outsider Elküldve Július21, 2017 Megoszt Elküldve Július21, 2017 (edited) https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_1_8_cosmo-11596898 Nem tűnik kicsit habosnak a hűtőfolyadék? Igaz csak telefonon nézem... Szerk: Lehet csak a tartály illesztése tűnik annak :P Módosítva Július21, 2017 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július22, 2017 Megoszt Elküldve Július22, 2017 14 órája, outsider írta: https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_1_8_cosmo-11596898 Nem tűnik kicsit habosnak a hűtőfolyadék? Igaz csak telefonon nézem... Szerk: Lehet csak a tartály illesztése tűnik annak :P Jaja pont az illesztésnél van a szint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Július22, 2017 Megoszt Elküldve Július22, 2017 (edited) 12 órája, zotya975 írta: Jaja pont az illesztésnél van a szint. Az illesztést láttam/gondoltam akkor habrétegnek... :P Módosítva Július22, 2017 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
vmzjm8 Elküldve Augusztus7, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2017 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Z20NET motorkódú vectrám az utóbbi két alkalommal egyenletes sebességnél rángatózni kezdett. Olyan volt, mintha a pillangó szelep önálló életet élne, vagy nem kapna folyamatosan üzemanyagot a motor. Az egyik esetben meleg volt a motor és 90km/h körüli a tempó kb 2 ezres fordulat, a másik esetben hideg volt a motor 50 km/h tempó és kb 1800-as fordulat. Amikre gyanakszom: hogy akadozik az üzemanyag ellátás, vagy a pillangó szeleppel van probléma vagy a szabályzó szondával. Esetleg valaki találkozott már hasonló jelenséggel? Segítségeteket előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Szeptember21, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2017 szia! Legelső egy hibakód kiolvasás legyen szerintem, azon már el lehet indulni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuszinka79 Elküldve Január1, 2018 Megoszt Elküldve Január1, 2018 On 2016. 05. 22. at 9:47, Tomi627 írta: Hello! Szeretnék némi tanácsot, segítséget kérni autóvásárlással kapcsolatban. Jelenleg C Vectra 1.9cdti 150 le és 2.2 155le benzin között válogatok mind a kettő egy formán 2007 évjárat 160-170.000 km vezetett szervizkönyv tehát normál állapot a koruknak megfelelő (vonatkoztassunk el tőle ,hogy ez akár kamu is lehet) .Kérdésem a következő lenne : mely típust érdemesebb választani egy ilyen korú modellnél ha a megbízhatóság relatív olcsó alkatrészárak és kisebb hibaszázalék a fő szempont. Szívesen várom a tapasztalatokat véleményeket, előre is köszönöm! üdv Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
hacsinzon Elküldve Január10, 2018 Megoszt Elküldve Január10, 2018 Szeretném kikérni a véleményt 1.8 16v 103kw 2008 -as kombit lehet gázosítani Van valakinek gázos vectrája? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dóra01 Elküldve Május14, 2018 Megoszt Elküldve Május14, 2018 Sziasztok! Most vettünk egy Vectra 2.2 gts-t és olyan problémánk van vele, hogy helyben nagyobb gáz adásnál felengedéskor leesik a fordulatszám majdnem nullára majd visszaáll. Mi okozhatja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bricsi8 Elküldve Június14, 2018 Megoszt Elküldve Június14, 2018 (edited) Sziasztok! Lenne egy problémám, megpróbálom nagyon részletesen leírni, hogy hátha valaki betudná azonosítani az okát. Alapjárat szép, kuplung puha, váltó szépen jár. 1-esben nem és kettesben szinte alig hallható búgás és egy kis cicergés jön a motortérből, inkább a bal oldalról, de lehet csak süket vagyok. 3-asban már tisztán hallható, 4-esben pedig már zavaróan hangos, 5-ösben már a motorzaj is bekavar, de fokozattól és sebességtől függően egyenesen arányosan növekszik a búgás. Ez a hiba benyomott kuplunggal teljesen megszűnik, 100 km/h-nál üresbe rakva teljesen csendes, gázadásra is. Egyébként gyorsításnál jön az erős búgás, illetve motorféknél. Picit benyomva a gázpedált is megszűnik a hang, olyan se nem gyorsuló, nagyon picit lassuló állásban. Gázról hirtelen lelépve a motorfék amilyen szakaszosan működik úgy szakaszosan is jelentezik a búgás, olyan hangja van mint a régi buszok difijének, az a süvítő morgó éles hang. Kerékcsapágy kilőve szerintem, difi kinyomott kuplungnál elhallgathat? Vagy váltó lesz? Köszönöm előre is, ha valakinek lenne ötlete! Módosítva Június14, 2018 : bricsi8 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hacsinzon Elküldve Június29, 2018 Megoszt Elküldve Június29, 2018 Sziasztok Mi a véleményetek az autó gáz rendszerekről nekem 1.8 16v 2008 140le kombi van Érdemes beszerelni a gázt. A autóba? üdv hacsinzon Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június30, 2018 Megoszt Elküldve Június30, 2018 14 órája, hacsinzon írta: Sziasztok Mi a véleményetek az autó gáz rendszerekről nekem 1.8 16v 2008 140le kombi van Érdemes beszerelni a gázt. A autóba? üdv hacsinzon Ha sokat használod érdemes, olcsóbban lehet vele autózni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csecso Elküldve Július22, 2018 Megoszt Elküldve Július22, 2018 Szevasztok! Vectra C 2.0 Turbohoz keresek burkolatot ami a trafókat takarja! Esetleg ha valakinek van ilyen és nem adja el akkor az alkatrész száma is segítség lenne. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
papptibor87 Elküldve Augusztus1, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2018 (edited) Sziasztok! Van egy Z22YH motorkódú 2006-os évjáratú Opel Vectra kombim. A hiba úgy kezdődött, hogy menet közben egyszer megtorpant az autó, felvillant a szervíz lámpa és elfogyott a lóerő az autóból. Max 60 km/h sebességgel lehetett közlekedni. Valami üzemanyag ellátási problémája lehet. Kiderült, hogy a magasnyomású szivattyú ment tönkre. Mivel ez elég drága alkatrész, ezért szétszedtem és látható volt, hogy az egyik membrán kilyukadt. Sikerült szerezni bele 3db újat, majd hidraulika olajban légtelenítve a magas nyomású szivattyút összeraktam, valamint kicseréltem a karter gáz szelepet is mert alapjáraton búgó hangja volt. Javulás volt érzékelhető, újra volt erő az autóban egy 10-20 km-ig. Majd felvillant a motorhiba jelző és újra visszalassult. Viszont, ha lehúztam az elektromos csatlakozót a nyomás szabályozó szelepről, akkor sokkal több erő volt az autóban, viszont az 1-es henger nem ment és ezért rángatott. Viszont egy kis idő elteltével visszadugtam a csatlakozót a megfelelő helyre és újra probléma mentes az autó egy bizonyos ideig. (Autódiagnosztika ekkor már nem mutatott hibát.) Majd egyszer csak tolatás közben lefulladt az autó és azóta be sem indul. Időközben megjöttek az alkatrészek és kicseréltem a nyomásszabályozó szelepet, illetve az üzemanyagnyomás érzékelőt, de nem indul be az autó. Az önindító forog rendesen. Az üzemanyag szivattyú működik rendesen (benzin nyomás oké), a benzinszűrő sincs eldugulva, a gyújtótrafó is rendeben van, a gyertyák is viszonylag újak. Tud valaki segíteni a probléma feltárásban? Van valakinek esetleg ötlete, vagy hasonlót tapasztaltatok már? Köszönöm szépen előre is visszajelzéseket! Módosítva Augusztus2, 2018 : papptibor87 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vopel Elküldve Szeptember30, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2018 Sziasztok Z22yh motor ! Hibakód p1191 ! Szerintetek mi lehet a gond? Nagynyomású vagy senzor? Üdv András Link to comment Megosztás: More sharing options...
mika70 Elküldve Október13, 2018 Megoszt Elküldve Október13, 2018 Sziasztok ! Csak érdeklődés képpen:Az autóm (2005-ös 1.8-as benzines Vectra)kijelzett hibakódot:Világít a kis "motor"embléma menet közben is.A hibakód jelentése kiolvasáskor:A károsanyag kibocsájtás a megengedett szint fölé emelkedhet".Van okom stresszelni,hogy ez komoly baj vagy nincs?Szerelő kitörölte azt mondta ne foglalkozzak vele,de ismét visszajött azt mondta majd elalszik....Milyen meghibásodás okozhat ilyen hibaüzenetet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
JackBP Elküldve Október26, 2018 Megoszt Elküldve Október26, 2018 On 2018. 08. 01. at 20:49, papptibor87 írta: Sziasztok! Van egy Z22YH motorkódú 2006-os évjáratú Opel Vectra kombim. A hiba úgy kezdődött, hogy menet közben egyszer megtorpant az autó, felvillant a szervíz lámpa és elfogyott a lóerő az autóból. Max 60 km/h sebességgel lehetett közlekedni. Valami üzemanyag ellátási problémája lehet. Kiderült, hogy a magasnyomású szivattyú ment tönkre. Mivel ez elég drága alkatrész, ezért szétszedtem és látható volt, hogy az egyik membrán kilyukadt. Sikerült szerezni bele 3db újat, majd hidraulika olajban légtelenítve a magas nyomású szivattyút összeraktam, valamint kicseréltem a karter gáz szelepet is mert alapjáraton búgó hangja volt. Javulás volt érzékelhető, újra volt erő az autóban egy 10-20 km-ig. Majd felvillant a motorhiba jelző és újra visszalassult. Viszont, ha lehúztam az elektromos csatlakozót a nyomás szabályozó szelepről, akkor sokkal több erő volt az autóban, viszont az 1-es henger nem ment és ezért rángatott. Viszont egy kis idő elteltével visszadugtam a csatlakozót a megfelelő helyre és újra probléma mentes az autó egy bizonyos ideig. (Autódiagnosztika ekkor már nem mutatott hibát.) Majd egyszer csak tolatás közben lefulladt az autó és azóta be sem indul. Időközben megjöttek az alkatrészek és kicseréltem a nyomásszabályozó szelepet, illetve az üzemanyagnyomás érzékelőt, de nem indul be az autó. Az önindító forog rendesen. Az üzemanyag szivattyú működik rendesen (benzin nyomás oké), a benzinszűrő sincs eldugulva, a gyújtótrafó is rendeben van, a gyertyák is viszonylag újak. Tud valaki segíteni a probléma feltárásban? Van valakinek esetleg ötlete, vagy hasonlót tapasztaltatok már? Köszönöm szépen előre is visszajelzéseket! Szia Tibi, fejlemény? mi volt a hiba? Hasonló C Vectrám van csak 2004-es, jobb félni mint megijedni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szasz929 Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 On 2018. 08. 01. at 20:49, papptibor87 írta: Sziasztok! Van egy Z22YH motorkódú 2006-os évjáratú Opel Vectra kombim. A hiba úgy kezdődött, hogy menet közben egyszer megtorpant az autó, felvillant a szervíz lámpa és elfogyott a lóerő az autóból. Max 60 km/h sebességgel lehetett közlekedni. Valami üzemanyag ellátási problémája lehet. Kiderült, hogy a magasnyomású szivattyú ment tönkre. Mivel ez elég drága alkatrész, ezért szétszedtem és látható volt, hogy az egyik membrán kilyukadt. Sikerült szerezni bele 3db újat, majd hidraulika olajban légtelenítve a magas nyomású szivattyút összeraktam, valamint kicseréltem a karter gáz szelepet is mert alapjáraton búgó hangja volt. Javulás volt érzékelhető, újra volt erő az autóban egy 10-20 km-ig. Majd felvillant a motorhiba jelző és újra visszalassult. Viszont, ha lehúztam az elektromos csatlakozót a nyomás szabályozó szelepről, akkor sokkal több erő volt az autóban, viszont az 1-es henger nem ment és ezért rángatott. Viszont egy kis idő elteltével visszadugtam a csatlakozót a megfelelő helyre és újra probléma mentes az autó egy bizonyos ideig. (Autódiagnosztika ekkor már nem mutatott hibát.) Majd egyszer csak tolatás közben lefulladt az autó és azóta be sem indul. Időközben megjöttek az alkatrészek és kicseréltem a nyomásszabályozó szelepet, illetve az üzemanyagnyomás érzékelőt, de nem indul be az autó. Az önindító forog rendesen. Az üzemanyag szivattyú működik rendesen (benzin nyomás oké), a benzinszűrő sincs eldugulva, a gyújtótrafó is rendeben van, a gyertyák is viszonylag újak. Tud valaki segíteni a probléma feltárásban? Van valakinek esetleg ötlete, vagy hasonlót tapasztaltatok már? Köszönöm szépen előre is visszajelzéseket! Szia. Ugyan ez a problémám. Tudnál segiteni hogy mi volt a gond vele. Eleg fontos lenne. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szasz929 Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 Szia. Ugyan ez a problémám. Tudnál segiteni hogy mi volt a gond vele. Eleg fontos lenne. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szasz929 Elküldve Február1, 2019 Megoszt Elküldve Február1, 2019 Sziasztok. Segítsetek légyszíves. 2.2 benzin direct z22yh. Nagynyomású szivattyút keresek. Tud valaki segiteni? Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
papptibor87 Elküldve Február1, 2019 Megoszt Elküldve Február1, 2019 On 2018. 10. 26. at 12:17, JackBP írta: Szia Tibi, fejlemény? mi volt a hiba? Hasonló C Vectrám van csak 2004-es, jobb félni mint megijedni helló, magasnyomású szivattyúban az egyik membrán kilyukadt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya9 Elküldve Február27, 2019 Megoszt Elküldve Február27, 2019 (edited) Sziasztok! Azt szeretném kérdezni tegnap vettem egy 2.2 Z22YH caraván direct jószágot,208000 km-el,mentem vele kb 70 km-t és picit rángat kb 3.-ban 30km/h ról nagyobb gáznál,a szerelőm gyertyára és esetleg trafóra gondol. Valakinek esetleg ilyen hiba?És mi volta megoldás? Köszi. Meg is oldódott egy gyertya cserével Módosítva Március2, 2019 : Petya9 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szasz929 Elküldve Április28, 2019 Megoszt Elküldve Április28, 2019 Sziasztok. Segítsetek légyszíves. 2.2 benzin direct z22yh. Nagynyomású szivattyú lett cserelve, új continental. Most viszont azt csinálja hogy beinditasnal össze vissza jár az alapjarat, viszont ha felporgetem egyszer ketszer vissza áll es szepen jar. Esetleg valaki? Tanacs? Komputeresnel mar volt azt mondta minden ok. Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztián83 Elküldve Augusztus9, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2019 On 2018. 08. 01. at 20:49, papptibor87 írta: Sziasztok! Van egy Z22YH motorkódú 2006-os évjáratú Opel Vectra kombim. A hiba úgy kezdődött, hogy menet közben egyszer megtorpant az autó, felvillant a szervíz lámpa és elfogyott a lóerő az autóból. Max 60 km/h sebességgel lehetett közlekedni. Valami üzemanyag ellátási problémája lehet. Kiderült, hogy a magasnyomású szivattyú ment tönkre. Mivel ez elég drága alkatrész, ezért szétszedtem és látható volt, hogy az egyik membrán kilyukadt. Sikerült szerezni bele 3db újat, majd hidraulika olajban légtelenítve a magas nyomású szivattyút összeraktam, valamint kicseréltem a karter gáz szelepet is mert alapjáraton búgó hangja volt. Javulás volt érzékelhető, újra volt erő az autóban egy 10-20 km-ig. Majd felvillant a motorhiba jelző és újra visszalassult. Viszont, ha lehúztam az elektromos csatlakozót a nyomás szabályozó szelepről, akkor sokkal több erő volt az autóban, viszont az 1-es henger nem ment és ezért rángatott. Viszont egy kis idő elteltével visszadugtam a csatlakozót a megfelelő helyre és újra probléma mentes az autó egy bizonyos ideig. (Autódiagnosztika ekkor már nem mutatott hibát.) Majd egyszer csak tolatás közben lefulladt az autó és azóta be sem indul. Időközben megjöttek az alkatrészek és kicseréltem a nyomásszabályozó szelepet, illetve az üzemanyagnyomás érzékelőt, de nem indul be az autó. Az önindító forog rendesen. Az üzemanyag szivattyú működik rendesen (benzin nyomás oké), a benzinszűrő sincs eldugulva, a gyújtótrafó is rendeben van, a gyertyák is viszonylag újak. Tud valaki segíteni a probléma feltárásban? Van valakinek esetleg ötlete, vagy hasonlót tapasztaltatok már? Köszönöm szépen előre is visszajelzéseket! Szia/sziasztok. Nekem ugyan ez a problémám, leszámítva azt, hogy a magasnyomású benzin szivattyúban minden membrán tökéletes állapotban volt. A kocsival sajnos úgy járok én is, hogy a magasnyomású szabályzóról le van húzva a csatlakozó. Tud nekem valaki segíteni, hogyan tovább? Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fradirezső Elküldve Augusztus17, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2019 (edited) Sziasztok! Van egy 2003as benzines Opel C Vectram.(Z18XE) Van egy elég hangos csörgésem. A csörgés folyamatos amint a motornak erőlködni kell. Teljesen mindegy hogy mennyivel megyek 40el vagy 170nel mindig jön egy fémes hangos csörgés. Kérlek segítsetek!!! Próbálkoztunk már egy két dologgal. -Tanokltam 100as benzint -Cseréltünk vizpumpat -Kopogásérzékelőt -Trafót -Hidrotőkéket cseréltünk -Szivósorból a szelepeket kivettük Fogynak az ötletek a csalódottság meg nő.. Előre is köszönöm szép napot! Módosítva Augusztus17, 2019 : fradirezső Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya9 Elküldve Augusztus18, 2019 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2019 Sziasztok! Olajfogyasztással milyen tapasztalatotok van esetleg a 2,2 direct motornál (Z22YH)? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts