osonte Elküldve Június19, 2009 Megoszt Elküldve Június19, 2009 Ma még kilenc után megkérdezem neked egy barátomtól akad-e! Megköszöném mert uj az mostanság nem lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Forgi83 Elküldve Június19, 2009 Megoszt Elküldve Június19, 2009 Sziasztok! Egy kérdés: Tudja esetleg valaki, hogy Opel Astra H GTC-hez, az első lökhárító alatti puha műanyag "spoliert" (a legalsó fekete lágy csíkra gondolok elől, ami legelőször leér <_< ) lehet külön kapni? Ha lehet hol, és kb. milyen árban van? Minden Astra H-ra való is jó a GTC-hez, vagy erre külön kell? Egyáltalán mi ennek a neve? Próbáltam rákeresni de nem nagyon találtam semmit. Előre is köszi mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PoviCsabi Elküldve Június19, 2009 Megoszt Elküldve Június19, 2009 Megköszöném mert uj az mostanság nem lesz. Van a srácnak 40-ért de minta kell mert nincsenek feliratozva hogy miből lettek kiszedve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
HuOrso Elküldve Június19, 2009 Megoszt Elküldve Június19, 2009 Közben rájöttem nálam mi okozza a problémát: A pedálok feletti müanyag lapot vedd le (két kis müanyag tartja). Ha befekszel a pedálokhoz, jobb oldalon fent látható egy kb. 5 centi átmérőjű műanyag tárcsa (Csak ez az egy van, nem lehet eltéveszteni). Ez a tárcsa szabályozza, hogy a szellőzőrendszer hova fújja a levegőt (lábhoz, előre, ablak stb.) Nekem a tárcsa egy bizonyos állásánál forgás közben kicsit megszorul, és ez adja ez a furcsa hangot. Feküdj be a pedálokhoz, és közben tekergesd a szellőző szabályzógombját. Ennek hatására elkezd forogni a tárcsa. Ezzel reprodukálni tudod a hangot. A megszüntetéshez óvatosan zsirozd vagy olajozd be. Sajnos nekem ez nem volt elég, így is szorul kicsit. Lehet, hogy ez valami konstrukciós hiba. Hidegindítás után azért adja gyakrabban ezt a hangot mert akkor dönt úgy az automatika, hogy megváltoztatja, a levegő kifújási irányát. (Nézd meg hogy AUTO modban van-e a szellőzésed, ilyenkor). A váltó sajnos ilyen. Én úgy szoktam hátramenetbe váltani, hogy közvetlen elötte beteszem mondjuk 3-as-ba és utána hátra. (tehát: kuplung - 3 - ezután R) Ekkor hang nélkül bemegy. A fura hátramenetnek ha jól tudom az az oka, hogy az Astrák előremeneti fokozatai szinkronizáltak, de a hátramenet nem, ezért nyekken. Többet próbáltam már mind ilyen volt. Ha esetleg a hang miatt mégis elvinnéd szervizbe, szólj már vissza mert komolyan érdekel mit mondanak.. <_< Nálam nem ilyen probléma lesz, sajnos. Egy autó szaki, de nem opelos teljesen más jellegű dolgot mondott. Jövőhéten szerviz és jelentkezem az okosságukkal. Addig is megpróbálok feltölteni hangot róla, elég csúnya :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Akkor a kérdést meg is válaszolom magamnak, mivel megtörtént a színrefújás. A díszlécek ragasztva vannak, tehát nem egyszerű levenni és eltávolítani a ragasztót. Viszont a kilincsek kijönnek a kárpitok leszedése nélkül. No, hol, merre, jól dolgoztak? Ha csinálnak spot fényezést, akkor jó lenne elérhetőség... Mondjuk bp-i vagyok, ha a környéken tud valaki jó fényezőt, ne kíméljetek... Az egyik fórumban említik a XVIII. Méta utcát,mint fényező lelőhelyet, háát, neten csak a XIX. Méta utcában találtam ilyet... mind a kettő kerületben létezik ilyen utca... Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 No, hol, merre, jól dolgoztak? Ha csinálnak spot fényezést, akkor jó lenne elérhetőség... Mondjuk bp-i vagyok, ha a környéken tud valaki jó fényezőt, ne kíméljetek... Az egyik fórumban említik a XVIII. Méta utcát,mint fényező lelőhelyet, háát, neten csak a XIX. Méta utcában találtam ilyet... mind a kettő kerületben létezik ilyen utca... Köszönöm! Vidéken csinálták Békés megyében, és nagyon jó lett! Körbe lett festve az összes díszléc és a kilincsek(a fénykép még régi)Spot fényezést nem csinálnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Vidéken csinálták Békés megyében, és nagyon jó lett! Körbe lett festve az összes díszléc és a kilincsek(a fénykép még régi)Spot fényezést nem csinálnak. Köszi az infót... megpróbálok azért közelebbit keresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szasza27 Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Szevasztok. Opel astra H 1.7cdti z17dth Az a problémám,hogy betyár nehezen indul hidegen.Melegen is aránylag sokat teker mielőtt beindul. A résolaj veszteség fél perc alatt az összes csúcsnál 2ml.Ez színte semmi.Az izzító gyertyák is jók,nem csak kilámpázva lett hanem ki lett véve és letesztelve.Ha beindul a mototr szépen jár nem csörög zörög nem kopog.60000km van benne. Ha van valakinek ötlete,vagy volt netán ilyen problémája megköszöném ha leírná hogy mi volt a baj. Választ előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Szevasztok. Opel astra H 1.7cdti z17dth Az a problémám,hogy betyár nehezen indul hidegen.Melegen is aránylag sokat teker mielőtt beindul. A résolaj veszteség fél perc alatt az összes csúcsnál 2ml.Ez színte semmi.Az izzító gyertyák is jók,nem csak kilámpázva lett hanem ki lett véve és letesztelve.Ha beindul a mototr szépen jár nem csörög zörög nem kopog.60000km van benne. Ha van valakinek ötlete,vagy volt netán ilyen problémája megköszöném ha leírná hogy mi volt a baj. Választ előre is köszi! Egyszer hallottam olyat a sok tekerésről,hogy amiatt is lehet,mert az immobilizer jelét nem veszi rendesen,aminek vennie kellene...persze ez nem biztos,hogy érint. Nekem, benzines H Astrával is néha van,hogy csak indítózok, de nem akar beindulni, pedig amúgy könnyedén indulna,de néha csak pörög szegény... erre azt a megoldást találtam,hogy indítózom, észreveszem,hogy már eltelt annyi idő,amitől máskor beindul és abbahagyom az indítózást... ilyenkor egy aprót döccenve de beindul. Tudom,hogy a dízel nagyon sok mindenben más, csak gondoltam, leírom.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
HuOrso Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Sziasztok csak jövőhét szerdán fognak tudni időpontot adni szakszervízbe ismerős révén. addig tudnátok valami tippet adni, h hideg indításkor mikor ZÖRÖG a motortérből valami? 2-3 másodperc és szépen elcsendesedik. Fémes hang, és nagyon erős <_< 1.4-es benzin H 2004es évjáratú Astráról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 vezérmülánc csere elé nézel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
HuOrso Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Sziasztok csak jövőhét szerdán fognak tudni időpontot adni szakszervízbe ismerős révén. addig tudnátok valami tippet adni, h hideg indításkor mikor ZÖRÖG a motortérből valami? 2-3 másodperc és szépen elcsendesedik. Fémes hang, és nagyon erős <_< 1.4-es benzin H 2004es évjáratú Astráról van szó. Ettől félek :)((( de 70.000km után? :)(( Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 nem kell izgulni, nem annyira fájdalmas... vagyis hogy megcsinálják e úgy ahogy mi szoktuk, a teljes lánc csere 100 ropi. mi ezt 40 körül csináljuk. de akkor csak láncs csere van, semmi más, 99% ban elég szokott lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HuOrso Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 nem kell izgulni, nem annyira fájdalmas... vagyis hogy megcsinálják e úgy ahogy mi szoktuk, a teljes lánc csere 100 ropi. mi ezt 40 körül csináljuk. de akkor csak láncs csere van, semmi más, 99% ban elég szokott lenni. az a "mi" hol található? és mennyi idő amíg összerakjátok? Miskolcra fogom vinni az enyémet, h rápillantsanak, közel van meg kézenfekvő. De ha ütős árat mondanak, mérlegelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 budapesten... kb 3-4 óra mindennel együtt... ( motorkihülés, javitás ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mifolyikitt Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Sziasztok! Mai szervíztapasztalataim (ha valakit érdekel) 1éves Astra GTC 1.6 XER, 8102km: Opel Sajó, Miskolc: Bunkó, flegma, lekezelő stílus, legszívesebben otthagytam volna őket a francba, de már le volt engedve az olaj ezért inkább mégsem távoztam. Rohadtsokpénzembe került az autó, igen-igen féltem ezért szerettem volna óvatosan a szervíz egy biztonságos sarkából figyelni, hogy mit művelnek vele de sajna kitessékeltek. Az tuti, hogy az olajat beleöntötték, ezt még láttam. Amúgy az olajat én vittem (Castrol EDGE GM-LL-A-025/ GM-LL-B-025 minősítéssel, de azért beírták a szervízkönyvbe, hogy "hozott olaj"), így került az egész 25.000 fabatkámba. Ha ők adják az olajat akkor 45.000HUF lett volna. Egyébként 7:15-kor értek először az autóhoz, 9:10-re elkészültek, de ami valódi "szerelés" volt a verdán az max. 30percet vett igénybe. Fel akartam programoztatni a BC-t is (a fullos kijelző van benne de eddig nem mutatta a fogyasztást), rámondták, hogy 15.000-ért megcsinálják, természetesen nem kértem a "szolgáltatást". Amúgy azzal nyugtattak, hogy ha vásárláskor kérem extraként, akkor 60e az ára... (mondom anyád...) Ez a BC dolog csak nem hagyott nyugodni, felhívtam a szintén Miskolcon található Opel Hámort. Mondták, hogy 16:00-ig vannak pénteken, nekem sikerült zárás előtt 10 perccel beesnem, ennek ellenére a szervízfőnök kedvesen behívott a "szupertitkos" műhelybe, megmutogatták a srácok, hogy pontosan miket is tud ez a TECH2, teljesen normális, segítőkész hozzáállás mellett 3 azaz három perc alatt beállították a BC-t, mindez került 5.000FT-ba. Nyilván ingyen nem lehet dolgozni, tök hivatalosan ment a dolog, felvettek munkalapot stb... Ha lehet kerüljétek el az Opel Sajó szervizét jóóó messziről, szarházi egy banda. (Bár az értékesítők rendesek voltak) Remélem tudtam valakinek segíteni... Kellemes hétvégét mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cori Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Sziasztok! Tud-e valaki olyanban segíteni, hogy mikor tolatni akarok, vagy egyesbe előre menni, akkor jobban kell csúsztatnom a kuplungot mint a 12 éves F astrámon? Ha nem adok elég gázt akkor olyan mintha ugrálni akarna.. Nem tudom, hogy mi lehet a gond 2006-os a kocsi, semmi más jelet nem látok, hogy sok kilométer lenne a kocsiba, de eléggé zavaró. Lehet állítani vajon ezen, vagy kuplung csere? Picit pontosítok. nem olyan örült kuplung csúsztatásra gondolok, hanem olyan lightosra. Más nem veszi észre rajtam kívül, hogy nem megy simán az indulás. Igazából már hozzászoktam, de sztem ez nem normális. Az is hozzá tartozik, hogy eléggé bent fog a kuplung és ha tolató állásba kapcsolok, akkor egy picit recseg bár ez ritkábban esik meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jnz Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 Sziasztok ! A problémám : 1.9 cdti astrám esp hibajelzője és a szervízlámpája kigyulladt néhány hete,eleinte ritkán,majd egyre sűrűbben.Ilyenkor a fordulatszám visszaesett 1300-ra,és semmiféle gázadásra,vagy gázelvételre nem reagált a kocsi. Mivel az esp világított, a jeladó hibájára gyanakodtam laikusként,ám a computer az elektromos gázpedált mondta ki bűnösként.Ki lett cserélve,ám néhány nap után a hiba megint megjelent,most már újraindításkor sem szűnik meg a hiba ,így a kocsit 2 napja nem tudom használni.Mikor beindítom,akkor könnyen indul,a lámpa még nem ég,ám abban a pillanatban ,ahogy a gázpedálra teszem a lábam,máris jön a hibajel,fordulat 1300-ra beáll,és szinte csak alapjáraton tudok közlekedni.Mi lehet a hiba oka ? A szerelőm tanácstalan,hol kérjek segítséget ? A válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 Sziasztok ! A problémám : 1.9 cdti astrám esp hibajelzője és a szervízlámpája kigyulladt néhány hete,eleinte ritkán,majd egyre sűrűbben.Ilyenkor a fordulatszám visszaesett 1300-ra,és semmiféle gázadásra,vagy gázelvételre nem reagált a kocsi. Mivel az esp világított, a jeladó hibájára gyanakodtam laikusként,ám a computer az elektromos gázpedált mondta ki bűnösként.Ki lett cserélve,ám néhány nap után a hiba megint megjelent,most már újraindításkor sem szűnik meg a hiba ,így a kocsit 2 napja nem tudom használni.Mikor beindítom,akkor könnyen indul,a lámpa még nem ég,ám abban a pillanatban ,ahogy a gázpedálra teszem a lábam,máris jön a hibajel,fordulat 1300-ra beáll,és szinte csak alapjáraton tudok közlekedni.Mi lehet a hiba oka ? A szerelőm tanácstalan,hol kérjek segítséget ? A válaszokat előre is köszönöm! hát igy nehéz de én rátenném tehc2 -re vagy az én gépemre azt néznénk Z19dth? Link to comment Megosztás: More sharing options...
jnz Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 hát igy nehéz de én rátenném tehc2 -re vagy az én gépemre azt néznénk Z19dth? A motorkód Z19DTH. Ha fel tudjuk venni egymással a kapcsolatot ,akkor elvinném a kocsit. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 A motorkód Z19DTH. Ha fel tudjuk venni egymással a kapcsolatot ,akkor elvinném a kocsit. Előre is köszi. pü ment Link to comment Megosztás: More sharing options...
pusher Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 pü ment Hy Nekem is csinált már ilyet esp lámpa kigyullad és nincs gáz! Nekem is ugyan ezt irta ki, hogy elektromos gázpedal rossz!de elvileg semmi baja, le lehet tesztelni! kaptam egy olyan tanácsot, hogy vegyem le az aksisarut 1 napra legalább:SSSS mondom minek, ilyen még van! és láss csodát azóta nem csinálta, de azóta is imátkozom, hogy ne jöjjön elö megint! remélem neked is segit, de ha rájössz mi volt a konkrét probléma akkor ird meg pls. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jnz Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 Hy Nekem is csinált már ilyet esp lámpa kigyullad és nincs gáz! Nekem is ugyan ezt irta ki, hogy elektromos gázpedal rossz!de elvileg semmi baja, le lehet tesztelni! kaptam egy olyan tanácsot, hogy vegyem le az aksisarut 1 napra legalább:SSSS mondom minek, ilyen még van! és láss csodát azóta nem csinálta, de azóta is imátkozom, hogy ne jöjjön elö megint! remélem neked is segit, de ha rájössz mi volt a konkrét probléma akkor ird meg pls. Köszi a tanácsot,élek vele, de emelett megpróbálok a hiba végére járni.Ha megvan az ok,jelentkezem és mindenképpen megírom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kétbalkezes Elküldve Augusztus19, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2009 Sziasztok! Olvasom az infókat és látom, hogy van néhány komoly tudású szakember a fórumon. Mivel a minap voltak problémáim az autóval, így először itt próbálkozom, hátha lesz érdemben megfelelő válasz. Tehát az autóban Z17DTH motor kelepel, amivel elégedett is vagyok (fogyasztás, nyomaték, olaj fogyasztás stb.), viszont folyamatos terhelés alatt egy idő után bedobja a szerviz kulcsocskát, és nem engedi a motort 3000ford/perc fölé pörögni. Ezenkívül egyszer az is előfordult, hogy egy kiadós alpesi szerpentin után leállítottam a gépet, majd kb. 40 perc múlva indítottam volna, de csak az önindító forgatta, nem kapta el. Várakoztam kb. egy jó órát és utána meg schaffhausen indult. A vízhőfok egyetlen esetben sem ment a megszokott 92C' fölé. Ha valaki érez magában annyit, az kérem szépen válaszoljon nekem. Köszönettel: Kétbalkezes Link to comment Megosztás: More sharing options...
HuOrso Elküldve Augusztus19, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2009 Pedig az Opel Sajó és Hámor egy tulajdonosi cég... :\ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts