Gee Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Majdnem minden alkatrészbe be van ütve a gyártás éve és hónapja. Középen egy nagyobb szám ( pl. 08, azaz 2008) és körülötte körben a számok 1-12-ig. Egy kis nyíl mutat a gyártás hónapjára. Ja! Így már tudom, persze én is meg szoktam nézni ezeket a gyártási időket, csak nem tudtam, hogy dátumóra a neve :lol: Mindig tanulunk valamit. :D Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attila_C Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Kellemes Új Évet Mindenkinek! De, hogy ne legyen ilyen kellemes Én is küzdök a P2279-es csoda hibával! Olvastam a http://www.vectra-c.com-on, hogy az esetek 80%-ban Egr hiba. Egr leszedve, agyonpucolva. Könnyen mozog, nem szorul. Szívóoldal tömítettsége ellenőrizve, 1,5 bar nyomás gond nélkül tartotta 5percen felül is. Vákuumcsövek ellenőrizve...(Holnap kezdetét veszi egy ketyere építése, ami menet közben rögzíti majd a vákuum értékét, hátha egyszer csak valahol el illan a vákuum. Kíváncsi leszek!) Esetleg valakinek van ötlete? Előre is köszönöm! Üdv Attila. U.i.: Lassan ágyúval a verébre érzésem kezd támadni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Kellemes Új Évet Mindenkinek! De, hogy ne legyen ilyen kellemes Én is küzdök a P2279-es csoda hibával! Olvastam a http://www.vectra-c.com-on, hogy az esetek 80%-ban Egr hiba. Egr leszedve, agyonpucolva. Könnyen mozog, nem szorul. Szívóoldal tömítettsége ellenőrizve, 1,5 bar nyomás gond nélkül tartotta 5percen felül is. Vákuumcsövek ellenőrizve...(Holnap kezdetét veszi egy ketyere építése, ami menet közben rögzíti majd a vákuum értékét, hátha egyszer csak valahol el illan a vákuum. Kíváncsi leszek!) Esetleg valakinek van ötlete? Előre is köszönöm! Üdv Attila. U.i.: Lassan ágyúval a verébre érzésem kezd támadni. Én is most pucoltam az EGR-t, de ahol csatlakozik a szívósorhoz ott is rendesen be volt már dugulva. Én elöl levettem a gumicsövet is és úgy pucoltam ki emennyire csak lehetett a fojtószeleppel együtt. Viszont ha mindenhol tömített a rendszer, valószínűleg EGR cseréd lesz, legalább is azt olvastam több helyen is, hogy ez hozott megoldást a dologra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attila_C Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Én is most pucoltam az EGR-t, de ahol csatlakozik a szívósorhoz ott is rendesen be volt már dugulva. Én elöl levettem a gumicsövet is és úgy pucoltam ki emennyire csak lehetett a fojtószeleppel együtt. Viszont ha mindenhol tömített a rendszer, valószínűleg EGR cseréd lesz, legalább is azt olvastam több helyen is, hogy ez hozott megoldást a dologra. Egr szelep olyan tiszta, hogy látom benne a tükörképem :lol: Viszont kikötöttem a vákuumtároló dobozt és direktben megy a turbószabályzó szelepre a vákuum. Azóta nincs P2279, és megszűnt az a jelenség, hogy 2000-es fordulat környékén ránt egyet a kocsi és úgy megindul mint akit puskából... Jó lenne tudni, hogy mi értelme van ennek a vákuumtárolónak. (Nagy lámpás Veciben gyárilag sincs ilyen tartály.) Még egy érdekes dolog. Alapjáraton részecskeszűrő nyomás különbség 0-1Kpa, Teligázon 6-7Kpa. Regenerálás 560km-el ez elött történt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attila_C Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Üdv! Tegnap leszaladtam Debrecenbe, ma meg haza szaladtam. Cirka 570km. Lefele egyszer letiltott, kb egy percre. Szokásos 2279-11-es hiba. Haza fele már megint állandó vendég lett a kulcsos autó. Szerencsére fel voltam szerelkezve. Indítottam egy élő adat rögzítést, 5 perc alatt rögzítve lett a hiba. Hazaérve átbogarásztam az adatokat, egyetlen egy dolog látható a hatalmas adathalmazban, hogy világít a szervízlámpa! Egyetlen egy érték sem utal szivárgásra. Kíváncsi lennék, hogy melyik szenzor az amelyik elkezd kiabálni, hogy szivárgás van...... Kezd bosszantani a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 Azt tudja valaki, hogy a 3,0 V6 diesel az láncos-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 Azt tudja valaki, hogy a 3,0 V6 diesel az láncos-e? Szíjas Isuzu motor............ Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 Szíjas Isuzu motor............ köszi, így akkor azt is kell cserélnem ha ilyet veszek :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yoda1956 Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Sziasztok! Kályha mágusra volna szükségem/Pótfűtésről kérdeznék/.Tudtok-e valaki megbízhazótó specialistát?Hol található a légszűröje/ha van/?Mitől van az ,hogy nehezen indul ill. induláskor mindig füstöl de nagyon és később is érezni a kipufogó gázszagot/Álló helyzetben a szellőző ventillátor nyom be egy kicsit/ Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Sziasztok! Kályha mágusra volna szükségem/Pótfűtésről kérdeznék/.Tudtok-e valaki megbízhazótó specialistát?Hol található a légszűröje/ha van/?Mitől van az ,hogy nehezen indul ill. induláskor mindig füstöl de nagyon és később is érezni a kipufogó gázszagot/Álló helyzetben a szellőző ventillátor nyom be egy kicsit/ Kösz A Kis Misit keresd a Józsa kút után a kamionos mühelyben Kecskemét és Lajosmizse között. de ha ez messze van: az ország bármelyik kamionos mühelye többet tud mint bármelyik opeles szakszerviz. èn ilyet keresnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yoda1956 Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 A Kis Misit keresd a Józsa kút után a kamionos mühelyben Kecskemét és Lajosmizse között. de ha ez messze van: az ország bármelyik kamionos mühelye többet tud mint bármelyik opeles szakszerviz. èn ilyet keresnék. Köszönöm az infót,ha arra járok fel keresem,de most csak ezért nincs kedvem ennyit autózni Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbyee Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hátha tud valaki segíteni ebben. Nem sokára viszem az autót olajcserére, az ok hogy 5W30-as gyári GM olajat kap mert ezt szereti a legjobban, de van ez a PROLONG nevezetű motorolaj adalék, jobban mondva nem is adaléknak hívják ugye mert ez nem változtat semmilyen paraméteren sem a motorolajnak. Ez szerintetek mennyire hatásos vagy esetleg mennyire káros az autónak? Vagy úgy még van másik hasonló ilyen termékek is mint például a Metabond és a Militec is, esetleg ezekről van-e valamilyen véleményetek. Melyiket ajánlanátok a 3 közül vagy lényegében ugyan azok? Egyáltalán érdemes-e valamelyiket használni a motorolajhoz? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 ha egy motor jó, akkor nincs szüksége semmilyen adalékra.... a rossz motornak meg már mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbyee Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 ha egy motor jó, akkor nincs szüksége semmilyen adalékra.... a rossz motornak meg már mindegy. Köszi, egy kérdés még, nekem a gyári GM olajat ajánlották (5W30-as), de olvasgattam hogy mivel nem rég volt egy gyártó váltás a gyári GM olajoknál ezért most nem igazán jók ezek. Neked mi a véleményed, jók ezek az olajok vagy tényleg keresek valami más márkát? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 ezt minden topikba beírom :lol: én miota az eszemet tudom, azóta opel olajjal járok. 5w30 Jelenleg még a Honda Civicbe is ezt töltöm... Szerintem jó, vagyis én még nem tapasztaltam semmi hátrányát ennek. a Hondával 65 ezer km-t mentem opel olajjal :P nem fogy, nincs lerakódás, nincs semmi. jön -megy-teszi a dolgát vele.... A Gázos zafirába is ez van. az elözőbe is ez volt. még az 1991 es Corsa GSI be is ezt töltöttem, és azzal jártm 3 évig.... ugyhogy én nem tudom azt mondani hogy ne tedd bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbyee Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 ezt minden topikba beírom :lol: én miota az eszemet tudom, azóta opel olajjal járok. 5w30 Jelenleg még a Honda Civicbe is ezt töltöm... Szerintem jó, vagyis én még nem tapasztaltam semmi hátrányát ennek. a Hondával 65 ezer km-t mentem opel olajjal :P nem fogy, nincs lerakódás, nincs semmi. jön -megy-teszi a dolgát vele.... A Gázos zafirába is ez van. az elözőbe is ez volt. még az 1991 es Corsa GSI be is ezt töltöttem, és azzal jártm 3 évig.... ugyhogy én nem tudom azt mondani hogy ne tedd bele. Ok, akkor az enyémbe nyugodtan mehet a GM 5W30 Dexos 2 motorolaj. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Szia! Amikor szétszedték az autót akkor hívtak (le kellett venni minden képen az egész kipufogó rendszert), hogy ez a rezonancia cső egy helyen kifúj, lehetett látni rajta, hogy el volt kormosodva nagyon az egyik helyen és mivel nem volt egy nagy összeg gondoltam akkor már legyen ez is megcsináltatva, nincs kedvem pár hónap múlva megint visszamenni ezzel. Hangok voltak nekem is alacsony fordulaton, főleg ha kisebb fordulaton nekiléptem akkor érdekes morgó, hörgő hangot adott az autó, na most ez megszűnt, lehet hogy ez okozta de lehet hogy a lendkerék volt a ludas ebben is, bár az más hangot adott még emellett, úgy hogy lehet hogy igaza lesz a a szerelődnek. Nos norbyee, megjött a cső az autóhoz és láss csodát elmúlt a morgó hang alacsony fordulaton!!! Úgyhogy minden köszönetem a tiéd!! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hátha tud valaki segíteni ebben. Nem sokára viszem az autót olajcserére, az ok hogy 5W30-as gyári GM olajat kap mert ezt szereti a legjobban, de van ez a PROLONG nevezetű motorolaj adalék, jobban mondva nem is adaléknak hívják ugye mert ez nem változtat semmilyen paraméteren sem a motorolajnak. Ez szerintetek mennyire hatásos vagy esetleg mennyire káros az autónak? Vagy úgy még van másik hasonló ilyen termékek is mint például a Metabond és a Militec is, esetleg ezekről van-e valamilyen véleményetek. Melyiket ajánlanátok a 3 közül vagy lényegében ugyan azok? Egyáltalán érdemes-e valamelyiket használni a motorolajhoz? Köszönöm! Öregék 1.6-s Vecijében is 5W30 van mióta megvan és semmi baja nincs vele! Adalékot meg felesleges beletenni, ha minden oké az autóval! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 ha egy motor jó, akkor nincs szüksége semmilyen adalékra.... a rossz motornak meg már mindegy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagytomi Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Öregék 1.6-s Vecijében is 5W30 van mióta megvan és semmi baja nincs vele! Adalékot meg felesleges beletenni, ha minden oké az autóval! Nekem legutóbbi szervíz alkalmával 5w30 GM olajat öntöttek a motorba (mert olcsóbb):Azt vettem észre hogy fogyasztja és sokkal koszosabb mint amit előtte mindig is használtam a CASTROL 5w40.Úgy hogy máskor inkább nem spórolok az olajjal és maradok a jól beváltnál!!Egyébként az autó sokat megy hidegen városban és ...tempósan városon kívül,lehet a használat is befolyásolja az olaj elhasználódását??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
popi2107 Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Helló nem tudna nekem segiteni valaki! Van egy opel vectra 2.2 dti-im, ma reggel beleültem beinditottam de leis ált magától azóta nem tudjuk beinditani, gáolajat van benne csak mégse jut el a porlasztó csúcshoz a gázolaj h ott kilevegőztetük volna, de semmi mert még addigse jut el a gázolaj! Mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagytomi Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Helló nem tudna nekem segiteni valaki! Van egy opel vectra 2.2 dti-im, ma reggel beleültem beinditottam de leis ált magától azóta nem tudjuk beinditani, gáolajat van benne csak mégse jut el a porlasztó csúcshoz a gázolaj h ott kilevegőztetük volna, de semmi mert még addigse jut el a gázolaj! Mi lehet a gond? A hiba a porlasztó és a tank között bármi lehet!A legnagyobb baj hogy Diesel!és hideg van!Félre a tréfával,az első mondat az komoly! Link to comment Megosztás: More sharing options...
popi2107 Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagytomi Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 köszi szépen! Akkor ez a következő válasz.:lehetséges hogy adagoló! ezen elektronikusan szabályozott adagoló van ugye?szerintem az elektronika megadta magát,azzal szokot baj lenni!de lehet egyszerűbb is a hiba Pl.:nincs elég gázolaj a tankban! Vagy retkes a gázolaj szűrő,plussz belefagyhatott egy ki víz is amiért nem magy át rajta az olaj!...........sok sikert! Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbyee Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Nos norbyee, megjött a cső az autóhoz és láss csodát elmúlt a morgó hang alacsony fordulaton!!! Úgyhogy minden köszönetem a tiéd!! :icon1: Szia! Örülök, hogy segíthettem. Akkor legalább már ezt is tudjuk, hogy ha valakinek ilyen jellegű problémája van akkor ez a megoldás rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts