SáFi Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Halihó! Motor kódokhoz tudtok netán leírásokat ahonnan le lehetne tölteni vagy ha tölteni nem is de böngészni? Előre is köszike!
tgabika76 Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 A némettel hogy állsz? Ha bírod akkor www.opel-infos.de (a Motoren menüpont alatt van pár info motorkódok szerint)
SáFi Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 A némettel hogy állsz? Ha bírod akkor www.opel-infos.de (a Motoren menüpont alatt van pár info motorkódok szerint) Juhéjj! Köszi szépen! Szerencsére németet tanultam.
csabi74 Elküldve Június9, 2009 Elküldve Június9, 2009 Sziasztok!! Most vettem egy zafirát 16,16v z16xe olyan problémám van vele ,hogy 3000-3500 fordulat felet rángat de nem világit semmilyen lámpa!!!mi lehet a hiba vele!?kérlek segitsetek!!!Mindent kicseréltem rajta /olaj szij,gyertya,szürök/Ja és zabálja az olajat!Mit lehet vele csinálni??///a 15 éves Avectrám egy gram olajat sem evett/////Köszönettel Csaba
uhuhu Elküldve Június11, 2009 Elküldve Június11, 2009 ebbe belenyultál... :lol: a zabálja az olajat azzal motorjavitást. és ezért rángathat. gyertya csulás, és nincs elég szikra, vagy AGR nyitvavan, vagy szar a katalizátorod, vagy szar a lambdaszondád, vagy a fordulatszámjeladód, vagy mittómén... lehet még ezer oka... mennyire eszi az olajat?
csabi74 Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Szia! a kocsi 1000km/1 liter!!! a gyertyák ujak és szép özbarnák nem koszosak!!!csak akkor rángat ha haladok vele és 3000/fordulatott meghaladom .üresbe forgatva nem csinál semmit!!!és ha folyamatosan gyorsitok akkor sem rángat!!csak ha tartom a fordulatott!!köszi csaba
csabi74 Elküldve Június14, 2009 Elküldve Június14, 2009 Sziasztok!!kicsit bánt hogy nem tud rajtam segiteni senki!még mindig a zafira hiba!!!ha valaki tudna segiteni nagyon hálás lennék érte!!!köszönettel Csaba
uhuhu Elküldve Június14, 2009 Elküldve Június14, 2009 ezen nin cs mit segitni... motor generál. 1000 km re 1 liter olaj kicsit több mint sok.az olajpára mindenhová lerakódik, minden szarul müködik tőle. Az AGR szelep, a fojtószelep, a mittómén.... szóval pucolj AGr-r, pucolj fojtószelepet, majd kezd el gyüjtögetni egy motorgenerálra.
wessz Elküldve Június14, 2009 Elküldve Június14, 2009 ezen nin cs mit segitni... motor generál. 1000 km re 1 liter olaj kicsit több mint sok.az olajpára mindenhová lerakódik, minden szarul müködik tőle. Az AGR szelep, a fojtószelep, a mittómén.... szóval pucolj AGr-r, pucolj fojtószelepet, majd kezd el gyüjtögetni egy motorgenerálra. én is ezt látom reálisnak sajna...
Frontosa Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 Sziasztok ! Segítséget szertnék kérni,hátha találkoztatok hasonló problémával ! Nekem Y20DTH Zafirám van,idestova 5.éve! 55 ezrnél már egyszer cseréltek traverz gyűrűket a verdámban ,mert rendszeresen fellevegősödött a gázolajrendszerem ! Most 142 ezer van benne és ugyan az a fíling volt ,mint 5 éve! Reggelente röfögve indul,hideg időben méginkább és amit még észrevettem,hogy ha lejtőn állok orral lefelé,gond nélkül indul!Ellenben ,ha a tank van alacsonyabban,azonnal jelentkezik a gebasz ! Gondoltam sebaj,megint traverz,amit a múlt héten ki is cseréltettem a résolajcsövekkel együtt ! A rossz poén az,hogy ugyan úgy megmaradt a hibajelenség ! Valakinek lenne ötlete,mit berheljek még szét a szerelmemen? Előre is köszönöm a segítséget ! Frontosa
gyuri54 Elküldve November8, 2009 Elküldve November8, 2009 Sziasztok! Opel Sintra 2.2 es motort javítok és nem találok semmi infót arrol, hogy hogyan kell visszatenni a balansz tengelyeket. Ha valaki már csinált ilyet, vagy tud valami helyet ahol leírást találok kérem segítsen. előre is köszi, Gyuri54
nemo003 Elküldve November8, 2009 Elküldve November8, 2009 Sziasztok! Opel Sintra 2.2 es motort javítok és nem találok semmi infót arrol, hogy hogyan kell visszatenni a balansz tengelyeket. Ha valaki már csinált ilyet, vagy tud valami helyet ahol leírást találok kérem segítsen. előre is köszi, Gyuri54 Van TIS-ed? Abban le van írva.
zafiraa Elküldve November8, 2009 Elküldve November8, 2009 Hellosztok! Opel zafira 2006 os modell-röl lenne szó a motorja 1.9 cdti (120le) a műszerfalon kigyulladt a motorvezérlő elektronika.. elvittük szerelőhöz rárakták a gépre és kiirta h fojtószelep szál szakadás. ki törölték 1 napig jo volt a kocsi utána megint kijelezte. szétszedték és a fojtó szelep panelben olaj volt. kitakarították aztán újra jó lett 1 napig . most tartunk itt valamit meg lehet oldani h ne tiltson le mert ha kigyullad akkor megszűnik a turbó nyomás (kb -80 le) vagy mit lehetne kitalálni mert egy új ilyen panel 100.000 körül van..
gyuri54 Elküldve November10, 2009 Elküldve November10, 2009 Van TIS-ed? Abban le van írva. Sajna nincs, nem tudod hogy juthatnék hozzá?
nemo003 Elküldve November10, 2009 Elküldve November10, 2009 Sajna nincs, nem tudod hogy juthatnék hozzá? Látogass el ide: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9010651 Keresd meg a 9364. hozzászólást, itt megtalálod a linkeket, és a data.hu-ról le tudod szedni. Ha még fent van......
RGeri Elküldve December23, 2009 Elküldve December23, 2009 Sziasztok, Van egy 2003-as Zafirám 1.6, jelenleg 212.211 km-el.Kb. 1 éve kezdte el a motorból jövő halk kattogást.Volt már hidrótőke csere, olajpumpa csere,stb.Megnövekedett az olajfogyasztás, ami annyit jelent, hogy kb. 800-1000km ként 1l olajat megeszik.Az olaj nem csöpög.Ez lenne a kisebbik baj.A nagyobbik, ami most kezdett el 2 hete csinálni, hogy alapjáraton lefullad a motor, illetve menet közben ha 1000 alá megy a fordulatszám, akkor is lefullad, és nem indul újra pöccre.Ami ebben veszélyes, hogy ilyenkor a fékek sem úgy működnek ahogy kell.Szóval mindez így ünnepekre, amikor is vándorolni kellene a családhoz, de nem fogunk.Mert gyerkőcökkel ezt nem vállalom be.Szóval kérném a segítségeteket, hogy mitévő legyek ? Köszi Geri
uhuhu Elküldve December23, 2009 Elküldve December23, 2009 Hellosztok! Opel zafira 2006 os modell-röl lenne szó a motorja 1.9 cdti (120le) a műszerfalon kigyulladt a motorvezérlő elektronika.. elvittük szerelőhöz rárakták a gépre és kiirta h fojtószelep szál szakadás. ki törölték 1 napig jo volt a kocsi utána megint kijelezte. szétszedték és a fojtó szelep panelben olaj volt. kitakarították aztán újra jó lett 1 napig . most tartunk itt valamit meg lehet oldani h ne tiltson le mert ha kigyullad akkor megszűnik a turbó nyomás (kb -80 le) vagy mit lehetne kitalálni mert egy új ilyen panel 100.000 körül van.. emlékeim szerint nincs annyi... nekem ha jól emlékszem 40 ért hozták az újat... amugy meg csere. nem javitható.
adi53 Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Tudna-e segíteni valaki, 2004-es Y20 DTH motoros Opel Zafira problémájában? Ha a külső hőmérséklet + 6 fok, a motor tökéletesen működik, azaz 800 fordulat alapjárat, jó a fogyasztása. Ahogy csökken a külső hőmérséklet úgy emelkedik az alapjárat, és megnő a fogyasztás. Cserélve lett: egérszelep, légtömegmérő, semmi hiba kódot nem tárol, eddig 3 OPEL szervíz nem tudott rá magyarázatot adni. Aki tudja mi lehet a probléma, esetleg találkozott ijen esettel, kérem segítsen. Köszönöm!
mexico Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Hello sZiasztok Opel Merivahoz keresnek javitasi utmutato. Akitud pls segitsen! elore is koszonom 1
Pocok75 Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Sziasztok! Opel Merivám van(1,7 cdti) és kigyulladt a motordiagnosztika lámpa! Komputer szerint a légtömeg mérő túl magas bejövő levegő hőmérsékletet mér. Találkoztatok már ilyen problémával? segíthet rajta egy sima légtömegmérő csere? szerelő azt mondta, mielőtt újat veszek szerezzek egy hasonlót kipróbálásra, de sajna nincs olyan ismerősöm akinek lenne ilyenje.
RGeri Elküldve Február4, 2010 Elküldve Február4, 2010 Sziasztok, Van egy 2003-as Zafirám 1.6, jelenleg 212.211 km-el.Kb. 1 éve kezdte el a motorból jövő halk kattogást.Volt már hidrótőke csere, olajpumpa csere,stb.Megnövekedett az olajfogyasztás, ami annyit jelent, hogy kb. 800-1000km ként 1l olajat megeszik.Az olaj nem csöpög.Ez lenne a kisebbik baj.A nagyobbik, ami most kezdett el 2 hete csinálni, hogy alapjáraton lefullad a motor, illetve menet közben ha 1000 alá megy a fordulatszám, akkor is lefullad, és nem indul újra pöccre.Ami ebben veszélyes, hogy ilyenkor a fékek sem úgy működnek ahogy kell.Szóval mindez így ünnepekre, amikor is vándorolni kellene a családhoz, de nem fogunk.Mert gyerkőcökkel ezt nem vállalom be.Szóval kérném a segítségeteket, hogy mitévő legyek ? Köszi Geri Akkor válaszolok magamnak :-) Lett belőle egy gyűrűzés, hengerfejfelújítás, lambdacsere,ésmost ha minden igaz EGR csere.Ezek után remélem jobb lesz mint új korában,mert ez nem volt egy olcsó mulatság :-( Következő kérdésem lenne, hogy a kasznival érdemes foglalkozni, hogy ne kezdjen rohadni ? G.
tgabika76 Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 Következő kérdésem lenne, hogy a kasznival érdemes foglalkozni, hogy ne kezdjen rohadni ? Szvsz egy 2003-as autónál, hacsak nem sérült meg a lakk (kőfelverődés, karc vagy baleset miatt), nem téma a rozsda...
RGeri Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 Szvsz egy 2003-as autónál, hacsak nem sérült meg a lakk (kőfelverődés, karc vagy baleset miatt), nem téma a rozsda... ok.köszönöm a válaszod.
cserko Elküldve Február23, 2010 Elküldve Február23, 2010 Sziasztok. Olyan problémám lenne, hogy van egy 2007-es opel merivám 1400ccm 50e/km-el. Reggel mikor inditom a motorbol kattogo hang jön de 2mp és a hang megszünik. Olajat egyáltalán nem eszi semmi más probléma nincs vele. Hallotam olyat, hogy hydrotöke lehet. A kérdés az hogyan lehet ezt csere nélkül orvosolni.
Recommended Posts