Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szia Somi!Ujabb kérdésem volna a ledekkel kapcsolatban, SMD vagy SML ledeket használtál a kapcsolókhoz és hogy pontosan mennyit is használtál fel?

Szia!

Smd ledeket használtam az SML nem is tudom, hogy micsoda igazából!

Összesen olyan 140db fogyott el!

Elküldve
Köszi otthon kb mennyibe kerül darabja az SMD led-nek?

Ja értem már, azért írtad az ebay-t mert nem itthon vagy?

itthon olyan 80Ft/db az áruk!

Fényerőtől is függ!

Elküldve

igen én Angliába vagyok és itt 100 db 18 font azaz 5400 Ft ezek szerin itt kint olcsóbb.Még egy kérdésem lenne milyen vastagságú forrasztó cint használtál 1mm vagy 0,6mm-est?Küldesz képet vagy leírást hogy hogyan csináljam.Köszi előre is

  • 2 weeks later...
Elküldve
Ma végül is elkészült a teljes világítás csere az autóban a kmóra és az ablakemelő kapcsoló volt még hátra!

Pár apróság lesz még de elől minden megvan!

Somi! Minden elismerésem a "művedhez", nagyon jól mutat az új színnel! Tavasszal valószínű megfoglak keresni itt fórumon, hogy ha lenne esetleg időd, elvállalnád-e az enyémet is! :lol:

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok. Friss Vectra C tulajdonos lettem, de mindjárt két kérdésben kérném a segítségeteket.

1. Gyári telefon dokkoló van az autóban, az adapter Nokia 6020-hoz jó. Létezik adapter más telefon típusokhoz is (Samsung)?

2. A klíma befújási fokozat tárcsája tökéletesen működik forgatáskor (befújási erősség váltás), de ha benyomni szeretném (befújási irány, állófűtés, klíma kikapcs), az csak minden huszadik nyomás után reagál valamit. Cserés, vagy gyógyítható?

Köszönöm a segítséget.

Tamás

Elküldve
Sziasztok. Friss Vectra C tulajdonos lettem, de mindjárt két kérdésben kérném a segítségeteket.

1. Gyári telefon dokkoló van az autóban, az adapter Nokia 6020-hoz jó. Létezik adapter más telefon típusokhoz is (Samsung)?

2. A klíma befújási fokozat tárcsája tökéletesen működik forgatáskor (befújási erősség váltás), de ha benyomni szeretném (befújási irány, állófűtés, klíma kikapcs), az csak minden huszadik nyomás után reagál valamit. Cserés, vagy gyógyítható?

Köszönöm a segítséget.

Tamás

Helló!

2. Javítható, nagyon egyszerű. Szét kell szedni és újra kell forrasztani a lábait. Én már több darabot javítottam így, eddig mind tökéletes lett! Tipikus Vectra betegség :rolleyes: Szabad tudni pontosan milyen tipus gazdája lettél?

Elküldve
Helló!

2. Javítható, nagyon egyszerű. Szét kell szedni és újra kell forrasztani a lábait. Én már több darabot javítottam így, eddig mind tökéletes lett! Tipikus Vectra betegség :rolleyes: Szabad tudni pontosan milyen tipus gazdája lettél?

Helló! Vectra C 1.9 CDTI 150 LE, Kombi, 3 éves, 88e Km. A másik autóm is Vectra, az B kombi 1.6 16V

Mondhatni márkahű vagyok. Imádom. Remélem ez is beválik annyira, mint a régi. Már 12 éve csak Vectrám van.

Elküldve
Helló! Vectra C 1.9 CDTI 150 LE, Kombi, 3 éves, 88e Km. A másik autóm is Vectra, az B kombi 1.6 16V

Mondhatni márkahű vagyok. Imádom. Remélem ez is beválik annyira, mint a régi. Már 12 éve csak Vectrám van.

Bár még fiatal az autó, de azért pár dologra nagyon figyelj. Olajcserénél ha kipucoltatod az egr szelepet akkor azt biztos nem veszi zokon. Gázolaj csak kútról, soha ne tegyél bele valami pancsolt vackot. Gázolajszűrűt rendszeresen cseréltesd valamint a szívósoron lévő pálcára is érdemes odafigyelni! :rolleyes: Remélem jó vételt csináltál, és nem nyúltál bele. Esetleg az árát szabad tudni? Ha nem gond :huh:

Elküldve
Bár még fiatal az autó, de azért pár dologra nagyon figyelj. Olajcserénél ha kipucoltatod az egr szelepet akkor azt biztos nem veszi zokon. Gázolaj csak kútról, soha ne tegyél bele valami pancsolt vackot. Gázolajszűrűt rendszeresen cseréltesd valamint a szívósoron lévő pálcára is érdemes odafigyelni! :rolleyes: Remélem jó vételt csináltál, és nem nyúltál bele. Esetleg az árát szabad tudni? Ha nem gond :huh:

Kösz a tanácsokat.

Vételnél megnéztem autószerelő haverommal 5 Vectrát (Opcommal is). 5-ből 3-nál Km átírva. Sokat vártam erre, de megérte. 3 mFt-ért vettem meg, minden van benne (bőr, állófűtés, hátsó hifi, parkradar, ülésfűtés, stb.) Karcmentes, barátom szerint szinte új állapotban. Szerelő haver majd 1 órán keresztül nézte (alul-felül). Nem értek az autószereléshez, ezért rá hagyatkoztam, amikor azt mondta, hogy ezt kell megvenni. Tankolni eddig csak a shell-nél tankoltam (1 tankolás V-power Disel, 2 tankolás normál Dízel). Szűrő rendben.

Szívósori pálcán mit kell nézegetnem?

Elküldve
Kösz a tanácsokat.

Vételnél megnéztem autószerelő haverommal 5 Vectrát (Opcommal is). 5-ből 3-nál Km átírva. Sokat vártam erre, de megérte. 3 mFt-ért vettem meg, minden van benne (bőr, állófűtés, hátsó hifi, parkradar, ülésfűtés, stb.) Karcmentes, barátom szerint szinte új állapotban. Szerelő haver majd 1 órán keresztül nézte (alul-felül). Nem értek az autószereléshez, ezért rá hagyatkoztam, amikor azt mondta, hogy ezt kell megvenni. Tankolni eddig csak a shell-nél tankoltam (1 tankolás V-power Disel, 2 tankolás normál Dízel). Szűrő rendben.

Szívósori pálcán mit kell nézegetnem?

Idővel kikopik és leesik. Ez a pálca 4db kis szelepet köt össze az szívósorban, ami kb 2000-es fordulat felet nyit, így több levegőt kap a motor... Élettartama nem éppen hosszú.

Elküldve
Idővel kikopik és leesik. Ez a pálca 4db kis szelepet köt össze az szívósorban, ami kb 2000-es fordulat felet nyit, így több levegőt kap a motor... Élettartama nem éppen hosszú.

Ok, köszönöm a jó tanácsot. Gondolom az élettartama függ attól is, hogy mennyire durván van használva az autó. Mondom majd szerelő barátomnak, hogy olajcserénél azt is nézze majd meg. Nagyon kell bontani hozzá?

A klíma vezérlő panel kiszedése érdekel még. Villamosmérnökként nem nagyon aggaszt a forrasztás, de szeretném "karcmentesen" megoldani. Ez is működik a két kártyás módszerrel (bankkártya, stb.)? Vagy ehhez is meg kell bontani a középkonzolt?

Elküldve
Ok, köszönöm a jó tanácsot. Gondolom az élettartama függ attól is, hogy mennyire durván van használva az autó. Mondom majd szerelő barátomnak, hogy olajcserénél azt is nézze majd meg. Nagyon kell bontani hozzá?

A klíma vezérlő panel kiszedése érdekel még. Villamosmérnökként nem nagyon aggaszt a forrasztás, de szeretném "karcmentesen" megoldani. Ez is működik a két kártyás módszerrel (bankkártya, stb.)? Vagy ehhez is meg kell bontani a középkonzolt?

Üdv!

Én balról, és jobbról toltam be bankkártyát, és a bal oldal kicsi mozgatás után kijött, utána a jobb is, aztán ki lehet húzni, és csak 2 csatlakozó fogja már. Azoknak van egy biztosítója, azt kell elhúzni, utána kijönnek. Pár csavar, óvatosan szétpattint, aztán a bent lévő rotary encoderek lábait kell átforrasztani. Van neki két vastag, ami mechanikusan rögzíti a panelen, 2 a nyomogómb funkcióhoz, 3 pedig a tekerés miatt. Ha jól melékszem. De ha szétszeded, látni fogod, pillanatok alatt javítható.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok

2003-as Vectra C-m van, és az utóbbi időben elkezdett világítani az ESP lámpa, majd a kormányszervó visszajelző is. Motor leállítása után minden visszatér normális állapotba... a szervízben azt mondták CIM modul csere, és kb 200eFt (alkatrész, programozás, beszerelés, áfa anyámkínja).

A kérdésem az lenne, hogy most mennék nemsoká hosszabb útra külföldre... bevállalható ez, vagy ilyen hibával nem szabad? Mennyire létfontosságú ez a CIM modul?

Nem lehet ezt olcsóbban beszerezni? Csergo-t kérdeztem ott is ilyen drága. :-(

ELőre is köszönöm.

Elküldve

Sziasztok

2003-as Vectra C-m van, és az utóbbi időben elkezdett világítani az ESP lámpa, majd a kormányszervó visszajelző is. Motor leállítása után minden visszatér normális állapotba... a szervízben azt mondták CIM modul csere, és kb 200eFt (alkatrész, programozás, beszerelés, áfa anyámkínja).

A kérdésem az lenne, hogy most mennék nemsoká hosszabb útra külföldre... bevállalható ez, vagy ilyen hibával nem szabad? Mennyire létfontosságú ez a CIM modul?

Nem lehet ezt olcsóbban beszerezni? Csergo-t kérdeztem ott is ilyen drága. :-(

ELőre is köszönöm.

Szia!

Hasonló problémám van nekem is, néha mondjuk havonta kétszer ha bevillan az ESP lámpa majd a kormányszervó és a sportfutómű visszajelző lámpám nekem is, ha megyek tovább akkor sincsen semmi baj már megpróbáltam, de ha megállok és újraindítom akkor minden elalszik és megint kell pár hét vagy hónap hogy megint csinálja ezt.

Nekem is azt mondták hogy CIM modul lesz a hibás és hogy elég drága a cseréje, de nekem azt mondták, hogy amíg nem állandósul a hiba addig fölösleges vele foglalkoznom mert csak felesleges pénzkidobás. Hosszabb útra hogy érdemes-e elindulni azt nem tudom, mert nem vagyok igazából tisztába, hogy ez egyszer csak hirtelen el fog romlani és mit okoz az autóban vagy csak fokozatosan romlik a helyzet és szép lassan megy tönkre (mondjuk ez a valószínűtlenebb szerintem),

Szerintem ha csak néha csinálja akkor semmi gond, nekem már fél éve csinálja és nem romlott a helyzet eddig (sőt most már másfél hónapja semmi), ha pedig nem akarsz ennyit költeni rá akkor nézzél körül bontókban.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Helló Miki. Érdekelne, hogy mennyibe kerül ez a kis mű Útét és mennyi ideig tartana.Mert nekem is van egy vectra c kombim 2004 kiadású és én is szeretném kicseréltetni.Üdv László

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

2005-ös 1.9-es dízel Vectrámba szeretnék utólag tempomatot rakatni. A kérdésem az lenne, hogy a bajuszkapcsoló, amit ki kell cserélni csak új lehet, vagy jó hozzá a bontóból szerzett is?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Elküldve

sziasztok!valaki tudna segiteni nekem!van 1 c vektrám és olyan kérdésem lenn,hogy az üléselfoglatság vissza jelzöt hogyan lehet utolag beszerelni,vagy lehet-e?tudom mindenki kifelé iktatja nekem ugy tetszene!vagy minden autoba benne van-e?válaszotok köszönöm!üdv zsolt

Elküldve

Sziasztok!

2003-as Signumom van (távirányítós központival, riasztóval, elektromos ablakokkal és tükrökkel), nemrég vettük és érdeklődnék, hogy a távirányítóval történő bezáráskor miért nem húzza fel a lent hagyott ablakokat? A távirányító gombját hosszan nyomva működik, de a bezáráshoz, ill. a riasztó élesítéséhez össz. 2-szer kell röviden megnyomni és akkor lent hagyja az ablakokat. Nektek hogy működik ez a funkció?

Összességében azt furcsálom, h bezáráskor nem zárja magától a lent hagyott ablakokat..

Köszi a válaszokat!!

Elküldve

Sziasztok!

2003-as Signumom van (távirányítós központival, riasztóval, elektromos ablakokkal és tükrökkel), nemrég vettük és érdeklődnék, hogy a távirányítóval történő bezáráskor miért nem húzza fel a lent hagyott ablakokat? A távirányító gombját hosszan nyomva működik, de a bezáráshoz, ill. a riasztó élesítéséhez össz. 2-szer kell röviden megnyomni és akkor lent hagyja az ablakokat. Nektek hogy működik ez a funkció?

Összességében azt furcsálom, h bezáráskor nem zárja magától a lent hagyott ablakokat..

Köszi a válaszokat!!

Ez gyárilag ilyen.Az én vectrám is így működik!

Elküldve

Jobbhíjján ide körmölöm!

Gyújtás ráadáskor és indítás után a középső szellőző tájékáról furcsa hang hallatszik. Olyan mintha valamilyen fogaskerékcsúszna, vagy "darálna" valamin. Ez mi lehet?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.