quattro79 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Üdv Mindenkinek! Két hete vásároltam egy H-s Opel Astrát (2005). Abban kérném a segítségeteket, hogy kb. mennyibe lenne egy kulcs rendelése az autóhoz (átíratás meg volt, törzskönyv majd ki lesz postázva), mert az autót egy kulccsal vettem meg, állítólag ez nem ritka, ha külföldről hozzák be az autót. Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Üdv Mindenkinek! Két hete vásároltam egy H-s Opel Astrát (2005). Abban kérném a segítségeteket, hogy kb. mennyibe lenne egy kulcs rendelése az autóhoz (átíratás meg volt, törzskönyv majd ki lesz postázva), mert az autót egy kulccsal vettem meg, állítólag ez nem ritka, ha külföldről hozzák be az autót. Előre is köszi a válaszokat. 12 pénzért másolnak kulcsot általában. Ha márkakereskedésben veszel új kulcsot hozzá, akkor az több, mert még hozzá is tanítják a kocsihoz az immo miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robee Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Sziasztok ! A kérdésem akövi: Van egy 2007 es Hastránk kombi Z16LET (1.6 os 180Le)szeressem.:) az a gon hogy 2 napja nem tudom kinyitni a csomagtartót nem müxik a mikrokapcsol . A fehérváriszerníz aszongya vigyem be mer kikell mérni az úgy 1 nap .:D van vkinektapasztalata hogy ez mi lehet elektromos vagy mechanikus ? Más : mióta megvettük , ha 4 felnött ( 870-100Kg) beül akocsiba nyikorog a hátulja . ??? volt szervízbe ott bezsírozták de rá 1 hétre megint szól. ez mi lehet? :lol: Udv! Mostanság én nekem is elég nehezen lehet kinyitni a csomagtartót, én a hideg időre gondolok hogy attól nem akar nyillani, mert esetleg a gumi kissé meg van kemyényedve, de ha valaki tudja biztosra akkor ugy is megirja :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibcsyqe Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Udv! Mostanság én nekem is elég nehezen lehet kinyitni a csomagtartót, én a hideg időre gondolok hogy attól nem akar nyillani, mert esetleg a gumi kissé meg van kemyényedve, de ha valaki tudja biztosra akkor ugy is megirja :lol: Megvan a gond a karavánok hátsó ajtóhibájára. Mivel nem akartam a szervízben hagyni 30-40 e Ft -ot ezért nekiláttam. Szóval a hátsó ajtóban van egy mikro kapcsoló amit egy a foglalatába pattintva sárga vmien ragasztó hivatott pozicionálni. na ez a hidegre megkeményedett és darabokra tört és a kapcsoló benyomódott és a billenőkar nem érte el igy nem tudta kapcsolni . Szétszedni, beragasztani és összerakni . most hibátlanul műxik . azért azt hozzá kell tennem , hogy a " más szervíz"-be ahová elvitem :lol: mert ha mégis eb@..unk vmit mégsem én vagyok a szerelő és nem én felelek és ő fizeti a cucot) 5.000,- kértek a 2 órás melóért mire kinyitoták az ajtót, megkeresték a hibát és megjavították. Szóval ennyi. Akinek további részletes segítségre van igénye az a : "ftibcsy "Skype-on elér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibcsyqe Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Sziasztok! Nekem is a múltkor írták le itt a fórumon, hogyan csináljam. Nem kell gáz+féket nyomni,csak FOLYAMATOSAN nyomva tartod a napi km számláló nullázó gombot és közben ráadod a gyújtást.Egészen addig tartod nyomva míg 1 kis idő után pár vízszintes vonal ( ---- ) jelenik meg a napi km számláló helyén és pár másodperc múlva már nincs is INSP.Ezután elengedheted a gombot, és leveheted a gyújtást.Nekem így sikerült. Sok szerencsét :lol: Sziasztok ez a helyes módszer a H astrámnál én is így csinálom , mert már nem szervízkönyves. Az olaj meg 30.000Km ig jó benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jampec Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Sziasztok! Remélem valaki már foglalkozott a témákkal, amikről kérdezni fogok: Sport felszereltségű az autóm, megtalálható benne a varázslatos "Sport" gomb is... Ha esetleg ültetni szeretném az autót (max 30 mm), akkor esetleg okozna valami károsodást, funkciónális hibát a futóműnél? (Csak rugócsere lenne és úgy gndolom a "Sport" gomb a lengéscsillapítót szabályozza/keményíti, és ha ezt jól gondolom, akkor működhetik szépen...) A másik dolog, hogy a Z18XER-re fel lehet-e tenni pl az M32-es váltót? Esetlegesen milyen átalakításra lenne szükség (vagy közdarabra) ? Előre is köszi Valaki tud segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
JohnnyS Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Valaki tud segíteni? Hali annyit nézz meg h a lengéscsillapítothoz megy-e kábel vagy valmi csati van rajta ha sima mezei akkor rakj bele nyugodtan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Április8, 2011 Megoszt Elküldve Április8, 2011 Sziasztok! Van itt valaki, aki az ajtókárpitban lévő díszlécet már vette ki, és hogyan, milyen ragasztóval vagy milyen technikával szerelte vissza úgy, hogy az tuti jó legyen? Köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vans Elküldve Április8, 2011 Megoszt Elküldve Április8, 2011 Sziasztok! Van itt valaki, aki az ajtókárpitban lévő díszlécet már vette ki, és hogyan, milyen ragasztóval vagy milyen technikával szerelte vissza úgy, hogy az tuti jó legyen? Köszi a választ. Ha jól tudom csak úgy lehet kiszerelni, ha eltöröd a pöcköket...hallottam már olyat, hogy valaki valamilyen szilikonos ragasztóval tette vissza! Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Köszi a tanácsot, a díszlécet sikerült kivennem és Körapur ragasztót sikerült felderítenem, ami vastagon felhordva is teljesen megkeményedik és tökéletesen ragaszt. Ha jól tudom csak úgy lehet kiszerelni, ha eltöröd a pöcköket...hallottam már olyat, hogy valaki valamilyen szilikonos ragasztóval tette vissza! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Május10, 2011 Megoszt Elküldve Május10, 2011 Hello, valaki szerelte már le a hátsó lökhárítót? Parkoló szenzort teszek be, csak eddig nem találtam leírást a szereléshez. Nekem sedan van, de sztem ugyanaz mint a sima astráé. a. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Május10, 2011 Megoszt Elküldve Május10, 2011 Szia! Elvileg nem rakható bele az M32-es váltó. A mostanid F17+CR típus. Ennek a váltó mozgását kar viszi át, az M32-es meg "bowdenes". Ha 6-ost szeretnél, akkor szerintem a Calibra F28-asa lenne megfelelő, ennek karos a mozgatása és az áttételek is nagyon hasonlítanak az f17+-hoz. Már csak a beszerelés kérdéses (méret, csavarhelyek), ja és ha jól emlékszem a kuplung a AstraH-ban hidraulikus, a Calibrában mechanikus (ezt nem tudom, hogy befolyásolja-e a beszerelhetőséget). Remélem 1-2 tapasztaltabb szaki is hozzászól :D , mert én csak ennyiben tudtam segíteni. Üdv.: Tamás Sziasztok! Remélem valaki már foglalkozott a témákkal, amikről kérdezni fogok: Sport felszereltségű az autóm, megtalálható benne a varázslatos "Sport" gomb is... Ha esetleg ültetni szeretném az autót (max 30 mm), akkor esetleg okozna valami károsodást, funkciónális hibát a futóműnél? (Csak rugócsere lenne és úgy gndolom a "Sport" gomb a lengéscsillapítót szabályozza/keményíti, és ha ezt jól gondolom, akkor működhetik szépen...) A másik dolog, hogy a Z18XER-re fel lehet-e tenni pl az M32-es váltót? Esetlegesen milyen átalakításra lenne szükség (vagy közdarabra) ? Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
patak Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 Sziasztok! Remélem valaki már foglalkozott a témákkal, amikről kérdezni fogok: Sport felszereltségű az autóm, megtalálható benne a varázslatos "Sport" gomb is... Ha esetleg ültetni szeretném az autót (max 30 mm), akkor esetleg okozna valami károsodást, funkciónális hibát a futóműnél? (Csak rugócsere lenne és úgy gndolom a "Sport" gomb a lengéscsillapítót szabályozza/keményíti, és ha ezt jól gondolom, akkor működhetik szépen...) Üdv, ez engem is érdekelne. Csinált már valaki ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
patak Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 Sziasztok, Ki ismeri ezt a jelenséget, és hogy hívják? 1.7 CDTI H astra (2004-es), 100 LE. Teljes gázas gyorsításkor, a váltás elött kicsit meghúzza még a kocsit, mintha egy gázfröccsöt adna még automatikusan az elektronika. Nem tudom minek köszönhetö ez a jelenség, de jó dolog. Hogy lehet az, hogy pl egy másik 1.7-es 2007-es 125 LE-s változatban ugyanez hiányzik. 1.9-esek között is tapasztaltam az évjárat függvényeben a különbséget. Köszi, Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 Sziasztok, Ki ismeri ezt a jelenséget, és hogy hívják? 1.7 CDTI H astra (2004-es), 100 LE. Teljes gázas gyorsításkor, a váltás elött kicsit meghúzza még a kocsit, mintha egy gázfröccsöt adna még automatikusan az elektronika. Nem tudom minek köszönhetö ez a jelenség, de jó dolog. Hogy lehet az, hogy pl egy másik 1.7-es 2007-es 125 LE-s változatban ugyanez hiányzik. 1.9-esek között is tapasztaltam az évjárat függvényeben a különbséget. Köszi, Tamás Nálam is jelen van ez a jelenség. Amikor leveszed a gázról a lábad gyorsítás után, akkor megszűnik az üzemanyag befecskendezés, viszont a turbót szabályzó vákuumrendszer nem tud ilyen gyorsan reagálni és még egy kis ideig töltött levegő áramlik az égéstérbe. Ezért érezni úgy, hogy váltáskor még ugrik egy kicsit az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
patak Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Nálam is jelen van ez a jelenség. Amikor leveszed a gázról a lábad gyorsítás után, akkor megszűnik az üzemanyag befecskendezés, viszont a turbót szabályzó vákuumrendszer nem tud ilyen gyorsan reagálni és még egy kis ideig töltött levegő áramlik az égéstérbe. Ezért érezni úgy, hogy váltáskor még ugrik egy kicsit az autó. koszi a valaszt. akkor ha jol ertem, ez nem direkt van. van ennek vmi neve? es az miert lehet, h egyes tipusoknal ez nincs meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Nálam is jelen van ez a jelenség. Amikor leveszed a gázról a lábad gyorsítás után, akkor megszűnik az üzemanyag befecskendezés, viszont a turbót szabályzó vákuumrendszer nem tud ilyen gyorsan reagálni és még egy kis ideig töltött levegő áramlik az égéstérbe. Ezért érezni úgy, hogy váltáskor még ugrik egy kicsit az autó. Ezt nem egeszen ertem... Ha az injektorokon at nem jut be uzemanyag, akkor a jelenseget csak az okozhatja, ha a turbo felol valami egheto is megy a levegovel egyutt. Ez nem lehetetlen, de nem is jo... Durvabb esetben az ilyesmi odaig fajulhat, hogy hiaba huzod ki a kulcsot, a motor megy tovabb a turbo felol kapott motorolajat egetve. En inkabb remelnem, hogy a leirtakat valamilyen szoftver rafineria okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
patak Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Ezt nem egeszen ertem... Ha az injektorokon at nem jut be uzemanyag, akkor a jelenseget csak az okozhatja, ha a turbo felol valami egheto is megy a levegovel egyutt. Ez nem lehetetlen, de nem is jo... Durvabb esetben az ilyesmi odaig fajulhat, hogy hiaba huzod ki a kulcsot, a motor megy tovabb a turbo felol kapott motorolajat egetve. En inkabb remelnem, hogy a leirtakat valamilyen szoftver rafineria okozza. En is inkabb valami ilyesmire gondolnek. Egyebkent szerintem nagyon jo dolog, csak nem tudok utananezni sehol amig nem tudom neven nevezni a dolgot:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
boci86 Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Nálam is jelen van ez a jelenség,nem hiszem hogy ez hiba lehet ha már több autónál is előfordult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lesliegill Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Sziasztok! Keresek mestert az alábbi dolgok felprogramozására Esztergom vagy Budapest környékén: Bc (fedélzeti számítógép: pill. fogyasztás, átlag fogyasztás, megtett km, elfogyasztott üzemanyag, még megtehető km, stb.) SpeedLock (az autó 12km/h felett automatikusan zárja az ajtókat) Komfortablakprogram (a kulcs nyitógombjával fel lehessen húzni az ablakot) Vészfékvillogás (70 km/h óra feletti vészfékezésnél villognak a féklámpák) Aux kimenet aktiválása Előre is köszönöm Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Sziasztok! Keresek mestert az alábbi dolgok felprogramozására Esztergom vagy Budapest környékén: Bc (fedélzeti számítógép: pill. fogyasztás, átlag fogyasztás, megtett km, elfogyasztott üzemanyag, még megtehető km, stb.) SpeedLock (az autó 12km/h felett automatikusan zárja az ajtókat) Komfortablakprogram (a kulcs nyitógombjával fel lehessen húzni az ablakot) Vészfékvillogás (70 km/h óra feletti vészfékezésnél villognak a féklámpák) Aux kimenet aktiválása Előre is köszönöm Laci Szia! A Speedlock és a Komfortablakprogram csak akkor fog működni, ha van az autóban REC modul. A REC modul a csomagtérben, bal oldalon, a lenyitható kárpit mögött van. Nézd meg, van-e neked ilyen. REC modul nem egyenlő azzal, ha csak biztosítékokat látsz a csomagtérben. Ha van, alapból kéne működnie szerintem. REC modul így néz ki: http://kepfeltoltes.hu/110808/REC_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Az automatikus ajtózár aktiválására én az az infót kaptam, hogy a középkonzolon nyomva kell tartani az ajtózár gombot, pár mp múlva kattanást kell hallani és utána már működik. Üdv. Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Ahhoz, hogy erre bárki is tudjon válaszolni, ismerni kellene az autót. Milyen típus, felszereltség, milyen kijelző, milyen rádió, és ezek után még meg kell nézni géppel, hogy milyen egységek vannak beszerelve az autódba. A fékvillogtatás egyébként sebességtől független, az ABS beavatkozásakor müködik. AUX kimenethez ismerni kell a rádiót, és szinte biztos, hogy vezetékelni kell. Szerintem a legtöbb megoldható op-commal, de lehet, hogy mind. Ha gondolod ránézhetünk... Sziasztok! Keresek mestert az alábbi dolgok felprogramozására Esztergom vagy Budapest környékén: Bc (fedélzeti számítógép: pill. fogyasztás, átlag fogyasztás, megtett km, elfogyasztott üzemanyag, még megtehető km, stb.) SpeedLock (az autó 12km/h felett automatikusan zárja az ajtókat) Komfortablakprogram (a kulcs nyitógombjával fel lehessen húzni az ablakot) Vészfékvillogás (70 km/h óra feletti vészfékezésnél villognak a féklámpák) Aux kimenet aktiválása Előre is köszönöm Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Ahhoz, hogy erre bárki is tudjon válaszolni, ismerni kellene az autót. Milyen típus, felszereltség, milyen kijelző, milyen rádió, és ezek után még meg kell nézni géppel, hogy milyen egységek vannak beszerelve az autódba. A fékvillogtatás egyébként sebességtől független, az ABS beavatkozásakor müködik. AUX kimenethez ismerni kell a rádiót, és szinte biztos, hogy vezetékelni kell. Szerintem a legtöbb megoldható op-commal, de lehet, hogy mind. Ha gondolod ránézhetünk... Szia! A Speedlock-ot és a Komfortablakprogramot én is próbáltam már, de nálam egyik sem működik. Azt mondták azért, mert nincs az autóban REC modul. Tényleg ez kell hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lesliegill Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Szia! A Speedlock és a Komfortablakprogram csak akkor fog működni, ha van az autóban REC modul. A REC modul a csomagtérben, bal oldalon, a lenyitható kárpit mögött van. Nézd meg, van-e neked ilyen. REC modul nem egyenlő azzal, ha csak biztosítékokat látsz a csomagtérben. Ha van, alapból kéne működnie szerintem. REC modul így néz ki: http://kepfeltoltes.hu/110808/REC_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Az automatikus ajtózár aktiválására én az az infót kaptam, hogy a középkonzolon nyomva kell tartani az ajtózár gombot, pár mp múlva kattanást kell hallani és utána már működik. Üdv. Laci Szia, REC modul van legalábbis így néz ki mint a képen. Az automatikus ajtózárat ilyen módon nem tudom aktiválni, már próbáltam, de nem mükszik így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lesliegill Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Ahhoz, hogy erre bárki is tudjon válaszolni, ismerni kellene az autót. Milyen típus, felszereltség, milyen kijelző, milyen rádió, és ezek után még meg kell nézni géppel, hogy milyen egységek vannak beszerelve az autódba. A fékvillogtatás egyébként sebességtől független, az ABS beavatkozásakor müködik. AUX kimenethez ismerni kell a rádiót, és szinte biztos, hogy vezetékelni kell. Szerintem a legtöbb megoldható op-commal, de lehet, hogy mind. Ha gondolod ránézhetünk... Sziasztok! az autó: Opel Astra H Caravan Edition Z19DT 1,9 CDTI kW:88 Radio CD70 Navi Grafik Info Display (GID) Nem kell hozzá Tech2 op-commal is megy? Az az igazság, hogy én Németországban élek és csak pár napot töltök "otthon" és gyorsan szeretném ezeket lerendezni mert most vettem az autót és ezek a funkciók jó lennének bele. Tehát olyant keresek aki egyből és tuti megoldja. Üdv, Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts