Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Nekem is kéne segítség:

Az autómban először a katalizátor utáni, majd a kat előtti lambdaszondára írt hibát a rendszer. Mindkettő ki is lett cserélve, de s hibát írja a rendszer még mindig.

Csak akkor fog eltűnni a hibakód, ha szervizben "kiüttetem"? Akku sarut már levettem, de nem segített.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is kéne segítség:

Az autómban először a katalizátor utáni, majd a kat előtti lambdaszondára írt hibát a rendszer. Mindkettő ki is lett cserélve, de s hibát írja a rendszer még mindig.

Csak akkor fog eltűnni a hibakód, ha szervizben "kiüttetem"? Akku sarut már levettem, de nem segített.

jelen van hiba vagy csak tárolt?

Link to comment
Megosztás:

Minden elindulásnál kapom az INSP feliratot. Hogy tudom megnézni, hogy jelen van-e, vagy csak tárolt?

Amúgy teljesen jól megy az autó, csak zavar a felirat.

nemáááá :)

az csak az programozott szerviz esedékesség ,amit akár ki is kapcsolhatsz

majd megírják hogyan kell gép nélkül

én géppel szoktam :)

Link to comment
Megosztás:

nemáááá :)

az csak az programozott szerviz esedékesség ,amit akár ki is kapcsolhatsz

majd megírják hogyan kell gép nélkül

én géppel szoktam :)

Amúgy a fék-gáz lenyomására ír vagy 6 lambda-hiba kódot, és egyszerre jelentkezett az INSP felirattal. Azt hittem összefügg.

De "kulcsos-kocsi" nem jelenik meg, és egyéb jelzés sem látható, ami hibára utalna.

Link to comment
Megosztás:

2012. júniusában vettem egy 2005-ös 1,4-es 5 ajtós Astra H-t (Z14XEP). A kereskedő megesküdött, hogy minden a legnagyobb rendben van az autóval. Három hét múlva elindultunk nyaralni vele. Kb. 100 kilométer után bevillogott a lambdaszonda hibáját jelző ikon és furcsán megváltozott az autó hangja és a lendülete is visszafogottabb lett. Egy-egy meredekebb emelkedőn vissza kellett 2-esbe is kapcsolni, holott korábban majdnem fékeznem kellett 3.-4. fokozatban is. A következő bosszúságunk: a hegyekben (amerre a partizánok sem járnak már) kaptunk egy defektet. Ekkor derült ki, hogy a pótkerék nem erre az autóra való. Három óra alatt megoldottuk a problémát 85 euróból. A lakottabb részre visszaérve megkerestünk egy autóvillamossági szerelőt, aki a hibakódot kitörölte, így 250 km-en keresztül jók voltunk lambdaszondailag. Hazaérve a kereskedő annyit mondott csak, hogy így jártunk. Azóta már vezérműlánc csere, hengerfej tömítés csere (ette a hűtővizet az autó) is volt, mert ezeket tippelték a lambdaszonda hibakód okozójának. A hiba továbbra is fenn áll. Ha kitöröltetem 250 km-ig jó autóm van. 40-50 ezerért vegyek bele lambdaszondát vagy esetleg van olcsóbb megoldás is? Ha valaki tud segítsen, mert már többet költöttem rá, mint amennyire lehetőségem volt és még mindig rossz. A kereskedőt meg nem érdekelte az egész 8 napon belül sem.

Link to comment
Megosztás:

2012. júniusában vettem egy 2005-ös 1,4-es 5 ajtós Astra H-t (Z14XEP). A kereskedő megesküdött, hogy minden a legnagyobb rendben van az autóval. Három hét múlva elindultunk nyaralni vele. Kb. 100 kilométer után bevillogott a lambdaszonda hibáját jelző ikon és furcsán megváltozott az autó hangja és a lendülete is visszafogottabb lett. Egy-egy meredekebb emelkedőn vissza kellett 2-esbe is kapcsolni, holott korábban majdnem fékeznem kellett 3.-4. fokozatban is. A következő bosszúságunk: a hegyekben (amerre a partizánok sem járnak már) kaptunk egy defektet. Ekkor derült ki, hogy a pótkerék nem erre az autóra való. Három óra alatt megoldottuk a problémát 85 euróból. A lakottabb részre visszaérve megkerestünk egy autóvillamossági szerelőt, aki a hibakódot kitörölte, így 250 km-en keresztül jók voltunk lambdaszondailag. Hazaérve a kereskedő annyit mondott csak, hogy így jártunk. Azóta már vezérműlánc csere, hengerfej tömítés csere (ette a hűtővizet az autó) is volt, mert ezeket tippelték a lambdaszonda hibakód okozójának. A hiba továbbra is fenn áll. Ha kitöröltetem 250 km-ig jó autóm van. 40-50 ezerért vegyek bele lambdaszondát vagy esetleg van olcsóbb megoldás is? Ha valaki tud segítsen, mert már többet költöttem rá, mint amennyire lehetőségem volt és még mindig rossz. A kereskedőt meg nem érdekelte az egész 8 napon belül sem.

Az a gond, hogy a kereskedőt írásban, ajánlott levél útján kellett volna értesíteni a problémáról. Ugyanis 6 hónapig nem téged terhel a bizonyítás, de utána már igen. A 2 évben még benne vagy, de most már neked kell bizonyítani, hogy a hibáról az eladó is tudhatott.

Mindenesetre keress fel egy ügyvédet, aztán kommunikáljon Ő a kereskedővel.

Link to comment
Megosztás:

A lambdaszondát mindenféleképpen ki kell cserélni. Nekem is volt problémám ilyen motorral, a csere segített. Egyébként drasztikusan nőtt a fogyasztásom, meg nem is ment az autó. 40.000 körül jött ki, ha jól emlékszem.

Így van, nálunk is ezek voltak a tünetek még a Merivában:)!

Link to comment
Megosztás:

Az a gond, hogy a kereskedőt írásban, ajánlott levél útján kellett volna értesíteni a problémáról. Ugyanis 6 hónapig nem téged terhel a bizonyítás, de utána már igen. A 2 évben még benne vagy, de most már neked kell bizonyítani, hogy a hibáról az eladó is tudhatott.

Mindenesetre keress fel egy ügyvédet, aztán kommunikáljon Ő a kereskedővel.

Még Montenegróból írtam neki e-mailt a hibák és gondok jelentkezésekor, amit a mai napig őrzök. Arra hivatkozik, hogy ő, mint eladó nem felelős a hibákért, mert beszámított autó volt, amit megvettem. Szerinte az előző tulajdonost keressem a problémáimmal.

Link to comment
Megosztás:

Még Montenegróból írtam neki e-mailt a hibák és gondok jelentkezésekor, amit a mai napig őrzök. Arra hivatkozik, hogy ő, mint eladó nem felelős a hibákért, mert beszámított autó volt, amit megvettem. Szerinte az előző tulajdonost keressem a problémáimmal.

Ha Ő adta el, akkor Ő a felelős érte, nincs vita. Kell küldeni neki egy fizetési meghagyást (amennyiben 200 eFt alatti összegről van szó). Aztán majd a bíróságon találkoztok, ha nem tetszik neki.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

tudja esetleg valaki, hogy az első lámpát szét lehet-e úgy szedni, hogy aztán össze is lehessen rakni? :) Az előző tulaja a kocsinak egy fél évre nem tette vissza a védőgumit az izzó után, így teljesen be van porosodva, ki kellene tisztítani.

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki használt már ilyen készüléket Astra H benzines autón? http://racing-bazar....o_torlo_elm_327

Nekem csak hibakód törlésre kellene, csak nem tudom, hogy működne-e.

Üdv.: Tamás

Szia,

én ezt a fajtát rendeltem ebayen:

http://www.ebay.com/itm/180989271729?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Nagyon hamar megjött, kb egy hét alatt, olyan 5300 Ft-ra jött ki az ára, ezzel mindenféle adatot és grafikont lehet kiolvasni az autóból ha jár a motor, hibakód kiolvasásra és törlésre is tökéletes (teszteltem, a lambda szondám küld néha fals hibakódot és kitöröltem vele), csak egy androidos app kell hozzá :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.