Dani83 Elküldve Május14, 2012 Megoszt Elküldve Május14, 2012 Hibakód van? Vákuum cső el van repedve, ami vezérli a turbót. Ez egy ötlet, ettől rángathat. Enyém hátul volt elrepedve a Vákuum dob előtt, ahol 90 fokban meg van hajlítva. Hibakódot a Bosch nem írt ki semmit, majd megpróbálom Tech2-vel, talán Ő tudja! Az egyik szerelő a szívósorra gondolt, de nem biztos benne :( vákuumcsövet nem néztem de nincs kizárva hogy ez legyen a probléma, holnap megnézem! Neked is pont ugyan ezek voltak a hibajelenségek?! Üdv Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Május14, 2012 Megoszt Elküldve Május14, 2012 Hibakódot a Bosch nem írt ki semmit, majd megpróbálom Tech2-vel, talán Ő tudja! Az egyik szerelő a szívósorra gondolt, de nem biztos benne :( vákuumcsövet nem néztem de nincs kizárva hogy ez legyen a probléma, holnap megnézem! Neked is pont ugyan ezek voltak a hibajelenségek?! Üdv Dani Igen, pont ezek voltak a jelenségek, 1500-2000 között rángatott. Aztán pár hónap múlva hibakód semmi, de a turbó már nem működött, alig ment az autó. Akkor néztük meg, és ez volt a hiba forrása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtisBfok Elküldve Május16, 2012 Megoszt Elküldve Május16, 2012 Hibakódot a Bosch nem írt ki semmit, majd megpróbálom Tech2-vel, talán Ő tudja! Az egyik szerelő a szívósorra gondolt, de nem biztos benne :( vákuumcsövet nem néztem de nincs kizárva hogy ez legyen a probléma, holnap megnézem! Neked is pont ugyan ezek voltak a hibajelenségek?! Üdv Dani Én még a nyomó oldal tömítetlenségre is gyanakodnék, lehet valahol elmegy a turbónyomás, akkor is csinálhat ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtisBfok Elküldve Május16, 2012 Megoszt Elküldve Május16, 2012 Szívósor emlékeim szerint, ha Németországból rendeled, akkor is minimum 70.000 Ft, cserére 20.000 Ft-ot szoktak kérni a szerelők, mivel majd egy napos meló. Én ha megint megszorul, és tönkremegy, inkább ledugózom, vagy ledugóztatom, mert szinte semmi jelentősége nincs, Mondom úgy, hogy használtam nélküle, és most egy teljesen új van rajta fent. EGR-t hiába likvidálod, a DPF ugyanúgy telítődik, hisz a kipufogó gázt eddig visszavezette a motornak újra elszívásra, most meg megy a DPF felé egyből. Max annyi lesz, hogy a szívóoldal nem koszolódik el. Fogyasztásával mi a baj? Csak mert ezek a dolgok nem igazán szólnak bele a fogyasztásba. Olyan 6.5 l a fogyasztása vegyesben.Mondjuk nem olyan sok egy 1600kg-os autótól, de hátha tud jobbat is. Ebben nincs dugós araszolás,ill. van M0-áson néha, csak előváros, perem kerületek(11,19,18). Azt még nem tudom, hogy mit fog szólni az EGR lefalazására. Nem láttam rajta vákuum érzékelőt, bár nem jelenti azt, hogy más módon nem figyeli. Igen vannak amelyiknél ki kell írni, remélem ez nem olyan lesz. Azt tudom, hogy ettől a kipufogó gáz a DPF-hez eljut, viszont a visszavezetést azért van, hogy az el nem égett károsabb anyagoknak több idejük legyen a lebomlásra, de ezzel a korom is vissza kerül a rendszerbe. Bár végig gondolva közvetlen a DPF telítődést valóban nem befolyásolja, de igen a szívó oldal mindenképp tisztább marad, ami a levegő áramlását befolyásolja. Nem sokkal szűkül a keresztmetszet, de azért változik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarno Elküldve Május19, 2012 Megoszt Elküldve Május19, 2012 Sziasztok! Alig egy hónapja lettem egy Z19DTH motorral szerelt fekete kombi Vectra C tulajdonosa (2007.12.havi). A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy a dízel reszecskeszűrő idönként öntisztul és azt milyen körülmények között teszi. Sajnos én ezt nem tudtam, így az alapjárati fogyasztás emelésénél, a motor szabálytalan járásánál leállítottam azt. Tehát nem ment végbe a tisztítási folyamat. Ebben az esetben mi a teendő? Motorolaj csere? Szervíz és Tech2–vel kiégettetni? Meghajtani magasabb fordulatszámon az autópályán? Kérlek benneteket segítsetek. Castrol 5W40 motorolajjal használom. Ez jó vagy 5W30 kell neki? (97e km van a paripában, és általában városban használom) Előre is köszi. Tarnó Link to comment Megosztás: More sharing options...
yoda1956 Elküldve Május20, 2012 Megoszt Elküldve Május20, 2012 Sziasztok! Alig egy hónapja lettem egy Z19DTH motorral szerelt fekete kombi Vectra C tulajdonosa (2007.12.havi). A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy a dízel reszecskeszűrő idönként öntisztul és azt milyen körülmények között teszi. Sajnos én ezt nem tudtam, így az alapjárati fogyasztás emelésénél, a motor szabálytalan járásánál leállítottam azt. Tehát nem ment végbe a tisztítási folyamat. Ebben az esetben mi a teendő? Motorolaj csere? Szervíz és Tech2–vel kiégettetni? Meghajtani magasabb fordulatszámon az autópályán? Kérlek benneteket segítsetek. Castrol 5W40 motorolajjal használom. Ez jó vagy 5W30 kell neki? (97e km van a paripában, és általában városban használom) Előre is köszi. Tarnó Sziasztok! Alig egy hónapja lettem egy Z19DTH motorral szerelt fekete kombi Vectra C tulajdonosa (2007.12.havi). A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy a dízel reszecskeszűrő idönként öntisztul és azt milyen körülmények között teszi. Sajnos én ezt nem tudtam, így az alapjárati fogyasztás emelésénél, a motor szabálytalan járásánál leállítottam azt. Tehát nem ment végbe a tisztítási folyamat. Ebben az esetben mi a teendő? Motorolaj csere? Szervíz és Tech2–vel kiégettetni? Meghajtani magasabb fordulatszámon az autópályán? Kérlek benneteket segítsetek. Castrol 5W40 motorolajjal használom. Ez jó vagy 5W30 kell neki? (97e km van a paripában, és általában városban használom) Előre is köszi. Tarnó Lehetőleg minél gyorsabban menj ki vele autópályára és kicsit küldd meg.Nem a sebesség számít,inkább a fordulat legyen 2000felett.Figyeld a pillanatnyi fogyasztást és amikor vissza áll a normális értékre akkor állj meg.Ha máskor meg érzed,hogy össze-vissza jár a motor nem szabad leállítani,mert olyankor éget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarno Elküldve Május20, 2012 Megoszt Elküldve Május20, 2012 Köszi a választ. Hétfön reggel hivatalos vagyok az egyik győri Opel szervízbe, mert amikor "égetett" akkor még nem olvastam a fórumos hozzászolásokat, így valamiféle motorhibának véltem és bejelentkeztem. Kiégessem a pályán, vagy inkább Tech2? Melyik a tuti? És mi a helyzet az esetlegesen a motorolajba került gázolajjal? Csere? Lehet aggódásnak tűnik a kérdezősködésem, de az előző 48 oldalnyi hozzászólást elolvasva félelmetes összegeket el lehet költeni szervízre és alkatrészekre. Előre is köszi a válaszokat és a segítséget. Tarnó Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiduo Elküldve Május20, 2012 Megoszt Elküldve Május20, 2012 Tisztelt Fórumozók, Egy kis segítségre lenne szükségem .Vettem egy 1.9 dízel 150 le vectra c-t ami most a következő hibakódöt írja nekem: B3794 - Sebességszabályozó (tempomat) kapcsoló áramkör hibás mûködés Indításkor felvillan a viil.kulcs+autó majd elalszik ,valamint menet közben ha bekapcsolom a tempomatot 5-10 mp és kikapcsol. Meg tudná valaki mondani h. mit kellene cserélnem,csinálnom? Előre is köszönöm a segítséget !!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtisBfok Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy találkozott e már valaki olyannal, hogy a hibatárolóban egyfolytában az a hiba van, hogy nem tud kommunikálni a sebességváltó modullal. Úgy hogy manuális váltó van az autóban. Most lett a turbó felújítva és a hiba a következő. A töltés parancsra nem érkezik megfelelő töltés és a nem megy 150 kPa fölé a töltőnyomás parancs, a tényleges, meg elmarad kissé. Az Opel TIS 2000-ben találtam valami utalást erre problémára. A tapasztalat az, hogy 2000 fordulat alatt nem húz az autó és úgy 2200 körül indul meg. A program szerint valami szoftver hiba okozza. De én nem igazán tudom, miért lenne így, hisz nálam nincs automata váltó. Valakinek van valami ötlete? Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pati2337 Elküldve Május31, 2012 Megoszt Elküldve Május31, 2012 Kedves Opeles Társaim! Nemrég vásároltunk egy Opel Vectra C-t 1.9 CDTI Z 19 DTH motorkódú 150 LE-s gépet. Ami feltűnt a következő: Mikor áll az autó, és eltekerjük a kormányt, a keréktől lehet hallani egy sípoló hangot. És mikor megyünk vele, akkor is, de sokkal halkabban. Érdeklődnék, hogy ez normális, vagy szervo bajok vannak? ezekben milyen a szervo? Elektromos, vagy milyen? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Június2, 2012 Megoszt Elküldve Június2, 2012 Kedves Opeles Társaim! Nemrég vásároltunk egy Opel Vectra C-t 1.9 CDTI Z 19 DTH motorkódú 150 LE-s gépet. Ami feltűnt a következő: Mikor áll az autó, és eltekerjük a kormányt, a keréktől lehet hallani egy sípoló hangot. És mikor megyünk vele, akkor is, de sokkal halkabban. Érdeklődnék, hogy ez normális, vagy szervo bajok vannak? ezekben milyen a szervo? Elektromos, vagy milyen? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv. Üdv! Az a szervó hangja lesz, normális, bár én még menet közben még nem hallottam, mert a "süvítő levegő elnyom mindent"! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pati2337 Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Üdv! Az a szervó hangja lesz, normális, bár én még menet közben még nem hallottam, mert a "süvítő levegő elnyom mindent"! :D Hát nem ismeretlen a dolog:) Mi is megkaptuk vele az első gyorshajtási bírságot. De ha egyszer azt a 150 lovat nem lehet kordában tartani:D Egyébként menet közben nem is lehet hallani. A héten kicsit jobban megfigyeltem. De egy fél deci szervó olaj nem ártana bele. Ezekben milyen a szervó? A motorról hajtja valami, vagy már saját elektro motoros? Egyik ismerősöm mondta, hogy ha már külön elektro motor hajtja a fogyasztás csökkentés miatt, annak lehet alapból ilyen hangja, és az normális. Amúgy milyen gyári szervó olaj megy bele, mert nézegettem, de csak hidraulika, meg váltó olajat dobott ki rá. Egy a kettő? Köszike a választ:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 a "süvítő levegő elnyom mindent"! :D :lol: :lol: :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Hát nem ismeretlen a dolog:) Mi is megkaptuk vele az első gyorshajtási bírságot. De ha egyszer azt a 150 lovat nem lehet kordában tartani:D Egyébként menet közben nem is lehet hallani. A héten kicsit jobban megfigyeltem. De egy fél deci szervó olaj nem ártana bele. Ezekben milyen a szervó? A motorról hajtja valami, vagy már saját elektro motoros? Egyik ismerősöm mondta, hogy ha már külön elektro motor hajtja a fogyasztás csökkentés miatt, annak lehet alapból ilyen hangja, és az normális. Amúgy milyen gyári szervó olaj megy bele, mert nézegettem, de csak hidraulika, meg váltó olajat dobott ki rá. Egy a kettő? Köszike a választ:) Itt találtam valamit, böngészd át: http://www.autoalkatreszfutar.com/component/virtuemart/?page=shop.browse&category_id=502 Ha jól tudom külön motor van a szervónak, ami az egészet működteti! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Ha a kormányműveden van a tartály, akkor annak az aljában van az elektromotor. Én most jól belemerültem, mert a kormányműnél elfolyt az olaj. Bontókban nem találtam, mert mindenhol csak olyan volt, amin van elektromos csati. Így hát maradt a felújítás. Most sokkal jobb jett, viszont így utólag szembesültem vele, hogy a kormányt nem szabad üresen elforgatni, mert akkor nem old ki az index kanyarodás után. Valamint légtelenítés közben volt egy apró pukkanás, azóta világít a csúszkálós autó jele. Majd hétvégén kiderül, hogy miért :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Ha a kormányműveden van a tartály, akkor annak az aljában van az elektromotor. Én most jól belemerültem, mert a kormányműnél elfolyt az olaj. Bontókban nem találtam, mert mindenhol csak olyan volt, amin van elektromos csati. Így hát maradt a felújítás. Most sokkal jobb jett, viszont így utólag szembesültem vele, hogy a kormányt nem szabad üresen elforgatni, mert akkor nem old ki az index kanyarodás után. Valamint légtelenítés közben volt egy apró pukkanás, azóta világít a csúszkálós autó jele. Majd hétvégén kiderül, hogy miért :omg: Azt hogy érted, hogy üresen forgatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Azt hogy érted, hogy üresen forgatni? Amikor le volt kötve a kormányműről Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Valaki cseréltetett mostanában kettős tömegüt kuplunggal kompletten? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pati2337 Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Igen mielőtt mi megvettük az autót, az előző tulaj az előtt cseréltette, mert valami nem volt vele okés, így kicseréltette hivatalos opel szervizben szervizkönyvesen. Valami 1600 euroba fájt neki. Miért? Valaki cseréltetett mostanában kettős tömegüt kuplunggal kompletten? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Igen mielőtt mi megvettük az autót, az előző tulaj az előtt cseréltette, mert valami nem volt vele okés, így kicseréltette hivatalos opel szervizben szervizkönyvesen. Valami 1600 euroba fájt neki. Miért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Mert lassan aktuális lesz és érdekelne, hogy mennyibe fog ez nekem fájni. Tovább már nem akarom húzni a dolgot. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 egy ismerősöm bevásárolt egy lendkereket, de mégse kell, eladná. LUK tip. Vectra C - Zafira B be jó, új , dobozba. 100E ért odaadja ha érdekel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 egy ismerősöm bevásárolt egy lendkereket, de mégse kell, eladná. LUK tip. Vectra C - Zafira B be jó, új , dobozba. 100E ért odaadja ha érdekel... Érdekelne a dolog. Helyileg hol lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 budapesten, ha érdekes, akkor adok egy telcsiszámot, és felveszed az emberrel a kapcsolatot.... és bizniszelitek :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
pati2337 Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Hali! Tempomatot szerelt már be utólag valaki? A tempomatos indexkaron kívül mi kell még hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts