nagy istván Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 kiléptem az A commodore-ra pályázók népes táborából. nem tudnám felhasználni a hídat,ezért lemondok erröl a projektről. ha vkinek kell, a szállításban tudok segíteni!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekord Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 kiléptem az A commodore-ra pályázók népes táborából. nem tudnám felhasználni a hídat,ezért lemondok erröl a projektről. ha vkinek kell, a szállításban tudok segíteni!!! Szerintem meg össze kellene gyűjteni, hogy kinek mi kell és csak a cuccokat kellene elhozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március20, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Március20, 2008 Szerintem meg össze kellene gyűjteni, hogy kinek mi kell és csak a cuccokat kellene elhozni. Nekem a két hátsó lámpa közti alu betét,a lökhárító babák és az ajtózárak+kulcs. Így hirtelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekord Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Nekem a két hátsó lámpa közti alu betét,a lökhárító babák és az ajtózárak+kulcs. Így hirtelen. nekem a hátsó híd kellene meg a kardán. Ha rá lehet venni a srácot, hogy kiszerelje a nekünk kellő cuccokat akkor én vállalnám, a futár szerepét, vagyis elhozom mindenki "rendelését", ha van erre igény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március21, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Március21, 2008 nekem a hátsó híd kellene meg a kardán. Ha rá lehet venni a srácot, hogy kiszerelje a nekünk kellő cuccokat akkor én vállalnám, a futár szerepét, vagyis elhozom mindenki "rendelését", ha van erre igény. A Commo az 5 csavaros ám. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekord Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 A Commo az 5 csavaros ám. :D ÁÁÁÁÁÁÁÁ legalább egyszer működne valami amit kigondolok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március22, 2008 Megoszt Elküldve Március22, 2008 ÁÁÁÁÁÁÁÁ legalább egyszer működne valami amit kigondolok :D de bele tudod rakni elvileg a féltengelyidet.legalább is ezt mondják a commodore-sok. nekem a híd a felfogatása miatt nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekord Elküldve Március23, 2008 Megoszt Elküldve Március23, 2008 Első hátsó hidat elvitték úgy, hogy egyenlőre én kiszáltam a versenyből Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekord Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 Első hátsó hidat elvitték úgy, hogy egyenlőre én kiszáltam a versenyből Nem emlékeztek a commodore-t áruló gyulai srác telefonszámára? Természetesen én nem írtam föl, a használt autóról meg már lekerült a hirdetés. Akinek esetleg megvan küldje át nekem a számot légyszi. Kellene egy padló váltós Rekord vagy Commodore kardán alagút. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Július27, 2008 Megoszt Elküldve Július27, 2008 nem tudom mi a fene lehet ez, talán csak hasonlít egy Commo-ra Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Július27, 2008 Megoszt Elküldve Július27, 2008 óóó kiszúrja a szemem! egy holden derivát!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Hát Commo-ból szuperül be lehet rendezni az irodát, de mielőtt ez valakinek is megfordulna a fejében, gondoljon rám legyen oly kedves. szörnyű látvány...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Elszántam magam, nem halogatom tovább a dolgot. Elment a Commodore kupém (mármint az egyik :-) Dedeó Gyulához lakatolásra. Azt mondta két hét alatt végez. Utána jön egy fényezés, majd OT-zás. Utoljára (egyben először is) a kecskeméti veterán-Opel összejövetelen volt látható, azóta egy fékjavítás kivételével csak egy helyben állt. Ehhez képest egy év egy helyben állás utn csak egy jó akkumulátorra volt szüksége ahhoz, hogy beinduljon a motor és arrébb tudjunk állni vele. Vannak azért előnyei is az elektromos benzinpumpának és a hengerenkénti befecskendezésnek. A megbontás után kiderült, hogy több réteg küszöb és javítóív van az autón, hiába ez a fránya nyugat-európai munkaköltség-takarékos javítási megoldás már évtizedekkel ezelőtt is működött. Képeket is csinálok hamarosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Elszántam magam, nem halogatom tovább a dolgot. Elment a Commodore kupém (mármint az egyik :-) Dedeó Gyulához lakatolásra. Azt mondta két hét alatt végez. Utána jön egy fényezés, majd OT-zás. Utoljára (egyben először is) a kecskeméti veterán-Opel összejövetelen volt látható, azóta egy fékjavítás kivételével csak egy helyben állt. Ehhez képest egy év egy helyben állás utn csak egy jó akkumulátorra volt szüksége ahhoz, hogy beinduljon a motor és arrébb tudjunk állni vele. Vannak azért előnyei is az elektromos benzinpumpának és a hengerenkénti befecskendezésnek. A megbontás után kiderült, hogy több réteg küszöb és javítóív van az autón, hiába ez a fránya nyugat-európai munkaköltség-takarékos javítási megoldás már évtizedekkel ezelőtt is működött. Képeket is csinálok hamarosan. sok sikert a projekthez ! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Remélem az oldaladra is felkerül majd a felújítás. Kitartást a munkához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Felraktam a képeket némi információval együtt a www.youngtimer.hu-ra. Két hét alatt kész a karosszéria, majd két hónap pihenő a fényezőre várva. De a szezonra már kész lesz :lol: Gergely Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 A gányolás nem csak magyar szokás? A majom, annyi időből amíg kigittelte, üvegszálazta a kasznit, inkább vágta volna ki a hibás részt. Fele annyi időből meglett volna. Nem is gondoltam, hogy automata váltós :lol: Tényleg csak az a baj az öreg háromsebességes automatákkal, hogy 90-nél háromezret pörög. Nekem is kellene vmit kezdenem a váltómmal, mert orrán-száján folyík az olaj, és ha kanyarodás közben rálépek a gázra megcsúszik a váltó, mintha csúszna a kupplung. Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Nekem a váltóval szerencsére egy olajcserén kívül más dolgom nincs. Porszáraz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lomha 8V Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Viper Commodore Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 ezt még mindig árulják?? B) vagy ez már a sokadik tulaj?? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február19, 2009 Megoszt Elküldve Február19, 2009 Sokkoló Azért százzal betonfalnak rongyolni nem normális. A leírásból és a kommentekből látni, sok embernek fingja sincs az Opelekről és a klónjaikról :blush: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoca1983 Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Sziasztok! Keresek hathengeres Commodore fordulatszám mérőt. Ha valakinek esetleg lenne akkor légyszi keressen meg! chevroletv8@citromail.hu vagy: 06 20 387 1238 Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December11, 2009 Szerző Megoszt Elküldve December11, 2009 Sziasztok! Keresek hathengeres Commodore fordulatszám mérőt. Ha valakinek esetleg lenne akkor légyszi keressen meg! chevroletv8@citromail.hu vagy: 06 20 387 1238 Köszi! Szűkitsük kicsit a kört. Minden Commodore 6 hengeres. :huh: A B vagy C Commodore? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Szűkitsük kicsit a kört. Minden Commodore 6 hengeres. :lol: A B vagy C Commodore? Az a szép, hogy itt, ezen a kontinensen akkora kavar van a Commodore, Senator, Rekord téren, hogy az vmi frenetikus... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március17, 2010 Megoszt Elküldve Március17, 2010 Sztem igen. Mind 6 hengeres. De az A Senatorokban volt 4 hengeres 2.0E motor is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts