huggybear Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Ha allithato a bak, akkor a legkisebb allason kezdd, aztan oldalankent emeld egy-egy fokozattal. OK! THX a segítséget! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 OK! THX a segítséget! G. Nincs mit :lol: Most latom, hogy krokodilt emlegetsz, azaz a gyarival egyutt van ket emelod. Ez azon nem valtoztat, hogy oldalankent valtogatva emeld, csak eppen az emelot sem kell hurcolni ;) Persze ha a bakokat a gyari emelesi pontok ala akarod tenni, akkor nem egeszen trivialis az ugy, de lehet ugy is, hogy az emeloket bent hagyod, es a bakokat csak biztositekkent hasznalod, az emelok lekonyulasanak esetere. Finoman azert engedd ra a kocsit a bakokra igy is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Hello forumozok! Eloszor is udvozlok mindenkit! Nekem egy OPEL ASTRA H 2007 kiadasu 1.3 CDTI autom van, aminek a hutovize hajtas kozben sajnos csak 54 es 56 fokon van!Allo helyben ha sokaig melegitem lassan melegszik a hutovizem. Egyszer ki is probaltam 93 foknal kapcsolt e a hutese,de jo sokaig kellett jaratnom a motrot! A homero szondat kicsereltem, de sajnos tovabbra is az uzemi hofoka maradt a 54-56 fok! A melegitese a kabinban jo par kilometer megtetel utan turheto!Na nem izzadunk a hosegtol! Termosztat gondom lenne vagy ez az uzemi hofoka ennek a tipusu Astranak? Sanyi Szia Sanyi! Termosztátot cseréltess. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marci28 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 a a szennyeződésektől véd akkor a benzineseken miért nincs alul motor boritás? Amúgy két márka szervízbe is mondták hogy ez csak a dieseleken van csak a lassú melegedés miatt! Szia Boci86! Isten lássa lelkemet nem akarok kötekedni,de a bátyámnak van egy nagyon régi kiadású könyve,amiben a motorokról van szó,és abban azt írták,hogy a DIESEL motorok hamarabb bemelegszenek mint a benzinesek. Igaz nagyon régi a könyv,gondolom amikor azt írták,még nem voltak ilyen fejlettek a DIESEL motorok,és nem volt ekkora különbség DIESEL és DIESEL között. Én elhiszem amit leírtál,mert nekem is diesel-em van és baromi nehezen melegszik fel,ezért is lepődtem meg azon amit a könyv írt. Ezt csak érdekesség képpen írtam le. Ezt a motorborítást én sem értem, mert néztem a neten,de mindegyikhez írták,hogy csak dieselhez. Ezzel szemben például a bátyám Octaviáján ami pedig benzines,van motorborítás. Ezek szerint Opel a benzineseire nem szerel fel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Ennek pedig a csereperiodushoz nincs semmi koze... Miert is kell allando varosi hasznalat, vagy sok rovid ut eseten gyakrabban olajat cserelni? Mert a hideg uzem soran tobb szennyezo kerul bele, igy gyorsabban romlanak a parameterei. Lehet, hogy hidegen jobban ken (felteve, hogy eljut oda, ahova kell neki), csak eppen el van mar koszolodva, ezert cserelendo. Az mar csak bonusz, hogy meg jobban is kopik melle a motor :lol: Gondolom nem taxi üzemmódban van, így azért néha ki lehet vele menni. Persze ha CSAK városban használják akkor igazad van, de csak egy kicsit. :-) Különbem nem értem ha valaki csak városban hsználja akkor miért nem vesz egy kis benzinest? Az nem kopik annyira és gyorsabban melegszik..... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Csak attól félek, hogy ha egy oldalt bakolom, és utána emelem a másikat, akkor a bakon el ne mozduljon az emeléstől, nehogy "kitolódjon" alóla. G. Azért egyezzünk meg, hogy addig a kereket nem veszed le amíg mindkét oldalt fel nem emelted.... :-) Különbem is ha egy kicsit utána gondolsz akkor a kocsi szélessége az erőkarod, ( hiába van feljebb a bak magasságával ) és felfelé emeled, így ha szeretnéd sem tudnád lefordítani a bakról....... na amennyit irogattál, már régen megcsinálhattad volna HIDD el, nem fog eldőlni..... persze ehhez normális bak kell meg szilárd talajon kell mindkét baknak lennie. Amúgy a homokban persze hogy kifordúlhat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Ezt a motorborítást én sem értem, mert néztem a neten,de mindegyikhez írták,hogy csak dieselhez. Ezzel szemben például a bátyám Octaviáján ami pedig benzines,van motorborítás. Ezek szerint Opel a benzineseire nem szerel fel? Nos a 21 éves Toyota Corollámon ami benzines azon már van alsó motorborítás...... ( de lehet hogy ha van rajta alsó motorborítás, akkor mégis diesel, csak nem vettem észre ez idő alatt akkor viszont elég jól tűri a benzint! :-)) ) Hogy ki tesz rá alsó borítást az gyártótól függ. NA de ha a dieselnek az a kicsike alsó légterelés kell hogy kellőképpen bemelegedjen, akkor már megette a fene az egész Opelt!!!! Amúgy is a borítás és a motor között levegő is van ami szigetel. Talán a Dieselnek sokkal több kacatja van amit védeni kell. Mondjuk egy sarkalatos probléma a turbó... mert az eléggé meleg és kényes a hülésre, a vizet meg nem szereti még fröcskölve sem... úgyhogy inább ez lehet a nyitja..... de hogy nem a hőtartás az biztos!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztus Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Azért egyezzünk meg, hogy addig a kereket nem veszed le amíg mindkét oldalt fel nem emelted.... :-) Különbem is ha egy kicsit utána gondolsz akkor a kocsi szélessége az erőkarod, ( hiába van feljebb a bak magasságával ) és felfelé emeled, így ha szeretnéd sem tudnád lefordítani a bakról....... na amennyit irogattál, már régen megcsinálhattad volna HIDD el, nem fog eldőlni..... persze ehhez normális bak kell meg szilárd talajon kell mindkét baknak lennie. Amúgy a homokban persze hogy kifordúlhat... Ha már ennyit emeltek akkor rájöttem a mostani kerékcserénél hogy nincs az emelőmhöz tekerő.eddig krokodillal emeltük.pedig már 5 emelésen (cserén)túl vagyok.1 kerék után feladtam és irány gumis :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Ha a szennyeződésektől véd akkor a benzineseken miért nincs alul motor boritás?:lol: Amúgy két márka szervízbe is mondták hogy ez csak a dieseleken van csak a lassú melegedés miatt! Szia Boci86! Isten lássa lelkemet nem akarok kötekedni,de a bátyámnak van egy nagyon régi kiadású könyve,amiben a motorokról van szó,és abban azt írták,hogy a DIESEL motorok hamarabb bemelegszenek mint a benzinesek. Igaz nagyon régi a könyv,gondolom amikor azt írták,még nem voltak ilyen fejlettek a DIESEL motorok,és nem volt ekkora különbség DIESEL és DIESEL között. Én elhiszem amit leírtál,mert nekem is diesel-em van és baromi nehezen melegszik fel,ezért is lepődtem meg azon amit a könyv írt. Ezt csak érdekesség képpen írtam le. Márkaszervízben már nekem mondtak elég sok "okosságot" úgyhogy nem kell mindent elhinni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Ha már ennyit emeltek akkor rájöttem a mostani kerékcserénél hogy nincs az emelőmhöz tekerő.eddig krokodillal emeltük.pedig már 5 emelésen (cserén)túl vagyok.1 kerék után feladtam és irány gumis :lol: Hát ez teljesen oké??? Elég gyorsan feladod.... Akkor is a gumishoz rohansz ha az útszélén kapsz defektet??? JÓ lenne valamit betenni hajtókarnak nemde??? :-) VAgy megállítasz egy másik Opelost???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Köszi mindenkinek az infokat! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Gondolom nem taxi üzemmódban van, így azért néha ki lehet vele menni. Persze ha CSAK városban használják akkor igazad van, de csak egy kicsit. :-) Különbem nem értem ha valaki csak városban hsználja akkor miért nem vesz egy kis benzinest? Az nem kopik annyira és gyorsabban melegszik..... :-) Az volt az eredeti kerdes, mit okoz, ha nem melegszik be rendesen a motor, azaz tobbet jar hidegen, mint kene neki. Ez teljesen fuggetlen attol, hogy dizel-e, varosban hasznaljak-e, stb. Tehat: adott ket egyforma auto, pont egyforman hasznaljak oket, csak az egyikben rossz a termosztat, igy lassabban, vagy egyaltalan nem melegszik be. Az allitas annyi, hogy az utobbiban jobban szennyezodik az olaj, azaz elobb kell cserelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Az volt az eredeti kerdes, mit okoz, ha nem melegszik be rendesen a motor, azaz tobbet jar hidegen, mint kene neki. Ez teljesen fuggetlen attol, hogy dizel-e, varosban hasznaljak-e, stb. Tehat: adott ket egyforma auto, pont egyforman hasznaljak oket, csak az egyikben rossz a termosztat, igy lassabban, vagy egyaltalan nem melegszik be. Az allitas annyi, hogy az utobbiban jobban szennyezodik az olaj, azaz elobb kell cserelni. NA azért vérre nem fogok menni..... hát legyen... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Azért egyezzünk meg, hogy addig a kereket nem veszed le amíg mindkét oldalt fel nem emelted.... :-) Különbem is ha egy kicsit utána gondolsz akkor a kocsi szélessége az erőkarod, ( hiába van feljebb a bak magasságával ) és felfelé emeled, így ha szeretnéd sem tudnád lefordítani a bakról....... na amennyit irogattál, már régen megcsinálhattad volna HIDD el, nem fog eldőlni..... persze ehhez normális bak kell meg szilárd talajon kell mindkét baknak lennie. Amúgy a homokban persze hogy kifordúlhat... En mar garazsban dontottem le kocsit bakrol, fent levo kerekekkel, tehat az aggodalom egyaltalan nem irrealis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 En mar garazsban dontottem le kocsit bakrol, fent levo kerekekkel, tehat az aggodalom egyaltalan nem irrealis. Hát most erre mit mondjak??? Ügyes vagy!!!! NA akkor ehhez mit szólsz??? Szerinted egy keresztbe betolt kicsi "hobby" krokodil mennyire stabil??? a két kerék között jó ha van 12-13 cm... ugyhogy az baromi stabil. a másik oldalon meg a saját menetes emelője volt , mindkettővel megemeltem, és a két kreket meg a pótkereket cseréltem és nem sikerült ledöntenem. lehet szerencsém volt??? :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Salamon Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Hali ALL! Koszonom a segitseget! :lol: A termosztat meg van rendelve! Jovo heten viszem szervizre! Jelentkezem! ;) Udv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Hát most erre mit mondjak??? Ügyes vagy!!!! NA akkor ehhez mit szólsz??? Szerinted egy keresztbe betolt kicsi "hobby" krokodil mennyire stabil??? a két kerék között jó ha van 12-13 cm... ugyhogy az baromi stabil. a másik oldalon meg a saját menetes emelője volt , mindkettővel megemeltem, és a két kreket meg a pótkereket cseréltem és nem sikerült ledöntenem. lehet szerencsém volt??? :-) Sajnos ugy tunik, megertesi problemakkal kuzdesz... Nem azt mondtam, hogy mindig mindenkinek ledol, csak azt, hogy allitasoddal szemben nem lehetetlen a dolog, ha az egyik oldalt tulzottan megemeli az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Sajnos ugy tunik, megertesi problemakkal kuzdesz... Nem azt mondtam, hogy mindig mindenkinek ledol, csak azt, hogy allitasoddal szemben nem lehetetlen a dolog, ha az egyik oldalt tulzottan megemeli az ember. Végül is bármi elképzelhető.... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve.n Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Sziasztok, Az autóm(H 2004es) az alvázszámom alapján beleesik egy visszahívásba. Egy szalonban visszaellenőriztettem. A kormányoszlopban valami elektronikai kontakthiba fordulhat elő és kürthibát vagy indexhibát, ablaktörlő hibát okozhat. Erről tudtok valamit? Ezt csak szalonba lehet orvosolni? Otthon nem lehet megoldani? üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
boci86 Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Sziasztok, Az autóm(H 2004es) az alvázszámom alapján beleesik egy visszahívásba. Egy szalonban visszaellenőriztettem. A kormányoszlopban valami elektronikai kontakthiba fordulhat elő és kürthibát vagy indexhibát, ablaktörlő hibát okozhat. Erről tudtok valamit? Ezt csak szalonba lehet orvosolni? Otthon nem lehet megoldani? üdv. Miért akarod otthon megoldani ha a szakszervízbe ingyen csinálják meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve.n Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Lehet, hogy csak 1 csatlakozó nincs jól bepattintva, vagy valami hasonló. Amúgy meg Vác közelében már nem is igazán van opel szalon. A legközelebbi a Wallis Újpest. Ismeritek ezt a kontakt problémát? Miért akarod otthon megoldani ha a szakszervízbe ingyen csinálják meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Lehet, hogy csak 1 csatlakozó nincs jól bepattintva, vagy valami hasonló. Amúgy meg Vác közelében már nem is igazán van opel szalon. A legközelebbi a Wallis Újpest. Ismeritek ezt a kontakt problémát? Szerintem nem kontakt problema, hanem sw frissites. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Sziasztok, Az autóm(H 2004es) az alvázszámom alapján beleesik egy visszahívásba. Egy szalonban visszaellenőriztettem. A kormányoszlopban valami elektronikai kontakthiba fordulhat elő és kürthibát vagy indexhibát, ablaktörlő hibát okozhat. Erről tudtok valamit? Ezt csak szalonba lehet orvosolni? Otthon nem lehet megoldani? üdv. CIM modulnak a vezetékeit rögzítik. Emiatt van legtöbbször kürt, vagy multikormány probléma (néha nem működnek a vezérlő gombok). Miért szeretnéd otthon csinálni, ha márkaszervizben ingyen megcsinálják? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Sziasztok. az akku alatt van ez a gumisapkával védett rész. Mi lehet ez? Olajos volt a környéke teljesen. Tudja valaki? 1.8 benziben. http://kepfeltoltes.hu/view/111203/2011120...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111203/2011120...ltoltes.hu_.jpg üdv a. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Sziasztok. az akku alatt van ez a gumisapkával védett rész. Mi lehet ez? Olajos volt a környéke teljesen. Tudja valaki? 1.8 benziben. http://kepfeltoltes.hu/view/111203/2011120...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111203/2011120...ltoltes.hu_.jpg üdv a. Helló! Ha egyre gondolunk, akkor az a kuplungmunkahenger légtelenítője. Fékolajad nem hiányzik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts