wessz Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 ECU resetet csináltunk Op-Com-mal egy 2003-as Opel 2.0 Diesel Signumon. Beírtuk a biztonsági kódot, és utána kiírta, hogy a visszaállítás kész. Azóta nem indul el, az indításgátlónak van 2 hibakódja és nem is lehet törölni a hibakódok közül. A kulcsot elfordítva a gyújtást ráadja, kattan egy relé, de a motor nem indul, azt már fel sem pörgeti. Mi a teendő? minek nyultatok hozzá ha nem értetek ehez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 :D :D én is ugyanezt írtam, és le lettem szólva... jajj lesz neked is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 :D :D én is ugyanezt írtam, és le lettem szólva... jajj lesz neked is :) Most már leesett mi az az 5 törölt hozzászólás :D Esetleg nincs valami 5let azokkal a hibákkal kapcsolatban amiket feljebb felsoroltam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wmiki Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 minek nyultatok hozzá ha nem értetek ehez? mert nagyképűek vagyunk, és felsőbbrendűeknek tartjuk magunkat, akik azt hiszik, hogy mindent tudunk a világról hát ezért egyébként az ehez az nem 3 h? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 mert nagyképűek vagyunk, és felsőbbrendűeknek tartjuk magunkat, akik azt hiszik, hogy mindent tudunk a világról hát ezért egyébként az ehez az nem 3 h? akkor igy jártatok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wmiki Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 oké, köszi, most már tudjuk, jó, hogy szóltál Link to comment Megosztás: More sharing options...
z-space Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Üdv.! Segítség kellene: kicseréltem a kulcsba az elemet, hiába próbáltam, nem nyitotta az ajtót. Próbáltam csak kulcsal az ajtót, semmi. Visszaraktam a régi elemet, szintén semmi. Kell-e programozni a kulcsot és ha igen, a kocsin kívül, hogyan lehetséges. A pótkulcs 50 km-re, este 10 óra után van. Nem kellemes helyzet. Ha tud valaki megoldást, szívesen venném. Köszönettel, Gábor Srácok! Senki semmit? Azt hittem... Kár! Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 akkor igy jártatok :D én nem, én ma a kocsimmal mentem dolgozni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Most már leesett mi az az 5 törölt hozzászólás :) Esetleg nincs valami 5let azokkal a hibákkal kapcsolatban amiket feljebb felsoroltam? Bonyolódik tovább a dolog,vészüzemben,ha kivillan a kis villáskulcs,lepadlózom,először nem pörög 2700 fölé.De pár másodperc múlva a villáskulcs eltűnik,az elektronika enged az erőszaknak és kipörög rendesen.Továbbá ha szép lassan eresztem vissza a gázt alapjáratig,akkor nem is jön vissza.Viszont,ha kis gázfröccsöket adok neki megint előjön.Az én elméletem szerint az EGR átvezető csatornája lehet eldugulva a hengerfej szélében,vagy valami ökör lezárta a nyilását a kipufogócsonknál.A csonk biztos volt piszkálva,mert hiányzik pár csavar a hővédő lemeztől.Tippek,hozzászólás,cáfolat?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
boldikem Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Srácok! Senki semmit? Azt hittem... Kár! Gábor Szia! Azt nem írtad milyen autód van, én már párszor kivettem az elemet a távirányítóból de még nem volt ilyen gondom vele, a kulcsot szerintem nem kell programozni elemcserénél. Miért cseréltél elemet, egyáltalán nem nyitotta? A faterom szintén így járt vele (suzuki swift) elemcsere és utána semmi de neki kulcsal még nyitható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Bonyolódik tovább a dolog,vészüzemben,ha kivillan a kis villáskulcs,lepadlózom,először nem pörög 2700 fölé.De pár másodperc múlva a villáskulcs eltűnik,az elektronika enged az erőszaknak és kipörög rendesen.Továbbá ha szép lassan eresztem vissza a gázt alapjáratig,akkor nem is jön vissza.Viszont,ha kis gázfröccsöket adok neki megint előjön.Az én elméletem szerint az EGR átvezető csatornája lehet eldugulva a hengerfej szélében,vagy valami ökör lezárta a nyilását a kipufogócsonknál.A csonk biztos volt piszkálva,mert hiányzik pár csavar a hővédő lemeztől.Tippek,hozzászólás,cáfolat?? Nekem is csinált-csinál hasonló jelenséget mindkét Vectrám, az elsőt eladtam mielőtt megjavítottam volna, egy szerelő az EGR szelep cseréjét-tisztítását javasolta nekem is, a mostaninál egy levegő cső bilincs volt leesve (bal elől, 3"-os gumicső, talán az intercoolerhez tartozik) és falsot szívott. De ez hallható is volt, mert a turbónál lévő szelep igen gyakran lefújt, szóval aktív sziszegéssel járt. Remélem segített. Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Október9, 2010 Megoszt Elküldve Október9, 2010 -- Opel-6700a --- Tipusú hifi eladó, 220000.-ft. netten nézz utána, Gyáriak töredéké ért. Ez is gyári. Püben érdeklődj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szili02 Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Hello,Sziasztok. Uj regisztrált vagyok. A segitségeteket kérném.Van egy 2002es 1.8as c-s vectrám.Hideg idöben szokott csinálni olyat hogy a kijelzön kivillan egy auto villáskulcsal és pár másodperc mulva elalszik de olyat is szokott csinálni hogy ha felvillan akkor a óracsoportba nem mér a km óra,a fordulatszám mérő,a viz, a benzin mütató se +villagit a töltésjelzö meg a esp. ilyenkor leállit ujra indit és egy darabig megint jo.Mi lehet a hiba szerintetek? köszi előre is . Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Hello,Sziasztok. Uj regisztrált vagyok. A segitségeteket kérném.Van egy 2002es 1.8as c-s vectrám.Hideg idöben szokott csinálni olyat hogy a kijelzön kivillan egy auto villáskulcsal és pár másodperc mulva elalszik de olyat is szokott csinálni hogy ha felvillan akkor a óracsoportba nem mér a km óra,a fordulatszám mérő,a viz, a benzin mütató se +villagit a töltésjelzö meg a esp. ilyenkor leállit ujra indit és egy darabig megint jo.Mi lehet a hiba szerintetek? köszi előre is . Szia!Szerintem kezdődő CIM modul hiba!Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
z-space Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Szia! Azt nem írtad milyen autód van, én már párszor kivettem az elemet a távirányítóból de még nem volt ilyen gondom vele, a kulcsot szerintem nem kell programozni elemcserénél. Miért cseréltél elemet, egyáltalán nem nyitotta? A faterom szintén így járt vele (suzuki swift) elemcsere és utána semmi de neki kulcsal még nyitható. Szia! Vectra C. Fura volt. Én sem tapasztaltam hasonlót és nem is hallottam senkitől. Semmi mást nem csináltam, kicseréltem az elemet, kb. 1 órával utána próbáltam nyomogatni, semmi, majd kulccsal próbáltam, szintén semmi. El sem fordult a zárban. Másnap érkeztem vissza a pótkulccsal, magabiztosan közeledek az autóhoz, döbbenet: meg sem nyikkant. Nyomogatom, dugdosom a zárba, semmi. Már azon voltam, hogy belerúgok az autóba, mikor észrevettem a nagy nyomogatásba, hogy a csomagtartót kinyitotta. Felnyitottam, (kombi) bemásztam az első ülésbe, kulcs bedug, indítóztam és BEINDULT! Míg haza nem értem vele nem csináltam semmit. Otthon egyből megcsináltam az újraprogramozást, (már pontosan nem tudom), kulcs zárba, nyomom a nyitó gombot. Azóta, igaz olyan szar mint azelőtt volt, az új elem ellenére, első ajtót nyitja, többit nehezen. De legalább mind két kulcs jó. Hát ennyi. Nem értem, ezért gondoltam, innen kérek segítséget. Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Szia!Szerintem kezdődő CIM modul hiba!Üdv. Hogy néz ki ez a CIM modul és hol található pontosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Hogy néz ki ez a CIM modul és hol található pontosan? A kormányoszlopon és így néz ki: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._182728760.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 A kormányoszlopon és így néz ki: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._182728760.html Köszi!Szép egy szerzet.Ezt is tanitani kell ha cseréli az ember?Ja,és bármelyik C Vectráé jó bele,vagy csak ugyanilyen dízelé? Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Köszi!Szép egy szerzet.Ezt is tanitani kell ha cseréli az ember?Ja,és bármelyik C Vectráé jó bele,vagy csak ugyanilyen dízelé? Jaja tanítani kell és csak olyan rakható bele ami benne van.Gyári szám + van rajta 2db betűjelzés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Jaja tanítani kell és csak olyan rakható bele ami benne van.Gyári szám + van rajta 2db betűjelzés. Köszi.Gondolom az alfakódra gondolsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabipaci Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Hali! Tudom, hogy nem elektromos kérdés, de motor se... Hogy lehet kiszedni a műszerfalból a főtés légterelőjét? Mert szét van ugorva az egyik lapát, és jól esne, ha meg tudnám csinálni. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Hali! Tudom, hogy nem elektromos kérdés, de motor se... Hogy lehet kiszedni a műszerfalból a főtés légterelőjét? Mert szét van ugorva az egyik lapát, és jól esne, ha meg tudnám csinálni. Köszi Hali!Hosszú diszléc le,óvatosan lefeszít végig az ajtóig és alatta kitárulkoznak a csavarok.Szépen fogalmaztam mi.Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Hali! Tudom, hogy nem elektromos kérdés, de motor se... Hogy lehet kiszedni a műszerfalból a főtés légterelőjét? Mert szét van ugorva az egyik lapát, és jól esne, ha meg tudnám csinálni. Köszi Gondolom jobbkormányos a verda,tehát a kesztyűtartón keresztül tudsz hozzáférni.Ha kivetted a kesztyűtartót,mögötte van a fűtőmotor meg a többi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Hali!Hosszú diszléc le,óvatosan lefeszít végig az ajtóig és alatta kitárulkoznak a csavarok.Szépen fogalmaztam mi.Üdv Az egész műszerfalat ki kell venni hozzá? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Az egész műszerfalat ki kell venni hozzá? :) Dehogyis csak a díszlécet azt a kb4 cm széles és kb 1 m hosszú. De én a kijelző mellett két oldalon lévő szellőztető rácsra gondolok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts