skyrangr Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Akkor valószínű ez lesz . Egyébként Németországban is meg lehetne szerezni az alkatrészeket??És itt olcsóbb vagy egy áron van a Magyarország - i árakkal? szerintem fogalmam sincs :) esetleg abban tudok segíteni, hogy Svédországban mennyibe kerülne a szerviz... csúnya lenne, ha egy német autóhoz pont Németországban ne lehetne kapni alkatrészt... de javaslom, hogy nézz utána a helyi áraknak (nameg pl Ebay-en), utána meg nézd meg a Bárdinál, Unixnál, vagy Csergőnél, és utána lesz összehasonlítási alapod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mukus Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Sziasztok. Mint uj tag szeles mosollyal udvozlok mindenkit. Szoval tegnap lettem tulajdonosa egy 2003as 1.8as benzines vectranak. Szoval minden szep es jo, de azert megse :) Lenne nehany kerdesem. 1, a vizhofok mutatoja nem minden esetben mutat. van amikor semmit,de a kovetkezo inditasnal meg mar beall a helyre. hutes futes van,meleg hideg egyarant. Eloszoro termosztatra gondoltam aztan valami masfajta jeladora, 2, a tukroket mindket oldalon csak 2 iranyba lehet allitani bal es felfele :( kapcsolo csere megoldana ezt a problemat? 3, ma reggel tokeletesen indult majd delutan mikor ujra beinditottam akkor le is allt,de egy ujabb inditasra minden oke . mentem vele leallitottam majd a kovetkezo inditasnal beindult nem allt le,de az alapjarat az eleg durvan ingadozott,de par masodperc utan mintha semmi nem tortent volna szepen jar a motor. menet kozben semmi egyedul csak 2ben vettem eszre vagy 2 alkalommal,hogy picit meg meg torpan,de utana huz rendesen. 4, a csomagter ajtot,ha csak kb 5cm-rol ejtem le akkor nem zar be rendesen,be zar,de lotyog, ez gyarilag ilyen vagy ott is van valami hiba? Azert teszem fel most hirtelen ezeket a kerdeseket,mert Angliaban elek es itt a szerelok nem epp az olcso munkadijrol hiresek es egy hirtelen jott problema nem tenne jot nekem... meg ugy altalaban szeretem magamnak butykolni a gepet :)))) Elore is koszonom a valaszokat es segitsegeket. Udv Gyula Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Akkor valószínű ez lesz . Egyébként Németországban is meg lehetne szerezni az alkatrészeket??És itt olcsóbb vagy egy áron van a Magyarország - i árakkal? Én is azt mondom, amit skyrangr, körül kell nézni. Én is netről rendeltem a vezérlésszettet, viszont 3 hétig keresgéltem, mire találtam például 100.000-ért kettős tömegű lendkereket. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Holdenvectra Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Értem, hát sajnos most nincs rá keret hogy megjavítassam mert van még 1000 más problémája is amit müszaki vizsgára orvosolnom kell... az a mutatvány is benne lesz közel 80.000Ft-ba Mástnem csak akkor veszem elő a kocsit ha tényleg muszáj és akkor is csak finoman közlekedem vele, mást nemtudok egyenlőre sajnos. Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek! üdvözlettel: Milán Milyen problémái vannak még az autódnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Holdenvectra Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 ezek mennyire megbízható márkák??? ezek a legjobbak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Holdenvectra Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Sziasztok. Mint uj tag szeles mosollyal udvozlok mindenkit. Szoval tegnap lettem tulajdonosa egy 2003as 1.8as benzines vectranak. Szoval minden szep es jo, de azert megse :) Lenne nehany kerdesem. 1, a vizhofok mutatoja nem minden esetben mutat. van amikor semmit,de a kovetkezo inditasnal meg mar beall a helyre. hutes futes van,meleg hideg egyarant. Eloszoro termosztatra gondoltam aztan valami masfajta jeladora, 2, a tukroket mindket oldalon csak 2 iranyba lehet allitani bal es felfele :( kapcsolo csere megoldana ezt a problemat? 3, ma reggel tokeletesen indult majd delutan mikor ujra beinditottam akkor le is allt,de egy ujabb inditasra minden oke . mentem vele leallitottam majd a kovetkezo inditasnal beindult nem allt le,de az alapjarat az eleg durvan ingadozott,de par masodperc utan mintha semmi nem tortent volna szepen jar a motor. menet kozben semmi egyedul csak 2ben vettem eszre vagy 2 alkalommal,hogy picit meg meg torpan,de utana huz rendesen. 4, a csomagter ajtot,ha csak kb 5cm-rol ejtem le akkor nem zar be rendesen,be zar,de lotyog, ez gyarilag ilyen vagy ott is van valami hiba? Azert teszem fel most hirtelen ezeket a kerdeseket,mert Angliaban elek es itt a szerelok nem epp az olcso munkadijrol hiresek es egy hirtelen jott problema nem tenne jot nekem... meg ugy altalaban szeretem magamnak butykolni a gepet :)))) Elore is koszonom a valaszokat es segitsegeket. Udv Gyula Angliában nagyon olcsón találsz alkatrészt, magyarok között érdeklődj szerelőkről, vannak kint magyar mesterek akik jól és viszonylag olcsón dolgoznak... a csomagtér "lötyögés" gondolom az okozza hogy csak 1szer kattan , olyan mint az összes ajtó, ha rosszul csukod be, csak 1 szer kattan nem 2 szer, erősebben kell lecsapni, de szerintem egy sima beállítás segít ezen... az 1.8-as az egyik legmegbízhatóbb motor ebben a típusban, nem lesz vele gond, ha ezeknek utánajársz....lehet a rángatás is csak valami bagatel gyertya csere...ilyesmi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Holdenvectra Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Értem, hát sajnos most nincs rá keret hogy megjavítassam mert van még 1000 más problémája is amit müszaki vizsgára orvosolnom kell... az a mutatvány is benne lesz közel 80.000Ft-ba Mástnem csak akkor veszem elő a kocsit ha tényleg muszáj és akkor is csak finoman közlekedem vele, mást nemtudok egyenlőre sajnos. Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek! üdvözlettel: Milán vizsgában tudok segíteni, ha a lábad nem lóg ki az alján akkor átmenős...kicsi +-ért Link to comment Megosztás: More sharing options...
mukus Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Angliában nagyon olcsón találsz alkatrészt, magyarok között érdeklődj szerelőkről, vannak kint magyar mesterek akik jól és viszonylag olcsón dolgoznak... a csomagtér "lötyögés" gondolom az okozza hogy csak 1szer kattan , olyan mint az összes ajtó, ha rosszul csukod be, csak 1 szer kattan nem 2 szer, erősebben kell lecsapni, de szerintem egy sima beállítás segít ezen... az 1.8-as az egyik legmegbízhatóbb motor ebben a típusban, nem lesz vele gond, ha ezeknek utánajársz....lehet a rángatás is csak valami bagatel gyertya csere...ilyesmi... A vizhofok? fut,de nem csinal olyan meleget mint kellene... meg ez az inditas utani leallas..... meg ma reggel kigyulladt a motorra hasonlito sarga lampa, konyv szerint valami kipofogo gaz nem tetszik neki, ketszer rainditottam ugyan ugy vilagitott kesobb harmadik inditasnal nem. viszont akkor mar melegebb volt a levego is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ghostface83 Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 szerintem fogalmam sincs :) esetleg abban tudok segíteni, hogy Svédországban mennyibe kerülne a szerviz... csúnya lenne, ha egy német autóhoz pont Németországban ne lehetne kapni alkatrészt... de javaslom, hogy nézz utána a helyi áraknak (nameg pl Ebay-en), utána meg nézd meg a Bárdinál, Unixnál, vagy Csergőnél, és utána lesz összehasonlítási alapod. rendben köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Sziasztok! Gyors válasz kellene. Az asszony dizel autóba benzint tankolt és ment is vele a boltig. Bevásárlás után indításnál már letiltott. Szerintetek mibe kerül ez a mutatvány ???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Huhh bakker... ez a rosszabik verzió. Ha fordítva történt volna (benzines autóba dízelt) akkor csak le kell engedni, esetleg átmosni az üzemanyagrendszert, feltölteni benzinnel és semmi gond nem lett volna, de jelen felállásban a helyzet nem ilyen egyszerű, ugyanis a benzin sokkal gyúlékonyabb (kisebb nyomáson/hőmérsékleten berobban) mint a gázolaj. Ennek az lehet a következménye hogy sűrítéskor a dugattyú még nem éri el a felső holtpontot, a benzin már belobban a hengerben és lefelé nyomná a dugattyút, ami nincs jó hatással sem a dugattyúra, sem a szelepekre, de legfőképpen a hajtókarra és a fötengelycsapágyakra/csapszegekre nem. Szélsőséges estben durva motorkárosodás is bekövetkezhet (=motorbontás, motorgenerál), de az egész függ attól hogy mennyi gázolaj volt az autóban amikor rátankolták a benzint. Értelemszerűen minél több volt benne a gázolaj és minél kevesebb a benzin, annál kisebb a hiba valószínűsége, de ha az üres tankot telenyomta benzinnel, akkor ha nincs szerencséd kezdhetsz imádkozni, akár többszázezres mutatvány is lehet a vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soprano Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Sziasztok Kérdésem lenne 1 hete vettem egy 2.2 benzines signumot és 2000km alatt 3 és fél liter olajat evett meg. Tegnap olajcsere volt és várunk de,ha újra ilyen rohamosan zabálja az olajat akkor gatya.Egyébként nagyon jól fogyaszt szépen jár a motor is. Vajon hova tünhet el az olaj ? Nem füstől nem csöpög. Sajnálom pedig nagyon szeretem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Holdenvectra Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Sziasztok Kérdésem lenne 1 hete vettem egy 2.2 benzines signumot és 2000km alatt 3 és fél liter olajat evett meg. Tegnap olajcsere volt és várunk de,ha újra ilyen rohamosan zabálja az olajat akkor gatya.Egyébként nagyon jól fogyaszt szépen jár a motor is. Vajon hova tünhet el az olaj ? Nem füstől nem csöpög. Sajnálom pedig nagyon szeretem. Azta az nem kevés....ami eltűnik annak ott kell azért lennie, az egészbe kell kb 4,5 liter...ha ennyit megeszik, akkor muszáj füstölnie nekem a B Vectrám evett 2000-ként 1 litert és nem durván ugyan de láttam a füstöt egy-egy fruttis gázadásnál... Valakit kérj meg hogy pörgesse meg üresben , Te meg hátul szimatolj.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soprano Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Azta az nem kevés....ami eltűnik annak ott kell azért lennie, az egészbe kell kb 4,5 liter...ha ennyit megeszik, akkor muszáj füstölnie nekem a B Vectrám evett 2000-ként 1 litert és nem durván ugyan de láttam a füstöt egy-egy fruttis gázadásnál... Valakit kérj meg hogy pörgesse meg üresben , Te meg hátul szimatolj.... Köszi megsasolom de nagyon bosszant. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 kétütemű Vectra :D 9 literes átlagfogyasztással 3,5 liter olaj 2000km-en kb 1:50-es keverék :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Holdenvectra Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Köszi megsasolom de nagyon bosszant. :unsure: Sz@r ez tudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Holdenvectra Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Ha valakinek kellene 1,9 CDTI bontott motoralkatrész, bármi, az alábbi fórumon érdeklődjön... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Milan_GTS Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Sziasztok Kérdésem lenne 1 hete vettem egy 2.2 benzines signumot és 2000km alatt 3 és fél liter olajat evett meg. Tegnap olajcsere volt és várunk de,ha újra ilyen rohamosan zabálja az olajat akkor gatya.Egyébként nagyon jól fogyaszt szépen jár a motor is. Vajon hova tünhet el az olaj ? Nem füstől nem csöpög. Sajnálom pedig nagyon szeretem. Hali! Ha nem folyat a blokk sehol akkor vagy szelepszár szimering vagy kopott dugattyú gyürük. A füstölést nem könnyü észre venni a gyári kipurendszerrel mert annyira tele van mindenféle dologgal hogy egyszerüen a végén alig látszik a füst eregetés. Mennyi Km van a kocsiban? üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Hali! Ha nem folyat a blokk sehol akkor vagy szelepszár szimering vagy kopott dugattyú gyürük. A füstölést nem könnyü észre venni a gyári kipurendszerrel mert annyira tele van mindenféle dologgal hogy egyszerüen a végén alig látszik a füst eregetés. Mennyi Km van a kocsiban? üdv! 2000km alatt ha 3,5 liter olajat megeszik az autó, akkor annak füstölnie kell... amúgy ilyen olajfogyasztás mellett simán lehet arra is számítani, hogy a katalizátor, és/vagy a lambdaszondák is cserések lesznek. egyik sem szereti a túl sok olajat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Amennyit állítottak az órába <_< Hali! Ha nem folyat a blokk sehol akkor vagy szelepszár szimering vagy kopott dugattyú gyürük. A füstölést nem könnyü észre venni a gyári kipurendszerrel mert annyira tele van mindenféle dologgal hogy egyszerüen a végén alig látszik a füst eregetés. Mennyi Km van a kocsiban? üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ghostface83 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Űdv Lenne egy kérdésem. Van egy Opel Vectra C 3.0 V6 cdtim. ami automata váltós ,eddig minden jó volt semmi baja nem volt és egyszer csak amikor jöttem haza külföldről megálltam pihenni és amikor el akartam indulni nem indult az autó. Indítani indít csak nem kapja el.Olyan mintha nem kapna anyagot. Kb 3-4 indítás után indul.Melegen is ezt csinálja . A másik pedig hogy amikor odalépek neki nem akar menni. Berángat és a váltó sem vált szépen.60 felett nem is tudtam vele menni meg nem is akartam nagyon erőltetni.Esetleg valaki tudna valamit mondani hogy mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Milan_GTS Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Üdv! Így elsőre az üzemanyag nyomástartó szelep elektronikát mondtam volna.... de mivel menet közben dadog meg 60-nál nem megy többet így porlasztó gondra tippelek de okozhatja eltömödött üzemanyagszűrő is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Milan_GTS Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 vagy maga az üzemanyag szivattyú is lehet a gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ghostface83 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Üdv! Így elsőre az üzemanyag nyomástartó szelep elektronikát mondtam volna.... de mivel menet közben dadog meg 60-nál nem megy többet így porlasztó gondra tippelek de okozhatja eltömödött üzemanyagszűrő is Az üzemanyag szűrő az nem hiszem mert kb 2000kmnél lett olaj és szűrő cserék megcsinálva. Egyébként a dadogást nem mindig csinálja. Viszont hogy nem indul azt minden esetben . Esetleg a hibajelzőnek nem kellene valamit mutatnia? Csak mert semmit nem jelez. Ha a porlasztó a hiba akkor az gondolom nem kevés pénz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Milan_GTS Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Akkor lehet hogy mégiscsak az üzemanyag nyomástartószelep elektronika lesz mert mikor az enyémben kifeküdt nekem sem jelzett semmit és csak hosszabb indítózásra indult el, de ha már elindult én annyival mentem amennyivel akartam meg gyorsult is rendesen minden fokozatban... szóval nem tudom mi lehet pontosan, szerintem biztos diagnózis csak computerrel lesz üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts