Zocsi Elküldve Június13, 2015 Megoszt Elküldve Június13, 2015 Szia, DVD 90 Link to comment Megosztás: More sharing options...
StickyFingaz Elküldve Június13, 2015 Megoszt Elküldve Június13, 2015 Sziasztok! Van egy 2003-as C-s Vectrám,és nem megy benne a klíma.Hol találom a klíma biztosítékját? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Június14, 2015 Megoszt Elküldve Június14, 2015 Sziasztok! Van egy 2003-as C-s Vectrám,és nem megy benne a klíma.Hol találom a klíma biztosítékját? Milyen klima, kétzónás? mi a hibajejelenség pontosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectra mikike Elküldve Június15, 2015 Megoszt Elküldve Június15, 2015 Köszi a segítséget. csak mostmar valakit kellene találni aki ért is hozzá! valaki esetleg Nógrád megye közelében esetleg Pest. De ha úgy van el autózok messzebre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
StickyFingaz Elküldve Június16, 2015 Megoszt Elküldve Június16, 2015 Sziasztok! Van egy 2003-as C-s Vectrám,és nem megy benne a klíma.Hol találom a klíma biztosítékját? Milyen klima, kétzónás? mi a hibajejelenség pontosan? Sima "egyzónás",és ha benyomom a gombot,akkor nem kapcsol be.A klímát 1 hete töltöttem fel,szval kifogyva nem lehet. A másik gondom pedig az,hogy a fűtés csak az 1. és a 4. fokozatban működik.Itt mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Június16, 2015 Megoszt Elküldve Június16, 2015 Milyen klima, kétzónás? mi a hibajejelenség pontosan? Sima "egyzónás",és ha benyomom a gombot,akkor nem kapcsol be.A klímát 1 hete töltöttem fel,szval kifogyva nem lehet. A másik gondom pedig az,hogy a fűtés csak az 1. és a 4. fokozatban működik.Itt mi lehet a gond? Ha a ventilátor csak 1-es, és 4-es fokozatban működik, akkor az előtét ellenállások mentek tönkre, ki kell cseréni. A klímánál ellenőrizd le, a mágneskuplung kapcsol-e, ha kap feszt, és nem kapcsol, akkor ez égett le, és ezért nem kapcsolja be a kompresszort, akkor csere. (szokott leégni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tonyhawk Elküldve Július1, 2015 Megoszt Elküldve Július1, 2015 (edited) Sziasztok, Ilyet csinált már valaki? Illetve Komárom - Biatorbágy - Debrecen utvonalon valaki megcsinálná nekem? Természetesen némi ellenszolgáltatásért cserébe. Esetleg nincs valakinek VDO CDR 2005-ös felesleges fejegysége, amin ki lehetne próbálni? Köszi. Módosítva Július5, 2015 : tonyhawk Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Július6, 2015 Megoszt Elküldve Július6, 2015 Szia! Csináltam már párat nem bonyolult, otthon is megoldhatod, de ha nincs tapasztalatod meg tudom csinálni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tonyhawk Elküldve Július7, 2015 Megoszt Elküldve Július7, 2015 Szia! Csináltam már párat nem bonyolult, otthon is megoldhatod, de ha nincs tapasztalatod meg tudom csinálni! Szia Somi, Megköszönném a segítséget, nem tudtam privát üzenetet küldeni, mailom: dontonyhawk@gmail.com Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zocsi Elküldve Július9, 2015 Megoszt Elküldve Július9, 2015 Sziasztok A problémám úgy kezdődött hogy két napja az óra el volt állítódva. visszaállítottam, majd másnap ismét. Ma munka után ülök be autóba, nem kapcsol be a kijelző középen. Csak sötétség. A rádióra ha rányomok a gombra, akkor megy, de alapból az se indul. Ráadásul a klíma is ezzel egyidőben megadta magát. DVD90-es fejegységről van szó, ha az segít. Mit tudok ilyenkor tenni, mi romolhatott el? előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Július10, 2015 Megoszt Elküldve Július10, 2015 ez a 3 dolog összefügg elektromosan, valószinű a klima is azért nem megy mert valami rossz! Egy aksi saru levétel lehet használni fog, kódot nem fog kérni utána! ha nem segít rá tudok nézni a kijelzőre és a fejegységre is ha gondolod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zocsi Elküldve Július12, 2015 Megoszt Elküldve Július12, 2015 Szia, köszi a választ. Nem derült ki hogy mi a rossz, másnap munka után, egyszerűen működött, azóta is jó minden. Otthon gépre kötöttük, nem jelzett semmi hibát ezzel kapcsolatban. Lehet hogy valami érintkezési gond lehetett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 elképzelhető Link to comment Megosztás: More sharing options...
StickyFingaz Elküldve Július13, 2015 Megoszt Elküldve Július13, 2015 Sziasztok! A neten hol találok biztosítéktábla rajzokat?A hátsóról kéne,mert nemvoltak benne biztosítékok,most vettem minden fajtát,de nemtudom hová milyen megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Július14, 2015 Megoszt Elküldve Július14, 2015 Nem biztos, hogy mindenhová kell, felszereltség függő volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Július19, 2015 Megoszt Elküldve Július19, 2015 Sziasztok, Új vagyok eben a topikban, de kellene egy kis segítség. A CD70 gyári fejegységnél az normális, hogy nem lehet tovább hangosítani azt se a hangerő szabályozó gombbal, se kormányról? Rádió hallgatása közben vettem észre, utána beraktam 10 perc múlva egy CD-t, azt tudtam bömböltetni, de kicsit nyomogattam a fejegységet és utána már CD-nél is rádiónál se engedte magát hangerő ügyben túltolni. Annyi, hogy ma meleg volt és napon állt az autó, azt hallottam, hogy megy a fejegységben a venti....elképzelhető, hogy védelem miatt nem engedi magát kihajtani, ha már túl van "melegedve"?? Azt ne kérjétek, hogy télen próbáljam ki... Ha igen akkor van erre valami megoldás? Elég szomorú lennék, ha ennek a gyári cuccnak ilyen gyenge lenne az eredeti felépítése...vagy más a gond? Tapasztalat, vélemény? Előtte B2 Omegám volt NCDC2013 fejegységgel, az sohasem produkált ilyet. Köszi Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 Szia! igen ez a gyári védelem, egészen pontosan a végfok ic-ben van beépitve! ha kihül akkor lehet tovább hangositani! Ha klimázol akkor megy oda is levegő, hogy hűtse a rádiót! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi_85 Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 Sziasztok! Az alábbiban kérem a segítségeteket: 2006-os opel signumom, manuális klímával a következő hibát kezdte produkálni. Az utastéri ventilátor annak ellenére, hogy a ventilátor kapcsoló 0 állásban van, azaz ki van kapcsolva teljes kapacitással, azaz 4-esen megy, fújja a levegőt. Rontja a helyzetet, hogy ha leállítom az autót és kiveszem a kulcsot az utastéri ventilátor továbbra is életben marad és ezerrel fújja a levegőt. Úgy tudtam csak leállítani, hogy a műszerfal biztosítéktáblában levő 40A-es biztosítékot (Air Conditioning, interior fan) kihúztam. Nyilván elviszem majd szerelőhöz, de érdekelne, hogy mi okozhat ilyet, okozhat ilyen jelenséget az ellenállás szett, ami a ventilátor után van és a fokozatok kapcsolásáért felel? Előre is köszönök minden ötletet. Üdv, Norbi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Július21, 2015 Megoszt Elküldve Július21, 2015 Igen, ellenállás baja van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AFF588 Elküldve Július23, 2015 Megoszt Elküldve Július23, 2015 Sziasztok! Egy eleg bonyolult helyzet allt elo, amiben segitsegetek kernem.. Van 2 Vectram, egy 2008-as facelifit, es egy 2006 regi eleju.. Az uj full magyar, a regi angol P-rendszammal futott.. A magyar megtort picit, igy az angolt felaldozva epitettuk ujra, ezzel megoregitve. Minden rendjen is van, de magyar xenonos volt, szintszabalyzoval, fenyszoromosoval, parkszenzorral, a regi eleju nem.. A szenzorokat, mosot befurjuk, de HOGY FOG VILAGITANI? Masok a csatik, at lehet kotni? A xenon siman 12V-ot kapott, megy majd arrol a halogen? Ha a magassagallitos lampakapcsolot atteszem, tudom azzal allitani, vagy tud maradni automata szabalyzossa? Vagy vegyek facelift elotti xenonos lampakat? Valaszotk elore is koszonom, az auto mar ossze van rakva komplett, a masik szetvagva, kellemetlen lenne visszacsinalni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacagány Elküldve Augusztus11, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2015 Sziasztok! Tud valaki jó és megbízható Vectra elektronika szerelőt Szegeden vagy környékén? Eddig mindenki lepattintott, a szakszervizbe pedig nem szívesen vinném, mivel az olvasottak alapján megy a lehúzás. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
StickyFingaz Elküldve Augusztus17, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2015 (edited) Sziasztok! Ma kigyulladt a műszerfalon egy olyan szimbólum amit még az életben nem láttam.Hol találok a neten egy olyan táblázatot,amiben ott az összes szimbólum mellette meg a részletes magyarázat? Szerk:Találtam egy táblázatot,és ez csak jobban feldiegesített.Egy autó szimbólum villant fel,benne egy csavarkulcsal.Annyit tudtam kibogarászni a francia szövegből,hogy ez motorhiba?Vagy mi? Módosítva Augusztus17, 2015 : StickyFingaz Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectra mikike Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Üdv. Elvileg tárolt hiba kód nekem is volt már ilyen Ki kell olvasni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemethszili Elküldve Szeptember11, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2015 Sziasztok! Vonóhorog elektromos rendszerének bekötésében tud valaki segíteni? Can Busos elvileg. Nem tudom, hogy gyárilag hátul van e csatlakozó a vonóhorognak, vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaszarmate Elküldve Október4, 2015 Megoszt Elküldve Október4, 2015 Sziasztok! Vonóhorog elektromos rendszerének bekötésében tud valaki segíteni? Can Busos elvileg. Nem tudom, hogy gyárilag hátul van e csatlakozó a vonóhorognak, vagy sem. Hy! Igen van, a műanyag burkolat alatt(ahova a csogtartó ajtó csukódik) vannak a csatlakozók előkészítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts