Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Mindegyik H Astra-ban csak gyújtáson működik, az okát nem tudni, gyárilag ilyen.

Egyéb:

Érdekesség képen kérdezem csak, olvastam a kezelési útmutatóban, hogy némelyik típusban/felszereltségben az óracsoport gyújtás ráadásakor öntesztet futtat le, ekkor felvándorolnak a mutatók maximumra, majd vissza, ennek mi a feltétele, bekapcsolható vagy elektronika függő?

Erről a jelenségről már beszéltem valakivel,aki komplett óracsoportot cserélt,hogy igy viselkedjen.meggyőződése,hogy kizárólag az opc óra tudja ezt. ő 75.000ft ért vásárolt külföldről, újat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.2005-ös H astra caravánom van,márciusban lett feltőltve a klíma,átnézték,stb.Jó is volt eddig.Szerintem nem is kapcsol be a kompresszor,mert nem hallani semmit ha be kapcsolom,ahogy eddig.Digit klíma.Azt szeretném kérdezni h lehet a klímának biztosítéka külön,vagy mit kéne ilyenkor nézni,mi lehet még a probléma??Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.2005-ös H astra caravánom van,márciusban lett feltőltve a klíma,átnézték,stb.Jó is volt eddig.Szerintem nem is kapcsol be a kompresszor,mert nem hallani semmit ha be kapcsolom,ahogy eddig.Digit klíma.Azt szeretném kérdezni h lehet a klímának biztosítéka külön,vagy mit kéne ilyenkor nézni,mi lehet még a probléma??Köszönöm.

Szia!

Én úgy tudom,hogy ha kevés a gáz benne akkor nem kapcsol be!

Lehet valahol ereszt a rendszer!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.2005-ös H astra caravánom van,márciusban lett feltőltve a klíma,átnézték,stb.Jó is volt eddig.Szerintem nem is kapcsol be a kompresszor,mert nem hallani semmit ha be kapcsolom,ahogy eddig.Digit klíma.Azt szeretném kérdezni h lehet a klímának biztosítéka külön,vagy mit kéne ilyenkor nézni,mi lehet még a probléma??Köszönöm.

Látni is látod ha bekapcsol. Olyankor nem csak a szabadonfutó forog rajta, hanem az egész kompresszor kereke forog.

Ha a nyomás megfelelő, lehet elektromos hiba is, vagy a kompresszor elektromágneses kuplungja hibás.

Ha tuti nem kapcsol be a kompresszor és nyomás is van, én széthúznám a kuplung elektromos csatiját és rámérnék egy multiméterrel, hogy kap-e feszültséget.

Egyéb:

Érdekesség képen kérdezem csak, olvastam a kezelési útmutatóban, hogy némelyik típusban/felszereltségben az óracsoport gyújtás ráadásakor öntesztet futtat le, ekkor felvándorolnak a mutatók maximumra, majd vissza, ennek mi a feltétele, bekapcsolható vagy elektronika függő?

Én is csak OPC-nél láttam eddig ilyet.

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

Erről a jelenségről már beszéltem valakivel,aki komplett óracsoportot cserélt,hogy igy viselkedjen.meggyőződése,hogy kizárólag az opc óra tudja ezt. ő 75.000ft ért vásárolt külföldről, újat.

Erdekes meggyozodes; az meg plane erdekes, hogy valakinek ennyi penzt meger ez az idetlenseg :)

"Magatol" valoban csak az OPC tudja, de megfelelo CAN utasitasokkal tetszolegesen mozgathatok a muszerek. Ez a ketyere pl. megcsinalja (OPC scan):

http://www.happylightshow.com/shop/media/upload/file/Handb%C3%BCcher/Manual%20Astra%20Din%20A4%202_20a%20Rev1_0.pdf

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Klasszikus hibával zaklatnálak benneteket:

Ki és bekapcsolás után a klíma nagyon büdös. Ez persze 5 perc mulva elmúlik de addig nagyon zavar.

Cseréltem pollen szűrőt, de nem múlt el. Majd vettem egy méregdrága sprayt. Kifujta magát az utastérbe, keringtettem 15 percig de semmi.

Ki és bekapcsolás után a klíma továbbra is büdös. Bár már nem annyira.

Segítsetek mit kell tennem, hogy elmúljon ez a szag ??? Miért csak ki és bekapcsoláskor jön elő ???

Elöre is köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Büdös klíma.

Azért nem múlt el teljesen, mert a szellőző csövekben, vagy az elpárologtatón még ott a gomba, ami a szagot okozza.

A sprayt pollen szűrő nélkül kellet volna robbantani, hogy minél hatásosabb legyen.

Én most vagyok túl rajta.

A spray sem volt veszett drága, 1650Ft volt, bár csak citromos és virág illatú volt, így most virág illat van még mindig 2 hét után is. :-)

Szóval:

Vegyél egy sprayt.

Vedd ki a pollenszűrőt.

A szűrőház fedelét tedd vissza.

Kesztyűtartó maradhat kivéve.

Aztán kövesd a spray leírását.

Üléseket előre kell húzni és dönteni is.

Klímát bekapcsolni max fokozaton belső keringetést bekapcsolni.

Sprayt a két ülés közé tenni, "felrobbantani.

Várni ameddig kifújja magát, vagy amit a leírása ír.

Majd még kicsit várni.

Majd motort leállítani, előtte a klímát kikapcsolni.

Mehet vissza a szűrő és a kesztyűtartó

Kész.

Élvezni a viragillatot még pár hétig. :-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Klasszikus hibával zaklatnálak benneteket:

Ki és bekapcsolás után a klíma nagyon büdös. Ez persze 5 perc mulva elmúlik de addig nagyon zavar.

Cseréltem pollen szűrőt, de nem múlt el. Majd vettem egy méregdrága sprayt. Kifujta magát az utastérbe, keringtettem 15 percig de semmi.

Ki és bekapcsolás után a klíma továbbra is büdös. Bár már nem annyira.

Segítsetek mit kell tennem, hogy elmúljon ez a szag ??? Miért csak ki és bekapcsoláskor jön elő ???

Elöre is köszönöm a segítséget!

Én a habos tisztítókban bízom. Legutóbb kivettem a pollenszűrót, majd a helyét telenyomtam a habbal. Fedél vissza és ventilátor bekapcs, hogy hadd nyomja át az elpárologtatón. Ezt addig ismételtem amig a teljes töltet elfogyott.

Link to comment
Megosztás:

Én a habos tisztítókban bízom. Legutóbb kivettem a pollenszűrót, majd a helyét telenyomtam a habbal. Fedél vissza és ventilátor bekapcs, hogy hadd nyomja át az elpárologtatón. Ezt addig ismételtem amig a teljes töltet elfogyott.

A habbal óvatosan! Befolyhat olyan helyre, ahol elektromos zárlatot is okozhat, volt már téma többször itt a fórumon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet nem ide tartozik de nem tudtam jobban beazonosítani a problémát ezért ide írok.

Szóval a problémám a következő: időnként az utastérben benzin szagot lehet érezni. Többnyire akkor mikor a benzinszint a felére csökken de volt mikor tele tanknál is éreztem. A benzinszivattyúnál nem láttam semmilyen szivárgást. A szag a csomagtérben a legintenzívebb ahol a jobb hátsó biztonsági öv bemegy a kárpit alá és feltekerődik a csigára.

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Mojo

2009 1.6XER

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet nem ide tartozik de nem tudtam jobban beazonosítani a problémát ezért ide írok.

Szóval a problémám a következő: időnként az utastérben benzin szagot lehet érezni. Többnyire akkor mikor a benzinszint a felére csökken de volt mikor tele tanknál is éreztem. A benzinszivattyúnál nem láttam semmilyen szivárgást. A szag a csomagtérben a legintenzívebb ahol a jobb hátsó biztonsági öv bemegy a kárpit alá és feltekerődik a csigára.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Mojo

2009 1.6XER

Ott van a tanksapka is ? Nem csak nagy melegbe jön elő ?

Link to comment
Megosztás:

Mindenkinek köszönöm. Mivel a habos még nem volt most az jön.Hátha!

De arra tud valaki magyarázatot, hogy miért csak ki és bekapcsoláskor jön elő ? Mert én sehogysem értem.

Nekem kikapcsoláskor van egyfajta "szaga", de nem büdös, elviselhető. Érdekes, hogy a Vectránál is éreztem ugyanezt, pedig azt is rendszeresen takarítottam, meg cseréltem a pollenszűrőt is.

Link to comment
Megosztás:

H Astra Z16XEP-ben bowdenes kuplung van? Mi okozhat egy enyhe kattanó/pattanó hangot, amikor benyomom a kuplung pedált?

A fékpedál benyomásakor viszont szusszanó hangot hallok az utastérben, ezt mi okozhatja? Nemsokára külföldre megyek vele, azért vagyok ennyire érdeklődő...

Link to comment
Megosztás:

Lehetséges, holnap majd kipróbálom, de erős a gyanúm, hogy felszereltség függő lesz a dolog, azon belül is REC modul.

Szia!

Szerintem igazad van. Ma reggel nekem is eszembe jutott az "ablakfelhúzás dolog", és megnéztem, de csak gyújtáson hajlandó bármit is csinálni. Az én autómban nincs REC modul.

benkoa

Link to comment
Megosztás:

Én a habos tisztítókban bízom. Legutóbb kivettem a pollenszűrót, majd a helyét telenyomtam a habbal. Fedél vissza és ventilátor bekapcs, hogy hadd nyomja át az elpárologtatón. Ezt addig ismételtem amig a teljes töltet elfogyott.

Szerintem a legjobb megoldás az ózonos tisztítás. Maga az ózongenerátor sem drága (50.000 Ft-ért már van profi) és akár hetente meg lehet ismételni a kezelést, mindenféle mellékhatás nélkül.

A cég, ahol dolgozom vett egy ilyen eszközt és a dolgozók igény szerint használhatják az autóik tisztítására, sőt hétvégére még haza is lehet vinni, hogy otthon a fürdőszobát vagy a pincét fertőtleníthessük vele.

Korábban egy Megant tisztítottam habbal és egy hétig nem működött a kulcskártya, mert beázott a vezérlőmodul. Szerencsére egy szárítás után ismét meggyógyult, egyébkémt húzós lett volna újat venni.

Link to comment
Megosztás:

25-re, de reggel amúgy is hideg volt, fűtenie kellett volna. inkább mint hűteni.

Próbáld ki a legnagyobb fokozaton a hőmérsékletet(28°C) ott fűtenie kell, vagy a "hi" fokozaton. Állítsd automatára....

Volt nekem is olyan, hogy hűvösnek éreztem az időt, mégsem fűtött, csak 25-26°C után...

Van az autóban hőmérséklet érzékelő az utastérben is, és ha netán garázsban állva melegebb az utastér( nekem a garázsban melegebb volt) akkor nem biztos, hogy fog fűteni. Nálam akkor 17°C volt kinn, és csak 25°C-nál kezdett fűteni....

Link to comment
Megosztás:

Erdekes meggyozodes; az meg plane erdekes, hogy valakinek ennyi penzt meger ez az idetlenseg :)

"Magatol" valoban csak az OPC tudja, de megfelelo CAN utasitasokkal tetszolegesen mozgathatok a muszerek. Ez a ketyere pl. megcsinalja (OPC scan):

http://www.happylightshow.com/shop/media/upload/file/Handb%C3%BCcher/Manual%20Astra%20Din%20A4%202_20a%20Rev1_0.pdf

Tudod van,aki rajong az autójáért..:-D

Link to comment
Megosztás:

Ésszerűen használva nem lehet belőle baj. 3-4 dl folyadék van egy flakonban, lehet, hogy óránként ennél még több kondenzvíz keletkezik az elpárologtatón.

Szerintem a legjobb megoldás az ózonos tisztítás. Maga az ózongenerátor sem drága (50.000 Ft-ért már van profi) és akár hetente meg lehet ismételni a kezelést, mindenféle mellékhatás nélkül.

A cég, ahol dolgozom vett egy ilyen eszközt és a dolgozók igény szerint használhatják az autóik tisztítására, sőt hétvégére még haza is lehet vinni, hogy otthon a fürdőszobát vagy a pincét fertőtleníthessük vele.

Korábban egy Megant tisztítottam habbal és egy hétig nem működött a kulcskártya, mert beázott a vezérlőmodul. Szerencsére egy szárítás után ismét meggyógyult, egyébkémt húzós lett volna újat venni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.