Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Optikai tuning


uhuhu

Recommended Posts

  • 2 months later...

Sziasztok! Ha sikerül beillesztenem a madárról képet, akkor látható is, hogy miről érdeklődöm...

http://kepfeltoltes.hu/110422/P1010001_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110422/P1010268mod_...ltoltes.hu_.jpg

nos remélem látszik az "alapanyag"...)

Amihez tanács, vagy segítség kéne, hogy csinos kis "ormányt" szeretnék gyártani rá... körbe néztem, s sajnos 100K körül lenne festéssel együtt olyan, amit érdemes is lenne megvenni... viszont megcsinálni a töredéke lenne... műhely, eszközök, szándék adottak, szaktudás hiányzik:))

Ha valaki tud javasolni akár csak egy oldalt, ahol ennek utána lehet nézni, megköszönném...

maga a mechanizmus okés, arrol van video bőven, de pl. miből és hogyan készül a sablon?.... stb....

Előre is köszi mindenkitől.... Klemy

klementt@invitel.hu

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ha sikerül beillesztenem a madárról képet, akkor látható is, hogy miről érdeklődöm...

http://kepfeltoltes.hu/110422/P1010001_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110422/P1010268mod_...ltoltes.hu_.jpg

nos remélem látszik az "alapanyag"...)

Amihez tanács, vagy segítség kéne, hogy csinos kis "ormányt" szeretnék gyártani rá... körbe néztem, s sajnos 100K körül lenne festéssel együtt olyan, amit érdemes is lenne megvenni... viszont megcsinálni a töredéke lenne... műhely, eszközök, szándék adottak, szaktudás hiányzik:))

Ha valaki tud javasolni akár csak egy oldalt, ahol ennek utána lehet nézni, megköszönném...

maga a mechanizmus okés, arrol van video bőven, de pl. miből és hogyan készül a sablon?.... stb....

Előre is köszi mindenkitől.... Klemy

klementt@invitel.hu

Szép autó, pont ezért én lebeszélnélek erről a melóról! A képeken látni hogy mi munka van egy ilyenbe...és azok az emberek nem először csinálják! A lökhárító, folyamatos mozgásban, rezgésben van! Lepattanhat, megrepedhet, stb stb még náluk is. Ezzel nem akarom az ő munkájukat lebecsülni de a fenti Hsz utolsó képén láthatod mennyi kittet készül ráhúzni arra az egy darab lökösre.... Elképesztő!! Én annyi kitt anyagot 5 autóra használok.

Az én javaslatom, ha megfogadod hanem, de szerintem sokan egyetértenek velem: a kevés olykor több! Tegyél fel előre egy Irmscher lököst, vagy egy Astra G OPC lököst, esetleg ha minden kötél szakad akkor egy sima visszafogott toldatot! De hótoló lököst ne!!

Ha mindenképp hótoló lököst akarsz, akkor bizony az egyéb tuningüzletek lökösei egy fokkal jobbak, igaz hogy nem egyedi, de ők negatívot használnak a gyártás során! Gélt fújnak a negatívra, amit elválasztópasztával bekennek előtte, így kezdik a laminálást. A fényezőnek ha jó a negatív, és a leválasztást egy deka kittet nem kel kennie a lökösre!!

Ui: Szép a fólia, szép a fényezés, és jók a felnik is... Ha elfogadsz egy építő kritikát: A matrica jól áll egy Nascar autón, esetleg egy Rally autón... de személy autón nem! Nem kell az a Főnix tuning matrinya, meg az a Remus matrinya, a H-ás matrica meg pláne!!! És ilyen autónál már elengedhetetlen a minimum 40/40 ültetés! B)

Link to comment
Megosztás:

Az én Carello lámpám foncsora bírja már évek óta, de relézni mindenképp kell.

Szia.

Szerintem a gépedhez bőven elég lenne az első toldat felszerelése.Összedolgozni a lökössel és esetleg még a rendszámfészket fel lehetne tölteni.Az enyémen így van.Nem töröd meg a gyári vonalat és mégis más. B)

http://kepfeltoltes.hu/110425/saj_t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az üvegszálazás nem olyan egyszerű munka.Ha bele akarsz kezdeni érdemes először valakihez "hozzácsapódni" hogy megtanulhasd a fogásokat.Az anyagok is belekerülnek jó pár ezer forintba és ha egyszer elrontottad akkor a cucc megy a kukába.

Ha csak egy első lököst vagy toldatot akarsz csinálni nem valószínű hogy olcsóbban kijössz mintha a valamelyik boltban megvennéd készen.

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Szerintem a gépedhez bőven elég lenne az első toldat felszerelése.Összedolgozni a lökössel és esetleg még a rendszámfészket fel lehetne tölteni.Az enyémen így van.Nem töröd meg a gyári vonalat és mégis más. B)

http://kepfeltoltes.hu/110425/saj_t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az üvegszálazás nem olyan egyszerű munka.Ha bele akarsz kezdeni érdemes először valakihez "hozzácsapódni" hogy megtanulhasd a fogásokat.Az anyagok is belekerülnek jó pár ezer forintba és ha egyszer elrontottad akkor a cucc megy a kukába.

Ha csak egy első lököst vagy toldatot akarsz csinálni nem valószínű hogy olcsóbban kijössz mintha a valamelyik boltban megvennéd készen.

Yes! Szép munka! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok akkor újra...

Nos köszi a hozzászólásokat a "csirkerácson" jót mulattam... Erről az jutott eszembe, hogy valóban: Egy olyan 6-8 éve egyszerűen kiröhögtem a "tuningmatyikat", most meg, hogy örexem, meghülyülni látszok a témában:)) Nem vagyok elszállva, hiszen a család mellett a pénztárca igen szükös az ilyenre, dehát a kevésből is próbál az ember szépet alkotni...

Jut eszembe köszi a kinézet dícséreteket, simogatom is eleget....

Két dolgon gondolkoztam már eddig is.. és amit leírtatok megerősített... mivel nem nagyüzemi gyártásról lenne szó, így egyedül ez nem menne...sajnos csapódni nincs kihez a környéken így segítséggel magamnak megcsinálni sem lenne sikeres, sőt valszeg elmenne csak a kedvem... Így venni fogok egyet... aztán rohadtul vigyázok rá..)))

A matricázás valóban a rally-ból jött:)) A nélkül, olyan "nagyonkék" érzésem volt, amikor ránéztem a sasra, gondoltam feldobja... B))

Az ültetéssel kapcsolatban satu hülye vagyok, de ahogy nézem az árakat az állítható futómümagassághoz a cuccokat kicserélni az auto árával vetekedne.... ez a 40/40 amit írtatok, mire és hogyan értendő, illetve mit is kell cserélni hozzá? csak a rugót, vagy telokat, mindent?

Klemy

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok akkor újra...

Nos köszi a hozzászólásokat a "csirkerácson" jót mulattam... Erről az jutott eszembe, hogy valóban: Egy olyan 6-8 éve egyszerűen kiröhögtem a "tuningmatyikat", most meg, hogy örexem, meghülyülni látszok a témában:)) Nem vagyok elszállva, hiszen a család mellett a pénztárca igen szükös az ilyenre, dehát a kevésből is próbál az ember szépet alkotni...

Jut eszembe köszi a kinézet dícséreteket, simogatom is eleget....

Két dolgon gondolkoztam már eddig is.. és amit leírtatok megerősített... mivel nem nagyüzemi gyártásról lenne szó, így egyedül ez nem menne...sajnos csapódni nincs kihez a környéken így segítséggel magamnak megcsinálni sem lenne sikeres, sőt valszeg elmenne csak a kedvem... Így venni fogok egyet... aztán rohadtul vigyázok rá..)))

A matricázás valóban a rally-ból jött:)) A nélkül, olyan "nagyonkék" érzésem volt, amikor ránéztem a sasra, gondoltam feldobja... :D)

Az ültetéssel kapcsolatban satu hülye vagyok, de ahogy nézem az árakat az állítható futómümagassághoz a cuccokat kicserélni az auto árával vetekedne.... ez a 40/40 amit írtatok, mire és hogyan értendő, illetve mit is kell cserélni hozzá? csak a rugót, vagy telokat, mindent?

Klemy

Nem baj! Nagyon kéken az igazi :) !

40/40 az mm-ben értendő. Ha veszel egy 40/40-es ültető rugót az 40mm-t fogja lejjebb hozni a bódét! Minnél nagyobb a szám, annál jobban igénybe veszi a telókat, ezért ha 40/40-él nagyobb ültetést szeretnél, ott már tanácsos telókkal együtt cserélni. Ha viszont elég a 40mm-es ültetés akkor elég csak ültetőrúgókat venned. Rengeteg márka közül választhatsz: Koni, FK, TA, Merwede, Vogtland, Eibach, Apex, H&R.... több nem jut az eszembe B) Gondolom pénztárcafüggő a dolog, de ezeknél is igaz, hogy a nagyon olcsó, az nagyon szar...és a nagyon drága, nem feltétlenül a nagyon jó. Pl a TA-Technix-ről elég sok rosszat hallottam.

Az előzőhöz még annyit hogy itt van egy kép az Astra G OPC lökhárítójáról: Kattints ide Szerintem ezerszer különb mint egy hótoló tunyinglökös! :(

Link to comment
Megosztás:

Az előzőhöz még annyit hogy itt van egy kép az Astra G OPC lökhárítójáról: Kattints ide Szerintem ezerszer különb mint egy hótoló tunyinglökös! :)

Ezzel egyetértek, csak sajna ez iszonyat drága. :D

Maga a lökhárító üresen olyan 180e Ft körül van, de ehhez még meg kell venni a rácsokat, ködlámpákat, színre fújni... így a végösszeg közelebb lesz a 300e-hez, mint a 200-hoz... B)

Pontosan ezért választottam én is inkább egyedit, de mivel a letisztultabb, gyári közeli megoldásokat szeretem, ezért az enyém is nagyon hasonló lett az OPC lököshöz, de felébe sem került. Most ilyen:

__461.JPG

Ezen kívül még amúgy a Lexmaul lököse tetszik, csak ez megint iszonyat drága (469€, és ehhez még meg kell venni az Astra H ködlámpáit, merthogy azok passzolnak bele, + le kell fényezni). Erről volna szó amúgy:

218841-20110426-L4JLPX.jpg

Még egy kép róla:

218842-20110426-92zLE3.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok akkor újra...

Nos köszi a hozzászólásokat a "csirkerácson" jót mulattam... Erről az jutott eszembe, hogy valóban: Egy olyan 6-8 éve egyszerűen kiröhögtem a "tuningmatyikat", most meg, hogy örexem, meghülyülni látszok a témában:)) Nem vagyok elszállva, hiszen a család mellett a pénztárca igen szükös az ilyenre, dehát a kevésből is próbál az ember szépet alkotni...

Jut eszembe köszi a kinézet dícséreteket, simogatom is eleget....

Két dolgon gondolkoztam már eddig is.. és amit leírtatok megerősített... mivel nem nagyüzemi gyártásról lenne szó, így egyedül ez nem menne...sajnos csapódni nincs kihez a környéken így segítséggel magamnak megcsinálni sem lenne sikeres, sőt valszeg elmenne csak a kedvem... Így venni fogok egyet... aztán rohadtul vigyázok rá..)))

A matricázás valóban a rally-ból jött:)) A nélkül, olyan "nagyonkék" érzésem volt, amikor ránéztem a sasra, gondoltam feldobja... B))

Az ültetéssel kapcsolatban satu hülye vagyok, de ahogy nézem az árakat az állítható futómümagassághoz a cuccokat kicserélni az auto árával vetekedne.... ez a 40/40 amit írtatok, mire és hogyan értendő, illetve mit is kell cserélni hozzá? csak a rugót, vagy telokat, mindent?

Klemy

Hali.

Hétköznapi használatra bőven megfelel az ültetőrugó.Árban nem is vészes (20-30 között megvan).Bár én 40/40 helyett a 40/30-ast ajánlanám.Ennél elől 4 hátul 3 centit ültet,így egy kicsit "orra ejti az autót" agresszívebb megjelenést kölcsönözve.Kb. úgy mint az előző képen lévő coupé. :) Az állítható futómű inkább a cult vagy clean stílushoz való ahol a cél az autó minél mélyebbre ültetése.Ezzel nem ritka a 8-10 centis ültetés.

Én a helyedben először az ültetést rendezném,utána választanék első lököst.Nagyon sokan ráfáznak a fordított sorrendre.Először felrakják a tuninglököst ami amúgy is mélyebbre nyúlik mint a gyári utána ültetnek és innentől kezdve gyakorlatilag az autójuk használhatatlan a hétköznapi közlekedésben.Felakadnak a garázsfeljárón,fekvőrendőrön stb...

Ha gondolod csak egy egyszerű trükk amit ajánlani szoktam az ültetésre vágyóknak.Fogsz egy mérőszalagot.Leméred hogy az autó lökhárítójának a legalacsonyabb pontja mennyire van a földtől.Utána ebből elveszel 4-6-8 centit.Így képet kapsz róla hogy kb mennyi az az ültetés amit még bevállalnál.Ugyanezt "eljátszhatod" hátul is.

Ha hétköznapi használatban van a gép bőven elég a 4 centi.Sajnos a magyar útviszonyokat figyelembe véve még sokszor ez is sok. :D

Link to comment
Megosztás:

Nos nem tok alunnyi, bújom a sok tunying ódalt:)))

Köszi a rengeteg tanácsot.. Az OPC valóban szép, viszont nyersen a legolcsóbban is 160K ért láttam... Ha ilyenbe beruháznék az asszony elválna az tuti:)

ültetés....: A képen nem jól látni, mert ferdén állok, de ez egy 2000 es születésű, 1.7 DTi Astra, az az "opel 100' as kiadású, amiben isuzu szív dobog... no csak azért írtam le, hogy aki látta már tujja, hogy ez eleve kissé arcra van ejtve, tehát kissé az eleje mintha lejjebb lenne, de lehet hogy csak a kialakítása miatt érzéki csalódás:))

Az ültetéssel magával annyi a bajom csak, hogy egy kisebb (nah jó, közepesnél) huppanónál, így is beleüt az eleje a gumiba.. 16 colos felnik vannak rajta, s mivel az asszony is vezeti , így - pont az útiszonyok:) miatt- nem mertem vékonyabb husút tenni...

Mondjuk, ha rátehénkedek a 80 kilommal az elejére, akkor azért hintázik szépen...) lehet hogy a telok már eleve fosok?

Merthogy Én laikusként (Én eddig csak vezettem, sosem szereltem) B)) azt gondolnám, hogy a magasságért és a rugózásért magáért mind a rugók, mind a telók együttesen felelősek, mármitn azok együttesen hantnak, ezt kéne összhangba hozni nem?:D

Na ezt jo ######ul leirtam igy hajnalban:))

Klemy

Link to comment
Megosztás:

És amit Alex0403 kifelejtett:

A 40/40 az ültetés mértékét határozza meg milliméterben elöl/hátul. Merthogy így az ültető szetteket jelölik.

Való igaz... B)

Ezzel egyetértek, csak sajna ez iszonyat drága. :)

Maga a lökhárító üresen olyan 180e Ft körül van, de ehhez még meg kell venni a rácsokat, ködlámpákat, színre fújni... így a végösszeg közelebb lesz a 300e-hez, mint a 200-hoz... :D

Pontosan ezért választottam én is inkább egyedit, de mivel a letisztultabb, gyári közeli megoldásokat szeretem, ezért az enyém is nagyon hasonló lett az OPC lököshöz, de felébe sem került. Most ilyen:

http://kephost.hu/kep/2011/04/__461.JPG

..........

Tényleg jól néz ki! Cééép :(

Link to comment
Megosztás:

Klemy, első körben szerintem próbáld meg valakivel megperemeztetni a sárvédőidet. Gyárilag van befelé a kerékdob felé egy 1-2cm-s lemez, amit ha visszahajtasz a sárvédőre, akkor nyersz elég sokat. Ezt peremező szerszámmal és egy hőlégfúvó segítségével tudod a legkönnyebben és legszebben megtenni. Ha nincs peremeződ, akkor pedig gumi vagy műanyag kalapács és ugyanúgy hőlégfúvó.

Kalapácsosat most hirtelen nem találom.

Amit még le akartam írni az az, hogy az ültető és tuningrugók nem csak lejjebb teszik a kocsit, hanem egyben keményebben is, tehát elvileg ugyan annál az úthibánál kisebbet is mozdul. De mivel közel van a peremhez, így bele fog érni. Peresebb gumi és/vagy a sárvédő peremezés lenne neked a legjobb. B)

Link to comment
Megosztás:

Klemy, első körben szerintem próbáld meg valakivel megperemeztetni a sárvédőidet. Gyárilag van befelé a kerékdob felé egy 1-2cm-s lemez, amit ha visszahajtasz a sárvédőre, akkor nyersz elég sokat. Ezt peremező szerszámmal és egy hőlégfúvó segítségével tudod a legkönnyebben és legszebben megtenni. Ha nincs peremeződ, akkor pedig gumi vagy műanyag kalapács és ugyanúgy hőlégfúvó.

Kalapácsosat most hirtelen nem találom.

Amit még le akartam írni az az, hogy az ültető és tuningrugók nem csak lejjebb teszik a kocsit, hanem egyben keményebben is, tehát elvileg ugyan annál az úthibánál kisebbet is mozdul. De mivel közel van a peremhez, így bele fog érni. Peresebb gumi és/vagy a sárvédő peremezés lenne neked a legjobb. :D

Pár gondolatot én is írnék. Peremezés egyáltalán nem az ajánlott kategória, pláne nem a sufni tuningos módszerrel, kalapáccsal, atyaisten??!! B)

Ha azt akarod , hogy a sárvédőd pár éven belül elkezdjen rohadni, akkor persze neki lehet esni nyugodtan. Olyan festéket ami bírná az ilyen mértékű beavatkozást még nem igen találtak fel, tehát a minimum, hogy utána fényeztetni is kellene! Ráadásul, ha belegondolsz ha felhajtod azt a peremet, akkor abban megáll minden szar (víz, sár) és még nagyobb esély van a korrózióra.

Pont tegnap voltam egy ilyen peremezős helyen (össz-vissz. kettőt találtam, egyet Pécsen, egyet itt Pesten ) megkérdezni pár dolgot.

Maga aki csinálja beszélt le róla, mert ő is elmondta az előbb felsoroltakat, pedig ő szakszerűen a videón is látható módon csinálja, de a veszélyek akkor is megvannak.

Ha mindenképpen akarod, akkor egyébként meg tudom adni az elérhetőséget, oldalanként 4.000ft-ért csinálja, már csak ezért sem érdemes házilag nekiállni.

De én nem javaslom sehogy sem!

Egyébként baromi szép a kocsid így is , ilyen dolgokon nem kellene törnöd a fejed, mint ültetés, sportfutómű stb...

A matricákat én is leszedném,

hátra mindenképpen egy nJoy lámpát, előre meg esetleg egy szebbik angel eye-t tennék, attól tényleg szebb lenne, meg olcsóbban is kijössz belőle. (A kiszerelt njoy fényszóróidat pedig potom pénzért eladhatnád nekem :) :( :)

Egyébként én 3 hete vettem (elvileg jó, gyakorlatilag meg nem jó) új kerekeket a g astram-ra 7*16" ET35, 205/50-es gumikkal és megszívtam mert nekem is beleér, először azt hittem a sárvédő pereme, ezért is mentem el én is a peremezőshöz, de ő felvilágosított, hogy nem az, hanem a dobbetét és a sárvédő ill. a lökhárító találkozásánál található műanyag rész és maga a lökösnek a rögzítő csavarja ér bele.

A bal oldalt jobban, a jobb oldalt kevésbé, ez meg az astráknak a nem szimmetrikus futóműve miatt van.

Most pénteken megyek műanyag karosszériáshoz, hátha megoldja nekem a gondomat pár ezresből. Ha nem tudja, akkor el kell adnom a vadiúj, 500km-t futott kerekeimet és kell vennem újat , ami a gyári adatokhoz jobban közelít.

Egy biztos a tuninggal mindig csak a baj van (rendőrség, műszakiNKH, útviszonyok stb...)és befektetésnek sem kifizetődő, ha egyszer el akarod adni, nehezebb lesz sokkal.

Link to comment
Megosztás:

Nos a peremezést megnéztem és nekem is rögvest a fényezés jutott eszembe...

Az elképzelhető, hogy vagy a rugókat, vagy a csillapítókat kicserélem, de olyanra amilyenek vannak most is benne, mivel kb. így is hintázik 2-4 centit... ami vélhetően az elöregedett 10-11 éves alkatrészek miatt lehet.... ha már nem hintázik nekem ennél a magasságnál, csak max két centit az jó lenne.... akkor a gumi nem ütne már bele...

A kerekekről nem mondok le, s valóban, ahogy írtad is, nekem is a lökös felfogató csavart nyalogatta a gumi ....

kinéztem az ormányokat:))

Ha tudom beillesztem ide minnyá....:

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/6477810...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/9181595...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/5160400...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/1232349...ltoltes.hu_.jpg

A lámpakérdést sajna nem tom megoldani az anyagi vonzata miatt... vagy max ugy hogy ha sikerül a gyáriakat eladni és max kipótolom:)) talán..

Az elsők nem njoy ok, csak xenonosítva van a nagy égője... a lámpa maga gyári, 13K ért fájt az átalakítás, saját melo:)

Link to comment
Megosztás:

Nos a peremezést megnéztem és nekem is rögvest a fényezés jutott eszembe...

Az elképzelhető, hogy vagy a rugókat, vagy a csillapítókat kicserélem, de olyanra amilyenek vannak most is benne, mivel kb. így is hintázik 2-4 centit... ami vélhetően az elöregedett 10-11 éves alkatrészek miatt lehet.... ha már nem hintázik nekem ennél a magasságnál, csak max két centit az jó lenne.... akkor a gumi nem ütne már bele...

A kerekekről nem mondok le, s valóban, ahogy írtad is, nekem is a lökös felfogató csavart nyalogatta a gumi ....

kinéztem az ormányokat:))

Ha tudom beillesztem ide minnyá....:

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/6477810...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/9181595...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/5160400...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/1232349...ltoltes.hu_.jpg

A lámpakérdést sajna nem tom megoldani az anyagi vonzata miatt... vagy max ugy hogy ha sikerül a gyáriakat eladni és max kipótolom:)) talán..

Az elsők nem njoy ok, csak xenonosítva van a nagy égője... a lámpa maga gyári, 13K ért fájt az átalakítás, saját melo:)

Hát nekem pedig njoynak tűnik, sötétebb mint az enyém és nem a xenonosítás miatt! Biztos nem njoy??? B)

Link to comment
Megosztás:

Nos a peremezést megnéztem és nekem is rögvest a fényezés jutott eszembe...

Az elképzelhető, hogy vagy a rugókat, vagy a csillapítókat kicserélem, de olyanra amilyenek vannak most is benne, mivel kb. így is hintázik 2-4 centit... ami vélhetően az elöregedett 10-11 éves alkatrészek miatt lehet.... ha már nem hintázik nekem ennél a magasságnál, csak max két centit az jó lenne.... akkor a gumi nem ütne már bele...

A kerekekről nem mondok le, s valóban, ahogy írtad is, nekem is a lökös felfogató csavart nyalogatta a gumi ....

kinéztem az ormányokat:))

Ha tudom beillesztem ide minnyá....:

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/6477810...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/9181595...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/5160400...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110427/1232349...ltoltes.hu_.jpg

A lámpakérdést sajna nem tom megoldani az anyagi vonzata miatt... vagy max ugy hogy ha sikerül a gyáriakat eladni és max kipótolom:)) talán..

Az elsők nem njoy ok, csak xenonosítva van a nagy égője... a lámpa maga gyári, 13K ért fájt az átalakítás, saját melo:)

Nálam a 4-es a nyerő.Talán még az 1-es,de a 2-es 3-as már egy kicsit extrém a Te gépedre szerintem. B)

Viszont az ültetésről szerintem ne mondjál le.A tuninghoz az is hozzátartozik mint a húsleveshez a só.És ha kihagyod úgy jársz vele minta levessel.Olyan.olyan de még sem az igazi.Ha csak az "alapot" a 30/30-ast rakod bele már lejjebb kerül a gép viszont hintázni messze nem fog annyit.

Nekem anno 40/30-as ültetés volt és ezekkel az autó max 1-1,5 centit hintázott.Keményebb,pattogósabb,stabilabb lett a gép.Soha nem gondoltam volna hogy négy rugó ennyit számíthat.Az is igaz hogy onnantól kezdve óvatosabban,körültekintőbben kell vezetni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.