Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

1. Alaposan pucold meg őket Clin-el meg valami patyolat tiszta ronggyal.. :)!

2. A klímázva könnyebben lejön a pára, ugyanis akkor száraz levegőt fúj (de elvileg -pár fok alatt nem engedi a rendszer)! :)

3. Cseréld ki a pollenszűrőt és takarítsd ki a környékét! Valószínű egy kosztenger az egész (évente érdemes megejteni, egy kis fertőtlenítéssel egybekötve)! :)

4. Esetleg használhatsz páramentesítőt is a szélvédőre illetve előre, de valamelyik hátsó ablakot érdemes kihagyni, hogy oda lecsapódhasson a pára! :)

Köszi! a héten megcsinálom, megtakarítom, veszek bele pollen szűrőt is, meg ránézek a belső légkeringetés lapátra is, ha ezt látom felül a rácsos résznél, ha úgy van mint a képen akkor minden ok? kintről szívja a levegőt?

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Elküldve

A kép alapján minden oké! :icon13:

oké köszi! azt megtudnád nekem mondani hogy az ablakmosó tartály hány Literes? vettem bele gagyit bekevertem és belefagyott! most vettem - 19 es bekevert Perelix et, Már a második napja olvad..

Elküldve

oké köszi! azt megtudnád nekem mondani hogy az ablakmosó tartály hány Literes? vettem bele gagyit bekevertem és belefagyott! most vettem - 19 es bekevert Perelix et, Már a második napja olvad..

Azt hiszem 2,4 liter, de esküdni nem mernék...

Elküldve

Sziasztok!

1500-1700 körüli fordulatnál erős gyorsításnál érezhető vmi rezonancia, vhol olvastam, hogy ezt okozhatja a kettős tömegű lendkerék(de nem hallok se indításnál, se leállításnál semmilyen hangot), Vki megtudná mondani, hogy ezzel így meddig lehet járni, vagy már most cserélni kellene? (1.9 zdth, 150 le, 175.000 km)

Ja és kell-e cserélni vele kuplungszettet és kinyomó csapágyat, és hogy ez kb. mennyibe kerülne?

Elküldve

Sziasztok!

1500-1700 körüli fordulatnál erős gyorsításnál érezhető vmi rezonancia, vhol olvastam, hogy ezt okozhatja a kettős tömegű lendkerék(de nem hallok se indításnál, se leállításnál semmilyen hangot), Vki megtudná mondani, hogy ezzel így meddig lehet járni, vagy már most cserélni kellene? (1.9 zdth, 150 le, 175.000 km)

Ja és kell-e cserélni vele kuplungszettet és kinyomó csapágyat, és hogy ez kb. mennyibe kerülne?

Erre en is kivancsi vagyok hogy mi lehet nekem is ugyanez a diagnozis.Es en meg raadasul nem reg csereltem kuplungot de most is kint fog<nem tudom lehet ra allitani?

Elküldve

Üdv!

Ezeknél a típushiba a hűtő kidörzsölődése. A szemből nézve a jobb oldalon a két hűtő össze tud érni és a vízhűtő a gyengébb. Kis szivárgás elpárolog a meleg hűtőn, lehet azért nem látod. Első körön ennyi, ha nem szivárog sehol akkor sokkal húzósabb a dolog.

Üdv!

Frankie

Szia,

Köszi a választ. A válaszodból eredően új kérdéseim lennének:

- Ha a két hűtő össze ér, akkor a rázkódástól, vagy mitől koptatják el egymást (vízhűtőt)?

- Ez a kidörzsölés látszódik?

- Ez a kidörzsölés javítható, vagy csere?

Köszönöm.

Elküldve

Sziasztok!

Látom írtátok a kipufogó hővédő lemez levételét. Nekem is ez a gondom már nyár óta, de nem tudtam megoldani, mert nem tudom levenni az anyát arró a nyamvadt csavarról, mert már fordul vele a csavar is. Mit lehet ezzel tenni? Köszi előre is! G.

Elküldve

Sziasztok!

Látom írtátok a kipufogó hővédő lemez levételét. Nekem is ez a gondom már nyár óta, de nem tudtam megoldani, mert nem tudom levenni az anyát arró a nyamvadt csavarról, mert már fordul vele a csavar is. Mit lehet ezzel tenni? Köszi előre is! G.

Nekem is fater bányászta le róla valahogy. 45 éve esztergályos, nincs az a csavar-anya kombó, amit ne szedne szét. :-)

Elküldve

Szia,

Köszi a választ. A válaszodból eredően új kérdéseim lennének:

- Ha a két hűtő össze ér, akkor a rázkódástól, vagy mitől koptatják el egymást (vízhűtőt)?

- Ez a kidörzsölés látszódik?

- Ez a kidörzsölés javítható, vagy csere?

Köszönöm.

A két hűtő dörzsöli egymást, és általában vízhűtő folyat, részleteket nem tudok, csak a szerelőm nézte meg, mikor vettem a kocsit, hogy van-e benne távtartó, de az enyémbe már berakták valamikor. De biztosan van itt olyan aki javított már ilyet. A szivárgásnak van valami nyoma, még ha le is szárad azonnal. Ha sehol nem szivárog, akkor csak a motor felé távozhat a folyadék, vagy tömítésnél, hengerfej repedésen. Nem tudom ezek a motorok mennyire problémásak ezen a téren.

Üdv!

Frankie

Elküldve

A két hűtő dörzsöli egymást, és általában vízhűtő folyat, részleteket nem tudok, csak a szerelőm nézte meg, mikor vettem a kocsit, hogy van-e benne távtartó, de az enyémbe már berakták valamikor. De biztosan van itt olyan aki javított már ilyet. A szivárgásnak van valami nyoma, még ha le is szárad azonnal. Ha sehol nem szivárog, akkor csak a motor felé távozhat a folyadék, vagy tömítésnél, hengerfej repedésen. Nem tudom ezek a motorok mennyire problémásak ezen a téren.

Üdv!

Frankie

Köszi az infot!

Az már biztos, hogy, ha szembe állok az autóval jobb oldalon elöl folyik valahol. Sajnos sötétben jövök, megyek, így még világosban nem tudtam a dolgokat jobban szemügyre venni. Hétvégén már talán okosabb leszek.

Köszi még1x.

Elküldve

Köszi az infot!

Az már biztos, hogy, ha szembe állok az autóval jobb oldalon elöl folyik valahol. Sajnos sötétben jövök, megyek, így még világosban nem tudtam a dolgokat jobban szemügyre venni. Hétvégén már talán okosabb leszek.

Köszi még1x.

Nincs mit!

Elküldve

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulok Hozzátok....

Olyan hibajelenségem van, hogy

-a duda szinte soha nem működik

-a gyári fejegység ki lett cserélve, így a "síkos útfelület" figyelmeztető üzenetet csak a kormányon a bal oldali "tekerő" lefelé- vagy középre történő megnyomásával tudom eltüntetni a központi kijelzőről. Na ez az, hogy legtöbbször ez sem sikerül csak ha elforgatom a kormányt vagy indexelek is valamelyik oldalra

-nemrég utólag beszereltettem a tempomattot, ez sem funkcionál mindig (bár az utóbbi 1 hónapban minden alkalommal működött). A beszereléskor az installáló szaki ezt észrevette és mondta, hogy szerinte CIM-modult kell cserélni

Az én véleményem az, hogy a CIM-modul vagy jó vagy nem....ezek a jelenségek inkább valami kontakt hibára engednek következtetni (mondom ezt 5-6 év autóvillamossági szerelő múltammal...persze ez a múlt kb. 10 éve volt, azóta szakmát váltottam).

A szervíz azt mondta, hogy rádugják a Tech-et, és azzal célirányosan tesztelik a CIM-et (ugyanis egy tavaszi ingyenes átvizsgálásnál volt egy általános Tech-műszeres átnézés semmi hibaüzenettel).

Véleményetek?

Köszi előre is!

Elküldve

Nekem is ki lett cserélve a gyári fej, és ráadásul még multikormányom sincs...Így állandóan kint van a "síkos útfelület"...Multikormány nélkül lehet vele valamit kezdeni?

Elküldve

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulok Hozzátok....

Olyan hibajelenségem van, hogy

-a duda szinte soha nem működik

-a gyári fejegység ki lett cserélve, így a "síkos útfelület" figyelmeztető üzenetet csak a kormányon a bal oldali "tekerő" lefelé- vagy középre történő megnyomásával tudom eltüntetni a központi kijelzőről. Na ez az, hogy legtöbbször ez sem sikerül csak ha elforgatom a kormányt vagy indexelek is valamelyik oldalra

-nemrég utólag beszereltettem a tempomattot, ez sem funkcionál mindig (bár az utóbbi 1 hónapban minden alkalommal működött). A beszereléskor az installáló szaki ezt észrevette és mondta, hogy szerinte CIM-modult kell cserélni

Az én véleményem az, hogy a CIM-modul vagy jó vagy nem....ezek a jelenségek inkább valami kontakt hibára engednek következtetni (mondom ezt 5-6 év autóvillamossági szerelő múltammal...persze ez a múlt kb. 10 éve volt, azóta szakmát váltottam).

A szervíz azt mondta, hogy rádugják a Tech-et, és azzal célirányosan tesztelik a CIM-et (ugyanis egy tavaszi ingyenes átvizsgálásnál volt egy általános Tech-műszeres átnézés semmi hibaüzenettel).

Véleményetek?

Köszi előre is!

Szia!

Jól gondolod!

Van erre a jelenségre visszahívás, egy bilinccsel rögzítik a CIM kábelét ingyenesen bármelyik márkaszervizben, kb. 5-10 perces munka... :)

Ha ez sem oldja meg a problémát akkor viszont CIM csere.. :(

Üdv!

Nandiee!

Szerintem nincs, esetleg egy TID vagy BID kijelző, azok nem írják, ki, ezt meg eladod letanítva jópénzért:D!

Elküldve

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulok Hozzátok....

Olyan hibajelenségem van, hogy

-a duda szinte soha nem működik

-a gyári fejegység ki lett cserélve, így a "síkos útfelület" figyelmeztető üzenetet csak a kormányon a bal oldali "tekerő" lefelé- vagy középre történő megnyomásával tudom eltüntetni a központi kijelzőről. Na ez az, hogy legtöbbször ez sem sikerül csak ha elforgatom a kormányt vagy indexelek is valamelyik oldalra

-nemrég utólag beszereltettem a tempomattot, ez sem funkcionál mindig (bár az utóbbi 1 hónapban minden alkalommal működött). A beszereléskor az installáló szaki ezt észrevette és mondta, hogy szerinte CIM-modult kell cserélni

Az én véleményem az, hogy a CIM-modul vagy jó vagy nem....ezek a jelenségek inkább valami kontakt hibára engednek következtetni (mondom ezt 5-6 év autóvillamossági szerelő múltammal...persze ez a múlt kb. 10 éve volt, azóta szakmát váltottam).

A szervíz azt mondta, hogy rádugják a Tech-et, és azzal célirányosan tesztelik a CIM-et (ugyanis egy tavaszi ingyenes átvizsgálásnál volt egy általános Tech-műszeres átnézés semmi hibaüzenettel).

Véleményetek?

Köszi előre is!

Üdv. a klubban! :-)

Nekem már piszkálták meg visszahívás keretében, de sok minden nem változott. Hogy ez mennyire csatlakozási hiba? Szerintem semennyire. Nekem tökéletesen működik minden, viszont, ha felkapcsolom a világítást, már akadozik, de van, hogy akkor is jól működik. Ma pl. menet közben működött a menüválasztó a kormányról, majdpár perccel később már csak az egyik irányba fogadta a jeleket. :-)

Elküldve

Üdv. a klubban! :-)

Nekem már piszkálták meg visszahívás keretében, de sok minden nem változott. Hogy ez mennyire csatlakozási hiba? Szerintem semennyire. Nekem tökéletesen működik minden, viszont, ha felkapcsolom a világítást, már akadozik, de van, hogy akkor is jól működik. Ma pl. menet közben működött a menüválasztó a kormányról, majdpár perccel később már csak az egyik irányba fogadta a jeleket. :-)

Nekem se 100 as a balos gomb hol jó, hol csak belépni enged(voltam visszahíváson)Dudát kevésbé piszkálom

Tempomat eleinte nekem is akadozott de rájöttem hogy elindulás után kell 1 féknyomás hogy utána kapcsolhassam.Hátha csak ez a baja

Elküldve

Nekem se 100 as a balos gomb hol jó, hol csak belépni enged(voltam visszahíváson)Dudát kevésbé piszkálom

Tempomat eleinte nekem is akadozott de rájöttem hogy elindulás után kell 1 féknyomás hogy utána kapcsolhassam.Hátha csak ez a baja

Érdekes, nekem a tempomat tökéletesen működik, pedig sokat használom városban is.

Elküldve

Érdekes, nekem a tempomat tökéletesen működik, pedig sokat használom városban is.

A motor inditasa utan kell egyet fekezni, nem minden elindulas utan. Biztonsagi okokbol van igy.

Elküldve

A motor inditasa utan kell egyet fekezni, nem minden elindulas utan. Biztonsagi okokbol van igy.

Általában az első kanyarnál fékezel, ezért nem veszed észre, hogy enélkül nem menne. Próbáld ki, fék nélkül, indulj, gyorsíts 30 fölé utána gomb benyom, közben lehetőleg senkit se üss el a műszerfalat figyelve :icon1: . Igazad van, biztonsági okokból van így.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.