Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Az is érdekes,és kétséges,hogy az 1,7 motorok már nem Isuzu gyártmányúak a H Astrában. Van ahol azt írják igen,van ahol nem. Senki nem tud érdemleges választ,de gondolom motorkód alapján sem lehet kihámozni??

A dízel astrákban, zafirákban az M32-es váltók mennek tönkre, pontosabban a csapágyakat kell cserélni és a feltöltési mennyiséget kell 2,25-ről 2,5 literre emelni.

A gyári vezérműszíj az 1.7 dízelben Isuzu màrkájú, úgy gondolom hogy a motor is Isuzu gyártmány.

Elküldve

Sziasztok!

Következő problémám adódott ma a klímával.

Volt egy hosszabb utam ma, főleg autópályán közlekedve. Menet közben lekapcsoltam, majd amikor kezdett meleg lenni, visszakapcsoltam. Ekkor a két középső szellőzőn halványan fehér füst kezdett bejönni. Semmilyen szaga nem volt. Kikapcsoltam a klímát, majd kb. fél perc múlva visszakapcsoltam. Ezután már nem volt füst, és továbbra is hűtött rendesen.

Valakinek ötlet?

Elküldve

Volt egy hosszabb utam ma, főleg autópályán közlekedve. Menet közben lekapcsoltam, majd amikor kezdett meleg lenni, visszakapcsoltam. Ekkor a két középső szellőzőn halványan fehér füst kezdett bejönni. Semmilyen szaga nem volt. Kikapcsoltam a klímát, majd kb. fél perc múlva visszakapcsoltam. Ezután már nem volt füst, és továbbra is hűtött rendesen.

Valakinek ötlet?

Amikor telen kifujom a levegot, nekem is feher fust jon a szambol, pedig nem vagyok dohanyos :)

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

Következő problémám adódott ma a klímával.

Volt egy hosszabb utam ma, főleg autópályán közlekedve. Menet közben lekapcsoltam, majd amikor kezdett meleg lenni, visszakapcsoltam. Ekkor a két középső szellőzőn halványan fehér füst kezdett bejönni. Semmilyen szaga nem volt. Kikapcsoltam a klímát, majd kb. fél perc múlva visszakapcsoltam. Ezután már nem volt füst, és továbbra is hűtött rendesen.

Valakinek ötlet?

Szerintem se füst volt, hanem pára. A "sok" hideg miatt mint télen, "látható lett" a melegebb levegő. Ha a mélyhűtőt kinyitod, abból is "dől" a "füst"....:D

Legalábbis nálam így van....

Elküldve

Sziasztok!

Következő problémám adódott ma a klímával.

Volt egy hosszabb utam ma, főleg autópályán közlekedve. Menet közben lekapcsoltam, majd amikor kezdett meleg lenni, visszakapcsoltam. Ekkor a két középső szellőzőn halványan fehér füst kezdett bejönni. Semmilyen szaga nem volt. Kikapcsoltam a klímát, majd kb. fél perc múlva visszakapcsoltam. Ezután már nem volt füst, és továbbra is hűtött rendesen.

Valakinek ötlet?

Szerintem is túlhűtötted a levegőt, a többszöri ki/be kapcsolgatás között a meleg levegő beült a szellőzőbe amikor ráindítottál a hideg (gondolom 21 fokra állított) légkondival kicsapódott a pára, meg a hideg.

Elküldve

Köszi válaszokat klímaügyben! :-)

Később én is párára gondoltam. Több mint 10 éve van klímás autóm (2003-tól meg szinte csak klímás céges verdát használok), de eddig ilyet még nem tapasztaltam.

Elküldve

Sziasztok!

Következő problémám adódott ma a klímával.

Volt egy hosszabb utam ma, főleg autópályán közlekedve. Menet közben lekapcsoltam, majd amikor kezdett meleg lenni, visszakapcsoltam. Ekkor a két középső szellőzőn halványan fehér füst kezdett bejönni. Semmilyen szaga nem volt. Kikapcsoltam a klímát, majd kb. fél perc múlva visszakapcsoltam. Ezután már nem volt füst, és továbbra is hűtött rendesen.

Valakinek ötlet?

Szia!

Nekem is ezt csinálta múlt héten 200 km autópályázás után. Teljesen megegyezik azzal amit leírtál, mintha én írtam volna :)

Még a klímát is úgy kapcsolgattam ahogy Te.

Nem mertem feltenni kérdésnek itt, mert lehet hülyének néztek volna...eddig én sem tapasztaltam ilyet.

Remélem valaki meg tudja mondani mi lehetett.

Elküldve

A klímakapcsolgatásról jut eszembe, hogy ti bekapcsoljátok pályatempónál is a klímát? Valahol olvastam, vagy hallottam, hogy magas fordulatszámnál nem jó bekapcsolni, mert akkor a szíj nagyot ránt a kompresszor tengelyén.

Ez igaz? Lehet ettől baja? Már párszor kapcsoltam be a klímát magas fordulatnál. De eddig még nem reklamált. Kellene erre külön figyelnem?

Elküldve

A klímakapcsolgatásról jut eszembe, hogy ti bekapcsoljátok pályatempónál is a klímát? Valahol olvastam, vagy hallottam, hogy magas fordulatszámnál nem jó bekapcsolni, mert akkor a szíj nagyot ránt a kompresszor tengelyén.

Ez igaz? Lehet ettől baja? Már párszor kapcsoltam be a klímát magas fordulatnál. De eddig még nem reklamált. Kellene erre külön figyelnem?

Mi számít magas fordulatnak? :)

De igen bekapcsolom mindenhol ha meleg van...eddig még nem hallottam ilyet amit mondtál!

Csak egyszer fordult elő nekem ez a jelenség az évek alatt pedig minden nap pályázok és sokszor használom a klímát is.

Elküldve

Sziasztok!

1. A hűtőfolyadék szint nem éri el a minmumot mivel toltsen utan fagyállóval vagy jó viz is? Fagyállóbol milyenl markat javasoltok?

2 . úgy látom a fekfolyadek is kevesebb, mint kellene ebből milyen kell (motor Z16XER)?

Köszönöm előre is!!

Elküldve

Sziasztok!

1. A hűtőfolyadék szint nem éri el a minmumot mivel toltsen utan fagyállóval vagy jó viz is? Fagyállóbol milyenl markat javasoltok?

2 . úgy látom a fekfolyadek is kevesebb, mint kellene ebből milyen kell (motor Z16XER)?

Köszönöm előre is!!

1. azon múlik, hogy milyen a keverék, ha nagyon gyenge akkor érdemes inkább fagyállóval felönteni és beállítani a koncentrációt, márka szerintem itt annyira nem számít, és mindig azt veszem ami éppen van, persze nem fos teszkósat, hanem ami az autósboltban van.

2. DOT4-es olaj kell bele, egyszer régebben olajos Mantec kolléga az alábbit ajánlotta:

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=6660&cat=208&group=0

Elküldve

Köszönöm!!

Bocs, ha hülye a kérdés de feltétlenül mérnem kell, vagy a hiányzó kisebb mennyiséget fagyállóval feltolthetem? Túl erősre lehet tölteni?

Elküldve

Köszönöm!!

Bocs, ha hülye a kérdés de feltétlenül mérnem kell, vagy a hiányzó kisebb mennyiséget fagyállóval feltolthetem? Túl erősre lehet tölteni?

Erősre nem tudod tölteni ellenben jobban bírja majd a mínuszokat :)

Én nemrég cseréltettem le a fagyállómat és gyári Gm-et tettem bele,ennek nincs időkorlátja ;)

Elküldve

Köszönöm!!

Bocs, ha hülye a kérdés de feltétlenül mérnem kell, vagy a hiányzó kisebb mennyiséget fagyállóval feltolthetem? Túl erősre lehet tölteni?

Ha fagyállóval töltöd akkor nem kell mérni, annyi, hogy 1 az 1-ben nem szabad a fagyállót beleönteni egy csere alkalmával.

Elküldve

Köszönöm!!

Bocs, ha hülye a kérdés de feltétlenül mérnem kell, vagy a hiányzó kisebb mennyiséget fagyállóval feltolthetem? Túl erősre lehet tölteni?

Én azzal tölteném fel. Még a gyári GM fagyállóban is idővel a használat közben valamennyire elbomlik a glikol. Ártani nem ártasz vele. (Nekem a csomagtartóban is mindig van egy flakon GM fagyálló.) Ősszel ellenőrizni is szokták szervizben grátiszként az akku állapotának terhelővillával történő mérése mellett, pedig ők töltötték még bele, gyári GM-ből.

Elküldve

Köszi a válaszokat!

Ha nincs gyári akkor piros alus kell bele?

Az számít milyen hűtő és radiátor van az autóban, a régebbiekben nem alu radiátor van abba azt hiszem kék kell.

Elküldve (edited)

Sziasztok

Honnan tudom meg hogy az automban van e kettőstőmegü lendkerék paraméterek: Z20LeL2,0TurboBenzin 125kw 170ps

Módosítva : Szabi77
Elküldve

Sziasztok

Honnan tudom meg hogy az automban van e kettőstőmegü lendkerék paraméterek: Z20LeL2,0TurboBenzin 125kw 170ps

Szia!

Úgy tudom, hogy a turbós benzinesekben van kettőstömegű lendkerék, de az a biztos, ha megnézed pl. a Unix webáruházában,hogy a tiédhez kiadja-e az alkatrészek között.

Elküldve

Sziasztok!

Nekem a klímánál csak a hideg levegő jön. Ez most még nem olyan nagy gond, de sajna jönnek a hidegek. Állítólag valami keverő szelep nem müködik. Tudja valaki hol van az és én meg tudnám-e javítani, vagy mehetek a szervízbe?

Elküldve

Sziasztok :)

nekem is ugyanez a problémám az astrámmal.. üzemanyagnyomás van de a szerelőm szerint az AC pumpával van a baj pedig üzemanyagnyomás az van.. mi lehet a probléma oka??

Elküldve

Sziasztok!

Az egyik vízcsövem kilyukadt.

Tudnátok segíteni beazonosítani?

Vagy hagyhatom a gyári csövet és helyettesíthetem valami hasonló paraméterű csődarabbal is?

Rövid cső, de kb. 90 fokban hajtott.

Az egyik képen a bekarikázott.

2014-08-25_16.58.47_www.kepfeltoltes.hu_

Köszönöm a segítséget!

Elküldve

Sziasztok!

Az egyik vízcsövem kilyukadt.

Tudnátok segíteni beazonosítani?

Vagy hagyhatom a gyári csövet és helyettesíthetem valami hasonló paraméterű csődarabbal is?

Rövid cső, de kb. 90 fokban hajtott.

Az egyik képen a bekarikázott.

Köszönöm a segítséget!

Nekem is ugyan ez a csövem lyukadt ki tavaly. Sajnos a cső cikkszámát nem tudom, mert szervizben cserélték, nem én vettem hozzá az alkatrészt.

Esetleg ecat24-en nézted már?

  • Like 1
Elküldve

Nekem is ugyan ez a csövem lyukadt ki tavaly. Sajnos a cső cikkszámát nem tudom, mert szervizben cserélték, nem én vettem hozzá az alkatrészt.

Esetleg ecat24-en nézted már?

Köszi!

A szervizelési díjra emlékszel még?

ecat24-en is néztem, de nem egyértelmű. Egy Y elágazáson van, de ott meg nem látok olyat, vagy rosszul nézem.

6_5.jpg

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.