Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Valami német fórumra mutat(ott) a link... sorry...

Amúgy astrahclub.hu vagy astrah.ru oldalakon megtalálható minden :wacko:

a ruszki oldalon nem tudtam kiigazodni, az astrahclub oldalán pedig egy testmode aktiválást találtam, ami ugyan működik, de csak a firmware verzióról, motorhőmérsékletről, sebességről meg hasonló apróságokról nyilatkozik, utána pedig egy csomó oldal csupa csupa nulla, és nem mondja meg a fogyasztást, egyéb kapcsolódó adatokat... :unsure:

egyébként röviden: rádió be, settings gomb 1x röviden, utána hosszan nyom amíg ki nem írja hogy testmode, ott bc gomb (csak a rádión fogadja el) 2x röviden, és már bent is van a menüben, ahol a bc gombbal lehet lépkedni...

Elküldve
a ruszki oldalon nem tudtam kiigazodni, az astrahclub oldalán pedig egy testmode aktiválást találtam, ami ugyan működik, de csak a firmware verzióról, motorhőmérsékletről, sebességről meg hasonló apróságokról nyilatkozik, utána pedig egy csomó oldal csupa csupa nulla, és nem mondja meg a fogyasztást, egyéb kapcsolódó adatokat... :unsure:

egyébként röviden: rádió be, settings gomb 1x röviden, utána hosszan nyom amíg ki nem írja hogy testmode, ott bc gomb (csak a rádión fogadja el) 2x röviden, és már bent is van a menüben, ahol a bc gombbal lehet lépkedni...

Az Astraclub oldalán hol? Nekem azt dobálta állandóan,hogy semmihez sincs jogosultságom...

Elküldve

Sziasztok!

Várhatóan jövő hét keddtől Astra tulajdonos leszek. A cégtől kapok egy 2005-ös 1,7 cdti kombi Astrát. A nagy örömben az egyetlen problémám, hogy csak német nyelvő kezelési leírások vannak az autóhoz. Nincs esetleg valakinek elektronikus formában meg a leírás? Esetleg, ha valaki néhány órára nélkülözni tudja a sajátját, akkor bescennelném, vagy lefényképezném.

Üdv: pz

Elküldve
Sziasztok!

Várhatóan jövő hét keddtől Astra tulajdonos leszek. A cégtől kapok egy 2005-ös 1,7 cdti kombi Astrát. A nagy örömben az egyetlen problémám, hogy csak német nyelvő kezelési leírások vannak az autóhoz. Nincs esetleg valakinek elektronikus formában meg a leírás? Esetleg, ha valaki néhány órára nélkülözni tudja a sajátját, akkor bescennelném, vagy lefényképezném.

Üdv: pz

fényképezd, nekem is kéne! :wacko: csak csiganyálas kiadásom van... :unsure:

Elküldve
Sziasztok!

Várhatóan jövő hét keddtől Astra tulajdonos leszek. A cégtől kapok egy 2005-ös 1,7 cdti kombi Astrát. A nagy örömben az egyetlen problémám, hogy csak német nyelvő kezelési leírások vannak az autóhoz. Nincs esetleg valakinek elektronikus formában meg a leírás? Esetleg, ha valaki néhány órára nélkülözni tudja a sajátját, akkor bescennelném, vagy lefényképezném.

Üdv: pz

Sose értem minek is kell az a kezelési! Ha nem kell a német nekem jó lesz de nekem mincs cserébe magyarom :unsure:

Elküldve

Sziasztok!

Új és büszke Opel Astra H tulajdonos vagyok. 2 hónapja vettem az autót viszont kezdenek jönni a gondok.

Ki tudja milyen széria hibái vannak a 2007-ben gyártott modelleknek?

Nálam eddig:

1. legelőször ropog-nyikorog a hátulja (kereskedés szerint ismert széria hiba) szlient hézagolás. Egy darabig jó volt most megint kezdi.

2. Egyesből kettesbe vátásnál néha kicsit vagy nagyon ugrik kifelé a váltó. 2 hónap után hajlandó megjavítani a szervíz (márha sikerül neki)

3. Egyszerűen lepergett a festék a müa. tetősinekről. Hál' isten szó nélkül cserélték.

4. Kezd peregni a festék a hátsó lökhárítóról.

x.? A fedélzetin nem tudom bekapcsolni az óra RDS szinkronizációt. Clolck sync. off és ne hajlandó on lenni. A kereskedés szerint ez levan tiltva az autóban. Pont csak ez az egy?????

Kinek mi a tapasztalata?

Elküldve
Sziasztok!

Új és büszke Opel Astra H tulajdonos vagyok. 2 hónapja vettem az autót viszont kezdenek jönni a gondok.

Ki tudja milyen széria hibái vannak a 2007-ben gyártott modelleknek?

Nálam eddig:

1. legelőször ropog-nyikorog a hátulja (kereskedés szerint ismert széria hiba) szlient hézagolás. Egy darabig jó volt most megint kezdi.

2. Egyesből kettesbe vátásnál néha kicsit vagy nagyon ugrik kifelé a váltó. 2 hónap után hajlandó megjavítani a szervíz (márha sikerül neki)

3. Egyszerűen lepergett a festék a müa. tetősinekről. Hál' isten szó nélkül cserélték.

4. Kezd peregni a festék a hátsó lökhárítóról.

x.? A fedélzetin nem tudom bekapcsolni az óra RDS szinkronizációt. Clolck sync. off és ne hajlandó on lenni. A kereskedés szerint ez levan tiltva az autóban. Pont csak ez az egy?????

Kinek mi a tapasztalata?

ez az x...hogy van? Nekem is van fedélzeti,de lövésem sem volt róla,hogy ilyet egyáltalán lehet rajta állítani...

Hogyan??

Elküldve
ez az x...hogy van? Nekem is van fedélzeti,de lövésem sem volt róla,hogy ilyet egyáltalán lehet rajta állítani...

Hogyan??

Igazából ez nem is a fedélzetitől függ ha jobban belegondolok.

Fejből írom, de lehet, hogy tévedek:

Setting gomb -> System -> Clock.sync.off/on (nálam nem lesz on)

Ha jól emléxem az első paraméter a System-be.

A fent leírt problémáimra senki nem tud válaszolni?

Elküldve
...

1. legelőször ropog-nyikorog a hátulja (kereskedés szerint ismert széria hiba) szlient hézagolás. Egy darabig jó volt most megint kezdi.

2. Egyesből kettesbe vátásnál néha kicsit vagy nagyon ugrik kifelé a váltó. 2 hónap után hajlandó megjavítani a szervíz (márha sikerül neki)

3. Egyszerűen lepergett a festék a müa. tetősinekről. Hál' isten szó nélkül cserélték.

4. Kezd peregni a festék a hátsó lökhárítóról.

...

1. ez a hézagolás mit takar? Csak mert a szilenteket tudtommal nem szokták... azokat cserélni szokás más típusoknál.

2. ez a kiugrás mire értendő? Nagyot mozdul a kar? vagy kilöki a sebességet?

3. új autó, és pereg a festék? hmmm... gyanús

4. szintén gyanús...

Honnan vetted a kocsit?

Elküldve

1.) Volt valami probléma a szilenteknél, amit a gyári előírás alapján úgy javítottak, hogy vmi műanyag hézagológyűrűt építettek be...

3-4.) érdekes probléma, ilyet még senki más nem írt. Lökhárítónál arra gondolnék, hogy valami gyökér parkolásnál nekiment. Mivel elég jó anyagból van, kisebb koccnál nem deformálódik, viszont a festék berepedezhet... Tetősínre lövésem sincs...

x.) szvsz ne akarj RDS-ről órát szinkronizálni. :unsure: Ezt általában GPS-ről szoktak...

Elküldve
Igazából ez nem is a fedélzetitől függ ha jobban belegondolok.

Fejből írom, de lehet, hogy tévedek:

Setting gomb -> System -> Clock.sync.off/on (nálam nem lesz on)

Ha jól emléxem az első paraméter a System-be.

A fent leírt problémáimra senki nem tud válaszolni?

Setting gomb -> System -> Ok gomb -> Clock.sync.off

egész pontosan.

Szóval ez működik valakinél???

Elküldve
1. ez a hézagolás mit takar? Csak mert a szilenteket tudtommal nem szokták... azokat cserélni szokás más típusoknál.

2. ez a kiugrás mire értendő? Nagyot mozdul a kar? vagy kilöki a sebességet?

3. új autó, és pereg a festék? hmmm... gyanús

4. szintén gyanús...

Honnan vetted a kocsit?

Soproni márkakereskedés

1. Ők azt mondták, hogy hézagolják nem tudom, hogy ezalatt mit értenek

2. amikor húzom kifele 1-ből néha megugrik. Ezt nehéz leírni, de elég nagy hangja tud lenni

3. ők is vakarták a fejüket miután kicserélték (először tőlem kérdezik, hogy mit kezdjenek vele JÓ VICC JÓT RÖHÖGTEM)

4. lökhátító

Biztos, hogy nem külső hatás. A hátsó lámpabúra alatt. Semmi sérülésnyom. Mivel csak kézzel mosom az autó ezért vettem észre (aprólékosan centiről-centire törlöm szárazra és közben bosszankodom) külömben nem látni.

Elküldve
Soproni márkakereskedés

1. Ők azt mondták, hogy hézagolják nem tudom, hogy ezalatt mit értenek

2. amikor húzom kifele 1-ből néha megugrik. Ezt nehéz leírni, de elég nagy hangja tud lenni

3. ők is vakarták a fejüket miután kicserélték (először tőlem kérdezik, hogy mit kezdjenek vele JÓ VICC JÓT RÖHÖGTEM)

4. lökhátító

Biztos, hogy nem külső hatás. A hátsó lámpabúra alatt. Semmi sérülésnyom. Mivel csak kézzel mosom az autó ezért vettem észre (aprólékosan centiről-centire törlöm szárazra és közben bosszankodom) külömben nem látni.

2. Nem arra gondolsz, hogy amikor nyomod neki nyélgázzal egyesben és váltod a kettest nem feltétlenül 100%osan pontosan/erősen? Akkor szokott így tiltakozni nekem,ha ilyen van és a fordulat 5ezer körül van... Ha erőteljesen rakom be a fokozatot,akkor nem csinál ilyet... Ha nagyon gyengén, akkor be sem veszi a kettest...

Amúgy viccces,hogy intenzív gyorsításos váltásnál kettesben is megpörög a kerék kicsit:):unsure::)

Elküldve

Sziasztok!

Tud róla valaki be lehet-e állítani valahogy, hogy mutassa az autó a pillanatnyi fogyasztást?

Ha valakit érdelkel van pdf-ben leírásom a cd 50, 60, 80-as rádiókról.

pz

Elküldve

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani valakit, aki az 1,7 cdti Astrám komputerébe be tudja programozni az automata ajtózárást, a pillanatnyi és egyéb fogyasztások megjelenítését, esetleg az ablakfelhúzást.

Elküldve
Sziasztok!

Tudnátok ajánlani valakit, aki az 1,7 cdti Astrám komputerébe be tudja programozni az automata ajtózárást, a pillanatnyi és egyéb fogyasztások megjelenítését, esetleg az ablakfelhúzást.

Egy része megoldható :lol: automata zárást azt nem hiszem hogy lehet mer csak 2004 év végéig lehet aktiválni

Elküldve
Egy része megoldható :lol: automata zárást azt nem hiszem hogy lehet mer csak 2004 év végéig lehet aktiválni

Szia!

Esetleg tudnál valakit aki meg tudja csináni.

pz

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.