Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Helló Mindenkinek! Másik topicban már írtam, nem láttam ezt <_<

Szóval érdeklődnék az örvényszelepről, és annak javítási módjáról ha van. Olvastam pár dolgot róla, ha jól értem nagy tempónál kinyit, így több levegő érkezik a motorba. Jól értem? Így működik? Előre is köszi!

Elküldve

Egyszer már érdeklődtem erről az okosságról: OP-COM, de nem jött válasz, háta most fog <_< Szóval ha veszek 1 ilyen kütyüt és rákötöm a laptopra akkor ki tudom olvasni vele az autóm hibakódját? Csak mert olcsóbb lenne megvenni, mint amennyit elkérnek a szervizek a kiolvasásért. Előre is kösz.

Elküldve
Egyszer már érdeklődtem erről az okosságról: OP-COM, de nem jött válasz, háta most fog <_< Szóval ha veszek 1 ilyen kütyüt és rákötöm a laptopra akkor ki tudom olvasni vele az autóm hibakódját? Csak mert olcsóbb lenne megvenni, mint amennyit elkérnek a szervizek a kiolvasásért. Előre is kösz.

Hy! Ehez még kell valami program is ami tudja mit kell nézni! Ha jól tudom, a Tis 2000 képes erre! Ebben Tech 2 is van.

Elküldve
Hy! Ehez még kell valami program is ami tudja mit kell nézni! Ha jól tudom, a Tis 2000 képes erre! Ebben Tech 2 is van.

Valamiféle szoftvert adnak is hozzá, nemcsak a drivert.

Mindenesetre meglátjuk, megrendeltem, beszámolok róla ha megérkezett.

( feltéve ha érdekel valakit rajtam kívül <_< )

Elküldve
Valamiféle szoftvert adnak is hozzá, nemcsak a drivert.

Mindenesetre meglátjuk, megrendeltem, beszámolok róla ha megérkezett.

( feltéve ha érdekel valakit rajtam kívül <_< )

Engem érdekel a dolog! Én is tervezek egy ilyen beruházásba! Várom a fejleményeket! Üdv

Elküldve

Sziasztok!

Nekem van ilyenem. Egy interfész, egy USB kábel és egy kisméretű cd a csomag tartalma. A szoftver neve az OP-COM. Az interfészhez kell a drivert telepíteni, és utána az opcom-ot. Ha jól tudom az 1.39 verzió talán a legfrissebb, ebben 2009-ig benne vannak az autók. Majdnem azt tudja, mint a TECH2, csak gyorsabb, és nem lehet vele az autó szoftvereit frissíteni (meg amúgysem könnyű azokhoz hozzájutni).

Remek dolog, de azért felelősséggel kell használni. Az autó biztonsági kódjával lehet tempomatot illeszteni, rádiót, kijelzőt fel és letanítani, stb. Kód nélkül hibakód olvasás és törlés, műszeregység, stb tesztelés.

Üdv: Laci

Engem érdekel a dolog! Én is tervezek egy ilyen beruházásba! Várom a fejleményeket! Üdv
Elküldve
Engem érdekel a dolog! Én is tervezek egy ilyen beruházásba! Várom a fejleményeket! Üdv

Ma sikerült kipróbálnom, remekül működik az eszköz, egyenlőre a hozzá vett szoftverel próbáltam ki (OP-COM a vezerdiagnosztika.hu gyártja), nem túl felhasználóbarát (nekem legalábbis), de becsülettel tette a dolgát. 31 hibát olvasott, ki, mmost már csak rá kell jönnöm mi mit jelent és, hogy melyik hiba az ami még élő és melyik régi.

Ajánlom mindenkinek aki ilyenbe tervez beruházni, 30 fontért vettem (a helyi szervízben 58-ért akarták kiolvasni nekem a hibakódokat).

Elküldve
Ma sikerült kipróbálnom, remekül működik az eszköz, egyenlőre a hozzá vett szoftverel próbáltam ki (OP-COM a vezerdiagnosztika.hu gyártja), nem túl felhasználóbarát (nekem legalábbis), de becsülettel tette a dolgát. 31 hibát olvasott, ki, mmost már csak rá kell jönnöm mi mit jelent és, hogy melyik hiba az ami még élő és melyik régi.

Ajánlom mindenkinek aki ilyenbe tervez beruházni, 30 fontért vettem (a helyi szervízben 58-ért akarták kiolvasni nekem a hibakódokat).

Szia!

Előbb töröld az összes hibát és csinálj egy új olvasást, nekem legalább is így csinálták a szervizbe. A törlés után valamennyi ideig járatni kell az autót és utána lehet kiolvasni a hibákat, persze ha van.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Üdv emberek!

Tapasztalatokat szeretnék kérni 2.2-s C-s Vectrával kapcsolatban! Akinek van írhatna pár szót az autójáról! Csak a "ráncfelvarott változtatok érdekelnek! Jó lenne minél hamarabb, mert a napokban vennék egy ilyet, de jó lenne tudni pár dolgot az autóról(Fogyasztás, fenntartás, típushiba, stb)!

Előre is köszönöm!

Elküldve
Üdv emberek!

Tapasztalatokat szeretnék kérni 2.2-s C-s Vectrával kapcsolatban! Akinek van írhatna pár szót az autójáról! Csak a "ráncfelvarott változtatok érdekelnek! Jó lenne minél hamarabb, mert a napokban vennék egy ilyet, de jó lenne tudni pár dolgot az autóról(Fogyasztás, fenntartás, típushiba, stb)!

Előre is köszönöm!

A faceliftes 2,2-es az nem a Z22yh motoros?Feltéve,hogy benzinesről beszélünk,mert azt nem irtad,hogy benzin vagy dizel.Mindegy,a benzinesnek tipushibája a nyomásszabályzó szelep és a nagynyomású szivattyú és ha minden igaz a vezérműlánc feszitője.A dizel végzete az adagolóhibe és eseletes elektromos zavarok.Később azért pontosits,hogy melyikben gondolkozol.

Elküldve
A faceliftes 2,2-es az nem a Z22yh motoros?Feltéve,hogy benzinesről beszélünk,mert azt nem irtad,hogy benzin vagy dizel.Mindegy,a benzinesnek tipushibája a nyomásszabályzó szelep és a nagynyomású szivattyú és ha minden igaz a vezérműlánc feszitője.A dizel végzete az adagolóhibe és eseletes elektromos zavarok.Később azért pontosits,hogy melyikben gondolkozol.
A 2.2-s Direct benzinesről van szó!
Elküldve
A 2.2-s Direct benzinesről van szó!

Az az.Nyomásszabályzó és nagynyomású szivattyú a hibája.A szabályzót elméletileg visszahivásban cserélték az összesen.Nézz utána,hogy ki lett e cserélve.

Elküldve
Az az.Nyomásszabályzó és nagynyomású szivattyú a hibája.A szabályzót elméletileg visszahivásban cserélték az összesen.Nézz utána,hogy ki lett e cserélve.

Mást tudnál esetleg még írni az autóról? Pl.: fogyasztás, teljesítmény, megbízhatóság, ilyenek...

Elküldve
Az az.Nyomásszabályzó és nagynyomású szivattyú a hibája.A szabályzót elméletileg visszahivásban cserélték az összesen.Nézz utána,hogy ki lett e cserélve.

Mást tudnál esetleg még írni az autóról? Pl.: fogyasztás, teljesítmény, megbízhatóság, ilyenek...

Elküldve
Mást tudnál esetleg még írni az autóról? Pl.: fogyasztás, teljesítmény, megbízhatóság, ilyenek...

Nagyon nem tudok mást,maximum,hogy jó nyomatékos motor,bir menni,ha erre gondolsz.Megbizhatóság terén szerintem ugyanaz mint a más motorosak.Egyedül az üzemanyagrendszer problémái árnyékolják be egy kicsit.Láncvezérlésű,tehát a szij miatt se kell aggódni.

Elküldve
Nagyon nem tudok mást,maximum,hogy jó nyomatékos motor,bir menni,ha erre gondolsz.Megbizhatóság terén szerintem ugyanaz mint a más motorosak.Egyedül az üzemanyagrendszer problémái árnyékolják be egy kicsit.Láncvezérlésű,tehát a szij miatt se kell aggódni.

Itt milyen rendszerproblémákra gondolsz?! Könnyen romlanak az alkatrészek, vagy hirtelen megnövekedhet a fogyasztás?

Elküldve
Itt milyen rendszerproblémákra gondolsz?! Könnyen romlanak az alkatrészek, vagy hirtelen megnövekedhet a fogyasztás?

A nyomásszabályzó szelep szokott bedögleni.Elfogy az erő,estleg nem indul.

Elküldve
A nyomásszabályzó szelep szokott bedögleni.Elfogy az erő,estleg nem indul.

na ne 60 e km-ént nagynyomású szivattyú csere egyik legrosszabb motor lett ez miatt.

180 e ft 60 e km

jó business nem mondom megéri? egyértelmű nem!!!!

Elküldve
Nagyon nem tudok mást,maximum,hogy jó nyomatékos motor,bir menni,ha erre gondolsz.Megbizhatóság terén szerintem ugyanaz mint a más motorosak.Egyedül az üzemanyagrendszer problémái árnyékolják be egy kicsit.Láncvezérlésű,tehát a szij miatt se kell aggódni.

Nem pont ez az a 2.2-es motor aminél a lánc ugrik néha egy pár szemet az gyenge olajozása miatt?

Itt olvastam: erre tessék :).

Elküldve
na ne 60 e km-ént nagynyomású szivattyú csere egyik legrosszabb motor lett ez miatt.

180 e ft 60 e km

jó business nem mondom megéri? egyértelmű nem!!!!

60ezrenként??? Ez tuti? Mondjuk ez nem törvényszerű, hogy mindegyikbe ilyen hamar meg kell adnia magát! Amit én néztem ki abban 55 ezer körül van a km, de vmi igazgatóé az autó, végig hordta szervízbe és ahogy átnéztem a motort nem volt vele semmi, nagyon halk is volt! Neked ilyened van wessz??
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.