Gee Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 A villáskulcs nem normális semmikor, ha minden OK akkor egyáltalán nincs hibalámpa, indítás előtt sem. Így van, enyémbe - igaz nincs nálam régóta - még soha nem láttam a villáskulcsot. Se gyújtáson, se amikor jár a motor, nem világít. Az én "traktorom" meg azt csinálja, hogy ha kb 1800-as fordulat körül megyek vele, és csak tartom a sebességet, nem gyorsulok, nem lassulok, szépen rángat. Ha nyomok neki gázt, vagy motorfékezek, akkor nem. Tempomattal is ugyanúgy csinálja. Lehet összefügg egy másik problémámmal, az pedig az, hogy valahol kifújja a kipufogógázt a motortérbe, és már a ventilátort nem is használom ha araszolgatok vagy állok, mert befújja a kormot az arcomba. :D Nézte szerelő, egyenlőre nem látták, hogy hol fújhat ki, de mondták, előbb utóbb úgyis kiderül. Tegnap egy hosszabb úton csinált olyat egyszer, hogy nyomtam a gázt 100 körül, és nem akart gyorsítani, turbó meg hallhatóan kifújt, szinte sípolt valahol. De utána meg megint minden rendben volt vele, húzott, és nem sípolt. Szerintetek ez a rángatózás, és a kifújás problémám összefügghet? Hibajelzés semmi nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Így van, enyémbe - igaz nincs nálam régóta - még soha nem láttam a villáskulcsot. Se gyújtáson, se amikor jár a motor, nem világít. Az én "traktorom" meg azt csinálja, hogy ha kb 1800-as fordulat körül megyek vele, és csak tartom a sebességet, nem gyorsulok, nem lassulok, szépen rángat. Ha nyomok neki gázt, vagy motorfékezek, akkor nem. Tempomattal is ugyanúgy csinálja. Lehet összefügg egy másik problémámmal, az pedig az, hogy valahol kifújja a kipufogógázt a motortérbe, és már a ventilátort nem is használom ha araszolgatok vagy állok, mert befújja a kormot az arcomba. :icon4: Nézte szerelő, egyenlőre nem látták, hogy hol fújhat ki, de mondták, előbb utóbb úgyis kiderül. Tegnap egy hosszabb úton csinált olyat egyszer, hogy nyomtam a gázt 100 körül, és nem akart gyorsítani, turbó meg hallhatóan kifújt, szinte sípolt valahol. De utána meg megint minden rendben volt vele, húzott, és nem sípolt. Szerintetek ez a rángatózás, és a kifújás problémám összefügghet? Hibajelzés semmi nincs. Nem tudom, hogy milyen motor ketyeg a tiedbe, nekem 2.2 DTI volt, hasonló hibával (nem a rángatás, a másik), ha a turbó nem termel (hanem lefúj) akkor nézd át az intercooler csövön nincs-e repedés, vákumcsövek a helyükön vannak-e, sérülésmentesek. Első körben ennyi. Nem hiszem, hogy a rángatás meg a kipufogógáz gond összefügg, mivel csak egy adott fordulaton csinálja az autó a rángatást, a korom meg mindig jön gondolom :D Azt meg végképp nem értem miért nincs hibaüzenet, ez az autó szinte mindenért képes panaszkodni :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Nekem is ez volt, ráadásul pár mp-ig világított a villáskulcs is. Izzítógyertyák voltak szarok. Köszöntem, megnézzük! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 IGGEN? Na ha ez tényleg nem normális megnézem pontosan,de naggyon úgy emlékszem hogy ha rá adom a gyújtást világit majd elalszik inditás után!De akkor sohasem kell világitson csak ha gubanc van? Ha rajta van a gyújtás, és mikor elalszanak a lámpák, CSAK a jobboldali kipufvisszajelző lámpának, baloldalon meg az olajnyomás és töltéslámpának kell égve lennie, amíg be nem indul a motor! Ha ezek mellett középen is világít a villáskulcs a motor indulásáig hibakódod van eltárolva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Ha rajta van a gyújtás, és mikor elalszanak a lámpák, CSAK a jobboldali kipufvisszajelző lámpának, baloldalon meg az olajnyomás és töltéslámpának kell égve lennie, amíg be nem indul a motor! Ha ezek mellett középen is világít a villáskulcs a motor indulásáig hibakódod van eltárolva! Az a kipuff. visszajelző mióta van, mert az enyémben még nincs ('05). Hogy néz ki egyáltalán, és mit jelez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Az a kipuff. visszajelző mióta van, mert az enyémben még nincs ('05). Hogy néz ki egyáltalán, és mit jelez? Az nem lehet, hogy nincs a tiédben, akkor inkább úgy írom, ahogy a kezelésije írja: Kipufogógáz-kibocsájtás! És egy sárga színű lámpa! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Az nem lehet, hogy nincs a tiédben, akkor inkább úgy írom, ahogy a kezelésije írja: Kipufogógáz-kibocsájtás! És egy sárga színű lámpa! Sárga színű, és az üzemanyag szintjelző alatt van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Nem tudom, hogy milyen motor ketyeg a tiedbe, nekem 2.2 DTI volt, hasonló hibával (nem a rángatás, a másik), ha a turbó nem termel (hanem lefúj) akkor nézd át az intercooler csövön nincs-e repedés, vákumcsövek a helyükön vannak-e, sérülésmentesek. Első körben ennyi. Nem hiszem, hogy a rángatás meg a kipufogógáz gond összefügg, mivel csak egy adott fordulaton csinálja az autó a rángatást, a korom meg mindig jön gondolom :D Azt meg végképp nem értem miért nincs hibaüzenet, ez az autó szinte mindenért képes panaszkodni :icon4: Z19DTH az enyém. Rángatás akkor más tészta (hűdejó), viszont az intercooler csövet nem teljesen értem. Ha jól tudom, akkor az intercooler feladata a turbó által feltöltött levegő visszahűtése, tehát akkor az a turbó által szállított levegő körbe lehet, nem a kipufogó körbe. Azaz ha ott fújna ki, akkor nem érezném a kipufogó gázt. Persze nem biztos hogy jól tudom. Meg az is lehet, hogy ez egy harmadik probléma... Átnézném szívesen a vákum csöveket, ha tudnám, melyikeket kéne, mert ebben annyi van, hogy nem igazodok ki rajtuk. Amúgy én is csodálkozok, hogy nincs hibajelzés. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Sárga színű, és az üzemanyag szintjelző alatt van. Már vágom, a motort formázó kép. Csak eddig nem volt szükség a jelentésére, mert nem gyulladt ki egyszer sem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Z19DTH az enyém. Rángatás akkor más tészta (hűdejó), viszont az intercooler csövet nem teljesen értem. Ha jól tudom, akkor az intercooler feladata a turbó által feltöltött levegő visszahűtése, tehát akkor az a turbó által szállított levegő körbe lehet, nem a kipufogó körbe. Azaz ha ott fújna ki, akkor nem érezném a kipufogó gázt. Persze nem biztos hogy jól tudom. Meg az is lehet, hogy ez egy harmadik probléma... Átnézném szívesen a vákum csöveket, ha tudnám, melyikeket kéne, mert ebben annyi van, hogy nem igazodok ki rajtuk. Amúgy én is csodálkozok, hogy nincs hibajelzés. :D Rossz volt a fogalmazás, bocsi, amikor azt mondtam, hogy a "másik" hiba (ami valójában a harmadik) akkor nem a rángatásra vagy a kipufogógázra értettem, hanem erre: "Tegnap egy hosszabb úton csinált olyat egyszer, hogy nyomtam a gázt 100 körül, és nem akart gyorsítani, turbó meg hallhatóan kifújt, szinte sípolt valahol." Amúgy a funkciója valóban az amit írtál. Az intercooler cső egy 2 vagy 3 colos gumicső a motor bal oldala körül elől (az enyémbe ott van legalábbis, az 1.9-esben is talán), amiket pedig látsz a motortérbe vékony (kisebb mint 1cm) gumicsöveket az szinte mind vákumcső. Assz'em :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Rossz volt a fogalmazás, bocsi, amikor azt mondtam, hogy a "másik" hiba (ami valójában a harmadik) akkor nem a rángatásra vagy a kipufogógázra értettem, hanem erre: "Tegnap egy hosszabb úton csinált olyat egyszer, hogy nyomtam a gázt 100 körül, és nem akart gyorsítani, turbó meg hallhatóan kifújt, szinte sípolt valahol." Amúgy a funkciója valóban az amit írtál. Az intercooler cső egy 2 vagy 3 colos gumicső a motor bal oldala körül elől (az enyémbe ott van legalábbis, az 1.9-esben is talán), amiket pedig látsz a motortérbe vékony (kisebb mint 1cm) gumicsöveket az szinte mind vákumcső. Assz'em :D Szia! Köszönöm a segítséget. Nos, majd meglátjuk, ha elvittem a szervizbe, utána megírom, mi volt a gond. Ahogy néztem, nekem az intercooler hűtő elöl van a klíma hűtő, és a normál motor hűtő között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Rossz volt a fogalmazás, bocsi, amikor azt mondtam, hogy a "másik" hiba (ami valójában a harmadik) akkor nem a rángatásra vagy a kipufogógázra értettem, hanem erre: "Tegnap egy hosszabb úton csinált olyat egyszer, hogy nyomtam a gázt 100 körül, és nem akart gyorsítani, turbó meg hallhatóan kifújt, szinte sípolt valahol." Amúgy a funkciója valóban az amit írtál. Az intercooler cső egy 2 vagy 3 colos gumicső a motor bal oldala körül elől (az enyémbe ott van legalábbis, az 1.9-esben is talán), amiket pedig látsz a motortérbe vékony (kisebb mint 1cm) gumicsöveket az szinte mind vákumcső. Assz'em :D Szia! Köszönöm a segítséget. Nos, majd meglátjuk, ha elvittem a szervizbe, utána megírom, mi volt a gond. Ahogy néztem, nekem az intercooler hűtő elöl van a klíma hűtő, és a normál motor hűtő között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
miki.3 Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Sziasztok! Nemrég jöttem haza Bulgáriából írd és mondd 4.5 l/ 100 km-es átlagfogyasztással ( Vectra C 2.2 dti ), megpakolva. Az úton semmi gond nem volt a géppel, viszont a napi első indítás - és amíg nem melegszik fel a motor - elég köhögős. Valamikor csak másodjára indul be. Akkut ősszel vettem, önindító teljesen jó ( megnézettem ). Mondtak nekem olyat, hogy a résolajcső miatt lehet, vagy a generátor. Ebben kérném a segítségeteket. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Sziasztok! Nemrég jöttem haza Bulgáriából írd és mondd 4.5 l/ 100 km-es átlagfogyasztással ( Vectra C 2.2 dti ), megpakolva. Az úton semmi gond nem volt a géppel, viszont a napi első indítás - és amíg nem melegszik fel a motor - elég köhögős. Valamikor csak másodjára indul be. Akkut ősszel vettem, önindító teljesen jó ( megnézettem ). Mondtak nekem olyat, hogy a résolajcső miatt lehet, vagy a generátor. Ebben kérném a segítségeteket. Köszönöm! Elektronikához hülye vagyok, de gondolom, ha a generátor lenne akkor az azt jelentené, hogy nem tölt rendesen és akkor az aksi nem tekerné az önindítót rendesen soha nem csak az első alkalommal. A résolajcső lehet, mindkét Vectrámmal gond volt vele az viszont csak akkor jött elő, ha 2-3 napig állt az autó akkor viszont egyáltalán nem indult el. De lehet, hogyha jobban el van érve akkor már napi rendszerességgel csinálja. Elméletileg amikor ráadod a gyújtást, de még mielőtt indítózol az AC-pumpa (vagy mi a neve) feltölti az üzemanyag szűrőt és ha ezt megcsinálod egy párszor akkor megszünik a gond, viszont hozzáteszem, hogy nálam ez nem működött, szóval lehet, hogy csak városi legenda. A cső cseréje egyszerű, házilag megcsinálható szerszámot nem igen igényel az alkatrész pedig filléres. ( a T idomokat is cserélheted ha gondolod ) Katt IDE az alkatrészhez, IDE pedig a leíráshoz, angolul van, viszont vannak képek, hogy tudd mit kell cserélni. update: még több kép ITT Link to comment Megosztás: More sharing options...
miki.3 Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Elektronikához hülye vagyok, de gondolom, ha a generátor lenne akkor az azt jelentené, hogy nem tölt rendesen és akkor az aksi nem tekerné az önindítót rendesen soha nem csak az első alkalommal. A résolajcső lehet, mindkét Vectrámmal gond volt vele az viszont csak akkor jött elő, ha 2-3 napig állt az autó akkor viszont egyáltalán nem indult el. De lehet, hogyha jobban el van érve akkor már napi rendszerességgel csinálja. Elméletileg amikor ráadod a gyújtást, de még mielőtt indítózol az AC-pumpa (vagy mi a neve) feltölti az üzemanyag szűrőt és ha ezt megcsinálod egy párszor akkor megszünik a gond, viszont hozzáteszem, hogy nálam ez nem működött, szóval lehet, hogy csak városi legenda. A cső cseréje egyszerű, házilag megcsinálható szerszámot nem igen igényel az alkatrész pedig filléres. ( a T idomokat is cserélheted ha gondolod ) Katt IDE az alkatrészhez, IDE pedig a leíráshoz, angolul van, viszont vannak képek, hogy tudd mit kell cserélni. update: még több kép ITT Köszi a tanácsot! Majd megnézetem. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
soundria Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Sziasztok! Megígértem, hogy beszámolok a szervíztapasztalataimról. A motor ugye Z22YH, a hibák pedig az "örvénylés terelőlap szorul" és a csörgő alapjárat, amit a laza vezérműlánc okozhatott. A kocsiban garantáltan 150e km van. A terelőlap volt relatíve porblémamamentes, mivel a rudazatot kellett cserélni, ami meg is történt. Sajnos nem volt olcsó, 50e körüli téma+ munkadíj, a rudazat el volt kopva és akadt egy ponton. Nem örülök neki, mivel ebből is látszik, hogy a rúd nem volt túltervezve GM által. Úgy tudom módosítottak a rudazaton azóta, hogy tartósabb legyen de ezt angol és német fórumokon olvastam, ahol kicsit korrektebb a tájékoztatás. esetleg UKSlayer megerősíthet, vagy cáfolhat. :D A problémák a csörgő alapjárattal csúcsosodtak ki. Szervíz telefonált, hogy igen, a csörgő alapjárat a laza vezérműlánc miatt lehetséges, sőt valószínű. Mivel a teljes vezérműlánc szett cserélve lett 60e Km-nél, és a kocsi nagyon kímélő módban lett hajtva, gondoltam olyan nagy baj nem lehet a lánccal, ami elvileg ki is szolgálhatna egy motort. Kértem hát, hogy ne a teljes szettet, hanem csak a láncot feszítő hidraulikus patront cseréljék, amiről hallottam, hogy egy idő után nem feszít megfelelően. A csere önmagában nem szabályzatellenes, tehát megengedett. Szervíz vállalta is, de felhívta a figyelmemet, hogy a szettben is van ilyen patron, tehát ha a patron cseréje önmagában nem oldja majd meg a csörgést, akkor meg kell vennem a szettel együtt újra a patront, amit elbukok. Más kifogás nem érkezett. Én vállaltam a rizikót és kértem a cserét. Nemsokára jött a telefon, hogy baj van. A patron cseréje és a kocsi beindítása után átugrott a vezérlés és károsodott a motor is ennek megfelelően (szelepek). A szervíz álláspontja az volt, hogy az ilyen módú csere az én kérésemre történt, ezért az én hibámból történt a károsodás. Az én álláspontom pedig az volt, hogy egy új feszítőpatron az esetlegesen tényleg laza láncot is feszesebbé teszi, tehát nem következik be a baj, hacsak nem rontottak el valamit a csere során. Ezen felül hivatkoztam arra, hogy nem kértem semmi olyat, ami procedúra ellenes és szakszerűtlen. Jegyzőkönyv nem készült, csak számla, amely a teljes anyagköltséget rám terheli és a munkadíj felét, valamint tartalmazott egy ingyen autópucolást. Szelepek, szimmering, csavarok, láncszett, olajcsere, féktisztító spray (!) stb A számla végösszege 270e Ft volt. Őszintén szólva vegyes érzelmeim vannak. Nem vagyok autószerelő, ezért nem merek nyilatkozni az ügy korrektségét illetően. Nem tudom mit lehet elszúrni egy patroncsere során és hogy vajon tényleg a laza lánc okozta-e a bajt. Ha igen, miért nem nálam ugrott át egy régi láncfeszítővel, miért a szervízben egy újjal? A kocsi kellett, az idegeskedés és a balhé nem kellett. Az udvarias hangnemel és mindennel együtt rossz szájízzel távoztam, mivel nincs a kezemben jegyzőkönyv a történtekről, egy elszólásból úgy tűnt, hogy a szervíz felvette a kapcsolatot a biztosítójukkal, aminek akár lehet az is lehet a vége, hogy tőlem is megkapják a pénzt és a biztosítótól is. Ja és persze az érzés, hoyg megint szopóágon vagyok... :D :) (A kocsi amúgy azóta ment 5ezer kilométert gond nélkül.) Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
soundria Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Info: Z22YH automata teljes súly terheléssel (4 fő, tele csomag, csomagtaró nélkül) 5e km-es Európai túra főleg pályán (130) és kevés város átlagfogyasztás kerek 8.0 L/100km. Hát igen, nem dízel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
soundria Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Sziasztok! Nemrég jöttem haza Bulgáriából írd és mondd 4.5 l/ 100 km-es átlagfogyasztással ( Vectra C 2.2 dti ), megpakolva. Az úton semmi gond nem volt a géppel, viszont a napi első indítás - és amíg nem melegszik fel a motor - elég köhögős. Valamikor csak másodjára indul be. Akkut ősszel vettem, önindító teljesen jó ( megnézettem ). Mondtak nekem olyat, hogy a résolajcső miatt lehet, vagy a generátor. Ebben kérném a segítségeteket. Köszönöm! Benzines ugyanez 8lityi :) lásd feljebb :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
soundria Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Hát tudtommal nincs benne! Én általában ilyen fordulaton járok, tegnap voltam vele egy "félórás" úton! Ma elővettem délelőtt, de most semmi nyoma a jelnek! Mentem vele gyorsan, lassan, leállítottam, újraindítottam és szerencsére semmi! Szóval furcsa! Mondjuk gyorsításnál 4.-ik, 5.-ikbe mintha nagyon picit rángatott volna, de alig volt észrevehető! Nem lehet, hogy a lambda szondával van valami, az kezdi megadni magát?! Benzinesben nincs részecskeszűrő, uh az felejtős. Lamdaszondát én cseréltem az enyémben univerzálisat, az nem nagy tétel, asszem 10e Ft korul volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
soundria Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Köszönöm a tanácsokat, én ugyan nem tudom, hogy hol van, de a szerelőm biztosan tudja. A múltkor csak a jelenséget írtam le, de nem írtam meg, hogy már milyen intézkedéseket tettünk meg már eddig, hogy megszünjön a füstölés. Első tipp volt, a turbó hibája. Ekkor felújítattam a turbót, a füstölés sajnos nem csökkenet. Ekkor beljebb hatoltak a motorba, a következőre jutottak: hengerfej tömítés, hengerfej felújítás, motor visszahüvelyezés eredeti méretre, és mert a dugattyúk jó állapotban vannak, azokat nem kell kicserélni. Így tartok most olalcserével együtt 500e-nál, ami csak annyi javulást hozott, hogy most nem mindig füstöl, csak az említett hőfoknál, bár meleg motornál is érezhető az égett olaj szaga, de a füstölés már nem tapasztalható. A szerelőm szerint a motornak már semmi baja nem lehet, Ő még mindig arra gyanakszik, hogy a turbót nem csinálták meg jól, ezért próbál beszerezni egy másikat, hogy kipróbáljuk azzal is. Csak éppen nem talál egyet sem, így húzódik ez a kérdés, hogy kizárhassuk ezt a lehetőséget. Ennyi pénz elköltése után most már jó lenne megoldást találni, a javaslatotokat mindenképp megnézzük, hátha tényleg ennyin múlik csak a "boldogság" nem mondod, h ráküldtél fél milliót? nem fogadsz örökbe? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
soundria Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Na... kiolvastattuk a kicsikét és ismét a P1112-s hibakódot villantotta elő! A muki azt mondta, hogy bajom nem lehet belőle, mert a műszer szerint ez szívólevegőhőmérséklet-jeladó jelének a nem megfelelő értékét jelenti! Szóval nem tudom, akkor most mivan! De akkor még mindig nem tudom, ha hosszan nyomom a km nullázót, akkor az alsó sorban mit jelent ez a 004 04 így elválasztva? Az nekem ismerős, mintha az "örvénylés terelőlap szorul" lenne, ami nekem is volt. Nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
soundria Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Lehet összefügg egy másik problémámmal, az pedig az, hogy valahol kifújja a kipufogógázt a motortérbe, és már a ventilátort nem is használom ha araszolgatok vagy állok, mert befújja a kormot az arcomba. :) Nézte szerelő, egyenlőre nem látták, hogy hol fújhat ki, de mondták, előbb utóbb úgyis kiderül. Jézusom! Avval azért ne játszadozz, hamar meg lehet fulladni a kipufogógáztól. Télen mit fogsz csinálni? A szerelő hozzáállása meg....ÁÁÁÁÁ. Feleségem Tigrájában a blokkot és a kipufogót összekötő elem volt repedt és azért fújtatott be a gáz a utastérbe. Életveszélyes volt, annyira fájt a feje, de persze eszébe sem jutott szólni. Csak mikor vezettem tűnt fel, hogy büdös van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 ... A szervíz álláspontja az volt, hogy az ilyen módú csere az én kérésemre történt, ezért az én hibámból történt a károsodás. ... Kíváncsi vagyok a véleményetekre! ... Kifizeted szó nélkül a kárt amit a szervíz okozott és elsétálsz? Szerintem valami nincs rendben veled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Jézusom! Avval azért ne játszadozz, hamar meg lehet fulladni a kipufogógáztól. Télen mit fogsz csinálni? A szerelő hozzáállása meg....ÁÁÁÁÁ. Feleségem Tigrájában a blokkot és a kipufogót összekötő elem volt repedt és azért fújtatott be a gáz a utastérbe. Életveszélyes volt, annyira fájt a feje, de persze eszébe sem jutott szólni. Csak mikor vezettem tűnt fel, hogy büdös van. Nem játszadozok vele, jövő héten viszem szervizbe. Sokat nem járok most vele, télig ez bőven meg lesz javítva. Most ha városba megyek inkább lehúzott ablak, vagy klíma belső levegő keringetéssel, gyorsabb tempónál nincs gond. A baj akkor kezdődik, ha szakad az eső, és fűteni szeretnék mondjuk városba, és a belső levegő keringetést nem használhatom, mert akkor párásodni kezd. De 1-2 héten belül viszem szervizbe, majd ott megoldják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Kifizeted szó nélkül a kárt amit a szervíz okozott és elsétálsz? Szerintem valami nincs rendben veled. sajnálom, de ebben neked nem adnék igazat... A szervíz szerint lánc csere szükséges, de te csak a feszitő cserét kérted. nem jött be..... itt a szervíz csak akkor bünös, ha szerelési hiba miatt akad össze a motor. mi is ezt csak saját felelősségre vállaltuk volna el.... ha a szervíz hibázott, akkor csúnya dolog volt az ügyfélre kenni az egészet, de ez az amit soha nem fog megtudni senki..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts