wessz Elküldve Október3, 2010 Elküldve Október3, 2010 wmiki írta: ECU resetet csináltunk Op-Com-mal egy 2003-as Opel 2.0 Diesel Signumon. Beírtuk a biztonsági kódot, és utána kiírta, hogy a visszaállítás kész. Azóta nem indul el, az indításgátlónak van 2 hibakódja és nem is lehet törölni a hibakódok közül. A kulcsot elfordítva a gyújtást ráadja, kattan egy relé, de a motor nem indul, azt már fel sem pörgeti. Mi a teendő? minek nyultatok hozzá ha nem értetek ehez?
uhuhu Elküldve Október3, 2010 Elküldve Október3, 2010 :D :D én is ugyanezt írtam, és le lettem szólva... jajj lesz neked is :)
ukslayer Elküldve Október3, 2010 Elküldve Október3, 2010 uhuhu írta: :D :D én is ugyanezt írtam, és le lettem szólva... jajj lesz neked is :) Most már leesett mi az az 5 törölt hozzászólás :D Esetleg nincs valami 5let azokkal a hibákkal kapcsolatban amiket feljebb felsoroltam?
wmiki Elküldve Október3, 2010 Elküldve Október3, 2010 wessz írta: minek nyultatok hozzá ha nem értetek ehez? mert nagyképűek vagyunk, és felsőbbrendűeknek tartjuk magunkat, akik azt hiszik, hogy mindent tudunk a világról hát ezért egyébként az ehez az nem 3 h?
wessz Elküldve Október3, 2010 Elküldve Október3, 2010 wmiki írta: mert nagyképűek vagyunk, és felsőbbrendűeknek tartjuk magunkat, akik azt hiszik, hogy mindent tudunk a világról hát ezért egyébként az ehez az nem 3 h? akkor igy jártatok :)
z-space Elküldve Október4, 2010 Elküldve Október4, 2010 z-space írta: Üdv.! Segítség kellene: kicseréltem a kulcsba az elemet, hiába próbáltam, nem nyitotta az ajtót. Próbáltam csak kulcsal az ajtót, semmi. Visszaraktam a régi elemet, szintén semmi. Kell-e programozni a kulcsot és ha igen, a kocsin kívül, hogyan lehetséges. A pótkulcs 50 km-re, este 10 óra után van. Nem kellemes helyzet. Ha tud valaki megoldást, szívesen venném. Köszönettel, Gábor Srácok! Senki semmit? Azt hittem... Kár! Gábor
uhuhu Elküldve Október4, 2010 Elküldve Október4, 2010 wessz írta: akkor igy jártatok :D én nem, én ma a kocsimmal mentem dolgozni... :)
ukslayer Elküldve Október4, 2010 Elküldve Október4, 2010 ukslayer írta: Most már leesett mi az az 5 törölt hozzászólás :) Esetleg nincs valami 5let azokkal a hibákkal kapcsolatban amiket feljebb felsoroltam? Bonyolódik tovább a dolog,vészüzemben,ha kivillan a kis villáskulcs,lepadlózom,először nem pörög 2700 fölé.De pár másodperc múlva a villáskulcs eltűnik,az elektronika enged az erőszaknak és kipörög rendesen.Továbbá ha szép lassan eresztem vissza a gázt alapjáratig,akkor nem is jön vissza.Viszont,ha kis gázfröccsöket adok neki megint előjön.Az én elméletem szerint az EGR átvezető csatornája lehet eldugulva a hengerfej szélében,vagy valami ökör lezárta a nyilását a kipufogócsonknál.A csonk biztos volt piszkálva,mert hiányzik pár csavar a hővédő lemeztől.Tippek,hozzászólás,cáfolat??
boldikem Elküldve Október4, 2010 Elküldve Október4, 2010 z-space írta: Srácok! Senki semmit? Azt hittem... Kár! Gábor Szia! Azt nem írtad milyen autód van, én már párszor kivettem az elemet a távirányítóból de még nem volt ilyen gondom vele, a kulcsot szerintem nem kell programozni elemcserénél. Miért cseréltél elemet, egyáltalán nem nyitotta? A faterom szintén így járt vele (suzuki swift) elemcsere és utána semmi de neki kulcsal még nyitható.
tcxbalage Elküldve Október5, 2010 Elküldve Október5, 2010 ukslayer írta: Bonyolódik tovább a dolog,vészüzemben,ha kivillan a kis villáskulcs,lepadlózom,először nem pörög 2700 fölé.De pár másodperc múlva a villáskulcs eltűnik,az elektronika enged az erőszaknak és kipörög rendesen.Továbbá ha szép lassan eresztem vissza a gázt alapjáratig,akkor nem is jön vissza.Viszont,ha kis gázfröccsöket adok neki megint előjön.Az én elméletem szerint az EGR átvezető csatornája lehet eldugulva a hengerfej szélében,vagy valami ökör lezárta a nyilását a kipufogócsonknál.A csonk biztos volt piszkálva,mert hiányzik pár csavar a hővédő lemeztől.Tippek,hozzászólás,cáfolat?? Nekem is csinált-csinál hasonló jelenséget mindkét Vectrám, az elsőt eladtam mielőtt megjavítottam volna, egy szerelő az EGR szelep cseréjét-tisztítását javasolta nekem is, a mostaninál egy levegő cső bilincs volt leesve (bal elől, 3"-os gumicső, talán az intercoolerhez tartozik) és falsot szívott. De ez hallható is volt, mert a turbónál lévő szelep igen gyakran lefújt, szóval aktív sziszegéssel járt. Remélem segített.
monza Elküldve Október9, 2010 Elküldve Október9, 2010 -- Opel-6700a --- Tipusú hifi eladó, 220000.-ft. netten nézz utána, Gyáriak töredéké ért. Ez is gyári. Püben érdeklődj.
szili02 Elküldve Október16, 2010 Elküldve Október16, 2010 Hello,Sziasztok. Uj regisztrált vagyok. A segitségeteket kérném.Van egy 2002es 1.8as c-s vectrám.Hideg idöben szokott csinálni olyat hogy a kijelzön kivillan egy auto villáskulcsal és pár másodperc mulva elalszik de olyat is szokott csinálni hogy ha felvillan akkor a óracsoportba nem mér a km óra,a fordulatszám mérő,a viz, a benzin mütató se +villagit a töltésjelzö meg a esp. ilyenkor leállit ujra indit és egy darabig megint jo.Mi lehet a hiba szerintetek? köszi előre is .
viperes Elküldve Október16, 2010 Elküldve Október16, 2010 szili02 írta: Hello,Sziasztok. Uj regisztrált vagyok. A segitségeteket kérném.Van egy 2002es 1.8as c-s vectrám.Hideg idöben szokott csinálni olyat hogy a kijelzön kivillan egy auto villáskulcsal és pár másodperc mulva elalszik de olyat is szokott csinálni hogy ha felvillan akkor a óracsoportba nem mér a km óra,a fordulatszám mérő,a viz, a benzin mütató se +villagit a töltésjelzö meg a esp. ilyenkor leállit ujra indit és egy darabig megint jo.Mi lehet a hiba szerintetek? köszi előre is . Szia!Szerintem kezdődő CIM modul hiba!Üdv.
z-space Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 boldikem írta: Szia! Azt nem írtad milyen autód van, én már párszor kivettem az elemet a távirányítóból de még nem volt ilyen gondom vele, a kulcsot szerintem nem kell programozni elemcserénél. Miért cseréltél elemet, egyáltalán nem nyitotta? A faterom szintén így járt vele (suzuki swift) elemcsere és utána semmi de neki kulcsal még nyitható. Szia! Vectra C. Fura volt. Én sem tapasztaltam hasonlót és nem is hallottam senkitől. Semmi mást nem csináltam, kicseréltem az elemet, kb. 1 órával utána próbáltam nyomogatni, semmi, majd kulccsal próbáltam, szintén semmi. El sem fordult a zárban. Másnap érkeztem vissza a pótkulccsal, magabiztosan közeledek az autóhoz, döbbenet: meg sem nyikkant. Nyomogatom, dugdosom a zárba, semmi. Már azon voltam, hogy belerúgok az autóba, mikor észrevettem a nagy nyomogatásba, hogy a csomagtartót kinyitotta. Felnyitottam, (kombi) bemásztam az első ülésbe, kulcs bedug, indítóztam és BEINDULT! Míg haza nem értem vele nem csináltam semmit. Otthon egyből megcsináltam az újraprogramozást, (már pontosan nem tudom), kulcs zárba, nyomom a nyitó gombot. Azóta, igaz olyan szar mint azelőtt volt, az új elem ellenére, első ajtót nyitja, többit nehezen. De legalább mind két kulcs jó. Hát ennyi. Nem értem, ezért gondoltam, innen kérek segítséget. Gábor
ukslayer Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 viperes írta: Szia!Szerintem kezdődő CIM modul hiba!Üdv. Hogy néz ki ez a CIM modul és hol található pontosan?
viperes Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 ukslayer írta: Hogy néz ki ez a CIM modul és hol található pontosan? A kormányoszlopon és így néz ki: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._182728760.html
ukslayer Elküldve Október19, 2010 Elküldve Október19, 2010 viperes írta: A kormányoszlopon és így néz ki: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._182728760.html Köszi!Szép egy szerzet.Ezt is tanitani kell ha cseréli az ember?Ja,és bármelyik C Vectráé jó bele,vagy csak ugyanilyen dízelé?
viperes Elküldve Október19, 2010 Elküldve Október19, 2010 ukslayer írta: Köszi!Szép egy szerzet.Ezt is tanitani kell ha cseréli az ember?Ja,és bármelyik C Vectráé jó bele,vagy csak ugyanilyen dízelé? Jaja tanítani kell és csak olyan rakható bele ami benne van.Gyári szám + van rajta 2db betűjelzés.
ukslayer Elküldve Október19, 2010 Elküldve Október19, 2010 viperes írta: Jaja tanítani kell és csak olyan rakható bele ami benne van.Gyári szám + van rajta 2db betűjelzés. Köszi.Gondolom az alfakódra gondolsz.
gabipaci Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Hali! Tudom, hogy nem elektromos kérdés, de motor se... Hogy lehet kiszedni a műszerfalból a főtés légterelőjét? Mert szét van ugorva az egyik lapát, és jól esne, ha meg tudnám csinálni. Köszi
viperes Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 gabipaci írta: Hali! Tudom, hogy nem elektromos kérdés, de motor se... Hogy lehet kiszedni a műszerfalból a főtés légterelőjét? Mert szét van ugorva az egyik lapát, és jól esne, ha meg tudnám csinálni. Köszi Hali!Hosszú diszléc le,óvatosan lefeszít végig az ajtóig és alatta kitárulkoznak a csavarok.Szépen fogalmaztam mi.Üdv
ukslayer Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 gabipaci írta: Hali! Tudom, hogy nem elektromos kérdés, de motor se... Hogy lehet kiszedni a műszerfalból a főtés légterelőjét? Mert szét van ugorva az egyik lapát, és jól esne, ha meg tudnám csinálni. Köszi Gondolom jobbkormányos a verda,tehát a kesztyűtartón keresztül tudsz hozzáférni.Ha kivetted a kesztyűtartót,mögötte van a fűtőmotor meg a többi.
ukslayer Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 viperes írta: Hali!Hosszú diszléc le,óvatosan lefeszít végig az ajtóig és alatta kitárulkoznak a csavarok.Szépen fogalmaztam mi.Üdv Az egész műszerfalat ki kell venni hozzá? :)
viperes Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 ukslayer írta: Az egész műszerfalat ki kell venni hozzá? :) Dehogyis csak a díszlécet azt a kb4 cm széles és kb 1 m hosszú. De én a kijelző mellett két oldalon lévő szellőztető rácsra gondolok.
Recommended Posts