Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

FBalazs

Recommended Posts

Valami német fórumra mutat(ott) a link... sorry...

Amúgy astrahclub.hu vagy astrah.ru oldalakon megtalálható minden :wacko:

a ruszki oldalon nem tudtam kiigazodni, az astrahclub oldalán pedig egy testmode aktiválást találtam, ami ugyan működik, de csak a firmware verzióról, motorhőmérsékletről, sebességről meg hasonló apróságokról nyilatkozik, utána pedig egy csomó oldal csupa csupa nulla, és nem mondja meg a fogyasztást, egyéb kapcsolódó adatokat... :unsure:

egyébként röviden: rádió be, settings gomb 1x röviden, utána hosszan nyom amíg ki nem írja hogy testmode, ott bc gomb (csak a rádión fogadja el) 2x röviden, és már bent is van a menüben, ahol a bc gombbal lehet lépkedni...

Link to comment
Megosztás:

a ruszki oldalon nem tudtam kiigazodni, az astrahclub oldalán pedig egy testmode aktiválást találtam, ami ugyan működik, de csak a firmware verzióról, motorhőmérsékletről, sebességről meg hasonló apróságokról nyilatkozik, utána pedig egy csomó oldal csupa csupa nulla, és nem mondja meg a fogyasztást, egyéb kapcsolódó adatokat... :unsure:

egyébként röviden: rádió be, settings gomb 1x röviden, utána hosszan nyom amíg ki nem írja hogy testmode, ott bc gomb (csak a rádión fogadja el) 2x röviden, és már bent is van a menüben, ahol a bc gombbal lehet lépkedni...

Az Astraclub oldalán hol? Nekem azt dobálta állandóan,hogy semmihez sincs jogosultságom...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Várhatóan jövő hét keddtől Astra tulajdonos leszek. A cégtől kapok egy 2005-ös 1,7 cdti kombi Astrát. A nagy örömben az egyetlen problémám, hogy csak német nyelvő kezelési leírások vannak az autóhoz. Nincs esetleg valakinek elektronikus formában meg a leírás? Esetleg, ha valaki néhány órára nélkülözni tudja a sajátját, akkor bescennelném, vagy lefényképezném.

Üdv: pz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Várhatóan jövő hét keddtől Astra tulajdonos leszek. A cégtől kapok egy 2005-ös 1,7 cdti kombi Astrát. A nagy örömben az egyetlen problémám, hogy csak német nyelvő kezelési leírások vannak az autóhoz. Nincs esetleg valakinek elektronikus formában meg a leírás? Esetleg, ha valaki néhány órára nélkülözni tudja a sajátját, akkor bescennelném, vagy lefényképezném.

Üdv: pz

fényképezd, nekem is kéne! :wacko: csak csiganyálas kiadásom van... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Várhatóan jövő hét keddtől Astra tulajdonos leszek. A cégtől kapok egy 2005-ös 1,7 cdti kombi Astrát. A nagy örömben az egyetlen problémám, hogy csak német nyelvő kezelési leírások vannak az autóhoz. Nincs esetleg valakinek elektronikus formában meg a leírás? Esetleg, ha valaki néhány órára nélkülözni tudja a sajátját, akkor bescennelném, vagy lefényképezném.

Üdv: pz

Sose értem minek is kell az a kezelési! Ha nem kell a német nekem jó lesz de nekem mincs cserébe magyarom :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új és büszke Opel Astra H tulajdonos vagyok. 2 hónapja vettem az autót viszont kezdenek jönni a gondok.

Ki tudja milyen széria hibái vannak a 2007-ben gyártott modelleknek?

Nálam eddig:

1. legelőször ropog-nyikorog a hátulja (kereskedés szerint ismert széria hiba) szlient hézagolás. Egy darabig jó volt most megint kezdi.

2. Egyesből kettesbe vátásnál néha kicsit vagy nagyon ugrik kifelé a váltó. 2 hónap után hajlandó megjavítani a szervíz (márha sikerül neki)

3. Egyszerűen lepergett a festék a müa. tetősinekről. Hál' isten szó nélkül cserélték.

4. Kezd peregni a festék a hátsó lökhárítóról.

x.? A fedélzetin nem tudom bekapcsolni az óra RDS szinkronizációt. Clolck sync. off és ne hajlandó on lenni. A kereskedés szerint ez levan tiltva az autóban. Pont csak ez az egy?????

Kinek mi a tapasztalata?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új és büszke Opel Astra H tulajdonos vagyok. 2 hónapja vettem az autót viszont kezdenek jönni a gondok.

Ki tudja milyen széria hibái vannak a 2007-ben gyártott modelleknek?

Nálam eddig:

1. legelőször ropog-nyikorog a hátulja (kereskedés szerint ismert széria hiba) szlient hézagolás. Egy darabig jó volt most megint kezdi.

2. Egyesből kettesbe vátásnál néha kicsit vagy nagyon ugrik kifelé a váltó. 2 hónap után hajlandó megjavítani a szervíz (márha sikerül neki)

3. Egyszerűen lepergett a festék a müa. tetősinekről. Hál' isten szó nélkül cserélték.

4. Kezd peregni a festék a hátsó lökhárítóról.

x.? A fedélzetin nem tudom bekapcsolni az óra RDS szinkronizációt. Clolck sync. off és ne hajlandó on lenni. A kereskedés szerint ez levan tiltva az autóban. Pont csak ez az egy?????

Kinek mi a tapasztalata?

ez az x...hogy van? Nekem is van fedélzeti,de lövésem sem volt róla,hogy ilyet egyáltalán lehet rajta állítani...

Hogyan??

Link to comment
Megosztás:

ez az x...hogy van? Nekem is van fedélzeti,de lövésem sem volt róla,hogy ilyet egyáltalán lehet rajta állítani...

Hogyan??

Igazából ez nem is a fedélzetitől függ ha jobban belegondolok.

Fejből írom, de lehet, hogy tévedek:

Setting gomb -> System -> Clock.sync.off/on (nálam nem lesz on)

Ha jól emléxem az első paraméter a System-be.

A fent leírt problémáimra senki nem tud válaszolni?

Link to comment
Megosztás:

...

1. legelőször ropog-nyikorog a hátulja (kereskedés szerint ismert széria hiba) szlient hézagolás. Egy darabig jó volt most megint kezdi.

2. Egyesből kettesbe vátásnál néha kicsit vagy nagyon ugrik kifelé a váltó. 2 hónap után hajlandó megjavítani a szervíz (márha sikerül neki)

3. Egyszerűen lepergett a festék a müa. tetősinekről. Hál' isten szó nélkül cserélték.

4. Kezd peregni a festék a hátsó lökhárítóról.

...

1. ez a hézagolás mit takar? Csak mert a szilenteket tudtommal nem szokták... azokat cserélni szokás más típusoknál.

2. ez a kiugrás mire értendő? Nagyot mozdul a kar? vagy kilöki a sebességet?

3. új autó, és pereg a festék? hmmm... gyanús

4. szintén gyanús...

Honnan vetted a kocsit?

Link to comment
Megosztás:

1.) Volt valami probléma a szilenteknél, amit a gyári előírás alapján úgy javítottak, hogy vmi műanyag hézagológyűrűt építettek be...

3-4.) érdekes probléma, ilyet még senki más nem írt. Lökhárítónál arra gondolnék, hogy valami gyökér parkolásnál nekiment. Mivel elég jó anyagból van, kisebb koccnál nem deformálódik, viszont a festék berepedezhet... Tetősínre lövésem sincs...

x.) szvsz ne akarj RDS-ről órát szinkronizálni. :unsure: Ezt általában GPS-ről szoktak...

Link to comment
Megosztás:

Igazából ez nem is a fedélzetitől függ ha jobban belegondolok.

Fejből írom, de lehet, hogy tévedek:

Setting gomb -> System -> Clock.sync.off/on (nálam nem lesz on)

Ha jól emléxem az első paraméter a System-be.

A fent leírt problémáimra senki nem tud válaszolni?

Setting gomb -> System -> Ok gomb -> Clock.sync.off

egész pontosan.

Szóval ez működik valakinél???

Link to comment
Megosztás:

1. ez a hézagolás mit takar? Csak mert a szilenteket tudtommal nem szokták... azokat cserélni szokás más típusoknál.

2. ez a kiugrás mire értendő? Nagyot mozdul a kar? vagy kilöki a sebességet?

3. új autó, és pereg a festék? hmmm... gyanús

4. szintén gyanús...

Honnan vetted a kocsit?

Soproni márkakereskedés

1. Ők azt mondták, hogy hézagolják nem tudom, hogy ezalatt mit értenek

2. amikor húzom kifele 1-ből néha megugrik. Ezt nehéz leírni, de elég nagy hangja tud lenni

3. ők is vakarták a fejüket miután kicserélték (először tőlem kérdezik, hogy mit kezdjenek vele JÓ VICC JÓT RÖHÖGTEM)

4. lökhátító

Biztos, hogy nem külső hatás. A hátsó lámpabúra alatt. Semmi sérülésnyom. Mivel csak kézzel mosom az autó ezért vettem észre (aprólékosan centiről-centire törlöm szárazra és közben bosszankodom) külömben nem látni.

Link to comment
Megosztás:

Soproni márkakereskedés

1. Ők azt mondták, hogy hézagolják nem tudom, hogy ezalatt mit értenek

2. amikor húzom kifele 1-ből néha megugrik. Ezt nehéz leírni, de elég nagy hangja tud lenni

3. ők is vakarták a fejüket miután kicserélték (először tőlem kérdezik, hogy mit kezdjenek vele JÓ VICC JÓT RÖHÖGTEM)

4. lökhátító

Biztos, hogy nem külső hatás. A hátsó lámpabúra alatt. Semmi sérülésnyom. Mivel csak kézzel mosom az autó ezért vettem észre (aprólékosan centiről-centire törlöm szárazra és közben bosszankodom) külömben nem látni.

2. Nem arra gondolsz, hogy amikor nyomod neki nyélgázzal egyesben és váltod a kettest nem feltétlenül 100%osan pontosan/erősen? Akkor szokott így tiltakozni nekem,ha ilyen van és a fordulat 5ezer körül van... Ha erőteljesen rakom be a fokozatot,akkor nem csinál ilyet... Ha nagyon gyengén, akkor be sem veszi a kettest...

Amúgy viccces,hogy intenzív gyorsításos váltásnál kettesben is megpörög a kerék kicsit:):unsure::)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani valakit, aki az 1,7 cdti Astrám komputerébe be tudja programozni az automata ajtózárást, a pillanatnyi és egyéb fogyasztások megjelenítését, esetleg az ablakfelhúzást.

Egy része megoldható :lol: automata zárást azt nem hiszem hogy lehet mer csak 2004 év végéig lehet aktiválni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.