BLajos Elküldve November21, 2019 Megoszt Elküldve November21, 2019 Sziasztok! 2005-ös Signum tulaj vagyok, 3.2-es motorral megáldva (amúgy nagyon szeretem, nem egy erőművész, de korrekt, csendes, jó a hangja és azért tud húzni). Hová, kihez vagy kikhez fordulhatok, ahol nem penderítenek ki azonnal ezzel a motorral? Merre találok olyan lelkiismeretes szervizt vagy szerelőt, aki hajlandó és tud is foglalkozni ezzel a motor típussal (ha valaki tudja, ki ennek a guruja, ne halgassa el :))? Valakinek van esetleg ezzel kapcsolatban meglátása, esetleg tapasztalata? Némi olajat csöpögtet, szégyenfoltokat hagyva maga alatt, de az olajat nem kajálja. Előre is nagyon köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztián83 Elküldve December8, 2019 Megoszt Elküldve December8, 2019 On 2019. 08. 09. at 11:06, krisztián83 írta: Szia/sziasztok. Nekem ugyan ez a problémám, leszámítva azt, hogy a magasnyomású benzin szivattyúban minden membrán tökéletes állapotban volt. A kocsival sajnos úgy járok én is, hogy a magasnyomású szabályzóról le van húzva a csatlakozó. Tud nekem valaki segíteni, hogyan tovább? Segítségeteket előre is köszönöm. Sziasztok. Végre 5 hónap után végül megvan a gond. Magasnyomású benzin pompa. A gumi membránok alatt van még egy rész ott volt a baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ideoda Elküldve Február9, 2020 Megoszt Elküldve Február9, 2020 Sziasztok! Z22YH-s 6 sebességes váltóm kezd szétesni, cserélni szeretném. Azt hiszem M32 a kódja. A kérdésem az, hogy vajon más motorkódú autóhoz szerelt ilyen váltó is jó hozzá? Ha igen, melyik motorkódokat keressem? Pl. z22se jó bele? Esetleg más típusú autók között is kereshetek? Ha igen melyikek jók? Az 1.9 cdti-hez is szerelnek ilyen M32 váltót az nem jó bele? Légyszíves segítsetek, én sajnos egyáltalán nem értek az ilyesmihez. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ga i Elküldve Február25, 2020 Megoszt Elküldve Február25, 2020 Sziasztok volna egy kérdésem opel vectraba valtolet cserélve tudna valaki hogy kel át állítani manuara valakinek valami oklete Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya9 Elküldve Március7, 2020 Megoszt Elküldve Március7, 2020 Sziasztok! Keresnék egy korrekt,profi Opel-hez nagyon értő villamossági szerelőt,Pesten illetve vonzáskörzetében,van egy P0018 C1 hibakódom,az alkatrész csere megtörtént,de kiolvasás alapján még mindig ez a gond. Z28NET a motorkód Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve November16, 2020 Megoszt Elküldve November16, 2020 Sziasztok, Z22YH Signum, bizonyos fordulaton, 4-5ezernel kopog/zörög a motor, olajcsere megtörtént, azóta is. Hidrotőke, vagy esetleg csapágy? Illetve alacsony az alapjárat melegen/hidegen.. Levegoszuro, gyertya csere megtörtént, alapjarati motor lehetséges? Hol találom? Segítségetek köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DMNKS Elküldve Január12, 2021 Megoszt Elküldve Január12, 2021 (edited) Sziasztok! Benzines signumot szeretnék venni manuel váltóval. 1.8 nincs eladó a piaco, 6 hengeres túl sok lenne a pénztárcámnak, úgyhogy marad a 2.0T (z20net) és 2.2(Z22YH, Z22SE). Ki melyiket ajánlja? (1.1M a legteteje, jó lenne inkább alatta) Amit eddig tudok erről a két motorról: a 2.2 155 lóerős változatról hallottam, hogy valamit nagyon elrontottak a vezérlés környékén, ami fél milliós javítás is lehet, a 2.0 állítólag nem rossz, csak 13 litert eszik vároban (igaz ez?), akkor most melyiket válasszam? Az 1.9 CDTi tudom, hogy jó, csak DPF-es és városba megölném. A segítséget előre is köszönöm! Módosítva Január12, 2021 : DMNKS Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január12, 2021 Megoszt Elküldve Január12, 2021 3 órája, DMNKS írta: Sziasztok! Benzines signumot szeretnék venni manuel váltóval. 1.8 nincs eladó a piaco, 6 hengeres túl sok lenne a pénztárcámnak, úgyhogy marad a 2.0T (z20net) és 2.2(Z22YH, Z22SE). Ki melyiket ajánlja? (1.1M a legteteje, jó lenne inkább alatta) Amit eddig tudok erről a két motorról: a 2.2 155 lóerős változatról hallottam, hogy valamit nagyon elrontottak a vezérlés környékén, ami fél milliós javítás is lehet, a 2.0 állítólag nem rossz, csak 13 litert eszik vároban (igaz ez?), akkor most melyiket válasszam? Az 1.9 CDTi tudom, hogy jó, csak DPF-es és városba megölném. A segítséget előre is köszönöm! Amennyire én tudom, általánosságban a turbós motoroknak nem a fogyasztás a legnagyobb problémája, hanem hogy ölték őket (mivel jól mentek), és elégf sanszos hogy hamarosan turbócserés lesz mind ha még meg nem ejtették rajta. A 2.2-nél olyan típushiba ismert, hogy a vezérműláncot olajnyomással működő patron feszíti, ergo ha nincs olajnyomás, átudrik a lánc és vége a motornak. Emiatt vétel után azonnal lánc és feszítőpatron csere (báérmit is mond az eladó), utána pedig szigorúan ügyelni kell a motorolaj minőségére és szintjére, de ha ezt betartod, akkor vállalható motor, nem lesz vele gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DMNKS Elküldve Január13, 2021 Megoszt Elküldve Január13, 2021 16 hours ago, tgabika76 said: Amennyire én tudom, általánosságban a turbós motoroknak nem a fogyasztás a legnagyobb problémája, hanem hogy ölték őket (mivel jól mentek), és elégf sanszos hogy hamarosan turbócserés lesz mind ha még meg nem ejtették rajta. A 2.2-nél olyan típushiba ismert, hogy a vezérműláncot olajnyomással működő patron feszíti, ergo ha nincs olajnyomás, átudrik a lánc és vége a motornak. Emiatt vétel után azonnal lánc és feszítőpatron csere (báérmit is mond az eladó), utána pedig szigorúan ügyelni kell a motorolaj minőségére és szintjére, de ha ezt betartod, akkor vállalható motor, nem lesz vele gond. Hát én most az árakat elnézve kiejetem a 2.2-t :D Olcsóbb a turbót felújítani inkább egyből, mint láncot cserélni (lánc 350e, gyár felújított turbó 100e). Az 1.8-nak meg semmi baja nem lehet, az ilyenek alól mentes, ha jól tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovács zoltán Elküldve Március3, 2021 Megoszt Elküldve Március3, 2021 On 2006. 01. 23. at 11:45, forumadmin írta: Z16XE - 1.6 16V (2002 - 2006) Z16XEP- 1.6 16V (2006 - 2009) Z18XE - 1.8 16V (2006 - 2009) Z20NET- 2.0 16V Turbo (2005 - 2009) Z22SE - 2.2 16V Direct (2002 - 2006) Z22YH - 2.2 16V Direct (2006 - 2009) Z28NEL- 2.8 V6 Turbo (2005 - 2007) Z28NET- 2.8 V6 Turbo (2005 - 2009) Z28NEH- 2.8 V6 Turbo OPC (2006 - 2009) Z32SE - 3.2 V6 (2002 - 2005) Sziasztok! Adott egy vectra c z16xe 2002 évj és olyan problémám van az autóval,hogy néha el hagyja az erejét néha nem, P0351 hiba kód van gyújtótekercs vez áramkőr hiba. Trafó cserélve és a jelenség fent áll. mi lehet a hiba köszönö, a válaszokat, sziasztok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sammie33 Elküldve Május27, 2021 Megoszt Elküldve Május27, 2021 Sziasztok! Van egy z18xe 90kw 122le vectrám azt szeretném megtudni hogy ebben van e kettőstömegű vagy sem! Válaszotokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts