Gee Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Már megvolt minden, EGR fénylik, mint a tücsöké (youtube-on van videó, hogy lehet még a tekercset is tisztítani, mert oda is bemegy a korom) injektorok csatlakozását, vezetékét átnéztem, lendkerék ebben nincs, szoftverek kb 2 hónapja lettek frissítve, gondolom ez nem olyan, mint a vírusírtó, hogy naponta kell :lol: Most várom az isteni villáskulcs megjelenését, hátha előrébb leszek. Akkor sajnos nem tudtam segíteni. A Youtube-os videó viszont érdekelne, ha megvan a link, beírhatnád ide. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Akkor sajnos nem tudtam segíteni. A Youtube-os videó viszont érdekelne, ha megvan a link, beírhatnád ide. Pöttyet eltévedtem, nem is youtube, és csak képsorozat :lol: de megtaláltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandic18xe Elküldve Szeptember11, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2011 Heló! P2279 es hibakód, intake air sys leak! 2 vákuum csövem is ki volt repedve! Cseréltem! Egr t kipucoltam, pillangószelepet is! Egrt teszteltem, működik, turbo szelepszabályzó vákuum kapcsolóját is, az is jó! Turbó is fas*a! Z19DTH... A jelenség a következő: alig pörög fel, és fekete füstöt nyom, a végsebességem 35km/h. Olyan mintha valahol dugulás lenne, és nem kapna levegőt a motor! Elvileg minden cső és a cooler is jó, sehol nem megy el a nyomás. Van e ötlete valakinek? Egyet nem találtam sehol, hogy van még 4 kis pillangó szelep a szívósoron össze vannak kapcsolva rudazattal. Azt mi állitja? Ezek is mozognak gázadásra, de talán nem úgy vagy annyira mint kéne! Ha valaki tud, segítsen! Köszi! Üdv, Bandi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Üdv mindenkinek! Egy nagy kérdésem lenne! A faterék autója a következő problémával küzd: 2005-s 1.6 Veci, és sebességfüggően eléggé erőteljes "zúgó-búgó" hang hallatszik az utastérben! Ha gyorsít, akkor erőteljesebben lehet hallani, lassításnál ellenkezőleg! Mielőtt rávágná valaki, hogy csapágyas, az tuti, hogy meglett nézve és semmi baja semminek ilyen téren! A gumi Goodyear Hydragrip (205/55 R16-s) kb 6-6,5 mm profillal! Ha valakinek van ötlete, tapasztalata kérem írjon! Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 ... Ha gyorsít, akkor erőteljesebben lehet hallani, lassításnál ellenkezőleg! Mielőtt rávágná valaki, hogy csapágyas, az tuti, hogy meglett nézve és semmi baja semminek ilyen téren! ... Akkor szélzaj :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Akkor szélzaj :lol: Vicces vagy, de én komolyan kérdeztem! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Már megvolt minden, EGR fénylik, mint a tücsöké (youtube-on van videó, hogy lehet még a tekercset is tisztítani, mert oda is bemegy a korom) injektorok csatlakozását, vezetékét átnéztem, lendkerék ebben nincs, szoftverek kb 2 hónapja lettek frissítve, gondolom ez nem olyan, mint a vírusírtó, hogy naponta kell :lol: Most várom az isteni villáskulcs megjelenését, hátha előrébb leszek. Nekem van egy másik hiba is a rángatáson kívül, ez pedig az, hogy kifújja a kipufogógázt a motortérbe. (Onnan meg az arcomba, ha bekapcsolom a ventillátort) Szóval tegnap ránézett a szerelő, hol fúj ki, és csütörtökön áll neki megjavítani. Amennyire most látta, a leömlő vas öntvény, és a rácsavarozott turbó között fúj ki, méghozzá elég rendesen. Véleménye szerint a rángatás is emiatt van, mert hülyeséget mér így a lamda szondával az elektronika, és összevissza állítgatja a motort. Csak azért írtam be, mert lehet, ez is okozhat rángatást, esetleg nézz rá, nem kormos-e ott nálad, mert lehet neked is kifúj, csak még nem vetted észre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Vicces vagy, de én komolyan kérdeztem! :lol: Nézd meg a gumik állapotát. Esetleg alá is nézhettek az autónak, nincs-e valami idegen anyag alatta. Egyenlőre több ötletem nekem nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MiBa Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Heló! P2279 es hibakód, intake air sys leak! 2 vákuum csövem is ki volt repedve! Cseréltem! Egr t kipucoltam, pillangószelepet is! Egrt teszteltem, működik, turbo szelepszabályzó vákuum kapcsolóját is, az is jó! Turbó is fas*a! Z19DTH... A jelenség a következő: alig pörög fel, és fekete füstöt nyom, a végsebességem 35km/h. Olyan mintha valahol dugulás lenne, és nem kapna levegőt a motor! Elvileg minden cső és a cooler is jó, sehol nem megy el a nyomás. Van e ötlete valakinek? Egyet nem találtam sehol, hogy van még 4 kis pillangó szelep a szívósoron össze vannak kapcsolva rudazattal. Azt mi állitja? Ezek is mozognak gázadásra, de talán nem úgy vagy annyira mint kéne! Ha valaki tud, segítsen! Köszi! Üdv, Bandi Csak annyi a kérdésem,h részecskeszűrős???Ha igen akkor ott a bibi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MiBa Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Üdv mindenkinek! Egy nagy kérdésem lenne! A faterék autója a következő problémával küzd: 2005-s 1.6 Veci, és sebességfüggően eléggé erőteljes "zúgó-búgó" hang hallatszik az utastérben! Ha gyorsít, akkor erőteljesebben lehet hallani, lassításnál ellenkezőleg! Mielőtt rávágná valaki, hogy csapágyas, az tuti, hogy meglett nézve és semmi baja semminek ilyen téren! A gumi Goodyear Hydragrip (205/55 R16-s) kb 6-6,5 mm profillal! Ha valakinek van ötlete, tapasztalata kérem írjon! Előre is köszönöm! Mennyi idős a gumi??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagytomi Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Üdv mindenkinek! Egy nagy kérdésem lenne! A faterék autója a következő problémával küzd: 2005-s 1.6 Veci, és sebességfüggően eléggé erőteljes "zúgó-búgó" hang hallatszik az utastérben! Ha gyorsít, akkor erőteljesebben lehet hallani, lassításnál ellenkezőleg! Mielőtt rávágná valaki, hogy csapágyas, az tuti, hogy meglett nézve és semmi baja semminek ilyen téren! A gumi Goodyear Hydragrip (205/55 R16-s) kb 6-6,5 mm profillal! Ha valakinek van ötlete, tapasztalata kérem írjon! Előre is köszönöm! Nekem G Astrán volt hasonló probléma Conti gumival!Hátul úgy búgott ahogy te leírtad és azon sem volt kopott a gumi.Tedd fel a téli gumit és szerintem akkor már nem fog búgni! Szerintem a gumi a hunyó! Thoomy! A "horkolással" hogy állsz????? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Nekem van egy másik hiba is a rángatáson kívül, ez pedig az, hogy kifújja a kipufogógázt a motortérbe. (Onnan meg az arcomba, ha bekapcsolom a ventillátort) Szóval tegnap ránézett a szerelő, hol fúj ki, és csütörtökön áll neki megjavítani. Amennyire most látta, a leömlő vas öntvény, és a rácsavarozott turbó között fúj ki, méghozzá elég rendesen. Véleménye szerint a rángatás is emiatt van, mert hülyeséget mér így a lamda szondával az elektronika, és összevissza állítgatja a motort. Csak azért írtam be, mert lehet, ez is okozhat rángatást, esetleg nézz rá, nem kormos-e ott nálad, mert lehet neked is kifúj, csak még nem vetted észre. Köszi, majd ránézek, bár nem érzek elölről semmilyen szagot, hogy esetleg kifújna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Nekem G Astrán volt hasonló probléma Conti gumival!Hátul úgy búgott ahogy te leírtad és azon sem volt kopott a gumi.Tedd fel a téli gumit és szerintem akkor már nem fog búgni! Szerintem a gumi a hunyó! Thoomy! A "horkolással" hogy állsz????? :lol: Csatlakozom az előttem szólókhoz. Az előző garnitúra gumi (Dunlop) nekem is zúgott. Rossz kopás miatt. De a mostaniakat (G Y Optigrip) is évente cserélgetem előlről hátra, mert az elsők már kezdtek farkasfogasra kopni. Gumis mondta, hogy vagy cserélgetem, vagy 1-2 évente meglátogatom, és ledörzsölnek róla egy réteget, hogy újra sima legyen. Biztos faterod nagyon tolódzkodik, és túl vannak hajszolva a gumik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandic18xe Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Csak annyi a kérdésem,h részecskeszűrős???Ha igen akkor ott a bibi!!! Igen, dpf-es! És tényleg ott volt a gond! Ki lett takarítva, és már oké, nincs hiba, és megy is, viszont így is 106%ra írja a gép a telítettséget! Úgyh irány Szfehérvár, egyenlőre kipucoltatom szakival, aztán ha rövid időn belül újra jön a gond, akkor kap a helyére egy csövet... Üdv, és köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Mennyi idős a gumi??? 3 éves és olyan 6-7 mm körül van profilmélysége! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Nekem G Astrán volt hasonló probléma Conti gumival!Hátul úgy búgott ahogy te leírtad és azon sem volt kopott a gumi.Tedd fel a téli gumit és szerintem akkor már nem fog búgni! Szerintem a gumi a hunyó! Thoomy! A "horkolással" hogy állsz????? :lol: Hát lassan majd eljön az ideje, úgyhogy ha nincs senkinek ötlete, majd akkor kiderül! A horkolással meg sehogy, diagnosztika szerint a motorral minden rendben, úgyhogy marad a kipufogó! De azt még nem nézettem meg! Hallottam már olyanról is, hogy valahol szétcsúszhat az illesztés, lehet itt is az van vagy nem tudom! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Csatlakozom az előttem szólókhoz. Az előző garnitúra gumi (Dunlop) nekem is zúgott. Rossz kopás miatt. De a mostaniakat (G Y Optigrip) is évente cserélgetem előlről hátra, mert az elsők már kezdtek farkasfogasra kopni. Gumis mondta, hogy vagy cserélgetem, vagy 1-2 évente meglátogatom, és ledörzsölnek róla egy réteget, hogy újra sima legyen. Biztos faterod nagyon tolódzkodik, és túl vannak hajszolva a gumik :lol: Túlhajszolva 1.6-s motorral?! :lol: Annyira azért nem lehet hajtani, hogy meglátszódjon a gumin! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Nekem van egy másik hiba is a rángatáson kívül, ez pedig az, hogy kifújja a kipufogógázt a motortérbe. (Onnan meg az arcomba, ha bekapcsolom a ventillátort) Szóval tegnap ránézett a szerelő, hol fúj ki, és csütörtökön áll neki megjavítani. Amennyire most látta, a leömlő vas öntvény, és a rácsavarozott turbó között fúj ki, méghozzá elég rendesen. Véleménye szerint a rángatás is emiatt van, mert hülyeséget mér így a lamda szondával az elektronika, és összevissza állítgatja a motort. Csak azért írtam be, mert lehet, ez is okozhat rángatást, esetleg nézz rá, nem kormos-e ott nálad, mert lehet neked is kifúj, csak még nem vetted észre. Sziasztok! Sajnos meglett a kifújás oka. Az öntöttvas leömlő egybe van a turbóval, az öntött vas a nyakánál szétnyílt, és ott ömlik belőle. A rossz ebben, hogy ugye turbó csere, ami brutálisan drága itt. Tud esetleg valaki valami jó web címet, ahonnan inkább érdemes rendelni, hátha ott olcsóbb legalább egy kicsit? Előre is köszi mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MiBa Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Igen, dpf-es! És tényleg ott volt a gond! Ki lett takarítva, és már oké, nincs hiba, és megy is, viszont így is 106%ra írja a gép a telítettséget! Úgyh irány Szfehérvár, egyenlőre kipucoltatom szakival, aztán ha rövid időn belül újra jön a gond, akkor kap a helyére egy csövet... Üdv, és köszi! Nincs mit!!! A 106% nem jelent semmit,az csak egy viszonyítási szám!!!!A lényeg,h teligázon ne menjen 50kpa felé a nyomáskülönbség....Alapjáraton meg 2-3 kpa az elfogadott.... Ezt az aktív regerenációt amúgy gyilkolásnak tartom....Érdemes közben nézni a pillanatnyi fogyasztást,van hogy 8-9 literre is felmegy...Arról em beszélve,h mit kap a motor meg az olaj..Elméletileg egy olajjal csak egy kényszerített tistítást lehet elvégezni.... És kérlek,h nézegesd az olaj szintet..Ha essetleg emelkedik akkor jobban jársz ha kiiktatod!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Sziasztok! Sajnos meglett a kifújás oka. Az öntöttvas leömlő egybe van a turbóval, az öntött vas a nyakánál szétnyílt, és ott ömlik belőle. A rossz ebben, hogy ugye turbó csere, ami brutálisan drága itt. Tud esetleg valaki valami jó web címet, ahonnan inkább érdemes rendelni, hátha ott olcsóbb legalább egy kicsit? Előre is köszi mindenkinek. És azt nem lehet javítani? :lol: Bár én nem értek hozzá, de nekem is hegesztett már haver öntvényt, csak elküldött előtte öntvénypálcáért. Kamilláztam is, hogy vagy 10x annyiba kerül, mint a sima pálca, de még mindig töredéke a leömlő árának. Mellesleg úgy tűnik meglett a rángatásom oka: megint szétszedtem az egr szelepet, csak most beáztattam a tekercset egy edény wd40-be... azóta nem rángat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 És azt nem lehet javítani? :lol: Bár én nem értek hozzá, de nekem is hegesztett már haver öntvényt, csak elküldött előtte öntvénypálcáért. Kamilláztam is, hogy vagy 10x annyiba kerül, mint a sima pálca, de még mindig töredéke a leömlő árának. Mellesleg úgy tűnik meglett a rángatásom oka: megint szétszedtem az egr szelepet, csak most beáztattam a tekercset egy edény wd40-be... azóta nem rángat. :lol: Üvd! Elvileg lehet hegeszteni, sok nagyon jó hegesztőt megkérdeztem. A hideg meleg miatt viszont rövid időn belül elválik a hegesztés az öntvénytől, bármilyen hegesztés is az. Amúgy most egész jó már a helyzet, sikerült szereznem külön leömlő öntvényt, a turbó meg mégiscsak csavarokkal megy rá, úgyhogy csak az öntvény lesz cserélve, a turbó meg rá lesz csavarozva. Jövő héten jön meg postán, elvileg utána ok lesz. Köszi a tippet a rángatásról, ha nem oldja meg nálam, akkor én is szétszedem újra az EGR-t, és jobban kipucolom, az általad leírt, és belinkelt képek segítségével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yoda1956 Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 Hali! Segítségre volna szükségem. Z19DTH motor inditás után büdös/kipufogószag/ valamint a kipuf vége meg van feketedve.Zavar,mert farral állok a garázsba és dízel szag van,kb 1 perc mulva a szokásos savanyú Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 Sziasztok! Sikerült kicseréltetnem az öntöttvas leömlőt. A probléma csak az, hogy lett egy hibakód, amit nem tudok törölni még úgy se, hogy nem jár a motor, mert csak a gyújtás van rajt. A hibakód megnevezése Op-com szerint: "Kipufogó gáz hőmérséklet hiba egyes hengersor egyes jeladó." Az autó jól működik, de folyamatosan ott a kulcs, és nem lehet kitörölni se. Valaki tudja esetleg mi okozza, mit érdemes megnézni? Minden lehúzott kábel vissza lett dugva, és az egész szerelés alatt nem lett gyújtás se ráadva. Nem találjuk, mivel van baja pontosan. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 Sziasztok! Sikerült kicseréltetnem az öntöttvas leömlőt. A probléma csak az, hogy lett egy hibakód, amit nem tudok törölni még úgy se, hogy nem jár a motor, mert csak a gyújtás van rajt. A hibakód megnevezése Op-com szerint: "Kipufogó gáz hőmérséklet hiba egyes hengersor egyes jeladó." Az autó jól működik, de folyamatosan ott a kulcs, és nem lehet kitörölni se. Valaki tudja esetleg mi okozza, mit érdemes megnézni? Minden lehúzott kábel vissza lett dugva, és az egész szerelés alatt nem lett gyújtás se ráadva. Nem találjuk, mivel van baja pontosan. Köszi! Kiolvastam a pontos hibakódot: "P0425 - Kipufogó gáz hőmérséklet érzékelő magas feszültség (1. hengersor 1. érzékelő)" Néztem élő adatokat: B1S1 Kipufogógáz hőmérséklet (1. hengersor 1-es érzékelő),196 °C B1S1 Kipufogógáz hőmérséklet (1. hengersor 1-es érzékelő),5.0 V B1S2 Kipufogógáz hőmérséklet (1. hengersor 2-es érzékelő),256 °C B1S2 Kipufogógáz hőmérséklet (1. hengersor 2-es érzékelő),1.3 V Ebből látszik, hogy az első érzékelő ki van akadva 5V-ra. Járt már valaki így? Állítólag a részecskeszűrőben van. Vasárnap ránézek, de hogy mi baja lehet, eddig jó volt.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 Kiolvastam a pontos hibakódot: "P0425 - Kipufogó gáz hőmérséklet érzékelő magas feszültség (1. hengersor 1. érzékelő)" Néztem élő adatokat: B1S1 Kipufogógáz hőmérséklet (1. hengersor 1-es érzékelő),196 °C B1S1 Kipufogógáz hőmérséklet (1. hengersor 1-es érzékelő),5.0 V B1S2 Kipufogógáz hőmérséklet (1. hengersor 2-es érzékelő),256 °C B1S2 Kipufogógáz hőmérséklet (1. hengersor 2-es érzékelő),1.3 V Ebből látszik, hogy az első érzékelő ki van akadva 5V-ra. Járt már valaki így? Állítólag a részecskeszűrőben van. Vasárnap ránézek, de hogy mi baja lehet, eddig jó volt.. :D Lehet kipuff. szerelés közben odacsíptek egy vezetéket valahova, aztán most letestel, vagy szétcsúszott valami csati. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts