uhuhu Elküldve Február9, 2006 Megoszt Elküldve Február9, 2006 Ide lehet betenni a karosszéria tuning dolgokat. na itt egy két izelitő: bár lehet hogy ezek a cicás autók topikba valók :) http://www.opeliglesias.com/Tuneds/Images/astragsired.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Február9, 2006 Megoszt Elküldve Február9, 2006 a legelső kép mondjuk szerintem ügyes montír, a lámpák valszeg G Astráról származnak, kicsit átrajzolva Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gugu Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 Nos akkor egy kicsit a kepektol elszakado dologgal kezdenek. Megfordult a fejmeben mar tobbszor is, hogy az auto sulyanak csokkantese(novelese) milyen jelentos valtozasokat idez elo annak menet-teljesitmenyeben. (gyorsulas/fektav/stabilitas stb). Emiatt azon torom az fejemet hogy egy-egy elemet a megszokott "vaslemez" helyett carbonnal kellene helyettesiteni. - Tudtok-e barmilyen akar angol vagy nemet cegrol aki gyart elemeket? (elso korben mondjuk geptetot) - Van e tapasztalata barkinek a temeval kapcsolatban? - Mas anyagokkal lehet e hasonlo jo eredmenyejket elerni? (kisebb suly, legalabb azonos merevseg, szakitoszilardsag) koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 Nos akkor egy kicsit a kepektol elszakado dologgal kezdenek. Megfordult a fejmeben mar tobbszor is, hogy az auto sulyanak csokkantese(novelese) milyen jelentos valtozasokat idez elo annak menet-teljesitmenyeben. (gyorsulas/fektav/stabilitas stb). Emiatt azon torom az fejemet hogy egy-egy elemet a megszokott "vaslemez" helyett carbonnal kellene helyettesiteni. - Tudtok-e barmilyen akar angol vagy nemet cegrol aki gyart elemeket? (elso korben mondjuk geptetot) - Van e tapasztalata barkinek a temeval kapcsolatban? - Mas anyagokkal lehet e hasonlo jo eredmenyejket elerni? (kisebb suly, legalabb azonos merevseg, szakitoszilardsag) koszi Hát itt van egyből Futó Úr üvegszálas gépteteje. Kb. fele súly (-10kg), jobb szilárdság. Viszont kb. 3-4szeres ár, bonyolultabb elemeknél meg szerintem mégtöbb... :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 - Tudtok-e barmilyen akar angol vagy nemet cegrol aki gyart elemeket? (elso korben mondjuk geptetot) Pl: http://www.power-tuning.hu Árat sajna nem tudok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 Jah, géptetőt itt láthatod: Ez alig 10kg (gyári 18kg). Pedig van benne acélcső merevítés is. Pl. sárvédőelemet nem érdemes másból, mert a gyári nagyon könnyű lemezből van, üvegszálból nehezebb lenne. :) Ajtókon lehet még könnyíteni, ha kikerül belőle az acélcső merevítés. Illetve a belső térből a kárpitok, hangszigetelők, egyéb hulladékok -majdnem 100kg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gugu Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 Ez alig 10kg (gyári 18kg). Pedig van benne acélcső merevítés is. Pl. sárvédőelemet nem érdemes másból, mert a gyári nagyon könnyű lemezből van, üvegszálból nehezebb lenne. :) Ajtókon lehet még könnyíteni, ha kikerül belőle az acélcső merevítés. Illetve a belső térből a kárpitok, hangszigetelők, egyéb hulladékok -majdnem 100kg ;) Ok na akkor maradjunk az utca realitasoknal, meg kompromisszumoknal. - van hifi meg hangszigeteles (lesz is :D ) vagyis a sulyt egyszerre novelni es csokkenteni is szeretnem. - A gepteto rendben van. (mar csak egy arat kellene tudni) - hatso ajto? - karbon/spec muanyag lokosok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 Ok na akkor maradjunk az utca realitasoknal, meg kompromisszumoknal. - van hifi meg hangszigeteles (lesz is :) ) vagyis a sulyt egyszerre novelni es csokkenteni is szeretnem. - A gepteto rendben van. (mar csak egy arat kellene tudni) - hatso ajto? - karbon/spec muanyag lokosok? Sok súlyt így nem tudsz levenni. Gyári lökösök könnyűek, azok helyére bármit raksz, nem lesz igazán könnyebb. Hátsó ajtóból az ablaktörlőt tudod kivenni, az asszem -6kg. :D Egy üvegszálas tető 40 körül indul, de abban még nincsenek ki-beömlők, és nincs fényezve. Ami az enyémen van, kb. 75-80, fényezéssel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 Hátsó ajtóból az ablaktörlőt tudod kivenni, az asszem -6kg. :rolleyes: Sajnos nincs az több 3-nál. ;) Én amúgy a sok kicsi sokra megy elvet követem. Sokat kell nézegetni az autót és meglesznek a felesleges dolgok. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 Sajnos nincs az több 3-nál. ;) Én amúgy a sok kicsi sokra megy elvet követem. Sokat kell nézegetni az autót és meglesznek a felesleges dolgok. :rolleyes: Hát pl. a zene az fél másodperc. Pláne a bitumenlapos, csöves erősítős verzió. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Február11, 2006 Megoszt Elküldve Február11, 2006 Skacok ! 1 kérdés... Szerváltam a combira 1 hátsó légterelőt... Azt mondták ragasszam fel... :rolleyes: De mivel ? gondolom nem kétoldali ragaccsal... ;) Vagy esetleg csavarozzam ? :D :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
off-topic Elküldve Február11, 2006 Megoszt Elküldve Február11, 2006 Skacok ! 1 kérdés... Szerváltam a combira 1 hátsó légterelőt... Azt mondták ragasszam fel... :rolleyes: De mivel ? gondolom nem kétoldali ragaccsal... ;) Vagy esetleg csavarozzam ? :D :blink: Hú........... ez engem is érdekel. Milyen? Mennyi volt? Fotó? Köszi. Off Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Február11, 2006 Megoszt Elküldve Február11, 2006 Skacok ! 1 kérdés... Szerváltam a combira 1 hátsó légterelőt... Azt mondták ragasszam fel... :rolleyes: De mivel ? gondolom nem kétoldali ragaccsal... ;) Vagy esetleg csavarozzam ? :D :blink: Csabit (morgó) kellene megkérdezni, az övére hogy van feltéve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február11, 2006 Megoszt Elküldve Február11, 2006 Csabit (morgó) kellene megkérdezni, az övére hogy van feltéve. Én kérdeztem. Nekem azt mondta, csavarral! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Február11, 2006 Megoszt Elküldve Február11, 2006 Én kérdeztem. Nekem azt mondta, csavarral! :rolleyes: Szerintem meg ragasztva van,legalábbis az f caravanomon a gyári irmscher szárny ragasztva van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február12, 2006 Megoszt Elküldve Február12, 2006 Nos akkor egy kicsit a kepektol elszakado dologgal kezdenek. Megfordult a fejmeben mar tobbszor is, hogy az auto sulyanak csokkantese(novelese) milyen jelentos valtozasokat idez elo annak menet-teljesitmenyeben. (gyorsulas/fektav/stabilitas stb). Emiatt azon torom az fejemet hogy egy-egy elemet a megszokott "vaslemez" helyett carbonnal kellene helyettesiteni. - Tudtok-e barmilyen akar angol vagy nemet cegrol aki gyart elemeket? (elso korben mondjuk geptetot) - Van e tapasztalata barkinek a temeval kapcsolatban? - Mas anyagokkal lehet e hasonlo jo eredmenyejket elerni? (kisebb suly, legalabb azonos merevseg, szakitoszilardsag) koszi Cartárs! Én ugyan igenkevés irodalmat forgattam korábban ezekről, de tavaly nyáron a nagy racsingok közepette 1ik nap nekiálltam számolgatni a kg pro LE arányt és arra a következtetésre jutottam, hogy sokmindent ki lehet hekkelni. Így is lett és 1 röpke vasárnap alatt majdnem mindent kiszedtem mit lehet. Egy gáz van vele, hogy a stabilitása és a kocsi viselkedése igen megváltozott tőle és állhattam neki tesztelni mindent újra. Hátulról kijöttek a műanyagok (pár kiló) kijött a hátsó ablaktörlő szerkezet, motor (ez köbö 6-7kg) kijött a pótkerék, mélyláda, erősítő, kalaptartó, hátsó üléssor, kárpitok (ez sztem min 40kg). Akkor nem tankoltam 1 7ig és nyertem újabb 30-40kg-t, így 10L benyákkal jártam. Elöl már nehezebb dolgom volt, mert pölö az acélcsőveket - amit Gabis is említett - nem akartamkivenni így kijöttek a műanyagok, kárpitok... Ezenkivül ablakmosó folyadék is minimum szintre esett ez minusz 2-3 kiló... meg esetenként mocitető minnusz ami ugye 20kg körül mozog... No így nyertem 100+ kg-ot és annyi hátránya volt mindösszesen h karakterisztikájat megváltozott - néhaseggét dobálta- no meg annyi, hogy sokszor nem autónak nézték :blink: Viszont ment mint a majon az 100, csak otópályán 140től nem lehetett beszélgetni, 180tól meg tartós halláskárosodás, mert az 50es renccert senki nem halkította :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rastalos Elküldve Február12, 2006 Megoszt Elküldve Február12, 2006 Skacok ! 1 kérdés... Szerváltam a combira 1 hátsó légterelőt... Azt mondták ragasszam fel... :rolleyes: De mivel ? gondolom nem kétoldali ragaccsal... ;) Vagy esetleg csavarozzam ? :D :blink: Hi! A szer neve: Sikaflex (szélvédőragasztó). Ez 1 fekete trutymó, olyan tubusban, mint a sziloplaszt, úgy is kell használni. Bár nekem ezzel 1ütt csavarozva is vannak az elemek, kivéve a szemöldök. Szerintem pölö 1 hátsó szárnyat nem lehet CSAK ragasztással felszerelni. A gyári cuccok is csavarozva vannak+ragacs mint megerősítés&szigetelés. Peace Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Február12, 2006 Megoszt Elküldve Február12, 2006 Hi! A szer neve: Sikaflex (szélvédőragasztó). Ez 1 fekete trutymó, olyan tubusban, mint a sziloplaszt, úgy is kell használni. Bár nekem ezzel 1ütt csavarozva is vannak az elemek, kivéve a szemöldök. Szerintem pölö 1 hátsó szárnyat nem lehet CSAK ragasztással felszerelni. A gyári cuccok is csavarozva vannak+ragacs mint megerősítés&szigetelés. Peace Ha azzal be van kenve az már a fényzésről csak flex-el jön le :rolleyes: :blink: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rastalos Elküldve Február12, 2006 Megoszt Elküldve Február12, 2006 Ha azzal be van kenve az már a fényzésről csak flex-el jön le :blink: ;) :D NEM a leszedést kérdezte, hanem a felszerelést... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Február12, 2006 Megoszt Elküldve Február12, 2006 NEM a leszedést kérdezte, hanem a felszerelést... :rolleyes: és utána ha már nem teccik :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rastalos Elküldve Február12, 2006 Megoszt Elküldve Február12, 2006 és utána ha már nem teccik ;) Flex... :rolleyes: Nem tudok nyilatkozni, én még nem untam meg a rajta levő cuccokat... Hát... olyan ez, mint 1 lakásfelújítás. Azt sem két napra csinálja a zember... :blink: Peace Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február13, 2006 Megoszt Elküldve Február13, 2006 Sajnos nincs az több 3-nál. ;) Én amúgy a sok kicsi sokra megy elvet követem. Sokat kell nézegetni az autót és meglesznek a felesleges dolgok. :rolleyes: Dede! :blink: Minden sallangjával együtt mértem, volt az 6kg. ;) Amúgy én is aprólékosan kilónként megyek rá arra, hogy megközelítsük a kategória alsó súlyhatárt, de elég nehéz a dolgom már. ;) Most 3 hetem ment arra, hogy az összes kábelköteget újracsináltam, kihagyva belőle a felesleges dolgokat, és már benne vannak a racsingos kábelek is (eléggé át lett alakítva az elektromos rendszer). Ez kb. 8-10kg mínuszt jelent. :D Két szatyornyi kábel és csatlakozó maradt utána. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február13, 2006 Megoszt Elküldve Február13, 2006 Dede! :blink: Minden sallangjával együtt mértem, volt az 6kg. ;) Amúgy én is aprólékosan kilónként megyek rá arra, hogy megközelítsük a kategória alsó súlyhatárt, de elég nehéz a dolgom már. ;) Most 3 hetem ment arra, hogy az összes kábelköteget újracsináltam, kihagyva belőle a felesleges dolgokat, és már benne vannak a racsingos kábelek is (eléggé át lett alakítva az elektromos rendszer). Ez kb. 8-10kg mínuszt jelent. :D Két szatyornyi kábel és csatlakozó maradt utána. ;) Pedig én anno megmértem. :rolleyes: Kár hogy már nincs meg, megtenném megint. Amúgy én is motorral lapáttal csavarokkal együtt mértem. Na mind1 ha több az is jó. ;) Vezetékeket nekem is rendbe kellene tennem/tetetnem mert egy csomó felesleg megy keresztül az egész autón. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február13, 2006 Megoszt Elküldve Február13, 2006 Két szatyornyi kábel és csatlakozó maradt utána. :blink: A ködlámpa kapcsolót nekem adod? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február13, 2006 Megoszt Elküldve Február13, 2006 ...hogy megközelítsük a kategória alsó súlyhatárt... Ez mennyi is? Csak hogy tudjak mihez viszonyítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts