jenoo_ Elküldve December3, 2014 Megoszt Elküldve December3, 2014 Sziasztok! Műszerfal ledezéssel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni! Van egy 2004-es Vectra C-m. Már nagyon meguntam ezt a borostyánsárga műszervilágítást. Gondoltam átledezem. Olyan kérdésem van, hogy milyen típusú az a 36db led, ami a fedélzeti számítógép kijelzőjében van? Ha esetleg valaki már végzett ilyen műtétet és segíteni tudna még 1-2 dologban, meg tudná adni facebook elérhetőségét? Előre is köszönöm! Szia. Többféle hiba is lehet, de majd az okosok megmondják. Első körben érdemes kiszerelni az oraegyseget, es a csatlakozó lábait atforrasztani. Nekem is hasonló gondom volt, és ez szerencsére megoldotta a gondot. Ha értesz hozza, akkor magad is meg tudod csinalni, vagy esetleg elviszed egy műszerész szakihoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
matyas75 Elküldve December28, 2014 Megoszt Elküldve December28, 2014 Sziasztok. C vectra digit klímás a középső nagy tekerő nyomásra nem mindig reagál. Miként orvosolható? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 Sziasztok. C vectra digit klímás a középső nagy tekerő nyomásra nem mindig reagál. Miként orvosolható? Előre is köszi. Ólommentes forrasztás kilágyult. Ki kell venni, szét kell szedni, és annak a gombnak az összes lábát rendesen átforrasztani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
matyas75 Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 Ólommentes forrasztás kilágyult. Ki kell venni, szét kell szedni, és annak a gombnak az összes lábát rendesen átforrasztani.Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
poibaipe Elküldve Január7, 2015 Megoszt Elküldve Január7, 2015 Sziasztok Úgy néz ki elromlott az ECU-m a kocsiban, ezt a típust senki nem javítva. Az új ára 470e HUF. A cikkszáma: bosch cikkszám: 0261208049 opel cikkszám: 55351519 aki rendelkezik MOTE tagsággal meg tudná nézni h mennyiért kapná? Ha emberibb az ár kiváltom a tagságot. Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Január7, 2015 Megoszt Elküldve Január7, 2015 Sziasztok Úgy néz ki elromlott az ECU-m a kocsiban, ezt a típust senki nem javítva. Az új ára 470e HUF. A cikkszáma: bosch cikkszám: 0261208049 opel cikkszám: 55351519 aki rendelkezik MOTE tagsággal meg tudná nézni h mennyiért kapná? Ha emberibb az ár kiváltom a tagságot. Köszönöm a segítséget. Szia! Nem jó az opel cikkszám, nem ismer ilyet az EPC, privátba küld el nekem az autó alvázszámát és, hogy pontosan mit keresel. Javítással kapcsolatban kérdezd még meg Márton Csabát Gyulán (Tel.:06209853321) Link to comment Megosztás: More sharing options...
poibaipe Elküldve Január7, 2015 Megoszt Elküldve Január7, 2015 Szia! Nem jó az opel cikkszám, nem ismer ilyet az EPC, privátba küld el nekem az autó alvázszámát és, hogy pontosan mit keresel. Javítással kapcsolatban kérdezd még meg Márton Csabát Gyulán (Tel.:06209853321) Szia elküldtem, köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
arobi11 Elküldve Január7, 2015 Megoszt Elküldve Január7, 2015 Sziasztok! Lenne egy kérdésem ami a következő lenne, az első lámpában az irányjelző izzót hogy lehet házilag kicserélni?? Az autó könyve azt írja csak szerviz tudja ami elég érdekesnek tünik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január7, 2015 Megoszt Elküldve Január7, 2015 Szia! Nem jó az opel cikkszám, nem ismer ilyet az EPC...Bosch cikkszám alapján is megtaláltam, íme a GM alkatrésszám: 12992453 és katalógusszám: 62 35 126Amúgy Z32SE motorvezérlő Link to comment Megosztás: More sharing options...
LittleDevil Elküldve Január26, 2015 Megoszt Elküldve Január26, 2015 Sziasztok! 2 hete tulajdonosa vagyok egy Signum 2.2 Direct 2003-as opelnak, a problémám a következeő: nem várt időpontokban kigyullad a töltés jelző ikonom a műszerfalon ami az elején egy ujarainditás után eltünt de pár napja ha leállitom és ismét inditom akkor megmarad az ikon a műszerfalon, de ha várok vele egy pár percet laállitva majd ugy inditom el akkor megint eltünik a töltést jelző ikonom. Generátor cserélve lett újra, akksi kimérve, tökéletes. Testelési pontok átcsiszolva megnézve ott sincs hiba. Rámértem járó motornál a töltésemre amikor világit a kis töltést jelző ikonom 14,2V és 14,4V között van, tehát hiába azt jelzi ki hogy nincs töltésem mégis tökéletes. Valaki valami ötlet, vagy találkozatok már hasonló problémával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hose05 Elküldve Január29, 2015 Megoszt Elküldve Január29, 2015 Sziasztok! Nemrég tulajdonosa lettem egy vectra c-nek és szeretnék bele ülésfűtést gyári kompozícióval, azaz a kapcsolók gyáriak lennének az üléshuzat alatt pedig karbonos fűtés mint ez: http://www.autodvd.hu/ulesfutes-karbonszalas-i-vw.html A kérdésem pedig az lenne h össze tudom-e hozni a kapcsolót és ezt a fűtést? Az autóban kivettem a vakdugót és az ülésfűtés kapcsoló csatlakozói be vannak építve, remélem a kábel is benne van. :D Köszönöm a válaszotokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pintyo Elküldve Január31, 2015 Megoszt Elküldve Január31, 2015 Előtét ellenállás elégett.Bár ha jól tudom akkor is mennie kellene a legnagyobb fokozaton.Én múlthéten cseréltem Saxon,ott is ezt csinálta.3-ason ment a többin nem. Sziasztok! vauxhall vectra c z22yh az autonk tipusa, es csak a 4. fokozatban mukodik a futo ventillator, gondolom nekem is az ellenallas ment tonkre! Tudnatok segiteni, merre talalom meg? Koszonom a segitseget elore is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Január31, 2015 Megoszt Elküldve Január31, 2015 Sziasztok! vauxhall vectra c z22yh az autonk tipusa, es csak a 4. fokozatban mukodik a futo ventillator, gondolom nekem is az ellenallas ment tonkre! Tudnatok segiteni, merre talalom meg? Koszonom a segitseget elore is! Enyém digit klímás, és abba nincs ilyen, de ha kiveszed a kesztyűtartót, mögötte lesz a motor, és valahol ott kell szerintem lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sera01 Elküldve Február1, 2015 Megoszt Elküldve Február1, 2015 Sziasztok! Tippeket szeretnék kérni, új vagyok itt, lehet már volt is téma régebben nem tudom, de nekem új :) 2005 Vectra C Menetközben egyszercsak megállt a motor, ezt csinálta folyamatosan, amikor lassú fordulatnál kinyomtam a kuplungot, (vagyis minden piros lámpánál), a megoldás gyors váltás, és bő gáz... de ez azért mégsem normális. Majd a hiba elmúlt amikor a gyújtást levettem a kocsiról, de nem tudom meddig... Valami tipp??? Nyilván szerelő lesz belőle ha nem tudom megoldani, de azért hátha találkoztatok már hasonlóval ;) Köszönöm előre is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Február2, 2015 Megoszt Elküldve Február2, 2015 Sziasztok! Tippeket szeretnék kérni, új vagyok itt, lehet már volt is téma régebben nem tudom, de nekem új :) 2005 Vectra C Menetközben egyszercsak megállt a motor, ezt csinálta folyamatosan, amikor lassú fordulatnál kinyomtam a kuplungot, (vagyis minden piros lámpánál), a megoldás gyors váltás, és bő gáz... de ez azért mégsem normális. Majd a hiba elmúlt amikor a gyújtást levettem a kocsiról, de nem tudom meddig... Valami tipp??? Nyilván szerelő lesz belőle ha nem tudom megoldani, de azért hátha találkoztatok már hasonlóval ;) Köszönöm előre is... Nekem még nem volt ilyen, csak két észrevétel. Esetleg írj motorkódot is, hogy melyik motor van a kocsidba, a másik, hibakód van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sera01 Elküldve Február2, 2015 Megoszt Elküldve Február2, 2015 Nekem még nem volt ilyen, csak két észrevétel. Esetleg írj motorkódot is, hogy melyik motor van a kocsidba, a másik, hibakód van? Igen persze, jogos.. Vectra C 16V 1.8 benzines Ma megnéztük, dob egy hibakódot P0100, légtömegbeömlő, szétszedtük, megtisztítottuk amit lehet, nem csinálta utána.. De tegnap kb 20 km után jött elő addig nem... És tegnap vettük a kocsit, szóval sok infom nincs még róla... De azért nem volt túl lelkes a hazaút a kereskedőtől... :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fpy Elküldve Február8, 2015 Megoszt Elküldve Február8, 2015 Sziasztok, Vectra C digitalis klímával van gondom. Télen (fűtés) a két középső szellőző rostélyon semmi levegő nem jön. Hosszabb úton kb. 20 km után elkezd egyre hűvösebbet fújni, egyre feljebb kell állítani, hogy ugyanazt a meleget csinálja mint motor bemelegedés után. Nyáron (klíma) középen is fúj, azonban nem ugyanazt a hőfokot mindkét oldalra balra 1-2 fokkal melegebbet. Ritkábban teljesen megbolondul ilyenkor vagy a bal, vagy a jobb oldalra elkezd fűteni, míg a mások oldalra továbbra is a hideget fújja. Eddig a középső kábelköteget cserélték (ezen vannak elvileg hőmérséklet mérő szenzorok) a következő tipp a klímavezérlő panel, de az kísérletnek túl drága lenne. Találkoztatok már ilyennel? Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Február9, 2015 Megoszt Elküldve Február9, 2015 Sziasztok, Vectra C digitalis klímával van gondom. Télen (fűtés) a két középső szellőző rostélyon semmi levegő nem jön. Hosszabb úton kb. 20 km után elkezd egyre hűvösebbet fújni, egyre feljebb kell állítani, hogy ugyanazt a meleget csinálja mint motor bemelegedés után. Nyáron (klíma) középen is fúj, azonban nem ugyanazt a hőfokot mindkét oldalra balra 1-2 fokkal melegebbet. Ritkábban teljesen megbolondul ilyenkor vagy a bal, vagy a jobb oldalra elkezd fűteni, míg a mások oldalra továbbra is a hideget fújja. Eddig a középső kábelköteget cserélték (ezen vannak elvileg hőmérséklet mérő szenzorok) a következő tipp a klímavezérlő panel, de az kísérletnek túl drága lenne. Találkoztatok már ilyennel? Köszi előre is. Nem tudom mi lehet az oka, de azt tudom, hogy középen nem is kell neki meleget fújnia, ott csak hideget fújhat. Ennek az az oka, hogy a komfortérzet akkor jó, ha lábra melegebbet, felfelé pedig hidegebbet fúj, így az elalvás veszélye is kisebb vezetés közben. Ezért középen inkább csak nyáron jön levegő, amikor inkább hideget fúj. Nekem teljesen jól működik, digitális, így amikor messze van a kívánt értéktől, akkor nagyon meleget igyekszik fújni hogy elérje, ha pedig elérte, akkor már nem kell olyan meleget fújni, csak szellőzteti az utasteret, és igyekszik tartani a beállított hőmérsékletet. Azt nem tudom, a két oldalon neked miért fúj más hőmérsékletet, feltéve, hogy a két oldalon ugyanazt a hőfokot állítottad be. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Totesz86 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Sziasztok! Nem rég vettem egy 2004-es évjáratú Vectrát. Minden szuper, csak a rádió nem működik. Mivel a kód nem volt meg a kereskedőnek, kikértem márkaszervizből. Eddig rendben is volt, meg közben magyar nyelvű kezelési könyvet is beszereztem. Nyomom az AS gombot, rádió bekapcs és ezt írja ki "4 safe". Ahogy itt olvastam több hozzászólást is, rájöttem, hogy ez azt jelenti, hogy előttem 6 alkalommal rosszul adhatták meg kódot (vagyis van még 4 lehetőségem, utána kuka a rádió, javítsatok ki, ha ezzel a leírással rossz a következtetésem). Tudom, hogy minden kód után várni kell, a kérdésem ezzel kapcsolatos, hogy egy ilyen "4 safe" kiírás után mennyit kell várnom úgy, hogy a rádió bekapcsolt állapotban van? Mennyi percet? Ha letelik az x idő, akkor ez a felírat eltűnik és beírhatom a jó kódot? Addig gondolom a gyújtásnak rajta kell lennie, vagy szervizben meg tudják gyorsítani? A segítséget előre is köszönöm! Üdv: Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Totesz86 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Ja a rádió típusú cdr 2005. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Ja a rádió típusú cdr 2005. Szia! A bekapcsoló gombot, és az AS gombot kell egyszerre nyomnod, akkor nem Safe felirat jelenik meg, hanem 4db 0, aminek a helyére beírhatod a kapott kódot! Mindezt Gyújtás alatt kell elvégezni, és a művelet után az AS gombot megnyomni csippanásig! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Totesz86 Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Szia! A bekapcsoló gombot, és az AS gombot kell egyszerre nyomnod, akkor nem Safe felirat jelenik meg, hanem 4db 0, aminek a helyére beírhatod a kapott kódot! Mindezt Gyújtás alatt kell elvégezni, és a művelet után az AS gombot megnyomni csippanásig! Szia! Köszi, megpróbálom újra így, értek a technikához, de ez egyszerűen kifog rajtam. A kézikönyv nem így írja le pontosan, úgy sem megy, akkor majd most így is. Ha nem megy írok :). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Totesz86 Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Szia! A bekapcsoló gombot, és az AS gombot kell egyszerre nyomnod, akkor nem Safe felirat jelenik meg, hanem 4db 0, aminek a helyére beírhatod a kapott kódot! Mindezt Gyújtás alatt kell elvégezni, és a művelet után az AS gombot megnyomni csippanásig! Szia Somi! Így se ment, bárhogy próbálom. Egyéb miatt járt márkaszervizbe, de ott se tudtak mit kezdeni vele. Nem jutni el a kód kéréséig, hanem folyamatosan "4 safe" jelenik meg. Azt tanácsolták, hogy hagyjam rajta a gyújtást egy éjszakára és nézzem meg reggel. Ők is annyit mondtak, hogy 9 próbálkozás után 640 percet kell hagyni gyújtáson és rádió bekapcsolt állapotban és az idő letelte után beadja a kódkérést. Már neten néztem, hogy hol lehet kikódoltatni, de ha nem muszáj nem vinném ilyenre. Mivel közparkolóban tudom tárolni az autót, így ott egyértelmű, hogy nem akarok úgy hagyni. Másik kérdés a rádióval. Ha esetleg egy modern fejegységet szeretnék bele, akkor az meghajtja az összes hangszórót? Mivel általában az írják amiket nézek, hogy 4*50 W. Nekem 8 hangszórós az autóm. Amennyiben tudsz te, vagy aki olvassa ezt, kérlek adjatok tanácsot. Üdv: Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Szia! A 4 Safe azt jelenti, hogy már 6-szor hibás kódot adtak be. Valóban várni kell, de a 4-nél emlékeim szerint alig 1-2 órát. A rádióból 4 hangszóróhoz megy ki vezeték, a másik négy (gondolom magassugárzó) az adott főhangszóróhoz van csatlakoztatva. Tehát egy másik rádióval is fog működni mindegyik hangszóród. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacagány Elküldve Március7, 2015 Megoszt Elküldve Március7, 2015 Sziasztok! Átnyálaztam az eddig írtakat kb 3 évra visszamenőleg, de nem találtam olyan leírást, ami segíteni tudna nekem, tehát... Vectra C 2002-ben a sebességmérő honnan veszi a jelet? Az órám a 0-t nyaldossa akkor, amikor az új trafikat tesztelik... :( Valószínű valamelyik ABS jeladó is kimehetett, mert az ABS és az ASR hibaüzenet is megjelnik a műszerfalon. A kettő közt lehet összefüggés? A biztosítékokat holnap fogom megnézni. A válaszokat előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts