Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok. Van egy 2006 os Vectram 1.9 CDTI 120 LE az a problemam hogy amikor a motor kicsit hosszabb ideig all utana nehezen indul be. De ha utana leallitom azonnal indul. Mindig csak az elso inditassal van gond. Ha azonnal leallitom es ujra beinditom akkor is azonnal indul. Tud esetleg valaki segiteni nekem.

Koszonom.

Üdv. esetleg vissza folyik a gázolaj a tankba, és nehezen veszi fel. kell egy visszacsapó szelep a szűrő és a tank közé.

Elküldve

2.2 Directben van EGR szelep?

Alvázszámtól függően van benne! Pontosan nem tudom honnan, de egy adott alvázszámtól már nem gyártották EGR szeleppel a 2.2 YH-t!

Elküldve

Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a Signum motorházában levő kapcsoló mi lehet? Ez a kapcsoló a motorháztető nyílását és csukott állapotát érzékelheti, de nem tudom, mit befolyásol.

Motortér világítást nem találtam és a kocsi is ugyanúgy beindul, ha nyitva van a motorház teteje. Kiírni se írt ki semmit.

Mire való ez?

Egyébként meglep, hogy motortérben nincs világítás. Csak én nem találtam vagy ez nem szériafelszereltség?

Elküldve

Tényleg, az lehet akkor. Köszi!

Ha jól emlékszem, ha kinyitod a motorház tetőt, érzékeli, és bekapcsolja a belső világítást az utastérbe. F Astra tuti ilyen volt, ezt még nem néztem

Elküldve

Üdv!

A motor: Z22YH!

A következő jelenség: 15 km után olyan 90-s tempónál 5.-ikben villáskulcs középen kigyullad, de nincs semmi változás. Leáll, újraindít, minden oké!

Kb. 4 óra múlva ismét indulás, 3.-ikban 60-nál ránt egyet, villáskulcs ki, erő semmi, csak lassul. Leállít, újraindít, minden oké!

Majd nemsokkal később ugyanez csak már szintén 90 körül, gázadásra semmi reakció, motor se pörög fel!

Kb. 3000 fordulat alatt minden oké!

A kérdés: Volt e már valakinek ilyen jellegű problémája? Hibakód olvasás NEM mutatott ki semmit!

Kérnék minden 2.2YH-s tulajt, akinek volt ilyen gondja, jelezze, valamint szervízes kollégák tanácsát is szívesen fogadom mit érdemes megnézni, merre indulni!

Nagyon köszönöm előre is a választ/válaszokat!

Elküldve

Gyári opel alkatrész számokat honnan lehet megtudni?

2007-es autóm van, elromlott az abs jeladó mindkét oldalon elöl. Persze csak csapággyal együtt lehet kapni, viszont jó lenne nekem utángyártottban is.

Nem tudja esetleg valaki a számát? Mert két féle van a neten, és nem vagyok 100% biztos benne, hogy melyik kell nekem.

Köszi

Elküldve

Az EPC nevű programban tudod megnézni. De ha lehet külön kapni, akkor a Csergőben biztos tudnak róla. Sztem hívd fel őket nyugodtan.

Elküldve

Üdv!

A motor: Z22YH!

A következő jelenség: 15 km után olyan 90-s tempónál 5.-ikben villáskulcs középen kigyullad, de nincs semmi változás. Leáll, újraindít, minden oké!

Kb. 4 óra múlva ismét indulás, 3.-ikban 60-nál ránt egyet, villáskulcs ki, erő semmi, csak lassul. Leállít, újraindít, minden oké!

Majd nemsokkal később ugyanez csak már szintén 90 körül, gázadásra semmi reakció, motor se pörög fel!

Kb. 3000 fordulat alatt minden oké!

A kérdés: Volt e már valakinek ilyen jellegű problémája? Hibakód olvasás NEM mutatott ki semmit!

Kérnék minden 2.2YH-s tulajt, akinek volt ilyen gondja, jelezze, valamint szervízes kollégák tanácsát is szívesen fogadom mit érdemes megnézni, merre indulni!

Nagyon köszönöm előre is a választ/válaszokat!

Nincs senkinek ötlete? :unsure:

Elküldve

Egy olyan kérdésem lenne, hogy 2.2 Directből az EGR kiiktatásával mi az, ami változik az autón?

Gondolok itt teljesítmény, fogyasztás, motorhang :icon1: , ilyesmi..

Elküldve

Sziasztok!

C Vectra Z19DT motorral.

Sárga izzítólámpa villog, alapjáraton 5,4L/h a fogysztás,dadog a motor és füstöl.

Gyújtás le és vissza, be áll a fogyasztás 0,9L/h,megszűnik a füst és dadogás:-),a villogás nem szűnik meg:-(

Elmegyek vele kb 1 km-t és a hiba ugyan az:-(

Már egy fél éve küzdök vele,egy-egy hosszabb út után megszűnik a" villogás" dadogás és füstölés.

Most megint ez a hibám már 3x-ra

Dizel részecske szűrőm,144%-on a regenerálást megcsináltam,de az érték nem változott.

Op-com kábelem van hibakódot nem ír!!

Esetleg egy jó tippet elfogadnék:-)

Elküldve

sziasztok!egy kérdésem lenne vectra c van 1.9 cdti .kigyuladt a sárga olaj lámpám,megnéztem az olajat minden rendben van vele!már egy párszor eljátszotta velem ezt .tul érzékeny a jelzöje?mindig megálltam megnéztem mindig rendben volt minden.attol félek egyszer nem állok meg aztán baj lessz.lehet valamit kezdeni vele?????????????

Elküldve

Hali!

Vissza olvasgattam itt a fórumon,másnak is volt ez a probléma:-(

Nem szabad leállítani,hagyni kell had dadogjon,füstöljön:-)

Elvégzi a regenerálást magától.

Vissza állt a részecskeszűrőm 140% ról 40%-ra:-)) happy

Csak azt nem értem,hogy az op-com progimmal 2x is elvégeztem

a regenerálást,és nem hozott pozitív eredmény.

A sok gyújtás le-vissza negatív eredménye az lett,hogy 1,5-2 liter

gázolaj került a karterba:-(

Motor oil csere!

Elküldve

Sziasztok!

egy olyan apróbb kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy milyen váltóolaj és mennyi kellene a kocsimba (Vectra C Z19DTH 150lovas 6sebességes)

Egy másik apróság hogy az elvileg mp3-as cd lejátszó nem olvas kb semmilyen mp3-at csak audio cd-t, hogy ezt lehet-e valahogyan orvosolni

Elküldve

Szia!

Nekem is olyan Vectrám van, mint neked. Én is tervezem nyáron majd a sebváltó olaj cseréjét. Annyit tudok róla, hogy a betöltő az akksit tartó műanyag elem alatt van, tehát ezt ki kell venni. Gyárilag 3,2 liter van bent. Állítólag a szerviz ha akadozva működik, akkor kicseréli az olajat. de csak 2,2-2,4 litert önt bele, hogy ne akadozzon. Én nem tudom, enyém nem rossz, leengedem, megmérem mennyi jött le, és ugyanannyit is öntök vissza. 75W 90 kell bele.

Remélem tudtam segíteni.

Elküldve

Köszi!

Én igazából csak azért akarom kicserélni mert lassan 180e km nél járok és csak jót tenne neki..meg azért vannak egyéb problémái is

Elküldve

Köszi!

Én igazából csak azért akarom kicserélni mert lassan 180e km nél járok és csak jót tenne neki..meg azért vannak egyéb problémái is

Milyen problémák vannak vele?

Elküldve

Hát kicsit el lett hanyagolva mert sajna nem 2fillér rendbe rakni, pl: kuplung már eléggé zörög ami lehet a lendkeréktől meg a kinyomócsapágytól, szilentek lassan cserések hátul, meg ha rámegyek egy fekvőrendőrre valami nyekereg elöl ami nem szilent mert azok még cserélve lettek régebben, vezérléscsere lassan szavatos és ugye jól tudom hogy ez szíjas nem láncos?, meg régen volt benne egy irmscher chip ami már kikerült mert míg benne volt olyan volt mintha kihagyott volna az egyik henger (2,5év után miután belekerült kb 80e nél került bele és 140e nél ki)..röviden ennyi

Elküldve

Hát kicsit el lett hanyagolva mert sajna nem 2fillér rendbe rakni, pl: kuplung már eléggé zörög ami lehet a lendkeréktől meg a kinyomócsapágytól, szilentek lassan cserések hátul, meg ha rámegyek egy fekvőrendőrre valami nyekereg elöl ami nem szilent mert azok még cserélve lettek régebben, vezérléscsere lassan szavatos és ugye jól tudom hogy ez szíjas nem láncos?, meg régen volt benne egy irmscher chip ami már kikerült mert míg benne volt olyan volt mintha kihagyott volna az egyik henger (2,5év után miután belekerült kb 80e nél került bele és 140e nél ki)..röviden ennyi

Valóban nem olcsók hozzá az laktrészek. Lendkerék csere meg pláne húzós. Enyén is nyikorog hidegbe, de én egyenlőre nem foglalkozok vele. Jól tudod, valóban szíjas, és nem láncos. 150.000-nél írja a szerviz, hogy cserélni kell vizpumpával, vezető, és feszítő görgőkkel, de javasolt 120.000-nél inkább. irmscher csip hol volt bent? Amikor vettem enyémre is azt mondta a tulaj, hogy valami chip tuning is van bent, én szívem szerint kivenném, mert csak feleslegesen tönkreteszi az autót. Gondom most nincs vele, de azért kivenném, de azt se tudom, hol keressem.

Elküldve

Hát nekem még nem volt vezérlés cserélve, azért is akarom mert megnéztük a szerviz intervallumokat. A chip nekem az akku nagy műanyag dobozának a bal oldalára volt felrakva, kis szürke doboz rá van írva hogy irmscher és sok kábel megy ki belőle :) , bár házilag nem ajánlanám a kivételét ha nem értesz annyira hozzá nekem is elektronikai szaki szedte ki szerelővel karöltve.

Egyébként nagyon jó volt a chippel, lemérve 178le-t hoztak ki belőle de sajna a porlasztócsúcsok bánták ezért most a kelleténél jobban füstöl nagy gázadásnál.

De ha adsz egy e-mail címet szívesen lefotózom neked hol volt és hogy hogy néz ki, egyébként a te vectrád mikori és hány km van benne?

Elküldve
Hát nekem még nem volt vezérlés cserélve, azért is akarom mert megnéztük a szerviz intervallumokat. A chip nekem az akku nagy műanyag dobozának a bal oldalára volt felrakva, kis szürke doboz rá van írva hogy irmscher és sok kábel megy ki belőle :) , bár házilag nem ajánlanám a kivételét ha nem értesz annyira hozzá nekem is elektronikai szaki szedte ki szerelővel karöltve. Egyébként nagyon jó volt a chippel, lemérve 178le-t hoztak ki belőle de sajna a porlasztócsúcsok bánták ezért most a kelleténél jobban füstöl nagy gázadásnál. De ha adsz egy e-mail címet szívesen lefotózom neked hol volt és hogy hogy néz ki, egyébként a te vectrád mikori és hány km van benne?

Nekem is van az akksi mellett egy alumínium hűtőbordázott doboz, amibe sok kábel megy. Enyém 2004-es gyártású Vectra.

A képnek nagyon örülnék!

gtoth26@freemail.hu

Gábor

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.