Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok!

2005-ös Signum tulaj vagyok, 3.2-es motorral megáldva (amúgy nagyon szeretem, nem egy erőművész, de korrekt, csendes, jó a hangja és azért tud húzni). Hová, kihez vagy kikhez fordulhatok, ahol nem penderítenek ki azonnal ezzel a motorral? Merre találok olyan lelkiismeretes szervizt vagy szerelőt, aki hajlandó és tud is foglalkozni ezzel a motor típussal (ha valaki tudja, ki ennek a guruja, ne halgassa el :))? Valakinek van esetleg ezzel kapcsolatban meglátása, esetleg tapasztalata? Némi olajat csöpögtet, szégyenfoltokat hagyva maga alatt, de az olajat nem kajálja.

Előre is nagyon köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
On 2019. 08. 09. at 11:06, krisztián83 írta:

Szia/sziasztok. Nekem ugyan ez a problémám, leszámítva azt, hogy a magasnyomású benzin szivattyúban minden membrán tökéletes állapotban volt. A kocsival sajnos úgy járok én is, hogy a magasnyomású szabályzóról le van húzva a csatlakozó. Tud nekem valaki segíteni, hogyan tovább? Segítségeteket előre is köszönöm. 

Sziasztok. 

Végre 5 hónap után végül megvan a gond. Magasnyomású benzin pompa. A gumi membránok alatt van még egy rész ott volt a baj. 

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Sziasztok!

Z22YH-s 6 sebességes váltóm kezd szétesni, cserélni szeretném. Azt hiszem M32 a kódja. A kérdésem az, hogy vajon más motorkódú autóhoz szerelt ilyen váltó is jó hozzá? Ha igen, melyik motorkódokat keressem? Pl. z22se jó bele? Esetleg más típusú autók között is kereshetek? Ha igen melyikek jók? Az 1.9 cdti-hez is szerelnek ilyen M32 váltót az nem jó bele?

Légyszíves segítsetek, én sajnos egyáltalán nem értek az ilyesmihez.

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Keresnék egy korrekt,profi Opel-hez nagyon értő villamossági szerelőt,Pesten illetve vonzáskörzetében,van egy P0018 C1 hibakódom,az alkatrész csere megtörtént,de kiolvasás alapján még mindig ez a gond. Z28NET a motorkód

Köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

  • 8 months later...

Sziasztok, Z22YH Signum, bizonyos fordulaton, 4-5ezernel kopog/zörög a motor, olajcsere megtörtént, azóta is. Hidrotőke, vagy esetleg csapágy?

 

Illetve alacsony az alapjárat melegen/hidegen.. Levegoszuro, gyertya csere megtörtént, alapjarati motor lehetséges? Hol találom? 

 

Segítségetek köszönöm! 

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Sziasztok! Benzines signumot szeretnék venni manuel váltóval. 1.8 nincs eladó a piaco, 6 hengeres túl sok lenne a pénztárcámnak, úgyhogy marad a 2.0T (z20net) és 2.2(Z22YH, Z22SE). Ki melyiket ajánlja? (1.1M a legteteje, jó lenne inkább alatta) Amit eddig tudok erről a két motorról: a 2.2 155 lóerős változatról hallottam, hogy valamit nagyon elrontottak a vezérlés környékén, ami fél milliós javítás is lehet, a 2.0 állítólag nem rossz, csak 13 litert eszik vároban (igaz ez?), akkor most melyiket válasszam? Az 1.9 CDTi tudom, hogy jó, csak DPF-es és városba megölném.

A segítséget előre is köszönöm!

Módosítva : DMNKS
Link to comment
Megosztás:

3 órája, DMNKS írta:

Sziasztok! Benzines signumot szeretnék venni manuel váltóval. 1.8 nincs eladó a piaco, 6 hengeres túl sok lenne a pénztárcámnak, úgyhogy marad a 2.0T (z20net) és 2.2(Z22YH, Z22SE). Ki melyiket ajánlja? (1.1M a legteteje, jó lenne inkább alatta) Amit eddig tudok erről a két motorról: a 2.2 155 lóerős változatról hallottam, hogy valamit nagyon elrontottak a vezérlés környékén, ami fél milliós javítás is lehet, a 2.0 állítólag nem rossz, csak 13 litert eszik vároban (igaz ez?), akkor most melyiket válasszam? Az 1.9 CDTi tudom, hogy jó, csak DPF-es és városba megölném.

A segítséget előre is köszönöm!

Amennyire én tudom, általánosságban a turbós motoroknak nem a fogyasztás a legnagyobb problémája, hanem hogy ölték őket (mivel jól mentek), és elégf sanszos hogy hamarosan turbócserés lesz mind ha még meg nem ejtették rajta. A 2.2-nél olyan típushiba ismert, hogy a vezérműláncot olajnyomással működő patron feszíti, ergo ha nincs olajnyomás, átudrik a lánc és vége a motornak. Emiatt vétel után azonnal lánc és feszítőpatron csere (báérmit is mond az eladó), utána pedig szigorúan ügyelni kell a motorolaj minőségére és szintjére, de ha ezt betartod, akkor vállalható motor, nem lesz vele gond. 

Link to comment
Megosztás:

16 hours ago, tgabika76 said:

Amennyire én tudom, általánosságban a turbós motoroknak nem a fogyasztás a legnagyobb problémája, hanem hogy ölték őket (mivel jól mentek), és elégf sanszos hogy hamarosan turbócserés lesz mind ha még meg nem ejtették rajta. A 2.2-nél olyan típushiba ismert, hogy a vezérműláncot olajnyomással működő patron feszíti, ergo ha nincs olajnyomás, átudrik a lánc és vége a motornak. Emiatt vétel után azonnal lánc és feszítőpatron csere (báérmit is mond az eladó), utána pedig szigorúan ügyelni kell a motorolaj minőségére és szintjére, de ha ezt betartod, akkor vállalható motor, nem lesz vele gond. 

Hát én most az árakat elnézve kiejetem a 2.2-t :D
Olcsóbb a turbót felújítani inkább egyből, mint láncot cserélni (lánc 350e, gyár felújított turbó 100e). Az 1.8-nak meg semmi baja nem lehet, az ilyenek alól mentes, ha jól tudom.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
On 2006. 01. 23. at 11:45, forumadmin írta:
Z16XE - 1.6 16V (2002 - 2006)
Z16XEP- 1.6 16V (2006 - 2009)
Z18XE - 1.8 16V (2006 - 2009)
Z20NET- 2.0 16V Turbo (2005 - 2009)
Z22SE - 2.2 16V Direct (2002 - 2006)
Z22YH - 2.2 16V Direct (2006 - 2009)
Z28NEL- 2.8 V6 Turbo (2005 - 2007)
Z28NET- 2.8 V6 Turbo (2005 - 2009)
Z28NEH- 2.8 V6 Turbo OPC (2006 - 2009)
Z32SE - 3.2 V6 (2002 - 2005)
 

Sziasztok! Adott egy vectra c z16xe 2002 évj és olyan problémám van az autóval,hogy néha el hagyja az erejét néha nem, P0351 hiba kód van gyújtótekercs vez áramkőr hiba. Trafó cserélve és a jelenség fent áll. mi lehet a hiba köszönö, a válaszokat, sziasztok

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.