rtomi Elküldve Február1, 2006 Megoszt Elküldve Február1, 2006 A Commodore típuscsalád 1967 Januárjában került bemutatásra. A GM azoknak szánta ezt a modellt akiknek a Rekord már kevés volt de a KAD (Kapitan,Admiral,Diplomat) modellek már nagyok. A karosszéria megegyezett a Rekordéval csupán apróbb stílusjegyek változtak. Változott a hűtőrács több lett a díszléc,gazdagabb a felszereltség és erősebb futóművet is kapott ami már 5 csavaros kerékfelfüggesztéses volt. Commodore A: Commodore B: Commodore C: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kari Elküldve Február4, 2006 Megoszt Elküldve Február4, 2006 Sziasztok! Nemtudom, hogy ide irhatom-e,de vannak eladó alkatrészem C Commodorhoz. 2.5 aut. váltó, karburátor, első és hátsó lökhárító stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február4, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Február4, 2006 Sziasztok! Nemtudom, hogy ide irhatom-e,de vannak eladó alkatrészem C Commodorhoz. 2.5 aut. váltó, karburátor, első és hátsó lökhárító stb. Írd ide légyszives :) http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=734 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 kicsit én is feldobom ezt a topicot, asszem 15 db szórólap Commodore remélem teccik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 A Commodore B esetén volt középső légkiömlő, míg a Rekord vásárlóknak ilyen nem jutott. Aki nem fizet eleget, az pusztuljon meg :-) A szórólapokhoz hogyan lehetne hozzájutni? (nem megy a letöltés) Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Február10, 2006 Megoszt Elküldve Február10, 2006 a 2006/03/16-n megjelenö Oldtimer Praxis-ban egy Karlsruhe-i narancssárga GS-t fognak jóó alaposan címlapon is fÖlmagasztalni. (jelzem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Február17, 2006 Megoszt Elküldve Február17, 2006 A szórólapokhoz hogyan lehetne hozzájutni? (nem megy a letöltés) 1) Probáld meg úgy, hogy megnyitod új ablakban vagy 2) Url-hez: http://colin.atw.hu/file/commodore.rar ha így se menne, elküldöm emailben, ha gondolod :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve Február17, 2006 Megoszt Elküldve Február17, 2006 1) Probáld meg úgy, hogy megnyitod új ablakban vagy 2) Url-hez: http://colin.atw.hu/file/commodore.rar ha így se menne, elküldöm emailben, ha gondolod :rolleyes: Időközben (videókártyahalál miatti) teljes újratelepítés után sikerült leszedni. Amúgy a www.commodore-b.de-n vannak tök jó cikkek. Valahol a szekrényemben megvan az a régi Autó Motor, amelyikben Commodore B menetpróba van :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Február18, 2006 Megoszt Elküldve Február18, 2006 Amúgy a www.commodore-b.de-n vannak tök jó cikkek. Ez tényleg jó oldal. Szórólapok tetszenek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve Február20, 2006 Megoszt Elküldve Február20, 2006 Ez tényleg jó oldal. Szórólapok tetszenek? Már régen leszedtem őket nem is tudom honnan, sőt sokkal töb is van, csak elő kellene túrni a CD-k közül. Idén egyébként tervbe van véve a Commodore B GS/E kupém kézi váltósra alakítása. Eredetileg kézi váltós volt, most automata van benne, de már megvan a négyes kézi váltó :-) A Commodore B GS kupémból (alkatrészautó) pedig valami okosságot kéne csinálni, mondjuk egy kibelezett versenyautó? Egyelőre ez van a leghátrébb sorolva a tervezett projektek között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február20, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Február20, 2006 Már régen leszedtem őket nem is tudom honnan, sőt sokkal töb is van, csak elő kellene túrni a CD-k közül. Idén egyébként tervbe van véve a Commodore B GS/E kupém kézi váltósra alakítása. Eredetileg kézi váltós volt, most automata van benne, de már megvan a négyes kézi váltó :-) A Commodore B GS kupémból (alkatrészautó) pedig valami okosságot kéne csinálni, mondjuk egy kibelezett versenyautó? Egyelőre ez van a leghátrébb sorolva a tervezett projektek között. Miért nem teszel bele 5-öst? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Miért nem teszel bele 5-öst? :rolleyes: Minek? Két darab gyári négyes váltóm van, ötös meg egy sem. Fizetni nem akarok, a fogyasztás nem érdekel. Még a hétvégi autónál is ritkában lesz használva az autó, mert hétvégére ott lesz a Rekord, amely alá valószínűleg Commodore futómű ugrik be, lévén hogy van egy felesleges garnitúrám, és a 14-es Stahlsportfelge meg tetszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 a fogyasztás nem érdekel. A váltó a gyorsulásról szól, nem a fogyasztásról. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 de itt igen, az ötödik "csak" egy 0,8-as plusszba, a többi az átlag 4-eshez képest változatlan Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Commo B kupé volt egyáltalán 5ös váltóval? Mer ha nem akkor én se erőltetném, így legalább még eredetibb... sztem egy ilyen szép régi autónál ez már számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Commo B kupé volt egyáltalán 5ös váltóval? Mer ha nem akkor én se erőltetném, így legalább még eredetibb... sztem egy ilyen szép régi autónál ez már számít. Gyárilag csak 3-as automata és 4-es kézi váltó volt. A dízel Rekord is a Commodore nagyobb teljesítményű váltóit kapta. 1972-195 között a Rekord alapváltozata kormányváltós volt, a padlóváltó az extralistán volt, illetve volt néhány különkiadás is. Mivel a Commodore sportos autónak számított, mindig is padlóváltóval készült. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Május14, 2006 Megoszt Elküldve Május14, 2006 Nos, nemsokára ez a szépség is újra gurulni fog, bár erősen átalakítva. 1. kép 2. kép Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május14, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Május14, 2006 Nos, nemsokára ez a szépség is újra gurulni fog, bár erősen átalakítva. 1. kép 2. kép Mekkora moci van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Május14, 2006 Megoszt Elküldve Május14, 2006 Ebből vettem volna meg a 2.5-ös mocit még anno. De hamarosan kap egy 3.0-t, csakhogy jobban menjen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május14, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Május14, 2006 Ebből vettem volna meg a 2.5-ös mocit még anno. De hamarosan kap egy 3.0-t, csakhogy jobban menjen. :( És ez gyári Commodore Caravan? Nem nagyon hiszem,hogy van magyarországon. :) Nem átépített Rekord Caravan ez? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Május14, 2006 Megoszt Elküldve Május14, 2006 Áá! Ez biza gyári Commodore 2.5 Caravan. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 És ez gyári Commodore Caravan? Nem nagyon hiszem,hogy van magyarországon. :) Pedig van. Amikor még az nem a jelenlegi tulajé volt a helyi Opel szalon, akkor azoknak is egy Commo C Caravan volt a szervizautójuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Augusztus13, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2006 Az új commodore !!!! Asszem ez meglehetősen tetszetős autó! Az ausztrálok megint tudják mitől döglik a légy. Szép is lenne ha megint lenne egy ilyesmi omega a láthatáron. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus13, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2006 Íme a legnagyobb bánatom vele: "Európában nem tervezik a bevezetését." Remek autó. Bár szerintem a B Comodore-D Rekord párost szépség ügyben nehéz űberelni, azért ez tényleg szép lett, pedig ez új autóknál ritkaság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December16, 2006 Megoszt Elküldve December16, 2006 A CS-n találtam............ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts