uhuhu Elküldve Február9, 2006 Elküldve Február9, 2006 Ide lehet betenni a karosszéria tuning dolgokat. na itt egy két izelitő: bár lehet hogy ezek a cicás autók topikba valók :) http://www.opeliglesias.com/Tuneds/Images/astragsired.jpg
bazs Elküldve Február9, 2006 Elküldve Február9, 2006 a legelső kép mondjuk szerintem ügyes montír, a lámpák valszeg G Astráról származnak, kicsit átrajzolva
Gugu Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Nos akkor egy kicsit a kepektol elszakado dologgal kezdenek. Megfordult a fejmeben mar tobbszor is, hogy az auto sulyanak csokkantese(novelese) milyen jelentos valtozasokat idez elo annak menet-teljesitmenyeben. (gyorsulas/fektav/stabilitas stb). Emiatt azon torom az fejemet hogy egy-egy elemet a megszokott "vaslemez" helyett carbonnal kellene helyettesiteni. - Tudtok-e barmilyen akar angol vagy nemet cegrol aki gyart elemeket? (elso korben mondjuk geptetot) - Van e tapasztalata barkinek a temeval kapcsolatban? - Mas anyagokkal lehet e hasonlo jo eredmenyejket elerni? (kisebb suly, legalabb azonos merevseg, szakitoszilardsag) koszi
Tom Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Nos akkor egy kicsit a kepektol elszakado dologgal kezdenek. Megfordult a fejmeben mar tobbszor is, hogy az auto sulyanak csokkantese(novelese) milyen jelentos valtozasokat idez elo annak menet-teljesitmenyeben. (gyorsulas/fektav/stabilitas stb). Emiatt azon torom az fejemet hogy egy-egy elemet a megszokott "vaslemez" helyett carbonnal kellene helyettesiteni. - Tudtok-e barmilyen akar angol vagy nemet cegrol aki gyart elemeket? (elso korben mondjuk geptetot) - Van e tapasztalata barkinek a temeval kapcsolatban? - Mas anyagokkal lehet e hasonlo jo eredmenyejket elerni? (kisebb suly, legalabb azonos merevseg, szakitoszilardsag) koszi Hát itt van egyből Futó Úr üvegszálas gépteteje. Kb. fele súly (-10kg), jobb szilárdság. Viszont kb. 3-4szeres ár, bonyolultabb elemeknél meg szerintem mégtöbb... :D :)
tgabika76 Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 - Tudtok-e barmilyen akar angol vagy nemet cegrol aki gyart elemeket? (elso korben mondjuk geptetot) Pl: http://www.power-tuning.hu Árat sajna nem tudok...
opel16v Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Jah, géptetőt itt láthatod: Ez alig 10kg (gyári 18kg). Pedig van benne acélcső merevítés is. Pl. sárvédőelemet nem érdemes másból, mert a gyári nagyon könnyű lemezből van, üvegszálból nehezebb lenne. :) Ajtókon lehet még könnyíteni, ha kikerül belőle az acélcső merevítés. Illetve a belső térből a kárpitok, hangszigetelők, egyéb hulladékok -majdnem 100kg :D
Gugu Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Ez alig 10kg (gyári 18kg). Pedig van benne acélcső merevítés is. Pl. sárvédőelemet nem érdemes másból, mert a gyári nagyon könnyű lemezből van, üvegszálból nehezebb lenne. :) Ajtókon lehet még könnyíteni, ha kikerül belőle az acélcső merevítés. Illetve a belső térből a kárpitok, hangszigetelők, egyéb hulladékok -majdnem 100kg ;) Ok na akkor maradjunk az utca realitasoknal, meg kompromisszumoknal. - van hifi meg hangszigeteles (lesz is :D ) vagyis a sulyt egyszerre novelni es csokkenteni is szeretnem. - A gepteto rendben van. (mar csak egy arat kellene tudni) - hatso ajto? - karbon/spec muanyag lokosok?
opel16v Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Ok na akkor maradjunk az utca realitasoknal, meg kompromisszumoknal. - van hifi meg hangszigeteles (lesz is :) ) vagyis a sulyt egyszerre novelni es csokkenteni is szeretnem. - A gepteto rendben van. (mar csak egy arat kellene tudni) - hatso ajto? - karbon/spec muanyag lokosok? Sok súlyt így nem tudsz levenni. Gyári lökösök könnyűek, azok helyére bármit raksz, nem lesz igazán könnyebb. Hátsó ajtóból az ablaktörlőt tudod kivenni, az asszem -6kg. :D Egy üvegszálas tető 40 körül indul, de abban még nincsenek ki-beömlők, és nincs fényezve. Ami az enyémen van, kb. 75-80, fényezéssel.
Tápiószecső Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Hátsó ajtóból az ablaktörlőt tudod kivenni, az asszem -6kg. :rolleyes: Sajnos nincs az több 3-nál. ;) Én amúgy a sok kicsi sokra megy elvet követem. Sokat kell nézegetni az autót és meglesznek a felesleges dolgok. :blink:
Tom Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Sajnos nincs az több 3-nál. ;) Én amúgy a sok kicsi sokra megy elvet követem. Sokat kell nézegetni az autót és meglesznek a felesleges dolgok. :rolleyes: Hát pl. a zene az fél másodperc. Pláne a bitumenlapos, csöves erősítős verzió. :blink:
paja Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Skacok ! 1 kérdés... Szerváltam a combira 1 hátsó légterelőt... Azt mondták ragasszam fel... :rolleyes: De mivel ? gondolom nem kétoldali ragaccsal... ;) Vagy esetleg csavarozzam ? :D :blink:
off-topic Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Skacok ! 1 kérdés... Szerváltam a combira 1 hátsó légterelőt... Azt mondták ragasszam fel... :rolleyes: De mivel ? gondolom nem kétoldali ragaccsal... ;) Vagy esetleg csavarozzam ? :D :blink: Hú........... ez engem is érdekel. Milyen? Mennyi volt? Fotó? Köszi. Off
Gepard Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Skacok ! 1 kérdés... Szerváltam a combira 1 hátsó légterelőt... Azt mondták ragasszam fel... :rolleyes: De mivel ? gondolom nem kétoldali ragaccsal... ;) Vagy esetleg csavarozzam ? :D :blink: Csabit (morgó) kellene megkérdezni, az övére hogy van feltéve.
mackosajt Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Csabit (morgó) kellene megkérdezni, az övére hogy van feltéve. Én kérdeztem. Nekem azt mondta, csavarral! :rolleyes:
coupe Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Én kérdeztem. Nekem azt mondta, csavarral! :rolleyes: Szerintem meg ragasztva van,legalábbis az f caravanomon a gyári irmscher szárny ragasztva van.
aztec Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Nos akkor egy kicsit a kepektol elszakado dologgal kezdenek. Megfordult a fejmeben mar tobbszor is, hogy az auto sulyanak csokkantese(novelese) milyen jelentos valtozasokat idez elo annak menet-teljesitmenyeben. (gyorsulas/fektav/stabilitas stb). Emiatt azon torom az fejemet hogy egy-egy elemet a megszokott "vaslemez" helyett carbonnal kellene helyettesiteni. - Tudtok-e barmilyen akar angol vagy nemet cegrol aki gyart elemeket? (elso korben mondjuk geptetot) - Van e tapasztalata barkinek a temeval kapcsolatban? - Mas anyagokkal lehet e hasonlo jo eredmenyejket elerni? (kisebb suly, legalabb azonos merevseg, szakitoszilardsag) koszi Cartárs! Én ugyan igenkevés irodalmat forgattam korábban ezekről, de tavaly nyáron a nagy racsingok közepette 1ik nap nekiálltam számolgatni a kg pro LE arányt és arra a következtetésre jutottam, hogy sokmindent ki lehet hekkelni. Így is lett és 1 röpke vasárnap alatt majdnem mindent kiszedtem mit lehet. Egy gáz van vele, hogy a stabilitása és a kocsi viselkedése igen megváltozott tőle és állhattam neki tesztelni mindent újra. Hátulról kijöttek a műanyagok (pár kiló) kijött a hátsó ablaktörlő szerkezet, motor (ez köbö 6-7kg) kijött a pótkerék, mélyláda, erősítő, kalaptartó, hátsó üléssor, kárpitok (ez sztem min 40kg). Akkor nem tankoltam 1 7ig és nyertem újabb 30-40kg-t, így 10L benyákkal jártam. Elöl már nehezebb dolgom volt, mert pölö az acélcsőveket - amit Gabis is említett - nem akartamkivenni így kijöttek a műanyagok, kárpitok... Ezenkivül ablakmosó folyadék is minimum szintre esett ez minusz 2-3 kiló... meg esetenként mocitető minnusz ami ugye 20kg körül mozog... No így nyertem 100+ kg-ot és annyi hátránya volt mindösszesen h karakterisztikájat megváltozott - néhaseggét dobálta- no meg annyi, hogy sokszor nem autónak nézték :blink: Viszont ment mint a majon az 100, csak otópályán 140től nem lehetett beszélgetni, 180tól meg tartós halláskárosodás, mert az 50es renccert senki nem halkította :rolleyes:
Rastalos Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Skacok ! 1 kérdés... Szerváltam a combira 1 hátsó légterelőt... Azt mondták ragasszam fel... :rolleyes: De mivel ? gondolom nem kétoldali ragaccsal... ;) Vagy esetleg csavarozzam ? :D :blink: Hi! A szer neve: Sikaflex (szélvédőragasztó). Ez 1 fekete trutymó, olyan tubusban, mint a sziloplaszt, úgy is kell használni. Bár nekem ezzel 1ütt csavarozva is vannak az elemek, kivéve a szemöldök. Szerintem pölö 1 hátsó szárnyat nem lehet CSAK ragasztással felszerelni. A gyári cuccok is csavarozva vannak+ragacs mint megerősítés&szigetelés. Peace
loree_gsi16v Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Hi! A szer neve: Sikaflex (szélvédőragasztó). Ez 1 fekete trutymó, olyan tubusban, mint a sziloplaszt, úgy is kell használni. Bár nekem ezzel 1ütt csavarozva is vannak az elemek, kivéve a szemöldök. Szerintem pölö 1 hátsó szárnyat nem lehet CSAK ragasztással felszerelni. A gyári cuccok is csavarozva vannak+ragacs mint megerősítés&szigetelés. Peace Ha azzal be van kenve az már a fényzésről csak flex-el jön le :rolleyes: :blink: ;)
Rastalos Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Ha azzal be van kenve az már a fényzésről csak flex-el jön le :blink: ;) :D NEM a leszedést kérdezte, hanem a felszerelést... :rolleyes:
loree_gsi16v Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 NEM a leszedést kérdezte, hanem a felszerelést... :rolleyes: és utána ha már nem teccik :blink:
Rastalos Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 és utána ha már nem teccik ;) Flex... :rolleyes: Nem tudok nyilatkozni, én még nem untam meg a rajta levő cuccokat... Hát... olyan ez, mint 1 lakásfelújítás. Azt sem két napra csinálja a zember... :blink: Peace
opel16v Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 Sajnos nincs az több 3-nál. ;) Én amúgy a sok kicsi sokra megy elvet követem. Sokat kell nézegetni az autót és meglesznek a felesleges dolgok. :rolleyes: Dede! :blink: Minden sallangjával együtt mértem, volt az 6kg. ;) Amúgy én is aprólékosan kilónként megyek rá arra, hogy megközelítsük a kategória alsó súlyhatárt, de elég nehéz a dolgom már. ;) Most 3 hetem ment arra, hogy az összes kábelköteget újracsináltam, kihagyva belőle a felesleges dolgokat, és már benne vannak a racsingos kábelek is (eléggé át lett alakítva az elektromos rendszer). Ez kb. 8-10kg mínuszt jelent. :D Két szatyornyi kábel és csatlakozó maradt utána. ;)
Tápiószecső Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 Dede! :blink: Minden sallangjával együtt mértem, volt az 6kg. ;) Amúgy én is aprólékosan kilónként megyek rá arra, hogy megközelítsük a kategória alsó súlyhatárt, de elég nehéz a dolgom már. ;) Most 3 hetem ment arra, hogy az összes kábelköteget újracsináltam, kihagyva belőle a felesleges dolgokat, és már benne vannak a racsingos kábelek is (eléggé át lett alakítva az elektromos rendszer). Ez kb. 8-10kg mínuszt jelent. :D Két szatyornyi kábel és csatlakozó maradt utána. ;) Pedig én anno megmértem. :rolleyes: Kár hogy már nincs meg, megtenném megint. Amúgy én is motorral lapáttal csavarokkal együtt mértem. Na mind1 ha több az is jó. ;) Vezetékeket nekem is rendbe kellene tennem/tetetnem mert egy csomó felesleg megy keresztül az egész autón. ;)
rtomi Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 Két szatyornyi kábel és csatlakozó maradt utána. :blink: A ködlámpa kapcsolót nekem adod? :rolleyes:
Tápiószecső Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 ...hogy megközelítsük a kategória alsó súlyhatárt... Ez mennyi is? Csak hogy tudjak mihez viszonyítani.
Recommended Posts