gabb Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 A szívással nincs is baj, mert ugye szerelni nemigen kell, mert ezt már vágni kellene.... na de a rozsda tényleg nagy úr, és nem csak a belső kulcsnyílást tette tönkre hanem a menetet ami kilátszik, és az anyát is. Talán az anya alatti rész egyenlőre megmenekül de mi van ha nem??? És elszáll az első futómű 140 környékén autópályán, a kocsiban a családdal?? Ezt nem részletezném!! Elötte volt egy Megan 1,9 D-em annak a motorja állt be 140-nél az autópálya belső sávjában. A motor leállt, az áramot levette a rendszer, így bezárt a kormányzár, megszűnt a szervó is. NA most ha éppen nem sikerül éppen hogy kigurulnom a leálló sávba, akkor ott halunk meg! NA most gondold végig ugyanezt a szitut egy széthullott első futóművel....... Azzal még gurulni sem tudsz. Úgyhogy szerintem ez nem olyan kicsike probléma ami szót sem érdemel! IGENIS EZZEL FOGLALKOZNI KELL!!! Ettől még a kocsit szeretem, de kell keresni valami magnyugtató megoldást. Vettem az autómba ültetőrugó szettet és amikor hozzáláttam a cseréhez engem is ez a látvány fogadott. Kisit féltem, hogy nem fogom tudni letekerni az anyát, de kivettem a komplett csillapítót az autóból, összehúztam a rugót és légkulccsal egyből lejött az anya. Na gondoltam magamban hogy letépte a csillapító szár tetejét a légkulcs, de nem! Az anya könnyen lejött és letakarította a rozsdát a menetről úgy, hogy nyoma se volt a rozsdának, teljesen egészséges a menet. Miután összeraktam, teletömtem a torony tetejét zsírral és úgy raktam rá a kupakot, azóta a zsír megvédi ott mindent a rozsdától. Úgyhogy nem kell olyantól félni, hogy 140 környékén elhagyod a futóművet!
krisztus Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Vettem az autómba ültetőrugó szettet és amikor hozzáláttam a cseréhez engem is ez a látvány fogadott. Kisit féltem, hogy nem fogom tudni letekerni az anyát, de kivettem a komplett csillapítót az autóból, összehúztam a rugót és légkulccsal egyből lejött az anya. Na gondoltam magamban hogy letépte a csillapító szár tetejét a légkulcs, de nem! Az anya könnyen lejött és letakarította a rozsdát a menetről úgy, hogy nyoma se volt a rozsdának, teljesen egészséges a menet. Miután összeraktam, teletömtem a torony tetejét zsírral és úgy raktam rá a kupakot, azóta a zsír megvédi ott mindent a rozsdától. Úgyhogy nem kell olyantól félni, hogy 140 környékén elhagyod a futóművet! http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF113...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF113...ltoltes.hu_.jpg
gabb Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF113...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF113...ltoltes.hu_.jpg Az enyém nem volt ilyen szar állapotban, mint a tied, de nálad is a menet alatt nem lesz rozsdás, az anya felett kilógó 2-3 mm-es rész meg nem számít.
Tomoty Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF113...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF113...ltoltes.hu_.jpg Azta q-rva, EZ tényleg elég ijesztő.
Robee Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Vettem az autómba ültetőrugó szettet és amikor hozzáláttam a cseréhez engem is ez a látvány fogadott. Kisit féltem, .... Engem is ilyen látvány fogadott amikor lekaptam az a műanyag védősapkát, és tényleg rozsdás volt ott minden, de csak az egyik oldalon mert a másik oldalsó sapkának a tetején volt lyuk, és azt gondolom átjárta a levegő ezért nem tudott berozsdállni! Na ennyit a mérnökökről akik erre nem gondoltak :)
gabb Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Engem is ilyen látvány fogadott amikor lekaptam az a műanyag védősapkát, és tényleg rozsdás volt ott minden, de csak az egyik oldalon mert a másik oldalsó sapkának a tetején volt lyuk, és azt gondolom átjárta a levegő ezért nem tudott berozsdállni! Na ennyit a mérnökökről akik erre nem gondoltak :) Nekem mind a két kupakon van lyuk és mégis rozsdás volt...
