, csak ki fogja megvenni??? Ha a rázópad szerint a futómű rendben, akkor marad a rugóhatároló gumipogácsa behelyezése, vagy az eladás bármi áron...
spzoli Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Hát ha el tudnám adni hasonló áron ezeket a kerekeket, mint amennyiért vennék rá jó méretben újakat, akkor azért az olcsóbb megoldás lenne, mert a rugó és/vagy l.csillapító sem lesz 2fillér. Valószínűleg kevesebbet buknék az eladásnál, csak ki fogja megvenni??? Ha a rázópad szerint a futómű rendben, akkor marad a rugóhatároló gumipogácsa behelyezése, vagy az eladás bármi áron... Sokat buknál, maradjunk annyiban. B)
Klemy Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Amikor felnit vesztek nem használtok ET kalkulátort? nem is tudtam hogy van... a pénztárcát néztem meg, meg visszavittem az üvegeket:))) mária és sandyka nálam sem nem befuto már:))) azok a másik két lökös már:))))
Recommended Posts