Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Miért nem normális dolog az, hogy teli-tankolom és ha kiürül újra teli tankolom??? Én is kérdezhetném, hogy minek tankolsz ha még negyedig van benne?

Én az gondolom, mindenkinek a saját dolga, hogy mikor, mennyit, miért tankol.

Semmi értelme ezen vitatkozni, csak saját magatokat bosszantjátok. Annak meg mi értelme?

Szép napot mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Én az gondolom, mindenkinek a saját dolga, hogy mikor, mennyit, miért tankol.

Semmi értelme ezen vitatkozni, csak saját magatokat bosszantjátok. Annak meg mi értelme?

Szép napot mindenkinek!

Neked van igazad!

Én már "86 óta vezetek egyszer összeszámoltam közel 800e km-t vezettem , de inkább többet és még sosem volt rá példa hogy kifogyjon az üzemanyag, Az hogy 30-40 km ( vagy éppen egy külföldi út alatt 18 km maradt a kútig az Astrámban , mert az a kút amire számoltam már este 8 után bezárt a következő meg kicsit odébbvolt.... ) marad és rátankol az ember teljesen normális, mert lehet a műszer is roszz, vagy csal, vagy leragadhat , bármi. De végül is semmi közöm ahhoz ha valaki a kútig tolja vagy éppen ot fogy ki neki. Mindenki maga dönti el hogy a magát vagy a családját, embereit kiteszi-ennek a "blamázsnak" kellemetlenségnek, hogy idegen embereknek kelljen könyörögni hogy a kútig vigyék vagy húzzák el, mert egyszerűen megvárja hogy az utolsó cseppig kifogyjon az üzemanyag. Nem mintha akkor jobban járna valaki vagy az által kevesebbet enne a kocsija. Télen ez egy kicsit rizikósabb, mert közbejöhet bármi, hóakadály baleset, kerülőút stb ahol fogy az üzemanyag, ( nyáron meg a klíma, és az indítgatások elkerülése miat megy a motor mikor 1 percenként előrébb kell álni..... ) így bármi közbejöhet, és én tartom magam annyira felelősségteljesnek a családommal szemben , meg másikkal szemben akiket szállítok, hogy nem teszem ki őket a bizonytalannak! "Vagy elérek a kútig vagy nem... "

Link to comment
Megosztás:

Neked van igazad!

Én már "86 óta vezetek egyszer összeszámoltam közel 800e km-t vezettem , de inkább többet és még sosem volt rá példa hogy kifogyjon az üzemanyag, Az hogy 30-40 km ( vagy éppen egy külföldi út alatt 18 km maradt a kútig az Astrámban , mert az a kút amire számoltam már este 8 után bezárt a következő meg kicsit odébbvolt.... ) marad és rátankol az ember teljesen normális, mert lehet a műszer is roszz, vagy csal, vagy leragadhat , bármi. De végül is semmi közöm ahhoz ha valaki a kútig tolja vagy éppen ot fogy ki neki. Mindenki maga dönti el hogy a magát vagy a családját, embereit kiteszi-ennek a "blamázsnak" kellemetlenségnek, hogy idegen embereknek kelljen könyörögni hogy a kútig vigyék vagy húzzák el, mert egyszerűen megvárja hogy az utolsó cseppig kifogyjon az üzemanyag. Nem mintha akkor jobban járna valaki vagy az által kevesebbet enne a kocsija. Télen ez egy kicsit rizikósabb, mert közbejöhet bármi, hóakadály baleset, kerülőút stb ahol fogy az üzemanyag, ( nyáron meg a klíma, és az indítgatások elkerülése miat megy a motor mikor 1 percenként előrébb kell álni..... ) így bármi közbejöhet, és én tartom magam annyira felelősségteljesnek a családommal szemben , meg másikkal szemben akiket szállítok, hogy nem teszem ki őket a bizonytalannak! "Vagy elérek a kútig vagy nem... "

Mostanság 5-10000ft-om van tankolni, ami már kevesebb mint fél tank, korábban meg 2/3-ot is jelentett... Igen, volt már, hogy kifogyott alattam, miután éppen felvillant a sárga lámpa (elvileg körülményektől függően 80km körül kéne benne lenni 5-6 liter), 10km múlva az autó meg leállt, így akkor nem az én hibám volt, azóta megjavult, viszont nem csináltam belőle ügyet, sétáltam egy keveset, éppen oda tartottam amúgy is és azóta kevésbé bízom az órában... Az hogy sanyargatom 2000ft-al, nem hobbiból teszem, hanem egyszerűen van, hogy ennyi pénz van nálam, tudod kevés az ösztöndíj, mert lusta vagyok... :)

Link to comment
Megosztás:

a 2004-2005 ös autóknál volt olyan müszerfal baj, hogy ki se gyulladt a lámpa és kifogyott az üzemanyag, mert rosszul mért a müszer. ez soksor programfrissitéssel megoldódott, de sokszor müszercsoportot kellett cserélni, és csak akkor lett jó....

Ja, el is felejtettem, azóta volt frissítve (talán codeindex?), megoldotta...:) Ettől függetlenül tényleg kevésbé bízom, inkább egyfajta jelzésnek veszem:)!

Link to comment
Megosztás:

Mostanság 5-10000ft-om van tankolni, ami már kevesebb mint fél tank, korábban meg 2/3-ot is jelentett... Igen, volt már, hogy kifogyott alattam, miután éppen felvillant a sárga lámpa (elvileg körülményektől függően 80km körül kéne benne lenni 5-6 liter), 10km múlva az autó meg leállt, így akkor nem az én hibám volt, azóta megjavult, viszont nem csináltam belőle ügyet, sétáltam egy keveset, éppen oda tartottam amúgy is és azóta kevésbé bízom az órában... Az hogy sanyargatom 2000ft-al, nem hobbiból teszem, hanem egyszerűen van, hogy ennyi pénz van nálam, tudod kevés az ösztöndíj, mert lusta vagyok... :)

Mostanság 5-10000ft-om van tankolni, ami már kevesebb mint fél tank, korábban meg 2/3-ot is jelentett... Igen, volt már, hogy kifogyott alattam, miután éppen felvillant a sárga lámpa (elvileg körülményektől függően 80km körül kéne benne lenni 5-6 liter), 10km múlva az autó meg leállt, így akkor nem az én hibám volt, azóta megjavult, viszont nem csináltam belőle ügyet, sétáltam egy keveset, éppen oda tartottam amúgy is és azóta kevésbé bízom az órában... Az hogy sanyargatom 2000ft-al, nem hobbiból teszem, hanem egyszerűen van, hogy ennyi pénz van nálam, tudod kevés az ösztöndíj, mert lusta vagyok... :)

Jól van naaaa nem akarok turkálni más pénztárcájában..... csak mondtam.... Nekem ez az első fedélzeti szgépes kocsom, így gyakorlatom nincs a frissítésekben sem. De talán nem is kell. Eddig jó volt akkor reménykedem..... úgy nagyjából megszoktam hogy egy tankkal ( vagy ami van benne, amennyiért tankolok ) mennyit lehet elmenni, és mindig rátartok ezért.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mint lätjätok, uj vagyok itt!

Elöre szolnek, hogy nem a helyesiräsommal van problema, hanem Nemetorszagbol irok es ezaltal Nemet billentyüzetröl! <_<

Jelenleg egy 1.7es GTCm van, amibe 156.000km lett ezidäig pörgetve!

Egy es fel eve vettem 103.000kmrel!

Azota 15.000kmenkent olaj+szürö csere, de volt mär gäzolajszürö es legszürö is cserelve!

Kerdesem a következö lenne:

Mikor lenn aktuälis levältani a vezermüszijat es ezzel együtt a görgöket?

Nem szeretnek valahol Ausztria közepen, egy beällt motorral csövezni az autopälya szelen! :omg:

Köszönöm elöre is a välaszokat.... ;)

Amugy leirhatnätok azt is, hogy ilyenkor, miket szokäs meg ätnezetni, vagy cserelni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mint lätjätok, uj vagyok itt!

Elöre szolnek, hogy nem a helyesiräsommal van problema, hanem Nemetorszagbol irok es ezaltal Nemet billentyüzetröl! <_<

Jelenleg egy 1.7es GTCm van, amibe 156.000km lett ezidäig pörgetve!

Egy es fel eve vettem 103.000kmrel!

Azota 15.000kmenkent olaj+szürö csere, de volt mär gäzolajszürö es legszürö is cserelve!

Kerdesem a következö lenne:

Mikor lenn aktuälis levältani a vezermüszijat es ezzel együtt a görgöket?

Nem szeretnek valahol Ausztria közepen, egy beällt motorral csövezni az autopälya szelen! :omg:

Köszönöm elöre is a välaszokat.... ;)

Amugy leirhatnätok azt is, hogy ilyenkor, miket szokäs meg ätnezetni, vagy cserelni?

Szerintem meg fognak erősíteni a válaszomban de már tegnap kellett volna!!!! :) Ha írsz pontos motorkódot akkor valaki meg tudja neked mondani a pontos intervallumot, de egyik sem hosszabb mint 150ezer tudomásom szerint, így én a héten már kicseréltetném...!!!

Link to comment
Megosztás:

A z17 dth motornal 90.000 km a csereperiodus

Elöször is köszönöm, hogy reagältatok!

Uhuhu!

Ha ez igy van, amit leirtäl, akkor a helyzet lehet esetleg a következö?!

Beneztem a motorhoz, es szerepel ott ez a "z17 dth"!

Szoval, ha 103ezerrel vettem (ami valos elvileg), akkor mär ki lett cserelve ugye 90.000nel!?

Ami annyit tesz, hogy a következö, 180.000nel esedekes, vagyis nincs min paräznom!

Az is benne van a pakliban, hogy az elözö gazdi, ba..ott kicserelni, de ha ez igy lenne, akkor mär be kellet volna következnie a szakadasnak, mivel több, mint

60.ezret toltam rä pluszba!

Hogy min filozofälok ennyire es miert nem csereltetem inkäbb ki a fa..ra?

Egyszerü....feleslegesen en sem dobälozom 50-60ezrekkel!

Persze meg mindig ott van az a mivan HA?!

Azt ne is mondjätok, hogy mi sem egyszerübb ennel, hivjam fel az elözö tulajt es kerdezzem meg.....

Ugyan is a kocsit külföldröl hozattam be, törötten.......

Värom a reakciokat! :D

Link to comment
Megosztás:

Elöször is köszönöm, hogy reagältatok!

Uhuhu!

Ha ez igy van, amit leirtäl, akkor a helyzet lehet esetleg a következö?!

Beneztem a motorhoz, es szerepel ott ez a "z17 dth"!

Szoval, ha 103ezerrel vettem (ami valos elvileg),  akkor mär ki lett cserelve ugye 90.000nel!?

Ami annyit tesz, hogy a következö, 180.000nel esedekes, vagyis nincs min paräznom!

Az is benne van a pakliban, hogy az elözö gazdi, ba..ott kicserelni, de ha ez igy lenne, akkor mär be kellet volna következnie a szakadasnak, mivel több, mint

60.ezret toltam rä pluszba!

Hogy min filozofälok ennyire es miert nem csereltetem inkäbb ki a fa..ra?

Egyszerü....feleslegesen en sem dobälozom 50-60ezrekkel!

Persze meg mindig ott van az a mivan HA?!

Azt ne is mondjätok, hogy mi sem egyszerübb ennel, hivjam fel az elözö tulajt es kerdezzem meg.....

Ugyan is a kocsit külföldröl hozattam be, törötten.......

Värom a reakciokat! :D

Túl sok a ha ahhoz képest, hogy mekkora kárt tud csinálni egy elszakadt vezérműszíj. Akár motorcsere is lehet belőle. Ha tényleg 103ezer van benne, ha kicserélte az előző tulaj, ha... Sokkal nyugodtabban tudnál hazajönni, ha kicserélnéd, és nem rágnád a kefét 180ezerig, hogy mikor szakad el. Persze ha valóban 103ezer volt benne és nem cserélték le benne 90ezernél, akkor már szakadt volna. Inkább cseréld le most és innen számolhatod újra a 90ezret.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm sräcok a segitseget.....

Szia.

Nos ha veszel bármilyen kocsit az olajat szüröket illik lecserélni a vezerlést is mindenképp hacsak nem ad hozzá számlát egy komoly cég aki a vezérlést ki is cserélte és te megbizol benne....

Az hogy elvileg ha semmit sem tudszbiztosat... tul van a cserén nem szentirás. Veszel egy jo kocsit akkor ne sajnáld rá ezeket mert ha ez miatt baj van akkor az többszöröse minimum... és törvény szerint ami elromolhat az el is fog és mondig a legroszabbkor....

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kerestem neten,de nem igazán találtam leírást a kérdésem megválaszolására.

Arra lennek kíváncsi Astra H caravannál(vagy akármilyen)mik a felszereltségi fokozatok nevei sorrendbe.

Hogy érthető legyen...Pl:van optima,elegance,cosmo,stb...

Írja már le valaki a legalacsonyabbtól a legjobban felszereltig a neveket.( a tartalmazó extrák nem kellenek:.)

Előre is köszi:Astra H Z19DTH(150Hp)tulaj

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy 2006-os 1.4 benzines H astrát szeretnék átalakíttatni benzin / gáz vegyes üzeműre. Érdeklődni szeretnék hogy valakinek van-e valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban? Mire érdemes oda figyelni, mekkora lett a fogyasztása, hol érdemes csináltatni?

Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kerestem neten,de nem igazán találtam leírást a kérdésem megválaszolására.

Arra lennek kíváncsi Astra H caravannál(vagy akármilyen)mik a felszereltségi fokozatok nevei sorrendbe.

Hogy érthető legyen...Pl:van optima,elegance,cosmo,stb...

Írja már le valaki a legalacsonyabbtól a legjobban felszereltig a neveket.( a tartalmazó extrák nem kellenek:.)

Előre is köszi:Astra H Z19DTH(150Hp)tulaj

Szia!

essentia, essentia +, enjoy, enjoy + és tovább ahogy te írtad, van még sport és az opc!

De valaki biztosan jobban tudja és kiegészíti ha nem jó :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi,remélem valaki kisegít,hogyan is van sorban pontosan.....

Ebben a sorrendben van ahogy leírtam, essentia, essentia +, enjoy, enjoy +, sport, cosmo, opc

De amiket Te leírtál azokat nem tudom hova rakni, valószínűleg az enjoy + után vannak a sorban!?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kerestem neten,de nem igazán találtam leírást a kérdésem megválaszolására.

Arra lennek kíváncsi Astra H caravannál(vagy akármilyen)mik a felszereltségi fokozatok nevei sorrendbe.

Hogy érthető legyen...Pl:van optima,elegance,cosmo,stb...

Írja már le valaki a legalacsonyabbtól a legjobban felszereltig a neveket.( a tartalmazó extrák nem kellenek:.)

Előre is köszi:Astra H Z19DTH(150Hp)tulaj

Essentia(+)-Enjoy(+)-Sport-Cosmo-OPC 2007 előtt még volt Elegance is a Cosmo mellett, aminek ilyen fabetétes volt a műszerfala és plüss a kárpit... Optima sosem volt...

Link to comment
Megosztás:

Essentia(+)-Enjoy(+)-Sport-Cosmo-OPC 2007 előtt még volt Elegance is a Cosmo mellett, aminek ilyen fabetétes volt a műszerfala és plüss a kárpit... Optima sosem volt...

Miért ne lenne optima???

Itt a bizonyíték:http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:F3gve2K3GH0J:katalogus.hasznaltauto.hu/opel/astra_caravan_1_9_cdti_optima-2132373+astra+h+optima&cd=3&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.