Lev Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Üdv! Végül szervizben kötöttem ki az autóval, mert kezdett átmenni használhatatlanba... Ott arra jutottak, hogy szoftvert frissítenek rajta, és ez jó eséllyel megoldja a gondot. Ha mégsem, akkor valószínűleg kormány modul (ha jól emlékszem...) csere lesz. Eddig jónak tűnik, bár még nem sokat használtam azóta. Bálint Általában a cim modul frissitése megszokta oldani a problémát, remélhetőleg jó lesz egy darabig! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Üdv! Végül szervizben kötöttem ki az autóval, mert kezdett átmenni használhatatlanba... Ott arra jutottak, hogy szoftvert frissítenek rajta, és ez jó eséllyel megoldja a gondot. Ha mégsem, akkor valószínűleg kormány modul (ha jól emlékszem...) csere lesz. Eddig jónak tűnik, bár még nem sokat használtam azóta. Bálint Nekem tavaly decemberben frissítették, azóta nincs vele gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vans Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Nekem tavaly decemberben frissítették, azóta nincs vele gond. Nekem is frissítették, jó is volt kb. fél évig! Utána megint nem indult az autó meg hasonló problémák...végül a csere mellett döntöttem, azóta is jól működik! Remélhetőleg így is marad! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Sziasztok! Multikormány problémám van: Így este a nagy sötétségben, amikor beültem az autóba és elaludt a belső világítás, a kulcsot még be sem dugtam a helyére, feltűnt, hogy a kormány kapcsolók gombjai nagyon halványan világítanak, az össze többi pedig ahogy kell, nem. Az autó szokásosan, normálisan beindult, semmilyen hibakód nincs. Amikor a bal kormánykapcsoló gombot megnyomom bejön a kijelzőn a BC, viszont a fel és le tekergetésekre nem csinál semmit. A rádió gombjai rendesen működnek, azon a BC-t, rádiót, CD-t tudom vezérelni. A középkonzolon működik az összes funkció gomb. Amikor kiszállok az autóból és bezárom, majd elalszik a világítás, kívülről is látható a kormányon, hogy a gombok halványan világítanak. Most reggel megnéztem újra a dolgot: 1. ha a helyzetjelző vagy a tompított lámpa nincs bekapcsolva, akkor rendesen működik a bal tekerőgomb (BC-t lehet nézegetni). 2. ha a helyzetjelző vagy a tompított lámpa be van kapcsolva, akkor csak addig jó, amíg megnyomom a gombot, bejön a BC és aztán lehal, ezután már csak a rádión tudom állítani. 3. az autó leállított állapotában nagyon halványan világítanak a kormánykapcsoló gombjai. Most kicseréltem a bal kapcsolót egy másikra, ezzel úgy tűnik, hogy jelenleg mindenhogyan működik. A halvány világítást este újra megnézem. Szerintetek mi lehet a baj? Lehet, hogy elég lenne kicserélni a bal kormány kapcsolót? Jó lenne, ha csak ez lenne a baja! Köszi előre is a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Sziasztok! Milyen xenont tudok belerakni a GTC-be??? Jel nélküli hűtőrácsot nem tud valaki? nekem az a véleményem, hogy csak gyárit, mert a rend éber őrei rá vannak állva a nem gyári xenonra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
boci86 Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 nekem az a véleményem, hogy csak gyárit, mert a rend éber őrei rá vannak állva a nem gyári xenonra. Eléggé rá vannak állva,5ismerősömnek már elvették a forgalmit Baranyába nem gyári xenon miatt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marczeeee Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Eléggé rá vannak állva,5ismerősömnek már elvették a forgalmit Baranyába nem gyári xenon miatt! És nagyon helyes, hogy rá vannak állva... Némelyik utólagos xenon olyan durván vakít szemből, hogy hihetetlen. Én elhiszem hogy remekül lehet vele látni, de azért a többiekre is kellene kicsit figyelni. A forgalmi elvétele emiatt talán kicsit erős szankció, de hatásos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaba75 Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Sziasztok! Egy kis problémával fordulok hozzátok. 2009-es Astra h 1.7 cdti autómban azt vettem észre,hogy akár merre állítom az autómba azt,hogy hova fújja a fűtött ill. hűtött levegőt az mindig csak a lábamra fújja. Sőt ha bekapcsolom a szélvédő fűtést akkor is a lábamra fújja a levegőt. Tudna nekem valaki segíteni,hogy miért lehet ez? Köszönettel:HZS! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marczeeee Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Sziasztok! Egy kis problémával fordulok hozzátok. 2009-es Astra h 1.7 cdti autómban azt vettem észre,hogy akár merre állítom az autómba azt,hogy hova fújja a fűtött ill. hűtött levegőt az mindig csak a lábamra fújja. Sőt ha bekapcsolom a szélvédő fűtést akkor is a lábamra fújja a levegőt. Tudna nekem valaki segíteni,hogy miért lehet ez? Köszönettel:HZS! Sajnos ez rendszeresen előforduló gond, hogy a levegő irányát állító motornál vmi műanyag vacak eltörik, és hiába tekergeted, semmi nem történik. Ha ezermester típus vagy, neten lehet találni leírást házilagos javításra is, vagy szervizben lehet kapni javító készletet hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztus Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 sziasztok hibakódom 11014 forrása:hőterelő lemez le lett véve (lambda szonda széthúzva,légszűrőház levéve)mert egy fémes zörgés forrását kerestük .aztán ékszíjcsere orvosolta a hibát Aztán beindít kipróbál zörgés megszűnt de gyújtás ráadásánál világít a kulcsos és a kipufogógázos figura.(a lemez még nincs visszatéve mert meleg volt a motor ) indítás után elalszik de hibakód az megvan.akksisarut levettük 5-6 percre de megmaradt,lambda szonda a helyén van ,beindítva nem volt miközben szét volt húzva a csatlakozó.(elvileg) ecn 11014.mi lehet és hogy tüntethető el.? Mai nappal eltűnt a hibakód és már a lámpa is elalszik mire indítóznom kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
győszke Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Sziasztok h astrám van de nehezen indul, hidegen is meg melegen is,valaki tudna segiteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
győszke Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Ez velem is előfordult most nyár elején, hogy a klíma valamiért eláztatta a jobb első ülés előtti részt. Nem jöttem rá a problémára, azóta meg nem csinálta újra. Én arra gyanakszom, hogy vmi cső eltömődhetett, amiatt tolta oda a vizet, és ami azóta már öntisztult valahogy. Nekem is volt hasonlo problémám,el van dugulva a viz leeresztő cső, és ezért folyik be a viz az utastérbe Link to comment Megosztás: More sharing options...
-=HZR=- Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Vkinek eszi az olajat az 1.6XER? Szervizcikluson belül - 25e km után - kigyulladt az olajlámpa... Rátöltöttem ~0,5 liter 05-W30-as olajat, visszajelző -> OFF. Beszéltem a szervizzel - rendszeresen ott szervizeltetem -, de nem tudnak olajevésről ennél a motornál. Igaz, kinyomtam a szemét, de soha sem gyilkoltam... Szóval, vkinek olajfogyás??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztus Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Vkinek eszi az olajat az 1.6XER? Szervizcikluson belül - 25e km után - kigyulladt az olajlámpa... Rátöltöttem ~0,5 liter 05-W30-as olajat, visszajelző -> OFF. Beszéltem a szervizzel - rendszeresen ott szervizeltetem -, de nem tudnak olajevésről ennél a motornál. Igaz, kinyomtam a szemét, de soha sem gyilkoltam... Szóval, vkinek olajfogyás??? 14000km után cserétől kb 2-3 mm hiányzik a nívó szerint.de fél éve csak városi használat szinte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Vkinek eszi az olajat az 1.6XER? Szervizcikluson belül - 25e km után - kigyulladt az olajlámpa... Rátöltöttem ~0,5 liter 05-W30-as olajat, visszajelző -> OFF. Beszéltem a szervizzel - rendszeresen ott szervizeltetem -, de nem tudnak olajevésről ennél a motornál. Igaz, kinyomtam a szemét, de soha sem gyilkoltam... Szóval, vkinek olajfogyás??? nekem csak a vad hogy 25e mentél egy olajjal.. nálam is 30e km csere periódus van ... de én kidobom max 15e-nél ... ,mert én így szeretem és a motor is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
-=HZR=- Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 nekem csak a vad hogy 25e mentél egy olajjal.. Egyébként én sem értem ezt a csereperiódust! Teljesen összezavar. Olyan olaj, ami 30e-t bír nincs! Max. 2 évre jók a longlife-k, de az is 15e-n belül... Mondjuk nálunk ~8 hónap alatt megfutja az autó a 30e-t... Nem találtam olyan utalást, hogy előírás lenne a köztes olajcsere. (Egyébként elvi síkon egyet értek, ha saját autó lenne, meg is kapná!) Mindegy, a kérdés arra irányult, hogy eszi-e vkinél az olajat az 1.6XER, mert egyébként állítólag nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Sziasztok! 2 hete csatlakoztam én is az Opelosok táborához Z19DTH Astra kombim van immár. Előre bocsájtom hogy Japán párti vagyok amúgy, de a családnak ( és már nekem is .. :) ) megtetszett a kocsi és megvettük. Sok benne a légzsák meg a kényelmi cuccok, és jól felszerelt, meg nem csúnya kocsi. NA de visszatérve, nem vagyok egy elrugaszkodó típus de megszavaztam az OPEL-nek egy próbát..... Kényelmes , van benne sebesség elég, meg jól is megy, mint állat ezért is tetszett meg igazából, kipróbáltam és végem lett mint a botnak...... :D A másik hogy az előttem levő gazdik elég sokat kicseréltek rajta, számlával igazolva, úgyhogy talán már nekem sok javítanivaló nem marad.... :-) ez volt a másik fontos előéleti szempont. Az összes szűrőt cseréletem meg olajat is. De...... :-( kb 1800- fordulat körül , kicsit alatta is, ( nem a nyomaték szegénység miatt ) csinálja néha ha nagyobb fokozatban van, hogy mintha néha kihagyna a motor egy két ütemet.... de megy tovább szerencsére.... nem sűrűn, de hosszabb több órás,( fél napot mentünk legutóbb ) úton TÖBBSZÖR, néha a szívbaj jön rám. mi lehet a probléma? Semmit nem ír ki. Kíváncsiságból megnéztem a toronycsapágy tetején a kupak alatti dolgokat. Kár volt!!! Elszörnyedtem....... minden tiszta rozsda és a csavar oldalai már annyira odavannak, hogy az eredeti kulccsal már esélytelen mozdítani a belső kulcsnyílású csavar is elég jól odavan, menet nem sok van rajta úgyhogy ezt ha szerelni kell akkor KO.van. ..... EZ mitől lehet egy 6 éves kocsinál..... érthetetlen! Most nem mondom, mert megköveztek, ( nem baj kibírom) hogy a 21 éves Corollánál ez fémtiszta...... meg az amióta nálam van 10 éve a vezérmű szíjon, olajon szűrőkön kívül semmit sem cseréltem csak mentem vele úgy 200,000 km-t..... hiba nélkül. Ezt várom el én egy kocsitól, legyen az akár OPEL... vagy bármi. Jól látom?? A másik különlegessége ennek a H Astra típusnak, hogy nincs benne hőfokmérő óra....... de szeretnék valamiképpen bele valami mérőt, mert nem járja hogy semmit sem tudok a kicsike közérzetéről. Ebben is tudnátok segíteni? Köszi Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Olyan olaj, ami 30e-t bír nincs! Max. 2 évre jók a longlife-k, de az is 15e-n belül... Es ezt ugyan honnan veszed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Egyébként én sem értem ezt a csereperiódust! Teljesen összezavar. Olyan olaj, ami 30e-t bír nincs! Max. 2 évre jók a longlife-k, de az is 15e-n belül... Mondjuk nálunk ~8 hónap alatt megfutja az autó a 30e-t... Nem találtam olyan utalást, hogy előírás lenne a köztes olajcsere. (Egyébként elvi síkon egyet értek, ha saját autó lenne, meg is kapná!) Mindegy, a kérdés arra irányult, hogy eszi-e vkinél az olajat az 1.6XER, mert egyébként állítólag nem. értelek jó lovag... pl vannak olyan motorok hogy szerkezetileg nem változott semmi ,csak a jelölése és egyből 15e helyet 30e lett a csere.. mitől is ?? :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marczeeee Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Az összes szűrőt cseréletem meg olajat is. De...... :-( kb 1800- fordulat körül , kicsit alatta is, ( nem a nyomaték szegénység miatt ) csinálja néha ha nagyobb fokozatban van, hogy mintha néha kihagyna a motor egy két ütemet.... de megy tovább szerencsére.... nem sűrűn, de hosszabb több órás,( fél napot mentünk legutóbb ) úton TÖBBSZÖR, néha a szívbaj jön rám. mi lehet a probléma? Semmit nem ír ki. Kíváncsiságból megnéztem a toronycsapágy tetején a kupak alatti dolgokat. Kár volt!!! Elszörnyedtem....... minden tiszta rozsda és a csavar oldalai már annyira odavannak, hogy az eredeti kulccsal már esélytelen mozdítani a belső kulcsnyílású csavar is elég jól odavan, menet nem sok van rajta úgyhogy ezt ha szerelni kell akkor KO.van. ..... EZ mitől lehet egy 6 éves kocsinál..... érthetetlen! Most nem mondom, mert megköveztek, ( nem baj kibírom) hogy a 21 éves Corollánál ez fémtiszta...... meg az amióta nálam van 10 éve a vezérmű szíjon, olajon szűrőkön kívül semmit sem cseréltem csak mentem vele úgy 200,000 km-t..... hiba nélkül. Ezt várom el én egy kocsitól, legyen az akár OPEL... vagy bármi. Jól látom?? A másik különlegessége ennek a H Astra típusnak, hogy nincs benne hőfokmérő óra....... de szeretnék valamiképpen bele valami mérőt, mert nem járja hogy semmit sem tudok a kicsike közérzetéről. Ebben is tudnátok segíteni? Köszi Üdv Hát ez az 1800 körüli kihagyás sok minden lehet... Nem inkább ilyen enyhe rángatás szerű a dolog? Ez lehet olyan érzés, mintha egy pillanatra elerőtlenedne a motor. Mert az ilyen 1800-2000 fordulat körüli rángatásos-megtorpanásos nyűgök EGR szelepre utalnak. Opelnél (is) sok a gond ezekkel a szelepekkel, egy tisztítást megérhet a dolog. Ha meg szervizbe viszed és azt mondják nincs hibakód, akkor elhajtani őket messzire. EGR kb csak akkor dob hibát, mikor már menthetetlen. Ez a rozsdásodás sajnos H Astra szériahiba, f*s a kupak és befolyik a víz. Pár száz forintért lehet venni módosított kupakot bele, ami már jól zár, vagy otthon is meg lehet tákolni (ahogy én is tettem). A hőfokmérő hiánya elég marhaság volt az Opeltől, a J Astrában azt hiszem újra van. Ha GID/CID kijelződ van (grafikus vagy színes kijelző), akkor elő lehet belőle csalogatni a Test mode-ot, és ott írja a hőfokot (és még sok mindent). Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Hát ez az 1800 körüli kihagyás sok minden lehet... Nem inkább ilyen enyhe rángatás szerű a dolog? Ez lehet olyan érzés, mintha egy pillanatra elerőtlenedne a motor. Mert az ilyen 1800-2000 fordulat körüli rángatásos-megtorpanásos nyűgök EGR szelepre utalnak. Opelnél (is) sok a gond ezekkel a szelepekkel, egy tisztítást megérhet a dolog. Ha meg szervizbe viszed és azt mondják nincs hibakód, akkor elhajtani őket messzire. EGR kb csak akkor dob hibát, mikor már menthetetlen. Ez a rozsdásodás sajnos H Astra szériahiba, f*s a kupak és befolyik a víz. Pár száz forintért lehet venni módosított kupakot bele, ami már jól zár, vagy otthon is meg lehet tákolni (ahogy én is tettem). A hőfokmérő hiánya elég marhaság volt az Opeltől, a J Astrában azt hiszem újra van. Ha GID/CID kijelződ van (grafikus vagy színes kijelző), akkor elő lehet belőle csalogatni a Test mode-ot, és ott írja a hőfokot (és még sok mindent). TID-nél és BID-nél is elő lehet! Settings gomb először röviden majd másodszor hosszan egy búgó hangig megnyomva, utána bc gombbal lehet lépkedni és a T: xy jelöli a hőfokot, ha nincs gyújtáson a kocsi akkor mindig 73-at mutat egyébként pontos:)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Hát ez az 1800 körüli kihagyás sok minden lehet... Nem inkább ilyen enyhe rángatás szerű a dolog? Ez lehet olyan érzés, mintha egy pillanatra elerőtlenedne a motor. Mert az ilyen 1800-2000 fordulat körüli rángatásos-megtorpanásos nyűgök EGR szelepre utalnak. Opelnél (is) sok a gond ezekkel a szelepekkel, egy tisztítást megérhet a dolog. Ha meg szervizbe viszed és azt mondják nincs hibakód, akkor elhajtani őket messzire. EGR kb csak akkor dob hibát, mikor már menthetetlen. Ez a rozsdásodás sajnos H Astra szériahiba, f*s a kupak és befolyik a víz. Pár száz forintért lehet venni módosított kupakot bele, ami már jól zár, vagy otthon is meg lehet tákolni (ahogy én is tettem). A hőfokmérő hiánya elég marhaság volt az Opeltől, a J Astrában azt hiszem újra van. Ha GID/CID kijelződ van (grafikus vagy színes kijelző), akkor elő lehet belőle csalogatni a Test mode-ot, és ott írja a hőfokot (és még sok mindent). Sziasztok! Segítsetek légyszíves! A toronycsapágy ez alatt a műanyag (piros karika) bigyó alatt van? http://kepfeltoltes.hu/110804/b54befca-130...ltoltes.hu_.jpg Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Én nem tudom, de szép tiszta a motortered :) Sziasztok! Segítsetek légyszíves! A toronycsapágy ez alatt a műanyag (piros karika) bigyó alatt van? http://kepfeltoltes.hu/110804/b54befca-130...ltoltes.hu_.jpg Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Én nem tudom, de szép tiszta a motortered :) Az autó nem az enyém, a fotót a neten találtam valamilyen hirdetések között. De tényleg szép tiszta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Sziasztok! Segítsetek légyszíves! A toronycsapágy ez alatt a műanyag (piros karika) bigyó alatt van? http://kepfeltoltes.hu/110804/b54befca-130...ltoltes.hu_.jpg Köszi Igen:)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts