Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Commodore


Recommended Posts

kiléptem az A commodore-ra pályázók népes táborából.

nem tudnám felhasználni a hídat,ezért lemondok erröl a projektről.

ha vkinek kell, a szállításban tudok segíteni!!!

Szerintem meg össze kellene gyűjteni, hogy kinek mi kell és csak a cuccokat kellene elhozni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a két hátsó lámpa közti alu betét,a lökhárító babák és az ajtózárak+kulcs.

Így hirtelen.

nekem a hátsó híd kellene meg a kardán.

Ha rá lehet venni a srácot, hogy kiszerelje a nekünk kellő cuccokat akkor én vállalnám, a futár szerepét, vagyis elhozom mindenki "rendelését", ha van erre igény.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Első hátsó hidat elvitték úgy, hogy egyenlőre én kiszáltam a versenyből

Nem emlékeztek a commodore-t áruló gyulai srác telefonszámára? Természetesen én nem írtam föl, a használt autóról meg már lekerült a hirdetés. Akinek esetleg megvan küldje át nekem a számot légyszi.

Kellene egy padló váltós Rekord vagy Commodore kardán alagút.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Elszántam magam, nem halogatom tovább a dolgot. Elment a Commodore kupém (mármint az egyik :-) Dedeó Gyulához lakatolásra. Azt mondta két hét alatt végez. Utána jön egy fényezés, majd OT-zás. Utoljára (egyben először is) a kecskeméti veterán-Opel összejövetelen volt látható, azóta egy fékjavítás kivételével csak egy helyben állt. Ehhez képest egy év egy helyben állás utn csak egy jó akkumulátorra volt szüksége ahhoz, hogy beinduljon a motor és arrébb tudjunk állni vele. Vannak azért előnyei is az elektromos benzinpumpának és a hengerenkénti befecskendezésnek. A megbontás után kiderült, hogy több réteg küszöb és javítóív van az autón, hiába ez a fránya nyugat-európai munkaköltség-takarékos javítási megoldás már évtizedekkel ezelőtt is működött. Képeket is csinálok hamarosan.

Link to comment
Megosztás:

Elszántam magam, nem halogatom tovább a dolgot. Elment a Commodore kupém (mármint az egyik :-) Dedeó Gyulához lakatolásra. Azt mondta két hét alatt végez. Utána jön egy fényezés, majd OT-zás. Utoljára (egyben először is) a kecskeméti veterán-Opel összejövetelen volt látható, azóta egy fékjavítás kivételével csak egy helyben állt. Ehhez képest egy év egy helyben állás utn csak egy jó akkumulátorra volt szüksége ahhoz, hogy beinduljon a motor és arrébb tudjunk állni vele. Vannak azért előnyei is az elektromos benzinpumpának és a hengerenkénti befecskendezésnek. A megbontás után kiderült, hogy több réteg küszöb és javítóív van az autón, hiába ez a fránya nyugat-európai munkaköltség-takarékos javítási megoldás már évtizedekkel ezelőtt is működött. Képeket is csinálok hamarosan.

sok sikert a projekthez ! :lol:

Link to comment
Megosztás:

A gányolás nem csak magyar szokás? A majom, annyi időből amíg kigittelte, üvegszálazta a kasznit, inkább vágta volna ki a hibás részt. Fele annyi időből meglett volna. Nem is gondoltam, hogy automata váltós :lol: Tényleg csak az a baj az öreg háromsebességes automatákkal, hogy 90-nél háromezret pörög. Nekem is kellene vmit kezdenem a váltómmal, mert orrán-száján folyík az olaj, és ha kanyarodás közben rálépek a gázra megcsúszik a váltó, mintha csúszna a kupplung.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 9 months later...
  • 3 months later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.