Mc-elek Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Akkor úgy kérdezem, hogy melyik Opel motor megbízható ami minimum 140 lóerős? Jah és benzines. 3.2 V6 szerintem a 2.8 V6 sincs baj :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Szerintem nincs baj a Z18XER-el. Figyelni kell a vezérlés módosítóra aztán ennyi.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Az a baj, hogy XE csak az A zafirában van pl. Mi a baj az XER-el? XE van C Vekiben is csak a facelift előttiben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 3.2 V6 szerintem a 2.8 V6 sincs baj :) 2.8-ast én is bevállalnék :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pintyo Elküldve Március6, 2014 Megoszt Elküldve Március6, 2014 Sziasztok Kedves forumozok! Egy Z22YH motorrol lenne szo! A motor indul konnyen, alapjarat rendben, lassu gazadasnal szinten rendben, de szinte semmi erő a motorban, egy kisebb dombra is nehezkesen megy fel! Nagy nyomasu szivattyu elvileg rendben, gyertyak ujak, legszuro uj! Hibakod jelenleg nincs, gyertyacsere elott volt! Valami gyujtas kimaradas hibat irt, de azt most pontosan nem tudom mit! Tippeket varnek, mit kellene megnezni még! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Március6, 2014 Megoszt Elküldve Március6, 2014 Sziasztok Kedves forumozok! Egy Z22YH motorrol lenne szo! A motor indul konnyen, alapjarat rendben, lassu gazadasnal szinten rendben, de szinte semmi erő a motorban, egy kisebb dombra is nehezkesen megy fel! Nagy nyomasu szivattyu elvileg rendben, gyertyak ujak, legszuro uj! Hibakod jelenleg nincs, gyertyacsere elott volt! Valami gyujtas kimaradas hibat irt, de azt most pontosan nem tudom mit! Tippeket varnek, mit kellene megnezni még! Sokat megy városban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pintyo Elküldve Március6, 2014 Megoszt Elküldve Március6, 2014 (edited) Sokat megy városban?Igen, de nem egy tipikus ellustulasrol van szo!Ugy tunik, mint ha nem kapna eleg levegot!Van a gyujtoelektronika alatt egy rudazat, ami a beomlo levego mennyiseget szabalyozza, mintha az lenne a tettes!A masik a gyujtotekercs, a harmadik gyanu, hogy atugrott a lanc!Csak valahogy ki kellene zárni, hogy mi az, ami nem okozhat ilyet! Módosítva Március6, 2014 : hening Tanuld meg, hogy kell idézni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyijosie Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni! Vectra C 2.2 direct, torpan a kocsi, majd hibakód villáskulcs szimbolum, nem pörög fel csak 2500ig.Leállítom újraindítom megy majd megint megtorpan és megint hibakód! Alapjáraton szépen jár, a gép szerint az üzemanyagnyomás fordulaton torpanáskor visszaesik kb 700kP-ra az 5000kPhelyett. A infókat előre is köszönöm! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pintyo Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni! Vectra C 2.2 direct, torpan a kocsi, majd hibakód villáskulcs szimbolum, nem pörög fel csak 2500ig.Leállítom újraindítom megy majd megint megtorpan és megint hibakód! Alapjáraton szépen jár, a gép szerint az üzemanyagnyomás fordulaton torpanáskor visszaesik kb 700kP-ra az 5000kPhelyett. A infókat előre is köszönöm! Üdv. Az enyemnel is ez a tunet! Soha nem porog fel, vagy csak neha? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyijosie Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Az enyemnel is ez a tunet! Soha nem porog fel, vagy csak neha? Torpanás után bejön a hibakód és utána már nem pörög fel olyan mintha valami vészüzembe váltana!De leállítás után felpörög megy is, majd újabb torpanás és hiba! Az üzemanyagszivattyúra gyanakodom!Van egy a tankban meg egy magasnyomású? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 (edited) Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni! Vectra C 2.2 direct, torpan a kocsi, majd hibakód villáskulcs szimbolum, nem pörög fel csak 2500ig.Leállítom újraindítom megy majd megint megtorpan és megint hibakód! Alapjáraton szépen jár, a gép szerint az üzemanyagnyomás fordulaton torpanáskor visszaesik kb 700kP-ra az 5000kPhelyett. A infókat előre is köszönöm! Üdv. Szia! Az nagynyomású pumpa + nyomásszabályzó szelep lesz, cserélni kell nincs mese, kb. a kettő együtt 200e-ből jön ki! Bár nem törvényszerű, hogy mindkettőt cserélni kell ha jól tudom! Módosítva Március24, 2014 : Thoomy 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatty Elküldve Március25, 2014 Megoszt Elküldve Március25, 2014 sziasztok Lenne 1 aprobb problemam de lehet h nem is problema csak bekepzelem, van 1 2007 signumom 2.2 direct motorral, a problemam az h alapjaraton remeg az auto elotte 1 2003 vectram volt 2.2 motorral de nem direct hanem csak sima 16 szelepes de az nem csinalta, az auto huz rendesen semmi problema nincs vele csak az alapjaraton csinalja, es menet kozban 2000 fordulaton hangos az auto olyan mintha lenne 1 kislyuk a kipufogon, alafekudtem at vizsgaltam de sehol nem lattam h szelelne vagy lyukas lenne, jart mar valaki hasonlo modon? koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Lenne 1 aprobb problemam de lehet h nem is problema csak bekepzelem, van 1 2007 signumom 2.2 direct motorral, a problemam az h alapjaraton remeg az auto elotte 1 2003 vectram volt 2.2 motorral de nem direct hanem csak sima 16 szelepes de az nem csinalta, az auto huz rendesen semmi problema nincs vele csak az alapjaraton csinalja, es menet kozban 2000 fordulaton hangos az auto olyan mintha lenne 1 kislyuk a kipufogon, alafekudtem at vizsgaltam de sehol nem lattam h szelelne vagy lyukas lenne, jart mar valaki hasonlo modon? koszi Valószínüleg a kettőstömegű lendkereked dögledezik. Zörgésnél pedig a megnyúlt vezérműláncra gyanakodnék.... Km mennyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatty Elküldve Március28, 2014 Megoszt Elküldve Március28, 2014 Valószínüleg a kettőstömegű lendkereked dögledezik. Zörgésnél pedig a megnyúlt vezérműláncra gyanakodnék.... Km mennyi? 116.000 merfold de ma rajottem hogy ha kiengedem a kuplungot ugy a feleig akkor megszunik a rezges onnantol 1bol gondoltam h lendkerek, meddig tudom huzni vele milyen problemaim lehetnek belole, mikor kell cserelni, azt olvastam altalaba magaval viszi a kuplung tarcsat is. nezelodtem neten 300 font 1 lendkerek, plusz csere. a vezermulanc nem zorog azzal semmi god. elore is koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greatsword Elküldve Április3, 2014 Megoszt Elküldve Április3, 2014 Jelentés: Egész jó úton haladok.. afelé, hogy meggyűlöljem a kocsim... Kicserélték a lapátokat, ramaty állapotban voltak, kellett, a hibakód meg is szűnt. A hiba jelenség nem.... Jött egy újabb hiba ami érdekes módon a rossz lapátoknál nem jelentkezett. Már nem tudom a hiba pontos megnevezését, nem akarok hülyeséget írni, de a lényeg, hogy a hibaüzenet és a mérések alapján cserélni kell az üzemanyag nyomás szenzort (nem a nyomás szabályozót!) (a mechanikus ellenőrzések mindenhol helyes értékeket mutattak a benzin nyomásra, pumpa és szabályzó már garanciában cserélve voltak anno), ki is lett potom 50.000 ft-ért cserélve ez a pezsgős dugó méretű nyavalya.... és láss csodát hiba marad....Jelenlegi tipp a központi vezérlőegység. Hát nem aranyos? Csak idő nincs mivel vissza kellett jönni németbe dolgozni, hogy legyen miből fenntartani a Signumot... Kifelé egyszer letiltott, töröltem és jöttem tovább a jól meg szokott biztonságos 110 km/h-val amivel kiértem. Jah de útközben kaptam ajándékot ám :-O megnéztem volna az olaj szintet de a nívó lapított fém része benntmaradt az olajteknőben.. de kijöttünk vele... Nekem is pontosan ezek jöttek elő.Annyi külömbséggel,hogy nekem addig jó mig hideg a motor,ha bemelegszik akkor hibaüzenet a lecsökkent benzinnyomás miatt.A szervizbe végigmértek mindent de a srácnak fogalma sincs,hogy mi lehet a hiba.Ha esetleg valamelyőtök megoldásra jutott ossza már meg velem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Április10, 2014 Megoszt Elküldve Április10, 2014 (edited) Sziasztok! A hiba a következő: Z22YH alapjáraton be-be rángat az autó, + "pöfékel" a kipufogó! Most volt lambdaszonda csere, hibakód nincs, az autó megy ahogy kell, van ereje! EGR? Vagy esetleg ötletként: másfél hete nem a megszokott helyen, de MOL kúton volt tankolva és pár napra rá jöttek elő ezek a tünetek! Vizes benzin? Valakinek valami ötlet? Módosítva Április10, 2014 : Thoomy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Devilangel Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 (edited) Üdv, Kérdésem a következő. Olajcsere lenne a vectrámon. 2007-es 2.2 direct Z22YH. Milyen olaj való bele, mennyi és meg tudjuk házilag oldani?! Hol van az olajszűrő?! Válaszotokat előre is köszönöm! Módosítva Április14, 2014 : Devilangel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Sziasztok! A hiba a következő: Z22YH alapjáraton be-be rángat az autó, + "pöfékel" a kipufogó! Most volt lambdaszonda csere, hibakód nincs, az autó megy ahogy kell, van ereje! EGR? Vagy esetleg ötletként: másfél hete nem a megszokott helyen, de MOL kúton volt tankolva és pár napra rá jöttek elő ezek a tünetek! Vizes benzin? Valakinek valami ötlet? Annyival kiegészíteném, hogy új a lambdaszonda, olaj+ szűrő, üzemanyagszűrő! Ha kicsit többet áll az autó, elsőre nehézkesebben indul be, másodjára, harmadjára már szinte úgy ahogy kell! Valami ötlet, tipp? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyijosie Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 (edited) Szia! Az nagynyomású pumpa + nyomásszabályzó szelep lesz, cserélni kell nincs mese, kb. a kettő együtt 200e-ből jön ki! Bár nem törvényszerű, hogy mindkettőt cserélni kell ha jól tudom! Pontosan ugy volt ahogy leírtad nagynyomású szivattyú 120e , nyomásszabályzó szelep 32e áfával együtt.ugyhogy akinek ezek a hibák szinte biztos hogy ezeket kell cserélni.Amúgy a hibakód a P1191! Üdv mindenkinek! Módosítva Április15, 2014 : nyijosie Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Április16, 2014 Megoszt Elküldve Április16, 2014 Pontosan ugy volt ahogy leírtad nagynyomású szivattyú 120e , nyomásszabályzó szelep 32e áfával együtt.ugyhogy akinek ezek a hibák szinte biztos hogy ezeket kell cserélni.Amúgy a hibakód a P1191! Üdv mindenkinek! Szia! Örülök, hogy sikerült megjavítani (de gondolom bár ne romlott volna el)! Jó egészséget hozzá! :D Continental az új pumpa ugye?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tustam Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Sziasztok fórumtársak, kb. 1 hónapja van meg az 1,8-as 2003 GTS vectrám és ma voltam vele az első hoszabb utamon (130km). A probléma a következő: a vízhőfok alig ment 80 fok felé az út alatt. Amikor a falukban araszolgattam elérte nagy nehezen a 80 fokot, de gyorsabb tempónál rögtön visszahült a mutató legaljára... Gondolom, hogy a termosztát lesz a hibás... De ha rossz, akkor az fogyasztáson is megmutatkozik, nem?? Az út alatt 6,2-es átlaggal mentem, de a városban benyeli a 10-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Sziasztok fórumtársak, kb. 1 hónapja van meg az 1,8-as 2003 GTS vectrám és ma voltam vele az első hoszabb utamon (130km). A probléma a következő: a vízhőfok alig ment 80 fok felé az út alatt. Amikor a falukban araszolgattam elérte nagy nehezen a 80 fokot, de gyorsabb tempónál rögtön visszahült a mutató legaljára... Gondolom, hogy a termosztát lesz a hibás... De ha rossz, akkor az fogyasztáson is megmutatkozik, nem?? Az út alatt 6,2-es átlaggal mentem, de a városban benyeli a 10-et. Igen jelentkezik . de inkább télen vennéd észre negatív hatását Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tustam Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Komplett az egész termosztátot ki kell cserélnem, vagy lehetséges a benne lévő spirált is külön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Komplett az egész termosztátot ki kell cserélnem, vagy lehetséges a benne lévő spirált is külön? ezt így egyben : http://sklep.dixi-car.pl/termostat-obudowa-silniki-benzynowe-p-597.html 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Siki007 Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 Nekem is pontosan ezek jöttek elő.Annyi külömbséggel,hogy nekem addig jó mig hideg a motor,ha bemelegszik akkor hibaüzenet a lecsökkent benzinnyomás miatt.A szervizbe végigmértek mindent de a srácnak fogalma sincs,hogy mi lehet a hiba.Ha esetleg valamelyőtök megoldásra jutott ossza már meg velem. Én is megoldàst talàltam ... akàrmennyire szerettem eladtam... beleuntam a folytonos veget nem érö javìtàsokba. egy 90000 km futott autònàl ennyi gyàri hiba màr elfogadhatatlan ... jelenleg egy 1,8 benzines ford az àldozat, bìzom benne, hogy kevesebb problémàm lesz vele. a z22yh tulajoknak sok kitartàst és szerencsét kìvànok, na meg persze vastag pénztàrcàt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts