rtomi Elküldve Február1, 2006 Elküldve Február1, 2006 A Commodore típuscsalád 1967 Januárjában került bemutatásra. A GM azoknak szánta ezt a modellt akiknek a Rekord már kevés volt de a KAD (Kapitan,Admiral,Diplomat) modellek már nagyok. A karosszéria megegyezett a Rekordéval csupán apróbb stílusjegyek változtak. Változott a hűtőrács több lett a díszléc,gazdagabb a felszereltség és erősebb futóművet is kapott ami már 5 csavaros kerékfelfüggesztéses volt. Commodore A: Commodore B: Commodore C:
kari Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 Sziasztok! Nemtudom, hogy ide irhatom-e,de vannak eladó alkatrészem C Commodorhoz. 2.5 aut. váltó, karburátor, első és hátsó lökhárító stb.
rtomi Elküldve Február4, 2006 Szerző Elküldve Február4, 2006 Sziasztok! Nemtudom, hogy ide irhatom-e,de vannak eladó alkatrészem C Commodorhoz. 2.5 aut. váltó, karburátor, első és hátsó lökhárító stb. Írd ide légyszives :) http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=734
Colin Elküldve Február5, 2006 Elküldve Február5, 2006 kicsit én is feldobom ezt a topicot, asszem 15 db szórólap Commodore remélem teccik :)
88gsi Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 A Commodore B esetén volt középső légkiömlő, míg a Rekord vásárlóknak ilyen nem jutott. Aki nem fizet eleget, az pusztuljon meg :-) A szórólapokhoz hogyan lehetne hozzájutni? (nem megy a letöltés)
berlina Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 a 2006/03/16-n megjelenö Oldtimer Praxis-ban egy Karlsruhe-i narancssárga GS-t fognak jóó alaposan címlapon is fÖlmagasztalni. (jelzem)
Colin Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 A szórólapokhoz hogyan lehetne hozzájutni? (nem megy a letöltés) 1) Probáld meg úgy, hogy megnyitod új ablakban vagy 2) Url-hez: http://colin.atw.hu/file/commodore.rar ha így se menne, elküldöm emailben, ha gondolod :rolleyes:
88gsi Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 1) Probáld meg úgy, hogy megnyitod új ablakban vagy 2) Url-hez: http://colin.atw.hu/file/commodore.rar ha így se menne, elküldöm emailben, ha gondolod :rolleyes: Időközben (videókártyahalál miatti) teljes újratelepítés után sikerült leszedni. Amúgy a www.commodore-b.de-n vannak tök jó cikkek. Valahol a szekrényemben megvan az a régi Autó Motor, amelyikben Commodore B menetpróba van :-)
Colin Elküldve Február18, 2006 Elküldve Február18, 2006 Amúgy a www.commodore-b.de-n vannak tök jó cikkek. Ez tényleg jó oldal. Szórólapok tetszenek?
88gsi Elküldve Február20, 2006 Elküldve Február20, 2006 Ez tényleg jó oldal. Szórólapok tetszenek? Már régen leszedtem őket nem is tudom honnan, sőt sokkal töb is van, csak elő kellene túrni a CD-k közül. Idén egyébként tervbe van véve a Commodore B GS/E kupém kézi váltósra alakítása. Eredetileg kézi váltós volt, most automata van benne, de már megvan a négyes kézi váltó :-) A Commodore B GS kupémból (alkatrészautó) pedig valami okosságot kéne csinálni, mondjuk egy kibelezett versenyautó? Egyelőre ez van a leghátrébb sorolva a tervezett projektek között.
rtomi Elküldve Február20, 2006 Szerző Elküldve Február20, 2006 Már régen leszedtem őket nem is tudom honnan, sőt sokkal töb is van, csak elő kellene túrni a CD-k közül. Idén egyébként tervbe van véve a Commodore B GS/E kupém kézi váltósra alakítása. Eredetileg kézi váltós volt, most automata van benne, de már megvan a négyes kézi váltó :-) A Commodore B GS kupémból (alkatrészautó) pedig valami okosságot kéne csinálni, mondjuk egy kibelezett versenyautó? Egyelőre ez van a leghátrébb sorolva a tervezett projektek között. Miért nem teszel bele 5-öst? :rolleyes:
88gsi Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Miért nem teszel bele 5-öst? :rolleyes: Minek? Két darab gyári négyes váltóm van, ötös meg egy sem. Fizetni nem akarok, a fogyasztás nem érdekel. Még a hétvégi autónál is ritkában lesz használva az autó, mert hétvégére ott lesz a Rekord, amely alá valószínűleg Commodore futómű ugrik be, lévén hogy van egy felesleges garnitúrám, és a 14-es Stahlsportfelge meg tetszik.
Tom Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 a fogyasztás nem érdekel. A váltó a gyorsulásról szól, nem a fogyasztásról. :rolleyes:
berlina Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 de itt igen, az ötödik "csak" egy 0,8-as plusszba, a többi az átlag 4-eshez képest változatlan
tgabika76 Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Commo B kupé volt egyáltalán 5ös váltóval? Mer ha nem akkor én se erőltetném, így legalább még eredetibb... sztem egy ilyen szép régi autónál ez már számít.
88gsi Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Commo B kupé volt egyáltalán 5ös váltóval? Mer ha nem akkor én se erőltetném, így legalább még eredetibb... sztem egy ilyen szép régi autónál ez már számít. Gyárilag csak 3-as automata és 4-es kézi váltó volt. A dízel Rekord is a Commodore nagyobb teljesítményű váltóit kapta. 1972-195 között a Rekord alapváltozata kormányváltós volt, a padlóváltó az extralistán volt, illetve volt néhány különkiadás is. Mivel a Commodore sportos autónak számított, mindig is padlóváltóval készült.
Sörös Sanyi Elküldve Május14, 2006 Elküldve Május14, 2006 Nos, nemsokára ez a szépség is újra gurulni fog, bár erősen átalakítva. 1. kép 2. kép
rtomi Elküldve Május14, 2006 Szerző Elküldve Május14, 2006 Nos, nemsokára ez a szépség is újra gurulni fog, bár erősen átalakítva. 1. kép 2. kép Mekkora moci van benne?
Sörös Sanyi Elküldve Május14, 2006 Elküldve Május14, 2006 Ebből vettem volna meg a 2.5-ös mocit még anno. De hamarosan kap egy 3.0-t, csakhogy jobban menjen. :)
rtomi Elküldve Május14, 2006 Szerző Elküldve Május14, 2006 Ebből vettem volna meg a 2.5-ös mocit még anno. De hamarosan kap egy 3.0-t, csakhogy jobban menjen. :( És ez gyári Commodore Caravan? Nem nagyon hiszem,hogy van magyarországon. :) Nem átépített Rekord Caravan ez? :)
tgabika76 Elküldve Május15, 2006 Elküldve Május15, 2006 És ez gyári Commodore Caravan? Nem nagyon hiszem,hogy van magyarországon. :) Pedig van. Amikor még az nem a jelenlegi tulajé volt a helyi Opel szalon, akkor azoknak is egy Commo C Caravan volt a szervizautójuk.
NeedForSpeed Elküldve Augusztus13, 2006 Elküldve Augusztus13, 2006 Az új commodore !!!! Asszem ez meglehetősen tetszetős autó! Az ausztrálok megint tudják mitől döglik a légy. Szép is lenne ha megint lenne egy ilyesmi omega a láthatáron. :unsure:
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus13, 2006 Elküldve Augusztus13, 2006 Íme a legnagyobb bánatom vele: "Európában nem tervezik a bevezetését." Remek autó. Bár szerintem a B Comodore-D Rekord párost szépség ügyben nehéz űberelni, azért ez tényleg szép lett, pedig ez új autóknál ritkaság.
Recommended Posts