Gee Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 Ez érdekes, én Vectra tulajoktól, akik cégautónak használták, azt hallottam, eléggé eszi a fékeket. Hogy azok kopása miatt sűrűn látogatták a szervizet. De legyen igazad, én csak örülnék neki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 Ez érdekes, én Vectra tulajoktól, akik cégautónak használták, azt hallottam, eléggé eszi a fékeket. Hogy azok kopása miatt sűrűn látogatták a szervizet. De legyen igazad, én csak örülnék neki :) cégautó milyét nem eszi!? :D amúgy sztem ugyanolyan féktárcsa van benne mint más autóban, a mérete se átlagon aluli, szóval nem látom magyarázatát hogy miért enné a tárcsákat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 Azért a különböző autók fékteljesítménye eltérő. Először én is azt gondoltam, miért kopna egyiké jobban? De amikor megláttam, hogy mennyire mások. Hány dugattyúval nyomja a tárcsára a fékpofát, na és egy ponton mekkora erővel, és az összes erő mekkora, és mennyire jól terül el, és mennyire jól hűti vissza, stb. :) Én egy éve vettem a Vecit, félig van lekopva a fékbetét, tárcsa még elég jó vastag, szóval egyenlőre minden ok. :) Fékolajat cseréltünk csak, de előtte is bivaly fék volt, meg az is maradt. Haveromé cégautó volt, de nem az a hagyományos. 3 év alatt tettek bele 70.000-et, és ott panaszkodott a srác, hogy a fék hamar kopik rajt, de semmi más gond nem volt vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 Azért a különböző autók fékteljesítménye eltérő. Először én is azt gondoltam, miért kopna egyiké jobban? De amikor megláttam, hogy mennyire mások. Hány dugattyúval nyomja a tárcsára a fékpofát, na és egy ponton mekkora erővel, és az összes erő mekkora, és mennyire jól terül el, és mennyire jól hűti vissza, stb. :) Én egy éve vettem a Vecit, félig van lekopva a fékbetét, tárcsa még elég jó vastag, szóval egyenlőre minden ok. :) Fékolajat cseréltünk csak, de előtte is bivaly fék volt, meg az is maradt. Haveromé cégautó volt, de nem az a hagyományos. 3 év alatt tettek bele 70.000-et, és ott panaszkodott a srác, hogy a fék hamar kopik rajt, de semmi más gond nem volt vele. Az Omegán meg hátul a fékpofák fogynak a dobban... :D :D :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 A dobban? Egy hátulkaparós autónál minek a kézifék? Anélkül is lehet vele látványosan autózni, nem? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember19, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2012 A dobban? Egy hátulkaparós autónál minek a kézifék? Anélkül is lehet vele látványosan autózni, nem? ;) Hát azért az újkori 137Le sem volt hűdesok, aztán meg az évek, meg a kilométerek alatt meg is kopott a ménes :D Néha elkél a rásegítés ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ghostface83 Elküldve Szeptember24, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2012 Sziasztok Előre is bocs hogy egy nem ideillő témával írok be ebbe a topicba de bízom benne hogy itt előbb meg kapom a választ. Az a problémám hogy egy opel vectra c kocsimban valamiért nem tudom bekapcsolni a klímát.( 2 zónás digitklíma ) Hiába nyomom be azt a gombot amelyikkel rá tudom tekerni a ventilátor sebsebégét valamiért nem akarja behozni azt a menüt ahol ki be tudom kapcsolni . A ventilátorra hibátlanul reagál .Esetleg valami ötlet hogy mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember24, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2012 Sziasztok Előre is bocs hogy egy nem ideillő témával írok be ebbe a topicba de bízom benne hogy itt előbb meg kapom a választ. Az a problémám hogy egy opel vectra c kocsimban valamiért nem tudom bekapcsolni a klímát.( 2 zónás digitklíma ) Hiába nyomom be azt a gombot amelyikkel rá tudom tekerni a ventilátor sebsebégét valamiért nem akarja behozni azt a menüt ahol ki be tudom kapcsolni . A ventilátorra hibátlanul reagál .Esetleg valami ötlet hogy mi lehet a baj? valszeg a forrasztás elengedett .... kb 5-10 perc javítani keres vissza az elektromos részben.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember24, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2012 Sziasztok Előre is bocs hogy egy nem ideillő témával írok be ebbe a topicba de bízom benne hogy itt előbb meg kapom a választ. Az a problémám hogy egy opel vectra c kocsimban valamiért nem tudom bekapcsolni a klímát.( 2 zónás digitklíma ) Hiába nyomom be azt a gombot amelyikkel rá tudom tekerni a ventilátor sebsebégét valamiért nem akarja behozni azt a menüt ahol ki be tudom kapcsolni . A ventilátorra hibátlanul reagál .Esetleg valami ötlet hogy mi lehet a baj? ez a topicok lényege. hogy megfelelő helyre a hozzászólást. gondolom te se szereted, ha a zoknis fiókba nyúlva alsógatyát húzol ki! :P mindent a maga helyén! ;) sőt, ez még annyival is különb, hogy ha esetleg a megfelelő topicot nézed, akkor lehet hogy kérdezni se kell, mert ott van a lap tetején ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ghostface83 Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 ez a topicok lényege. hogy megfelelő helyre a hozzászólást. gondolom te se szereted, ha a zoknis fiókba nyúlva alsógatyát húzol ki! :P mindent a maga helyén! ;) sőt, ez még annyival is különb, hogy ha esetleg a megfelelő topicot nézed, akkor lehet hogy kérdezni se kell, mert ott van a lap tetején ;) Ez igaz de sajnos a megfelelő topicban 1 hét után sem kapom meg a választ . Itt pedig már segítettek is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember25, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2012 Ez igaz de sajnos a megfelelő topicban 1 hét után sem kapom meg a választ . Itt pedig már segítettek is :) teljesen mást kérdeztél ott és itt. ha nem válaszolnak a kérdésre, valószínűleg azért van, mert a., nem tudják a választ b., nem akarnak válaszolni c., nem olvassák a topicot a b., pontot kizárnám, mert most is kaptál választ, a c., pontot ugyanezért nem tartom valószínűnek. így fennáll az a., pont. mindegy, ne offoljuk szét a témákat, mindent a helyére! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Szeptember26, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2012 200 fölött már olyan kelletlenül megy, hogy inkább jön :D Háhá...ez tetszik! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothpetis Elküldve Szeptember27, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2012 Sziasztok, Szeretnék segítséget kérni, nem tudom, hogy volt e már valakinek hasonló problémája az autójával, és találtatok e már rá megoldást, Amennyiben igen, akkor tudtok segíteni, hogy hol találom meg? Probléma: Opel Vectra C, 2.2DTI (Y22DTR) autóm van 2004 gyártású. Úgy egy éve először kezdett néha felvillani a szervizlámpa menetközben, majd el is aludt. Ilyenkor nem volt feltöltőnyomás, az autó ilyenkor kb mint egy szívódizel. Az elmúlt pár hónapban ez egyre gyakrabban fordul elő, sőt valamikor telejesn állandó, és következő indításkor már a check engine is világít. Mindez megy egy darabig, majd magától megjavul az autó, visszaáll a teljesítménye, és a hibajelzések is kialszanak. Motordiagnosztika során a következő hibakódot kaptam: P1105 és P0105. Kicseréltettem az egyik feltöltőnyomás szabályzó mágnesszelepet, de nem oldotta meg a problémát. Szerelő javasolta ennek a cseréjét a fenti két hibakód alapján. A cserélt alaktrész bosch száma: 0928 400 536. Most az egyik fórumozó javaslatára lehúztam a csatlakozót, a légköri nyomás érzékelőről. Így jobban működik az autó, de 2700 fordulat környékén szintén nincs töltőnyomás. Remélem valaki tud segíteni. Köszi mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Szeptember28, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2012 Helló mindenkinek! Motorolajcsere előtt állok. Nem a km, hanem az 1 év eltelte miatt. A kijelzőn már 0km INSP van. A motor 2.0 T Z20NET és 62e km van benne. Úgy tudom ez a motor érzékeny az olajra. 0w30-at tettek bele új korától, kivéve legutóbb, amikor 5w30 került bele. Melyik márkát javasoljátok? Ezúttal nem márkaszervízben cseréltetném, magam vásárolnám az olajat. Térjek vissza a 0w30-hoz? Köszönöm! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember29, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2012 Helló mindenkinek! Motorolajcsere előtt állok. Nem a km, hanem az 1 év eltelte miatt. A kijelzőn már 0km INSP van. A motor 2.0 T Z20NET és 62e km van benne. Úgy tudom ez a motor érzékeny az olajra. 0w30-at tettek bele új korától, kivéve legutóbb, amikor 5w30 került bele. Melyik márkát javasoljátok? Ezúttal nem márkaszervízben cseréltetném, magam vásárolnám az olajat. Térjek vissza a 0w30-hoz? Köszönöm! Üdv! ja, évente kell olajat cserélni a masinában. otthoni körülmények között az 5W30 bőven megteszi a dolgát, nincs otthon olyan hűde hideg... :) márkát passzolom, nekem eddig GM olaj ment bele, márkaszervizben. meg ezután is, valószínűleg. otthon megoszlóak a vélemények a GM olajról, sokszor felreppen hogy hamis a forrás... itt bízok benne hogy nem így van. amúgy nem a motor érzékeny az olajra, hanem a turbófeltöltő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolika99 Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Üdv,autócsere előtt állok,vectra c 3.0 V6 dízellel van e valakinek tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ghostface83 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Sziasztok Ha üresbe tövig nyomom a gázt mennyire gáz hogy eléggé jön a füst ? Egyébként menet közben nem nagyon csinálja . Link to comment Megosztás: More sharing options...
pati2337 Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Hali! Valakinek ismerős egy olyan jelenség, mikor hidegen elindítjuk a motort, és jár alapjáraton 2-3 percenként elkezd valami búgni, mintha egy ventilátor lenne, a fogyasztás is felmegy 0.7-ről 1.3-ra. majd leáll, és a fogyasztás is vissza esik. Még nem hallottam ilyet a kocsimból. Lehet csak a hideg miatt van? Valami tapasztalat? A válaszokat előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Hali! Valakinek ismerős egy olyan jelenség, mikor hidegen elindítjuk a motort, és jár alapjáraton 2-3 percenként elkezd valami búgni, mintha egy ventilátor lenne, a fogyasztás is felmegy 0.7-ről 1.3-ra. majd leáll, és a fogyasztás is vissza esik. Még nem hallottam ilyet a kocsimból. Lehet csak a hideg miatt van? Valami tapasztalat? A válaszokat előre is köszi. Céges Volvokban a dízel motorfűtés búg mint egy rossz hajszárító :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Hali! Valakinek ismerős egy olyan jelenség, mikor hidegen elindítjuk a motort, és jár alapjáraton 2-3 percenként elkezd valami búgni, mintha egy ventilátor lenne, a fogyasztás is felmegy 0.7-ről 1.3-ra. majd leáll, és a fogyasztás is vissza esik. Még nem hallottam ilyet a kocsimból. Lehet csak a hideg miatt van? Valami tapasztalat? A válaszokat előre is köszi. Az enyémben van "kazán", 7 fok alatt , ha beindítom kb. 10 másodperc múlva elindul és fűti fel a hűtővizet, amíg asszem 80 fokos nem lesz. Lehet hogy ezt hallod, bár ilyenkor folyamatosan megy és az első pár bekapcsolásnál nekem füst is szokott jönni az autó alól, gondolom ilyenkor ég ki belőle az egész nyáron belement kosz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pati2337 Elküldve Október18, 2012 Megoszt Elküldve Október18, 2012 Céges Volvokban a dízel motorfűtés búg mint egy rossz hajszárító :) Hali. Ennek nem lehet semmit sem csinálni? Gyárilag ilyen hangjának kell lennie? Hol helyezkedik el a kocsiban? Ha valami ventilátor, akkor lehet csak meg kellene kicsit kenni a tengelyt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Hali. Ennek nem lehet semmit sem csinálni? Gyárilag ilyen hangjának kell lennie? Hol helyezkedik el a kocsiban? Ha valami ventilátor, akkor lehet csak meg kellene kicsit kenni a tengelyt. Ha van állófűtés a kocsiban, akkor az búghat. Vectrában helyileg nem tudom hol van, keress egy egységet, amibe sok cső megy (víz és üzemanyag csövek)... Elvileg ezeknek a kályháknak is van egy rendszeres karbantartásuk. Azonban mivel nincs ilyenem, nem tudok róla túl sokat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pati2337 Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Elméletileg az enyémben sincs állófűtés. Akkor nem kellene valamiféle kapcsolónak a kocsiban lennie? Csak sima klímáról tudok Link to comment Megosztás: More sharing options...
yoda1956 Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 Elméletileg az enyémben sincs állófűtés. Akkor nem kellene valamiféle kapcsolónak a kocsiban lennie? Csak sima klímáról tudok Attól még lehet benne pótfűtés,ami 7C alatt bekapcsol és fűti a hűtővizet,hogy ne fagyj meg benne,és hogy a motor se kopjon olyan gyorsan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pati2337 Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 Attól még lehet benne pótfűtés,ami 7C alatt bekapcsol és fűti a hűtővizet,hogy ne fagyj meg benne,és hogy a motor se kopjon olyan gyorsan. Értem! Azért ezek megnyugtató dolgok, amiket írtok. Most hoztam el nagyszervizről az autót, és 280000 volt a javítás. Nem örülnék neki, ha megint lehetne vinni. Megpróbálok ezeknek a fűtéseknek utána nézni, hátha találok valamit róluk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts