Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Commodore


Recommended Posts

A Commodore típuscsalád 1967 Januárjában került bemutatásra.
A GM azoknak szánta ezt a modellt akiknek a Rekord már kevés volt de a KAD (Kapitan,Admiral,Diplomat) modellek már nagyok.
A karosszéria megegyezett a Rekordéval csupán apróbb stílusjegyek változtak.
Változott a hűtőrács több lett a díszléc,gazdagabb a felszereltség és erősebb futóművet is kapott ami már 5 csavaros kerékfelfüggesztéses volt.

Commodore A:
19327131.jpg

Commodore B:
19327132.jpg

Commodore C:
19327129.jpg

Link to comment
Megosztás:

1) Probáld meg úgy, hogy megnyitod új ablakban vagy

2) Url-hez: http://colin.atw.hu/file/commodore.rar

ha így se menne, elküldöm emailben, ha gondolod :rolleyes:

Időközben (videókártyahalál miatti) teljes újratelepítés után sikerült leszedni.

Amúgy a www.commodore-b.de-n vannak tök jó cikkek. Valahol a szekrényemben megvan az a régi Autó Motor, amelyikben Commodore B menetpróba van :-)

Link to comment
Megosztás:

Ez tényleg jó oldal.

Szórólapok tetszenek?

Már régen leszedtem őket nem is tudom honnan, sőt sokkal töb is van, csak elő kellene túrni a CD-k közül.

Idén egyébként tervbe van véve a Commodore B GS/E kupém kézi váltósra alakítása. Eredetileg kézi váltós volt, most automata van benne, de már megvan a négyes kézi váltó :-)

A Commodore B GS kupémból (alkatrészautó) pedig valami okosságot kéne csinálni, mondjuk egy kibelezett versenyautó? Egyelőre ez van a leghátrébb sorolva a tervezett projektek között.

Link to comment
Megosztás:

Már régen leszedtem őket nem is tudom honnan, sőt sokkal töb is van, csak elő kellene túrni a CD-k közül.

Idén egyébként tervbe van véve a Commodore B GS/E kupém kézi váltósra alakítása. Eredetileg kézi váltós volt, most automata van benne, de már megvan a négyes kézi váltó :-)

A Commodore B GS kupémból (alkatrészautó) pedig valami okosságot kéne csinálni, mondjuk egy kibelezett versenyautó? Egyelőre ez van a leghátrébb sorolva a tervezett projektek között.

Miért nem teszel bele 5-öst? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Miért nem teszel bele 5-öst? :rolleyes:

Minek? Két darab gyári négyes váltóm van, ötös meg egy sem. Fizetni nem akarok, a fogyasztás nem érdekel. Még a hétvégi autónál is ritkában lesz használva az autó, mert hétvégére ott lesz a Rekord, amely alá valószínűleg Commodore futómű ugrik be, lévén hogy van egy felesleges garnitúrám, és a 14-es Stahlsportfelge meg tetszik.

Link to comment
Megosztás:

Commo B kupé volt egyáltalán 5ös váltóval? Mer ha nem akkor én se erőltetném, így legalább még eredetibb... sztem egy ilyen szép régi autónál ez már számít.

Gyárilag csak 3-as automata és 4-es kézi váltó volt. A dízel Rekord is a Commodore nagyobb teljesítményű váltóit kapta. 1972-195 között a Rekord alapváltozata kormányváltós volt, a padlóváltó az extralistán volt, illetve volt néhány különkiadás is. Mivel a Commodore sportos autónak számított, mindig is padlóváltóval készült.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.