Gabcsi Z19 Elküldve Augusztus14, 2011 Elküldve Augusztus14, 2011 Vettem az autómba ültetőrugó szettet és amikor hozzáláttam a cseréhez engem is ez a látvány fogadott. Kisit féltem, hogy nem fogom tudni letekerni az anyát, de kivettem a komplett csillapítót az autóból, összehúztam a rugót és légkulccsal egyből lejött az anya. Na gondoltam magamban hogy letépte a csillapító szár tetejét a légkulcs, de nem! Az anya könnyen lejött és letakarította a rozsdát a menetről úgy, hogy nyoma se volt a rozsdának, teljesen egészséges a menet. Miután összeraktam, teletömtem a torony tetejét zsírral és úgy raktam rá a kupakot, azóta a zsír megvédi ott mindent a rozsdától. Úgyhogy nem kell olyantól félni, hogy 140 környékén elhagyod a futóművet! http://data.hu/get/4133702/torony_teto_csavar_015_6.jpg http://data.hu/get/4133700/torony_teto_csavar_015_5.jpg http://data.hu/get/4133701/torony_teto_csavar_015_10.jpg http://data.hu/get/4133699/torony_teto_csavar_015_7.jpg Hát nem tudom a tiéd mennyire volt elpusztulva az enyém ilyen. És ez nem motortípustól függő probléma hogy teszem azt a benzineseké nem ilyen. Én nem próbálom meg inkább kicserélni ameddig nem muszáj. Megvárnám amíg valami valami hivatalos válaszféle nem érkezik a kérdésre a Fórumtársunknak, aztán vagy zsírral vagy valami tömítőanyaggal teletömöm . de addig nem szándékozom. Most száraz, de eső után meg fogom nézni az tuti.
krisztus Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 <a href="http://data.hu/get/4133702/torony_teto_csavar_015_6.jpg" target="_blank">http://data.hu/get/4133702/torony_teto_csavar_015_6.jpg </a> <a href="http://data.hu/get/4133700/torony_teto_csavar_015_5.jpg" target="_blank">http://data.hu/get/4133700/torony_teto_csavar_015_5.jpg </a> <a href="http://data.hu/get/4133701/torony_teto_csavar_015_10.jpg" target="_blank">http://data.hu/get/4133701/torony_teto_csavar_015_10.jpg </a> <a href="http://data.hu/get/4133699/torony_teto_csavar_015_7.jpg" target="_blank">http://data.hu/get/4133699/torony_teto_csavar_015_7.jpg </a> Hát nem tudom a tiéd mennyire volt elpusztulva az enyém ilyen. És ez nem motortípustól függő probléma hogy teszem azt a benzineseké nem ilyen. Én nem próbálom meg inkább kicserélni ameddig nem muszáj. Megvárnám amíg valami valami hivatalos válaszféle nem érkezik a kérdésre a Fórumtársunknak, aztán vagy zsírral vagy valami tömítőanyaggal teletömöm . de addig nem szándékozom. Most száraz, de eső után meg fogom nézni az tuti. Hát ez rosszabb mint az enyém :)
benkoa Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Üdvözlök mindenkit! A lengéscsillapító csavarjának a rozsdásodása engem is nagyon kíváncsivá tett, ezért ma reggel belenéztem. Kellemes meglepetés ért. A menetirány szerinti jobb oldal, nemhogy rozsdás lenne, hanem még rajta van a gyári zsioradék, tökéletes. A másik (kormány felőli) oldalon az anya alatti részen, az alátéten volt egy kis felületi oxidáció, amit megkapartam és fénylett a felület. Mindkét oldalt bőségesen beolajoztam egy vékony ecsettel, majd az anya tetejéig feltöltöttem zsírral. A zárókupak egy kipattintható kemény műanyag, amelyen nincs furat vagy légzőnyílás. Az autó egy 2007. 07. havi H Astra kombi, amit 1,4 benzines motorral szereltek Bochunban. 2008. 05. hóban lett forgalomba állítva. Garázsban tartom, jelenleg mindössze 400000 km. van benne. benkoa
csaba66 Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Garázsban tartom, jelenleg mindössze 400000 km. van benne. Mindossze? :)
krisztus Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Üdvözlök mindenkit! A lengéscsillapító csavarjának a rozsdásodása engem is nagyon kíváncsivá tett, ezért ma reggel belenéztem. Kellemes meglepetés ért. A menetirány szerinti jobb oldal, nemhogy rozsdás lenne, hanem még rajta van a gyári zsioradék, tökéletes. A másik (kormány felőli) oldalon az anya alatti részen, az alátéten volt egy kis felületi oxidáció, amit megkapartam és fénylett a felület. Mindkét oldalt bőségesen beolajoztam egy vékony ecsettel, majd az anya tetejéig feltöltöttem zsírral. A zárókupak egy kipattintható kemény műanyag, amelyen nincs furat vagy légzőnyílás. Az autó egy 2007. 07. havi H Astra kombi, amit 1,4 benzines motorral szereltek Bochunban. 2008. 05. hóban lett forgalomba állítva. Garázsban tartom, jelenleg mindössze 400000 km. van benne. benkoa annyi sokat megy a kocsi hogy nincs ideje rozsdálni :) :D :D
benkoa Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Mindossze? :) Bocs!!!! Nem 400000, hanem 40000 km. Így már egy kicsit másképp fest a dolog. benkoa
krisztus Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Opel Hungarynak emaileztem ezügyben hétfő reggel, és másnap délelőtt(ma) a helyi szerviz hívott hogy menjek be hozzájuk mert meg szeretnék nézni miről is van szó,fotót is szeretnének csinálni.viszont a helyi szerviz nem hallott ilyenről még.lehet hogy el kell indítani valamit ennek ügyében? Fejleményekről fogok írni Teleszkópszár teteje illetve a rögzítőcsavar rozsdásodása Opel Hungary kérésére megtörtént a fotózás a helyi szervizben.mindkét oldalt lefotózták többször.szervízkönyvet is hogy nincs olyan bejegyzés sérülésről ami miatt alakulhat a rozsda. Választ fogok kapni valamikor ezzel kapcsolatban.jelentkezek majd ha lesz valami történés. A rossz hír a hogy alulról is belejuthat a víz
Gabcsi Z19 Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 Teleszkópszár teteje illetve a rögzítőcsavar rozsdásodása Opel Hungary kérésére megtörtént a fotózás a helyi szervizben.mindkét oldalt lefotózták többször.szervízkönyvet is hogy nincs olyan bejegyzés sérülésről ami miatt alakulhat a rozsda. Választ fogok kapni valamikor ezzel kapcsolatban.jelentkezek majd ha lesz valami történés. A rossz hír a hogy alulról is belejuthat a víz Hát igen valószínűbb hogy alulról jut be a víz. Annál is inkább mert ha jól láttam ott van egy gumi perem vagy karika ami szerintem arra hivatott hogy lezárja avíz elől az utat, de a jelek szerint ezt nem teljesíti! A 40,000 km körüli futás teljesítménnyel gondolom nem lepődik meg senki hogy ép a felület! NA majd találkozzunk 140,000 nél mint az enyém..... :D rendezzünk versenyt, amelyikünké a rondább az nyer! A tét meg legyen 1 pár lengéscsillapító??? :) Azért nagyon várjuk a választ! Köszi!!!!
krisztus Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Hát igen valószínűbb hogy alulról jut be a víz. Annál is inkább mert ha jól láttam ott van egy gumi perem vagy karika ami szerintem arra hivatott hogy lezárja avíz elől az utat, de a jelek szerint ezt nem teljesíti! A 40,000 km körüli futás teljesítménnyel gondolom nem lepődik meg senki hogy ép a felület! NA majd találkozzunk 140,000 nél mint az enyém..... :D rendezzünk versenyt, amelyikünké a rondább az nyer! A tét meg legyen 1 pár lengéscsillapító??? :D Azért nagyon várjuk a választ! Köszi!!!! 64500 km (2007.02)van és csúf.de nem a legcsúfabb :) Gabcsi z19 e viszi a prímet
boci86 Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 http://www.kephost.com/links.php?file=ravw...ybqlcuzklb5.jpg http://www.kephost.com/links.php?file=ujuj...sdhiihw5bdy.jpg http://www.kephost.com/links.php?file=y1c6...x8mx2i5n9ef.jpg http://www.kephost.com/links.php?file=svcg...1rop938y3ml.jpg 2005.03 havi Astra H 1,7cdti 118530 km,többiekét elnézve,eléggé jó állapotba van az enyém,nem nagyon rozsdás.
makimano Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Sziasztok! Ez a rozsdásodás dolog már engem is kezd nagyon érdekelni. Az autóban 66E km van, 4év-4hónapos, és van rá még 8 hónap garancia. Megnéztem, ilyen: http://kepfeltoltes.hu/110818/P1040801_102...ltoltes.hu_.jpg meg ilyen: http://kepfeltoltes.hu/110818/P1040803_102...ltoltes.hu_.jpg Az hogy lehet, hogy az egyik oldalon tele van nyomva valami "trutyival", ami nem néz ki túl jól, a másik oldalon tök száraz, de rozsdás? Azt meg tudja valaki mondani, hogy ennek a problémának mi a hivatalos megnevezése?
Gabcsi Z19 Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 Sziasztok! Ez a rozsdásodás dolog már engem is kezd nagyon érdekelni. Az autóban 66E km van, 4év-4hónapos, és van rá még 8 hónap garancia. Megnéztem, ilyen: http://kepfeltoltes.hu/110818/P1040801_102...ltoltes.hu_.jpg meg ilyen: http://kepfeltoltes.hu/110818/P1040803_102...ltoltes.hu_.jpg Az hogy lehet, hogy az egyik oldalon tele van nyomva valami "trutyival", ami nem néz ki túl jól, a másik oldalon tök száraz, de rozsdás? Azt meg tudja valaki mondani, hogy ennek a problémának mi a hivatalos megnevezése? A probléma megnevezése: Rozsda eszi a kocsit! :) Amelyik száraz annál már most törik a rozsda amelyiken "trutyi " van az meg rozsdás víz, így az majd ha kiszárad akkor törik rajta a rozsda.
Gabcsi Z19 Elküldve Augusztus18, 2011 Elküldve Augusztus18, 2011 64500 km (2007.02)van és csúf.de nem a legcsúfabb :) Gabcsi z19 e viszi a prímet Köszönöm.... :D de jobban örülnék ha az enyém szebb volna. Van egy 90"-es gyártású Toyota Corollám is , megnéztem és lám csodák csodája mintha most szerelték volna bele FÉNYES!!! és még a gumikupak is rajta van nincs se kifúrva sem erősítve sem..... Képet most nem teszek fel, de a hétvégén lesz több idő letöltöm a telóról és felteszem csak úgy érdekességek! Lehet hogy az Opelhoz is el kellene küldeni viszonyítási alapnak ..... 20 év múltán hogyan lehet MÉG ilyen ???? Gondolom ledoktorálnának az okokon! :D
Kejozsef Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 Sziasztok! Nemrég vettem egy H Astrát (Z16XEL), és van néhány furcsa dolog, hátha tudtok segíteni. Az egyik, hogy a bal hátsó ajtó nem nyílik sehogyan sem. A központi mindent kinyit, de azt nem, csak kattog. Az üzemanyavisszajelző pedig hol fél tankot mutat, hol üreset, aztán beáll, de teli tanknál sem ment fél állás felé. A motor pedig néha 'sivít', olyan hangja van, mint egy repülőnek, csak kicsiben. Bocs, lehet, hogy nektek ezek abszolút alap dolgok, de én semmit nem értek az autókhoz.. :-(
Marczeeee Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 Sziasztok! Nemrég vettem egy H Astrát (Z16XEL), és van néhány furcsa dolog, hátha tudtok segíteni. Az egyik, hogy a bal hátsó ajtó nem nyílik sehogyan sem. A központi mindent kinyit, de azt nem, csak kattog. Az üzemanyavisszajelző pedig hol fél tankot mutat, hol üreset, aztán beáll, de teli tanknál sem ment fél állás felé. A motor pedig néha 'sivít', olyan hangja van, mint egy repülőnek, csak kicsiben. Bocs, lehet, hogy nektek ezek abszolút alap dolgok, de én semmit nem értek az autókhoz.. :-( A hátsó ajtóknál előfordul, hogy megtörnek az elektromos vezetékek, szerintem itt is ez lehet a háttérben. Akár otthon is javítható, de ha nem vagy barkácsolós, inkább vidd el egy szervizbe. Az üzemanyagszintre nem nagyon tudok mit mondani, lehet az óracsoport is, lehet a tankban lévő érzékelő, megint csak szerviz. A sivítás mikor jön? Nem csak olyankor, ha járatod a klímát, és főleg városban, lassabb tempónál?
Kejozsef Elküldve Augusztus21, 2011 Elküldve Augusztus21, 2011 A hátsó ajtóknál előfordul, hogy megtörnek az elektromos vezetékek, szerintem itt is ez lehet a háttérben. Akár otthon is javítható, de ha nem vagy barkácsolós, inkább vidd el egy szervizbe. Az üzemanyagszintre nem nagyon tudok mit mondani, lehet az óracsoport is, lehet a tankban lévő érzékelő, megint csak szerviz. A sivítás mikor jön? Nem csak olyankor, ha járatod a klímát, és főleg városban, lassabb tempónál? Szia! Köszi a gyors választ! A sivítás változó, de ha gyorsulok, akkor általában hallom. Ahogy nő a fordulatszám, annál hangosabb. Ezért mondtam, hogy olyan, mint 1 repülő :)
Ernie Elküldve Augusztus21, 2011 Elküldve Augusztus21, 2011 Szia! Köszi a gyors választ! A sivítás változó, de ha gyorsulok, akkor általában hallom. Ahogy nő a fordulatszám, annál hangosabb. Ezért mondtam, hogy olyan, mint 1 repülő :) Üdv! Esetleg generátor csapágy, vagy vezető görgő a hosszbordás szíjnál. De ez csak egy tipp.
don_peter Elküldve Augusztus21, 2011 Elküldve Augusztus21, 2011 Szia! Köszi a gyors választ! A sivítás változó, de ha gyorsulok, akkor általában hallom. Ahogy nő a fordulatszám, annál hangosabb. Ezért mondtam, hogy olyan, mint 1 repülő :) A visítás valószínű, hogy a hosszbordás ékszíj kopotsága miatt jelentkezik. Én is éppen most vettem az enyémre egy újat. 4eFt. 2 lehetőséged van: 1. lehetőség van egy tapadást elősegítő spré vásárlására amivel csak be kell fújnod azokat a részeket ahol a szíj jár 2. veszel egy új szíjat
Biguss Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 sziasztok, új felhasználóként remélem, hogy jó helyre teszem fel a posztot. Astra Twintopom van és van némi gondom a tetővel. Tudna esetleg valaki ajánlani olyan szerelőt Bp. környékén, aki ért hozzá? Tippeket üzenetben várom és köszönöm!
Recommended Posts