Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A minap a bal hátsó ajtóm nehezen akart kinyílni, mikor a lányomat tettem be a babahordozóval a hátsó ülésre. Kicsit erősebben nyomtam ki az ajtót, majd mikor látom, hogy az ajtóhatárolón zöld színű műanyag alátét töredékek vannak, majd pár nyitás, zárás után fém töredékek is megjelentek. Az ajtó nem igazán akad meg a holtpontokon és nyikorog, hiába zsírozom be. Valószínűleg az ajtóhatároló adta meg magát? Ahogy nézem ezt csak belülről lehet cserélni. Hogyan kell leszedni az ajtó kárpitot, hogy lehetőleg semmit se sértsek meg? Korábban (Lada, Seat) már vettem le kárpitot, de a patentok miatt (nem tudtam, hogy hol vannak pontosan és kicsit erősebben is tartották a kárpitot, mint gondoltam volna) a célszerszámaimmal (csavarhúzó) sikerült enyhén ugyan, de megsértenem a műanyag kárpitot. Ezt akarnám most elkerülni. Meg eltörni sem szeretnék egy/sok patentot sem.

Elküldve

Sziasztok!

Kérlek titeket segítsetek nekem, mert szépen lassan idegbajt fogok kapni. Egyszerűen nem tudom visszatenni a hátsó ülés alsó egybe részét. Csináltam pár fotót, az egyiken rajzoltam egy 1-es és 2-es alternatívát. A kérdéesem az, hogy az ülés hátsó kampójának az egyes vagy a kettes helyen kell lenni? Tulajdonképpen akármelyik helyre raktam, az elejét nem tudom beakasztani. Valaki tud tanácsot adni ebben? Nagyon fontos lenne, mert így hátul nem lehet utazni. Köszönöm nektek előre is! G.

Szia

Én kétszer szedtem le eddig(először meg utóljára)

Nekem se akart visszamenni a helyére rendesen ,de már nem a régi azóta valamit el is hajtogattam akkor.

Én valahogy lesegettem miközben raktam vissza és valahogy megoldódott.

Elküldve

Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon és nem tudom jó helyre írok e. Olyan problémám lenne hogy van két ECN hibakódom és nem tudott eddig senki sem segíteni benne.Kiírattam vele(fék,gáz,gyújtás)ECN 62108,ECN 111306. Tavaly októberben kezdődött az egész kigyulladt az "autóban villáskulcs".Elvittem szerelőhöz, ott megállapították hogy a szívósorban van a hiba, 4 darab pillangószelep csere.Szerencsére találtam bontottat, mivel nem árulnak külön, csak egybe a komplett szívósort, cirka 140.000 magyar forintért.a műszaki problémák megoldódtak, de a hiba törlés után visszatér.Szóval hálás lennék, ha valakinek lenne valami ötlete.

Ja amúgy egy 2006-os Z16XEP H Astráról van szó.

Elküldve

Sziasztok!

Kérlek titeket segítsetek nekem, mert szépen lassan idegbajt fogok kapni. Egyszerűen nem tudom visszatenni a hátsó ülés alsó egybe részét. Csináltam pár fotót, az egyiken rajzoltam egy 1-es és 2-es alternatívát. A kérdéesem az, hogy az ülés hátsó kampójának az egyes vagy a kettes helyen kell lenni? Tulajdonképpen akármelyik helyre raktam, az elejét nem tudom beakasztani. Valaki tud tanácsot adni ebben? Nagyon fontos lenne, mert így hátul nem lehet utazni. Köszönöm nektek előre is! G.

Szia!

Szerintem először az elejét kell visszatenni,utána pedig lehajtás után behúzod a kis fület előre és akkor a helyére megy.

Amikor csak előre hajtod az ülőlapot, annak is az a menete, hogy meghúzod a fület,ami kilóg, és utána amikor az ülőlap előremozdul, akkor csúszik ki a hátsó helyéről és tudod felhajtani.

Remélem érthetően fogalmaztam. :-)

Elküldve

Sziasztok!

Kérlek titeket segítsetek nekem, mert szépen lassan idegbajt fogok kapni. Egyszerűen nem tudom visszatenni a hátsó ülés alsó egybe részét. Csináltam pár fotót, az egyiken rajzoltam egy 1-es és 2-es alternatívát. A kérdéesem az, hogy az ülés hátsó kampójának az egyes vagy a kettes helyen kell lenni? Tulajdonképpen akármelyik helyre raktam, az elejét nem tudom beakasztani. Valaki tud tanácsot adni ebben? Nagyon fontos lenne, mert így hátul nem lehet utazni. Köszönöm nektek előre is! G.

http://kepfeltoltes.hu/view/130721/_l_skamp__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130721/2013-07-21_11.15.17_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130721/2013-07-21_11.15.26_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én is szívtam vele, amikor a csomiba húztam be a tápkábelt....

Ahogy látom, azért nem akad be neked sem az ülés rész első fele, mert a kampó el van hajolva!

Azt a "kis drót darabot", ami az ülésben van, hajtsd ki egyenesre, az ülés aljával párhuzamosra! Nem egyszerű, mert az ülés maga rugalmas...

...ha ez megvan, akkor beakasztod a hátsó részét, majd kézzel kitapogatva az első részt a helyére igazítod és térddel, a megfelelő helyre nehezedve "ráugrani"/rátérdelni. Nekem így sikerült. :)

Elküldve

Köszönöm a tanácsokat, meg fogom próbálni. Az alapvető kérdés, hogy a hátuljának az egyes vagy kettes helyen (fotón jelölve) kell beakadni? Köszönöm szépen! G.

Elküldve

Sziasztok!

S.O.S. segítség kellene nekem. Nem nyílik a tanksapkám, pedig már nagyon nyitni kellene. Nyaralásról jöttem vissza, ott 4 napig állt az autó napsütésben. Most akartam tankolni, és nem bírtam kinyitni a tanksapkát. Bezártam - kinyitottam az autót többször, de semmi.

Hogy tudom kinyitni?

Előre is köszönöm!

Elküldve

Sziasztok!

S.O.S. segítség kellene nekem. Nem nyílik a tanksapkám, pedig már nagyon nyitni kellene. Nyaralásról jöttem vissza, ott 4 napig állt az autó napsütésben. Most akartam tankolni, és nem bírtam kinyitni a tanksapkát. Bezártam - kinyitottam az autót többször, de semmi.

Hogy tudom kinyitni?

Előre is köszönöm!

Most konkrétan az ajtóra gondolsz, vagy a menetes kupakra?

Elküldve

Most konkrétan az ajtóra gondolsz, vagy a menetes kupakra?

Szerintem az ajtóra gondol, ha nyit-zár módszerrel próbálta, hszen a központi az ajtt zárja....

Elküldve

Sziasztok!

S.O.S. segítség kellene nekem. Nem nyílik a tanksapkám, pedig már nagyon nyitni kellene. Nyaralásról jöttem vissza, ott 4 napig állt az autó napsütésben. Most akartam tankolni, és nem bírtam kinyitni a tanksapkát. Bezártam - kinyitottam az autót többször, de semmi.

Hogy tudom kinyitni?

Előre is köszönöm!

Itt írnak róla:

http://www.gminsidenews.com/forums/f20/astra-fuel-door-lock-malfunction-99562/

Elküldve

Sziasztok!

Létezik az, hogy az opel időközben konstrukciót változtat? Konkrétan azért kérdezem, mert tönkre ment az ablakemelő kapcsolóm, megrendeltem egy gyári újat, elvileg csak gyári látezik, és nem teljesen ugyan olyan. Eleve csak 4 csavarral van összefogatva a 6 helyett, nincs rajta ugyan olyan nagy gm-es cimke, mint a gyárin, csak egy kis címke, a rendelési számmal meg hogy Japan (a dobozán van gyári GM-es matrica), illetve a legfőbb gondom, hogy a tükör aktiváló gomb, hogy a balos vagy a jobbos tükröt tudjam mozgatni, nem ugyan úgy működik. Az eredeti ami a kocsiban volt, két külön gombos volt, lenyomható külön-külön, itt pedig egy billenőkapcsolós megoldással van. Létezik ilyen? Olyan gagyinak hat ez a billenőkapcsoló. A Cromax-nál vettem, elvileg gyári! Valaki tud esetleg valami tippet? Köszi szépen! G.

Elküldve

Sziasztok!

S.O.S. segítség kellene nekem. Nem nyílik a tanksapkám, pedig már nagyon nyitni kellene. Nyaralásról jöttem vissza, ott 4 napig állt az autó napsütésben. Most akartam tankolni, és nem bírtam kinyitni a tanksapkát. Bezártam - kinyitottam az autót többször, de semmi.

Hogy tudom kinyitni?

Előre is köszönöm!

Magára az ajtóra gondoltam, az nem nyílt. Egy Bosch Car Service-ben kiiktatták az ajtónyitó motort, így sikerült egyenlőre megcsinálni. (Még pénzt sem kértek :D )

Tudtok esetleg cikkszámot mondani erre a motorra, vagy esetleg bontót javasolni Heves megyében?

Elküldve

Magára az ajtóra gondoltam, az nem nyílt. Egy Bosch Car Service-ben kiiktatták az ajtónyitó motort, így sikerült egyenlőre megcsinálni. (Még pénzt sem kértek :D )

Tudtok esetleg cikkszámot mondani erre a motorra, vagy esetleg bontót javasolni Heves megyében?

Biztos, hogy a motor? Kimértétek?

Elküldve

Sziasztok!

Létezik az, hogy az opel időközben konstrukciót változtat? Konkrétan azért kérdezem, mert tönkre ment az ablakemelő kapcsolóm, megrendeltem egy gyári újat, elvileg csak gyári látezik, és nem teljesen ugyan olyan. Eleve csak 4 csavarral van összefogatva a 6 helyett, nincs rajta ugyan olyan nagy gm-es cimke, mint a gyárin, csak egy kis címke, a rendelési számmal meg hogy Japan (a dobozán van gyári GM-es matrica), illetve a legfőbb gondom, hogy a tükör aktiváló gomb, hogy a balos vagy a jobbos tükröt tudjam mozgatni, nem ugyan úgy működik. Az eredeti ami a kocsiban volt, két külön gombos volt, lenyomható külön-külön, itt pedig egy billenőkapcsolós megoldással van. Létezik ilyen? Olyan gagyinak hat ez a billenőkapcsoló. A Cromax-nál vettem, elvileg gyári! Valaki tud esetleg valami tippet? Köszi szépen! G.

Nekem is billenő kapcsolós (2007. nov.). ...nekem nem tűnik gagyinak! :D

Elküldve

Ne haragudj, nem állt szándékomban legagyizni senki autóját, csak ezek szerint a facelift eredménye volt a kapcsoló módosítása is. Nekem a 2006-os modell van, és hát jobban tetszett a két külön vezérelhető gombbal. De akkor majd megszokom. Köszönöm szépen! G.

Elküldve

Ne haragudj, nem állt szándékomban legagyizni senki autóját, csak ezek szerint a facelift eredménye volt a kapcsoló módosítása is. Nekem a 2006-os modell van, és hát jobban tetszett a két külön vezérelhető gombbal. De akkor majd megszokom. Köszönöm szépen! G.

Nekem is két külön gombos van, facelift előtti.

Elküldve

Ne haragudj, nem állt szándékomban legagyizni senki autóját, csak ezek szerint a facelift eredménye volt a kapcsoló módosítása is. Nekem a 2006-os modell van, és hát jobban tetszett a két külön vezérelhető gombbal. De akkor majd megszokom. Köszönöm szépen! G.

Nekem is külön gombos. Szerintem is jobban néz ki.

Én a helyedben egy bontóból vennék, de az aprod-on, a vaterán és a racing-bazár-ban is láttam már ilyen kapcsolót 5eFt-ért.

Elküldve

Biztos, hogy a motor? Kimértétek?

Annyit mondtak, hogy azt a pöcköt befele löki a motor, de nem húzza ki. Kérdeztem, hogy nem-e esetleg valami kábelszakadás, vagy érintkezési hiba, azt mondták, hogy nem, a motor rossz. Mivel nem értek hozzá, elhittem. :)

Lehet, hogy nem kellett volna?

Elküldve

Sziasztok,

Nekem egy kis segítségre lenne szükségem Astra H 2005 1.7 CDTI DTH motorkód (Isuzu), olajnyomás kijelzés terén.

Röviden arról van szó, reggel inditom a motort olajnyomás lámpa azonnal elaszik, de 1-2 másodperc után kb 1 másodpercre

visszagyullad és utána rögtön elalszik.Ezt akkor is csinálja,ha le van állítva úgy kb fél órára,ugyanezt produkálja.Amúgy bármilyen hideg vagy meleg legyen hosszú távon is nem gyullad ki menet közben soha a lámpa!Az olajszürő gyári benne a motorolaj gyári GM Dexos2 5w30,jelenleg a kocsiban 51.000 km van, egy kicsit izgat a dolog mivel másik ilyen motoros gk ilyet nem produkál.

A segítséget előre köszönöm és várom a választ.

Elküldve

Annyit mondtak, hogy azt a pöcköt befele löki a motor, de nem húzza ki. Kérdeztem, hogy nem-e esetleg valami kábelszakadás, vagy érintkezési hiba, azt mondták, hogy nem, a motor rossz. Mivel nem értek hozzá, elhittem. :)

Lehet, hogy nem kellett volna?

Egy ismerős is így járt.motorcsere és valami huszonezres tételt említett opeléknál .

Elküldve

Sziasztok,

Nekem egy kis segítségre lenne szükségem Astra H 2005 1.7 CDTI DTH motorkód (Isuzu), olajnyomás kijelzés terén.

Röviden arról van szó, reggel inditom a motort olajnyomás lámpa azonnal elaszik, de 1-2 másodperc után kb 1 másodpercre

visszagyullad és utána rögtön elalszik.Ezt akkor is csinálja,ha le van állítva úgy kb fél órára,ugyanezt produkálja.Amúgy bármilyen hideg vagy meleg legyen hosszú távon is nem gyullad ki menet közben soha a lámpa!Az olajszürő gyári benne a motorolaj gyári GM Dexos2 5w30,jelenleg a kocsiban 51.000 km van, egy kicsit izgat a dolog mivel másik ilyen motoros gk ilyet nem produkál.

A segítséget előre köszönöm és várom a választ.

Szia!

Az enyém is ugyan ezt csinálja. Lassan 200 nál tart a moci, ha visszatekerték mielőtt vettem, akkor több :D Úgy hogy van még minimum 150 ezred :D Régebben volt róla szó, ha kicsit visszaolvasol meglesz.

Elküldve

Sziasztok!

Segítsetek!

Már (szinte) minden tudok a Check Control-ról.

Nincs előkészítve a kábelezés a kocsinkban, ezért be akartam kötni az érzékelőket,

de a leírás, amit találtam nem jó.

E szerint csináltam:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/22271072/astra/Low%20washer%20fluid%20warning%20fitted.docx

x1x2.jpg

Csakhogy a képen amit mutat, az nálam nem a hűtőfolyadék szintérzékelő bekötési pontja, hanem az ÜZEMANYAG SZINTMÉRŐ-jé.

Történt ugyanis, hogy elvágtam az oda bekötött vezetéket, mire nem mutatta az üzemanyag szintet és a RANGE is F (gondolom fault) volt.

Összekötve rendbe jött.

Segítsetek, légy szíves, hogy hová kell ezt a két érzékelőt kötni az X1, X2, X3 belül!

Ha tudtok egy leírást a kiosztásról, azt is megköszönném!

Sziasztok!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.