Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  wmiki írta:
ECU resetet csináltunk Op-Com-mal egy 2003-as Opel 2.0 Diesel Signumon.

Beírtuk a biztonsági kódot, és utána kiírta, hogy a visszaállítás kész.

Azóta nem indul el, az indításgátlónak van 2 hibakódja és nem is lehet

törölni a hibakódok közül.

A kulcsot elfordítva a gyújtást ráadja, kattan egy relé, de a motor nem indul, azt már fel sem

pörgeti.

Mi a teendő?

minek nyultatok hozzá ha nem értetek ehez?

Elküldve
  uhuhu írta:
:D :D

én is ugyanezt írtam, és le lettem szólva...

jajj lesz neked is :)

Most már leesett mi az az 5 törölt hozzászólás :D

Esetleg nincs valami 5let azokkal a hibákkal kapcsolatban amiket feljebb felsoroltam?

Elküldve
  wessz írta:
minek nyultatok hozzá ha nem értetek ehez?

mert nagyképűek vagyunk, és felsőbbrendűeknek tartjuk magunkat, akik azt hiszik, hogy mindent tudunk a világról

hát ezért

egyébként az ehez az nem 3 h?

Elküldve
  wmiki írta:
mert nagyképűek vagyunk, és felsőbbrendűeknek tartjuk magunkat, akik azt hiszik, hogy mindent tudunk a világról

hát ezért

egyébként az ehez az nem 3 h?

akkor igy jártatok :)

Elküldve
  z-space írta:
Üdv.!

Segítség kellene: kicseréltem a kulcsba az elemet, hiába próbáltam, nem nyitotta az ajtót. Próbáltam csak kulcsal az ajtót, semmi. Visszaraktam a régi elemet, szintén semmi. Kell-e programozni a kulcsot és ha igen, a kocsin kívül, hogyan lehetséges. A pótkulcs 50 km-re, este 10 óra után van. Nem kellemes helyzet.

Ha tud valaki megoldást, szívesen venném.

Köszönettel,

Gábor

Srácok!

Senki semmit? Azt hittem... Kár!

Gábor

Elküldve
  ukslayer írta:
Most már leesett mi az az 5 törölt hozzászólás :)

Esetleg nincs valami 5let azokkal a hibákkal kapcsolatban amiket feljebb felsoroltam?

Bonyolódik tovább a dolog,vészüzemben,ha kivillan a kis villáskulcs,lepadlózom,először nem pörög 2700 fölé.De pár másodperc múlva a villáskulcs eltűnik,az elektronika enged az erőszaknak és kipörög rendesen.Továbbá ha szép lassan eresztem vissza a gázt alapjáratig,akkor nem is jön vissza.Viszont,ha kis gázfröccsöket adok neki megint előjön.Az én elméletem szerint az EGR átvezető csatornája lehet eldugulva a hengerfej szélében,vagy valami ökör lezárta a nyilását a kipufogócsonknál.A csonk biztos volt piszkálva,mert hiányzik pár csavar a hővédő lemeztől.Tippek,hozzászólás,cáfolat??

Elküldve
  z-space írta:
Srácok!

Senki semmit? Azt hittem... Kár!

Gábor

Szia!

Azt nem írtad milyen autód van, én már párszor kivettem az elemet a távirányítóból de még nem volt ilyen gondom vele, a kulcsot szerintem nem kell programozni elemcserénél. Miért cseréltél elemet, egyáltalán nem nyitotta? A faterom szintén így járt vele (suzuki swift) elemcsere és utána semmi de neki kulcsal még nyitható.

Elküldve
  ukslayer írta:
Bonyolódik tovább a dolog,vészüzemben,ha kivillan a kis villáskulcs,lepadlózom,először nem pörög 2700 fölé.De pár másodperc múlva a villáskulcs eltűnik,az elektronika enged az erőszaknak és kipörög rendesen.Továbbá ha szép lassan eresztem vissza a gázt alapjáratig,akkor nem is jön vissza.Viszont,ha kis gázfröccsöket adok neki megint előjön.Az én elméletem szerint az EGR átvezető csatornája lehet eldugulva a hengerfej szélében,vagy valami ökör lezárta a nyilását a kipufogócsonknál.A csonk biztos volt piszkálva,mert hiányzik pár csavar a hővédő lemeztől.Tippek,hozzászólás,cáfolat??

Nekem is csinált-csinál hasonló jelenséget mindkét Vectrám, az elsőt eladtam mielőtt megjavítottam volna, egy szerelő az EGR szelep cseréjét-tisztítását javasolta nekem is, a mostaninál egy levegő cső bilincs volt leesve (bal elől, 3"-os gumicső, talán az intercoolerhez tartozik) és falsot szívott. De ez hallható is volt, mert a turbónál lévő szelep igen gyakran lefújt, szóval aktív sziszegéssel járt. Remélem segített.

Elküldve

-- Opel-6700a --- Tipusú hifi eladó, 220000.-ft. netten nézz utána, Gyáriak töredéké ért. Ez is gyári. Püben érdeklődj.

Elküldve

Hello,Sziasztok. Uj regisztrált vagyok. A segitségeteket kérném.Van egy 2002es 1.8as c-s vectrám.Hideg idöben szokott csinálni olyat hogy a kijelzön kivillan egy auto villáskulcsal és pár másodperc mulva elalszik de olyat is szokott csinálni hogy ha felvillan akkor a óracsoportba nem mér a km óra,a fordulatszám mérő,a viz, a benzin mütató se +villagit a töltésjelzö meg a esp. ilyenkor leállit ujra indit és egy darabig megint jo.Mi lehet a hiba szerintetek? köszi előre is .

Elküldve
  szili02 írta:
Hello,Sziasztok. Uj regisztrált vagyok. A segitségeteket kérném.Van egy 2002es 1.8as c-s vectrám.Hideg idöben szokott csinálni olyat hogy a kijelzön kivillan egy auto villáskulcsal és pár másodperc mulva elalszik de olyat is szokott csinálni hogy ha felvillan akkor a óracsoportba nem mér a km óra,a fordulatszám mérő,a viz, a benzin mütató se +villagit a töltésjelzö meg a esp. ilyenkor leállit ujra indit és egy darabig megint jo.Mi lehet a hiba szerintetek? köszi előre is .

Szia!Szerintem kezdődő CIM modul hiba!Üdv.

Elküldve
  boldikem írta:
Szia!

Azt nem írtad milyen autód van, én már párszor kivettem az elemet a távirányítóból de még nem volt ilyen gondom vele, a kulcsot szerintem nem kell programozni elemcserénél. Miért cseréltél elemet, egyáltalán nem nyitotta? A faterom szintén így járt vele (suzuki swift) elemcsere és utána semmi de neki kulcsal még nyitható.

Szia!

Vectra C.

Fura volt. Én sem tapasztaltam hasonlót és nem is hallottam senkitől. Semmi mást nem csináltam, kicseréltem az elemet, kb. 1 órával utána próbáltam nyomogatni, semmi, majd kulccsal próbáltam, szintén semmi. El sem fordult a zárban. Másnap érkeztem vissza a pótkulccsal, magabiztosan közeledek az autóhoz, döbbenet: meg sem nyikkant. Nyomogatom, dugdosom a zárba, semmi. Már azon voltam, hogy belerúgok az autóba, mikor észrevettem a nagy nyomogatásba, hogy a csomagtartót kinyitotta. Felnyitottam, (kombi) bemásztam az első ülésbe, kulcs bedug, indítóztam és BEINDULT! Míg haza nem értem vele nem csináltam semmit. Otthon egyből megcsináltam az újraprogramozást, (már pontosan nem tudom), kulcs zárba, nyomom a nyitó gombot. Azóta, igaz olyan szar mint azelőtt volt, az új elem ellenére, első ajtót nyitja, többit nehezen. De legalább mind két kulcs jó. Hát ennyi. Nem értem, ezért gondoltam, innen kérek segítséget.

Gábor

Elküldve
  ukslayer írta:
Köszi!Szép egy szerzet.Ezt is tanitani kell ha cseréli az ember?Ja,és bármelyik C Vectráé jó bele,vagy csak ugyanilyen dízelé?

Jaja tanítani kell és csak olyan rakható bele ami benne van.Gyári szám + van rajta 2db betűjelzés.

Elküldve

Hali!

Tudom, hogy nem elektromos kérdés, de motor se...

Hogy lehet kiszedni a műszerfalból a főtés légterelőjét? Mert szét van ugorva az egyik lapát, és jól esne, ha meg tudnám csinálni.

Köszi

Elküldve
  gabipaci írta:
Hali!

Tudom, hogy nem elektromos kérdés, de motor se...

Hogy lehet kiszedni a műszerfalból a főtés légterelőjét? Mert szét van ugorva az egyik lapát, és jól esne, ha meg tudnám csinálni.

Köszi

Hali!Hosszú diszléc le,óvatosan lefeszít végig az ajtóig és alatta kitárulkoznak a csavarok.Szépen fogalmaztam mi.Üdv

Elküldve
  gabipaci írta:
Hali!

Tudom, hogy nem elektromos kérdés, de motor se...

Hogy lehet kiszedni a műszerfalból a főtés légterelőjét? Mert szét van ugorva az egyik lapát, és jól esne, ha meg tudnám csinálni.

Köszi

Gondolom jobbkormányos a verda,tehát a kesztyűtartón keresztül tudsz hozzáférni.Ha kivetted a kesztyűtartót,mögötte van a fűtőmotor meg a többi.

Elküldve
  viperes írta:
Hali!Hosszú diszléc le,óvatosan lefeszít végig az ajtóig és alatta kitárulkoznak a csavarok.Szépen fogalmaztam mi.Üdv

Az egész műszerfalat ki kell venni hozzá? :)

Elküldve
  ukslayer írta:
Az egész műszerfalat ki kell venni hozzá? :)

Dehogyis csak a díszlécet azt a kb4 cm széles és kb 1 m hosszú.

De én a kijelző mellett két oldalon lévő szellőztető rácsra gondolok.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.