Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

A napokban, valamivel 9000km után megjelent az INSP felirat. Az autó még nincs egy éves és 5400-nál volt egy olajcsere. A kérdésem az lenne, hogy el kell vinnem most szervizbe, vagy megvárhatom vele az éves szerviz idejét anélkül, hogy elveszne a gari?

Elküldve

Nekem is már elég rég óta kiírja az INSP 0 feliratot - 0km -re!

Már próbáltam valahogy eltüntetni de nem sikerült! Nem nagy baj hogy állandoan megjelenik? vagy nem fog egy ido után leállni az egész auto pl. leblokkol mindent?? mert már hallottam ilyenről is!

vagy hogy tüntessem el????

Elküldve
ragsszd le szikszalaggal :D

gyujtás le - fék megnyom, nullázó megnyom, minden nyomvatart, gyujtás rá, vár 10 mp et, és örül :D

köszi :D

Elküldve

Szevasztok!

Astra 1.7cdti-ről volna szó.

A problémám a következő:ha be akarom indítani néha az ég világon semmit nem csinál ha elfordítom a kulcsot.valamikor pedig beindul 1 pillanatra majd leáll.kb 10 indításból 1*szarakszik.menet közben semmi gond.

Nemrég vettem az autót használtan.Az normális ,hogy az alapjárat majdnem 1000?menet közben ha megtartom a gázt teszemfel 2000fordulaton(de teljesen mindegy mennyin)a fordulatszámmérő kicsit ingadozik.Ez normáli dolog az astránál?Az előző verdámnál a fordulatszámmérő úgy állt mind a szög.

válaszotokat előre is köszönöm.

Elküldve
Szevasztok!

Astra 1.7cdti-ről volna szó.

A problémám a következő:ha be akarom indítani néha az ég világon semmit nem csinál ha elfordítom a kulcsot.valamikor pedig beindul 1 pillanatra majd leáll.kb 10 indításból 1*szarakszik.menet közben semmi gond.

Nemrég vettem az autót használtan.Az normális ,hogy az alapjárat majdnem 1000?menet közben ha megtartom a gázt teszemfel 2000fordulaton(de teljesen mindegy mennyin)a fordulatszámmérő kicsit ingadozik.Ez normáli dolog az astránál?Az előző verdámnál a fordulatszámmérő úgy állt mind a szög.

válaszotokat előre is köszönöm.

Amikor indítózni akarsz semmi?Se kép se hang?

Nem lehet,hogy az immos kulcs szívat?

Elküldve
Szevasztok!

Astra 1.7cdti-ről volna szó.

A problémám a következő:ha be akarom indítani néha az ég világon semmit nem csinál ha elfordítom a kulcsot.valamikor pedig beindul 1 pillanatra majd leáll.kb 10 indításból 1*szarakszik.menet közben semmi gond.

Nemrég vettem az autót használtan.Az normális ,hogy az alapjárat majdnem 1000?menet közben ha megtartom a gázt teszemfel 2000fordulaton(de teljesen mindegy mennyin)a fordulatszámmérő kicsit ingadozik.Ez normáli dolog az astránál?Az előző verdámnál a fordulatszámmérő úgy állt mind a szög.

válaszotokat előre is köszönöm.

cserélj elemet a távirányitóban.

olyankor tud ilyet csinálni ha az immo nem veszi a táviránmyitó jelét...

Elküldve

Úgy se kép se hang ,hogy a lámpák kigyulladnak a műszerfalon,de az önindító meg sem nyekken.Aztán teljesen visszafordítom a kulcsot majd ismét indítok és jó.

Elküldve

Meg van a hiba!

Kulcshibát ír rádugtam a sógorék gépét.Az opel szervízben voltam vele tech2programozáson,hogy a fogyasztásokat kiírja.Azóta nem jó,remélem gariba javítják.

Elküldve
Köszi a választ,kipróbálom az elemcserét.

A fordulatszámmutató ingadozásra tipp?

Ford szám miatt nekem gariba cserélték a müszerfal egységemet azóta jó :D

Az hogy nem indul elvileg softwer frissítéssel megoldodott nálma de ha ugy se akor szoktam CIM modult cserélni.

Elküldve

Dini ha szoftverfrissítéssel nem lessz jó akkor postán küldjél nekem cim modult :D .

Az autóm nem garis már .(milliókat nem akarok szakszervízben otthagyni)

Az hogy nem indul az a szervízes tech2 programozás óta van(kellett nekem a fogyasztás kiírás...)

Elküldve
Dini ha szoftverfrissítéssel nem lessz jó akkor postán küldjél nekem cim modult :D .

Az autóm nem garis már .(milliókat nem akarok szakszervízben otthagyni)

Az hogy nem indul az a szervízes tech2 programozás óta van(kellett nekem a fogyasztás kiírás...)

Értem én hogy nem garis! Akkor nem tudom! Akkor marad az elmecsere, végülis nekem is azt csinaltak elösször. :D de nem jött be nekik

Elküldve
Az elemnek az égvilágon semmi köze az immohoz.csak a kp.-i zárhoz.A szervízben is ezt mondták.

Szeirintem is! :D ergo softwer vagy cim csere!

Elküldve

OK.

szóval: az Astra H tip. autókban már nem mágneses immo van, hanem rádiofrekvenciás. azaz ha elem gyengül, akkor az immo nehezen veszi a jelet, mert a rádiojel gyenge....

ilyen még a Vectra C is...

akkor ne cseréljetek elemet.. végül is az egy ezer forintos próba.

:D

Elküldve
OK.

szóval: az Astra H tip. autókban már nem mágneses immo van, hanem rádiofrekvenciás. azaz ha elem gyengül, akkor az immo nehezen veszi a jelet, mert a rádiojel gyenge....

ilyen még a Vectra C is...

akkor ne cseréljetek elemet.. végül is az egy ezer forintos próba.

:D

Ugye milyen jó győzködni és mégsem próbálja meg? :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.