Vectra Peti Elküldve Február6, 2014 Megoszt Elküldve Február6, 2014 Hello mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. 2005 12. havi nagylámpás C Vectrám van 110kw-os. Szervókormány,ESP és a kanyarkövető check lámpám ég.Szerelő azt mondta,hogy Cim modul hibás! Lehet ezt javítani vagy cserélni kell? Ha javítható kinél tudnám javítattni? Válaszotokat köszönöm... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Devilangel Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Sziasztok! Segítségeteket vagyishát inkább tanácsotokat szeretném kérni! Opel Vectra C 2.2 Elegance-t szeretnék vásárolni! 2007/8. havi a gépezet! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_2.2_elegance_mo-i.napfenyteto.97e_km-7628873 Itt meg is található! Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e benzinest vennem mivel nem vagyok nagy dízelpárti és olvastam egy pár szériahibát erről a típusról! Azt tudni kell hogy Ausztriában dolgozom sok erre a hó télen sok az eső. Kb. 6km hosszú 16%-os emelkedő van fel a hegyre amit mindig meg kell ugye mászni a kocsival ha menni akarsz valahova. Évente kb 20e km-t vezetek! Mire figyeljek oda ha körbe szeretném szemlélni a kocsit!? Lehet kicsit sokat kérek, de látom a forumon hogy jó tanácsokat adtok és ezért írtam én is! :icon1: Előre is köszönöm mindenkinek!!! :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Az a 2.2-es Direct? Ami közvetlen befecskendezésű, meg turbós, meg szívósoros, meg kettőstömegű lendkerekes, tehát kb olyan technikával dolgozik, mint a diesel? Mert ha igen, akkor már inkább diesel. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Devilangel Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Huha azta!!!!!!!!! :) Ez igen... Nem is gondoltam hogy ilyen bonyolult ez a 2.2-es motor!!! :( De az végleg nem tudtam hogy turbós... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Közvetlen befecskendezős, de nem turbós. Ez még a sima szívó, de tényleg itt már nem rosszabb a dízel sem, hiszen technikailag szinte ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Siki007 Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 És azt a pár széria hibát javitsuk át sok széria hibára. ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Devilangel Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Szóval sok szériahiba van... :( Nem vagyok boldog. És ha azokat a szériahibákat már javították? Az új alkatrésszel is előjönnek?! Tudom hogy hülye kérdés de nem akarok beleugrani egy olyanba ami nem olyan jó... mivel hogy otthon se vagyok hanem külföldön dolgozom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Szóval sok szériahiba van... :( Nem vagyok boldog. És ha azokat a szériahibákat már javították? Az új alkatrésszel is előjönnek?! Tudom hogy hülye kérdés de nem akarok beleugrani egy olyanba ami nem olyan jó... mivel hogy otthon se vagyok hanem külföldön dolgozom. Akkor vedd meg a legrégebbi 1.8-ast. Nem 1.6, jobban bírja az emelkedőt, nem egy izomgép a 1,6 tonnás kasztniba, de legalább megbízható. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Siki007 Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Hát a szériahibákat általában javítják, de vannak visszatérők, pl örvénylésterelő lapátok + rudazat, mivel csak gyári van ezért gondolom ugyan úgy 60-80 ezer kilométert bír csere után is mint amit először beraknak. Vezérműlánc + feszítők + vezető szintén a gyári a javallott szóval az is 100-150 ezer kilométerenként cserélendő. Persze ezek a dolgok nem törvényszerűek. De pl. a magasnyomású szivattyú + szabályzó szelep elvileg csere után rendben vannak. A 2.2 direct erőben biztosan jó, nagyon nyomatékos, alacsony tartományban is húz. A fogyasztása nekem autópálya, 10km melóba járás, városi tötyörgés vegyes 8,8l rossz örvénylésterelő lapátokkal. De hisztis mint egy klimaxos némber :-) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Devilangel Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 És ezek az alkatrészek kb mennyibe fájnak?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Siki007 Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 magasnyomású szivattyú kb 150.000ft ehez szabályozó szelep kb 60.000ft, vezérműlánc szett kb. 80.000ft, örvénylésterelőlapát + rudazat kb 70.000ft ha az állítómotor is elszállt akkor az kb+100.000ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kaisi Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Sziasztok, segítség kellene autórádió témában. Egy hete vagyok tulaja egy 2.2 DTI Veki C-nek és az előző tulaj kicseréltette a gyári rádiót egy blaupunkt 1 dines rádióra beépítőkerettel + erősítő + mélynyomó... No én nem nagyon kultiválom az egészet így visszaraknám a gyári rádióját ami cdr2005-ös. Emberünk aki berakta a blau-t átkötötte a gyári bekötéseket (nem átalakító kábelt használt mint minden normálisabb szerelő) így most nem tudom mit-hová kellene hogy visszakössek. Nincs valakinek dokumentációja az eredeti rádió csatlakozó bekötésről? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra Peti Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Hello mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. 2005 12. havi nagylámpás C Vectrám van 110kw-os. Szervókormány,ESP és a kanyarkövető check lámpám ég.Szerelő azt mondta,hogy Cim modul hibás! Lehet ezt javítani vagy cserélni kell? Ha javítható kinél tudnám javítattni? Válaszotokat köszönöm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Február10, 2014 Megoszt Elküldve Február10, 2014 Az a 2.2-es Direct? Ami közvetlen befecskendezésű, meg turbós, meg szívósoros, meg kettőstömegű lendkerekes, tehát kb olyan technikával dolgozik, mint a diesel? Mert ha igen, akkor már inkább diesel. Szerintem. Ennyi valotlansagot mar reg lattam leirva... :| Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Február10, 2014 Megoszt Elküldve Február10, 2014 Szóval sok szériahiba van... :( Nem vagyok boldog. És ha azokat a szériahibákat már javították? Az új alkatrésszel is előjönnek?! Tudom hogy hülye kérdés de nem akarok beleugrani egy olyanba ami nem olyan jó... mivel hogy otthon se vagyok hanem külföldön dolgozom. Szia Nekem is 2.2 Direct-em van. Igen van nehany szeriahibaja, de a dizellel meg azert nem emlitenem egy lapon. Ami elromolhat: 1, Nagynyomasu szivattyu + nyomastarto szelep, ez valtozo, hogy mikor romlik el, mert nalam 220.000km-ig birta. A motor jobb oldalan talalhato ha Continental a markaja akkor mar csereltek es nem lesz vele tobb gond. Ara olyan 120 - 150e ft(szivattyu+szelep). Az enyemben markaszervizben csereltek munkadijjal kereken 200.000ft volt. 2, Vezerles: A lanc ha csorog vagy inditaskor van hangja akkor cseres. Ilyenkor mind a 2 lancszettet kell cserelni. Nekem 100.000ft volt kedvezmennyel a 2 gyari lancszett plussz 30.000ft a munkadij. 226.000km-nel csereltettem. Szerintem az uj is bir legalabb ennyit. 3, Szivosor: A rudazat kopik ki, ennek a felujitoja kb. 70-80.000ft nalam meg nem kellett cserelni 230.000km van most a kocsiban. Ezen kivul a kettostomegu lendkerek minimum dupla ideig birja mint a dizelen, nincs DPF, porlaszto, turbo, egyeb hulyesegek. En is benzin parti vagyok, meg kb. 15.000km-t hasznalom a kocsit 1 evben es ennek tobb mint a fele varos. Amugy mikor vettem a Vectrat elso sorban 1.8ast akartam, de nemnagyon van normalisan felszerelt a hasznaltauto piacon. Amugy az 1.8asnak meg a vezerlesmodositos lanckereke szokot elromlani, a 2x65.000ft :) Udv Szabi 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Február10, 2014 Megoszt Elküldve Február10, 2014 magasnyomású szivattyú kb 150.000ft ehez szabályozó szelep kb 60.000ft, vezérműlánc szett kb. 80.000ft, örvénylésterelőlapát + rudazat kb 70.000ft ha az állítómotor is elszállt akkor az kb+100.000ft Sikerult mar a szivosor felujitasa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliboy Elküldve Február18, 2014 Megoszt Elküldve Február18, 2014 Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Van egy Vectra 2.2 dti-m. Úgy döntöttem átledezem a műszerfalat meg a gombokat, mert nem tetszik a gyári borostyán. Csak az a probléma, hogy nem tudom, milyen fényerejű smd ledeket vegyek hozzá. Próbaképp volt itthon pár darab, de azokat sem tudom, milyen típusak pontosan (méretben stimmelnek a gyárival) Azokat beforrasztottam, 2 hónapja hibátlanul működnek. Most rendelnék hozzá, hogy folytassam az átalakítást, de lövésem sincs melyiket válasszam. Mert még az smd 4040-esből is van vagy 3-4 különböző fényerejű....az smd 3528-asról nem is beszélve. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Február19, 2014 Megoszt Elküldve Február19, 2014 Milyen színűre szeretnéd? Fehérből ezt vettem a lomexnál: 95-03-00 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nimrod7814 Elküldve Február24, 2014 Megoszt Elküldve Február24, 2014 Sziasztok! Olyan kerdesem lenne, hogy a szines navi kijelzo fenyerejen lehet e erositeni, es most nem az ejszakai-nappali valtasra gondoltam! A nappali fenyeronappal alig lathato, este a nappali pont elfogadhato! Vagy lehetseges hogy par "izzo" kieghetett a hattervilagitasbol? Koszonom! U.I. bocs nincs ekezet a gepemen..! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 ledes, így az izzót kizárnám. Nem színesnél a bal oldali tekerentyűvel (lámpakapcsoló mellett), amivel a műszerfal fényerejét lehet állítani, azzal maga a kijelző fényereje is változik, ha jól emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Szinesnél is lehet állítani a fényerőt a lámpakapcsolón található tekerővel! ha igy sem elég a fényerő, akkor akijelzővel van valami gond! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 magasnyomású szivattyú kb 150.000ft ehez szabályozó szelep kb 60.000ft, vezérműlánc szett kb. 80.000ft, örvénylésterelőlapát + rudazat kb 70.000ft ha az állítómotor is elszállt akkor az kb+100.000ft Húú ezek az árak kicsit nekem magasak, feltéve ha magyarban nézted! A szivattyú megvan 130e-ből, a szabályzó 30e, ezekkel csere után már nincs baj többé, ha az új fajtából kapja az autó! A vezérlés 60e-ből kijön kompletten, a rudazat viszont úgy tudom 80e pénz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Szia Nekem is 2.2 Direct-em van. Igen van nehany szeriahibaja, de a dizellel meg azert nem emlitenem egy lapon. Ami elromolhat: 1, Nagynyomasu szivattyu + nyomastarto szelep, ez valtozo, hogy mikor romlik el, mert nalam 220.000km-ig birta. A motor jobb oldalan talalhato ha Continental a markaja akkor mar csereltek es nem lesz vele tobb gond. Ara olyan 120 - 150e ft(szivattyu+szelep). Az enyemben markaszervizben csereltek munkadijjal kereken 200.000ft volt. 2, Vezerles: A lanc ha csorog vagy inditaskor van hangja akkor cseres. Ilyenkor mind a 2 lancszettet kell cserelni. Nekem 100.000ft volt kedvezmennyel a 2 gyari lancszett plussz 30.000ft a munkadij. 226.000km-nel csereltettem. Szerintem az uj is bir legalabb ennyit. 3, Szivosor: A rudazat kopik ki, ennek a felujitoja kb. 70-80.000ft nalam meg nem kellett cserelni 230.000km van most a kocsiban. Ezen kivul a kettostomegu lendkerek minimum dupla ideig birja mint a dizelen, nincs DPF, porlaszto, turbo, egyeb hulyesegek. En is benzin parti vagyok, meg kb. 15.000km-t hasznalom a kocsit 1 evben es ennek tobb mint a fele varos. Amugy mikor vettem a Vectrat elso sorban 1.8ast akartam, de nemnagyon van normalisan felszerelt a hasznaltauto piacon. Amugy az 1.8asnak meg a vezerlesmodositos lanckereke szokot elromlani, a 2x65.000ft :) Udv Szabi A szívósorról nekem azt mondták, hogy nem kophat olyan szinten el, hogy cserés legyen, vagy eltörik, vagy maga a lapátok törnek el! Az ennyémet is most csinálták és olyan mint az új, cserére nem volt szükség! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazsalaooo Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 (edited) Ha tudna valaki infót megköszönném signumba cd-70 navira ráköthető tolatókamera vagy kizárt és csak plusz kijelzővel megoldható?? . Módosítva Március1, 2014 : hening Az ilyen kérdéseket az adok-veszek-ben tedd fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hulot Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 2008-as Vectra C-ben a grafikus információ kijelzőn elment a háttérvilágítás, de a kijelzőn szerepel minden adat. Már másodszor történik, első alkalommal egy egész éjszakai pihenés után jó lett. Érdeklődnék van-e valamilyen lehetőség a háttérvilágítás megjavítására vagy visszaállítására. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts