Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések


forumadmin

Recommended Posts

Helló! Egyszerűen kar csere, majd programozás. Két vagy három helyen kell bekapcsolni, hogy műkdöjön.

Akkor ezekben az autókban már gyárilag benne van a pedál szabályozó mechanika? Mert valami olyat olvastam pár oldalon, hogy a gázpedálra is kell valamit rárakni. Csak a vezetékelés, programozás az mennyibe kerülne, mert kart azt tudok én is venni.

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Akkor ezekben az autókban már gyárilag benne van a pedál szabályozó mechanika? Mert valami olyat olvastam pár oldalon, hogy a gázpedálra is kell valamit rárakni. Csak a vezetékelés, programozás az mennyibe kerülne, mert kart azt tudok én is venni.

Köszönöm

Elektromos gázpedálnál semmit nem kell buherálni. Vezeték sem kell, gyárliag elővan készítve. Programozás 5-10000ft, attól függ hova mész :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy Opel astra 1,9 esem van. 1000 és 2000 es fordulatszámon van mikor akadozik, de ha nyomom a gázt jobban akkor jól megy.

nem tudom mi lehet az oka? L

Ha szerencséd van akkor csak a turbót vezérlő vákum cső a hiba oka. Általában ilyen tünetet produkál.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nekem az a kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy 2.2 direct signumom benzines.

Eléri a 75 fokot és leáll , kidobja a szerviz kulcsot és ennyi .Most kicseréltem az üzemanyagpumpát és ugyan úgy leáll?

5 szerelőnél volt már a kocsi de senki sem tudja megmondani hogy mi a baja, csak találgatnak össze vissza hogy ezt cseréljek meg azt cseréljek most már meguntam 1.200,000,-ft ba van a cserélgetés és ugyan azt csinálja? De milyért ?Mi lehet a baja ennyiért már újat is vehetnék lassan.

Ha tud valaki segíteni hogy mért ál le az jó lenne.

Előre is köszi a segítséget.

tuning24@freemail.hu

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nekem az a kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy 2.2 direct signumom benzines.

Eléri a 75 fokot és leáll , kidobja a szerviz kulcsot és ennyi .Most kicseréltem az üzemanyagpumpát és ugyan úgy leáll?

5 szerelőnél volt már a kocsi de senki sem tudja megmondani hogy mi a baja, csak találgatnak össze vissza hogy ezt cseréljek meg azt cseréljek most már meguntam 1.200,000,-ft ba van a cserélgetés és ugyan azt csinálja? De milyért ?Mi lehet a baja ennyiért már újat is vehetnék lassan.

Ha tud valaki segíteni hogy mért ál le az jó lenne.

Előre is köszi a segítséget.

tuning24@freemail.hu

Üdv!

"Milyért", és "mért" helyett nyugodtan használd a "miért" gyönyörű szavunkat.

Mi a hibakód?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nekem az a kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy 2.2 direct signumom benzines.

Eléri a 75 fokot és leáll , kidobja a szerviz kulcsot és ennyi .Most kicseréltem az üzemanyagpumpát és ugyan úgy leáll?

5 szerelőnél volt már a kocsi de senki sem tudja megmondani hogy mi a baja, csak találgatnak össze vissza hogy ezt cseréljek meg azt cseréljek most már meguntam 1.200,000,-ft ba van a cserélgetés és ugyan azt csinálja? De milyért ?Mi lehet a baja ennyiért már újat is vehetnék lassan.

Ha tud valaki segíteni hogy mért ál le az jó lenne.

Előre is köszi a segítséget.

tuning24@freemail.hu

Opel márkaszervizben voltál már az autóval? Ott szerintem megmondanák neked mi a baja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nekem az a kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy 2.2 direct signumom benzines.

Eléri a 75 fokot és leáll , kidobja a szerviz kulcsot és ennyi .Most kicseréltem az üzemanyagpumpát és ugyan úgy leáll?

5 szerelőnél volt már a kocsi de senki sem tudja megmondani hogy mi a baja, csak találgatnak össze vissza hogy ezt cseréljek meg azt cseréljek most már meguntam 1.200,000,-ft ba van a cserélgetés és ugyan azt csinálja? De milyért ?Mi lehet a baja ennyiért már újat is vehetnék lassan.

Ha tud valaki segíteni hogy mért ál le az jó lenne.

Előre is köszi a segítséget.

tuning24@freemail.hu

Üdv!

Az pedig O2 szenzor hiba lesz, de ha szabad kérdezni, üzemanyagpumpát minek cseréltél? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A motor: Z22YH!

A következő jelenség: 15 km után olyan 90-s tempónál 5.-ikben villáskulcs középen kigyullad, de nincs semmi változás. Leáll, újraindít, minden oké!

Kb. 4 óra múlva ismét indulás, 3.-ikban 60-nál ránt egyet, villáskulcs ki, erő semmi, csak lassul. Leállít, újraindít, minden oké!

Majd nemsokkal később ugyanez csak már szintén 90 körül, gázadásra semmi reakció, motor se pörög fel!

Kb. 3000 fordulat alatt minden oké!

A kérdés: Volt e már valakinek ilyen jellegű problémája? Hibakód olvasás NEM mutatott ki semmit!

Kérnék minden 2.2YH-s tulajt, akinek volt ilyen gondja, jelezze, valamint szervízes kollégák tanácsát is szívesen fogadom mit érdemes megnézni, merre indulni!

Nagyon köszönöm előre is a választ/válaszokat!

Hello! Sikerult rajonni, mi a baj? Nekem sajnos mostanaban nem jon sem hirlevel, sem valasz semmimre. :I

Link to comment
Megosztás:

Ha mindenképp a nagy teljesítmény számít akkor OPC vectrát keress!

Ha nem szánsz rá annyit, akkor a hagyományos tuning módszereknél maradhatsz. (chip, direkt szűrő, kipufogó rendszer átalakítása...) Sok kicsi sokra megy! ;)

Én meg a helyedben nem vennek 2.2-est. CSak a rohadt nagy szivasok vannak vele. Vegyel inkabb 1.8T-t

Link to comment
Megosztás:

Üdv Opeles társaim!

A mai nap olyan jelenség fordult elő velünk, hogy vezettünk kb 100 km-t hegyes szakaszon, majd hazaérve tankoltunk az autóba, majd mikor elakartuk indítani, valami darálós hang volt, nem is indult el az autó, és a kuplung nem működött, nem lehetett lenyomni. Arrébb toltuk az autót, utána újra megpróbáltam benyomni, és újra ment. Mintha semmi sem történt volna. Valakivel fordult már elő ilyesmi? Mi történhetett? Beragadt volna a kinyomó mechanika?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok 1000 2000 fordulatszamon akadozik ritkan ezek a hibakodok ecn 063804 ecn112521 nem tudom hogy mi lehet valaki talalkozott mar ehez hasonloval

Üdv!

Egy külföldi fórumon olvastam a hibáról, ha jól vettem ki a szövegből valami a folytószeleppel és a pedálérzékelővel kapcsolatban írtak, de hogy pontosan mit, az nem jött le!

Remélem ezzel is tudtam segíteni, hogy merre indulj el!

További szép napot!

Link to comment
Megosztás:

Hello! Sikerult rajonni, mi a baj? Nekem sajnos mostanaban nem jon sem hirlevel, sem valasz semmimre. :I

Szeva Soundria!

Rég láttalak errefelé! A hiba megoldódott, nagynyomású pumpa és szabályzócsere lett a vége! Azóta minden oké! A tiéd hogy "muzsikál"?

Link to comment
Megosztás:

Meg kéne nézni, nézetni a hibakód lámpa mögötti tartalmat, azaz mi a hiba?

Sziasztok

Valaki meg tudná mondani,ha pár helyen megállok a városban,kétszer-háromszor fél órán belül a víz kb 90 fokos és megjelenik a motorvisszajelző lámpa. De amint megállok, lehül a motor, kikapcsol. miért? valaki? ötlet?

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Szeva Soundria!

Rég láttalak errefelé! A hiba megoldódott, nagynyomású pumpa és szabályzócsere lett a vége! Azóta minden oké! A tiéd hogy "muzsikál"?

Akkor a szokásos! :I Nekem csak egy hibám van, de az folyton. Kigyorsításnál kb 4000-es fordulatnál egy rohadt nagy rántás. Műszerfalon villáskulcs, de a kocsi megy tovább. Újraindításnál villáskulcs eltűnik. Kezdődik előlről. Ezt leszámítva muzsikál.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hétfőn lesz lendkerék és kuplungszett csere főtengelyszimering és váltóolaj kíséretében. A kérdés csak az, hogy mennyi olaj megy a váltóba? Van ahol 2.2 litert mondanak és van ahol 3.2 litert momdtak. Cserélt Valaki már, vagy tudja Valaki konkrétan, hogy mennyi megy bele? Köszi! :icon11:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.