Solar Elküldve December6, 2007 Elküldve December6, 2007 Sziasztok! Sajnos kénytelen vagyok megejteni egy váltócserét a járgányon, találtam is bontottat elfogadható áron, csak fogalmam sincs hogy milyen váltó van a gépben. Valaki meg tudná mondani hol találom az azonosító számot? Annyit már tudok hogy kis pontozott karaktereket kéne keresnem, csak azt nem tudom merre keressem. Az autó amúgy 1.4-es, benzines. Előre is köszi a választ! Üdv: Balázs
opel16v Elküldve December6, 2007 Elküldve December6, 2007 Egy ugyanilyenben az F13 hidrokuplungos változatát láttam nemrég... :( Amúgy a váltókulissza előtt fent, illetve a kerék felől az oldaldekni alatt a blokkon van rajta lent elöl.
Dini Elküldve December6, 2007 Elküldve December6, 2007 Sziasztok! Sajnos kénytelen vagyok megejteni egy váltócserét a járgányon, találtam is bontottat elfogadható áron, csak fogalmam sincs hogy milyen váltó van a gépben. Valaki meg tudná mondani hol találom az azonosító számot? Annyit már tudok hogy kis pontozott karaktereket kéne keresnem, csak azt nem tudom merre keressem. Az autó amúgy 1.4-es, benzines. Előre is köszi a választ! Üdv: Balázs Hopáá hoppá.. Mi történt vele hogy cserélni kell? Üdv
Solar Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 opel16v-nek köszi a választ, megtaláltuk a számot! Az történt vele, hogy tavalyelőtt télen nekivágódtam vele egy padkának aminek következtében kitörött a bal-első kereke. Plusz gondolom kapott egy jó nagy pofont a váltó a féltengelytől. A szervizben aztán nem javították meg rendesen és szép lassan elfolyt belőle az olaj. Mire észrevettem már késő volt. Eleinte meg akartam javíttatni, de többen állították, hogy olcsóbban megúszom ha veszek bele egy bontott váltót. 150e lett volna a javítás, váltót meg 30e-ért kaptam, úgyhogy tényleg olcsóbb volt. Ráadásul állítólag kevesebb, mint 10e km van a bontott váltóban, úgyhogy ha ez igaz, akkor tényleg jobban jártam, mint ha megjavíttattam volna.
Solar Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 opel16v: ez a board computeres okossák H astrába nem lesz véletlenül valamikor?
opel16v Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 opel16v: ez a board computeres okossák H astrába nem lesz véletlenül valamikor? sajna nem :(
FPeter Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 opel16v-nek köszi a választ, megtaláltuk a számot! Az történt vele, hogy tavalyelőtt télen nekivágódtam vele egy padkának aminek következtében kitörött a bal-első kereke. Plusz gondolom kapott egy jó nagy pofont a váltó a féltengelytől. A szervizben aztán nem javították meg rendesen és szép lassan elfolyt belőle az olaj. Mire észrevettem már késő volt. Eleinte meg akartam javíttatni, de többen állították, hogy olcsóbban megúszom ha veszek bele egy bontott váltót. 150e lett volna a javítás, váltót meg 30e-ért kaptam, úgyhogy tényleg olcsóbb volt. Ráadásul állítólag kevesebb, mint 10e km van a bontott váltóban, úgyhogy ha ez igaz, akkor tényleg jobban jártam, mint ha megjavíttattam volna. 30e-ért H-ba váltó? :( mennyi lehet vajh egy M32 6 sebességes?
mackosajt Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 örüljetek a 30-nak... nekem a legolcsóbb, becuppanós váltó 60 lett volna, és olyan 200e km-rel... a drágább meg 80. így lett a váltó bele átültetve egy másik, de kompatibilis típusúból, ami azóta is megy. (mondjuk eddig 2e km van benne, szal csendben kopp-kopp-kopp) Igaz, minden tömítés új, meg az olaj is benne, és így szereléssel volt kb. 90.
Solar Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 örüljetek a 30-nak... nekem a legolcsóbb, becuppanós váltó 60 lett volna, és olyan 200e km-rel... a drágább meg 80. így lett a váltó bele átültetve egy másik, de kompatibilis típusúból, ami azóta is megy. (mondjuk eddig 2e km van benne, szal csendben kopp-kopp-kopp) Igaz, minden tömítés új, meg az olaj is benne, és így szereléssel volt kb. 90. Szerintem is jól jártam a 30-al. Ráadásul állítólag kevesebb, mint 10k km van benne. Ami persze simán lehet kamu, de a váltó tényleg nem tűnt egy agyonhasznált darabnak és meg van hozzá minden (váltórudazat, előfeszítő, stb). De még nincs beszerelve a kocsiba, úgyhogy inkább nem iszom előre a medve bőrére....
Solar Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 Kipróbáltam a board computeres, test mode-os mókát. Ki is írt egy csomó mindent, csak azt nem tudom hogy miket. Tudja valaki mit jelentenek azok a kódok? más: megoldható szoftveresen hogy a távirányító vezérelje az ablakokat olyan astrában, aminek csak az első kettő ablaka villanyos?
FPeter Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 Szerintem is jól jártam a 30-al. Ráadásul állítólag kevesebb, mint 10k km van benne. Ami persze simán lehet kamu, de a váltó tényleg nem tűnt egy agyonhasznált darabnak és meg van hozzá minden (váltórudazat, előfeszítő, stb). De még nincs beszerelve a kocsiba, úgyhogy inkább nem iszom előre a medve bőrére.... ez engem is érdekelne...
uhuhu Elküldve December9, 2007 Elküldve December9, 2007 ezt csak tech2 vel lehet felprogramozni, ha fellehet. mert néha olyan computert raknak az autókba, amiben ez a frogramozási lehetőség ke van rögzítve azaz nem programozható. és ugyanigy a fedélzeti copmputerre is igaz. De abba csak a nagyobb kijelzőre lehet programozni, ha lehet. azt általában a digit klimás gépekbe, illéetve a magasabb felszereltségü autókhoz tették...
Alexxebb Elküldve December10, 2007 Elküldve December10, 2007 ezt csak tech2 vel lehet felprogramozni, ha fellehet. mert néha olyan computert raknak az autókba, amiben ez a frogramozási lehetőség ke van rögzítve azaz nem programozható. és ugyanigy a fedélzeti copmputerre is igaz. De abba csak a nagyobb kijelzőre lehet programozni, ha lehet. azt általában a digit klimás gépekbe, illéetve a magasabb felszereltségü autókhoz tették... Sajnos még abba se mert a gyár már mindent ki üt a komputerből nehogy fel lehessen raki. Én szombaton vettem át az új astrámat ,digt klimás és abba se lehetett felprogramozni az ablak felhúzást. Ráadásúl már a pilanatnyi fogyasztást sem írja ki a komputer. Ez van sajna. Söt a forgalmazó azttatat mondotta,hogy a jövöben a tempomatot is kiveszik a komputerből és csak gyári lehet utolagos nem.
somagyik Elküldve December10, 2007 Elküldve December10, 2007 Sajnos még abba se mert a gyár már mindent ki üt a komputerből nehogy fel lehessen raki. Én szombaton vettem át az új astrámat ,digt klimás és abba se lehetett felprogramozni az ablak felhúzást. Ráadásúl már a pilanatnyi fogyasztást sem írja ki a komputer. Ez van sajna. Söt a forgalmazó azttatat mondotta,hogy a jövöben a tempomatot is kiveszik a komputerből és csak gyári lehet utolagos nem. Szerintem meg lehet csinálni. Nekem németből származó 2005-ös kombi astrám van és se az ablakfelhúzás, se a BC fogyasztási része nem volt benne. Mindkettőt fel lehetett programozni.
FPeter Elküldve December10, 2007 Elküldve December10, 2007 Szerintem meg lehet csinálni. Nekem németből származó 2005-ös kombi astrám van és se az ablakfelhúzás, se a BC fogyasztási része nem volt benne. Mindkettőt fel lehetett programozni. pont ezt írták itt a srácok, hogy régebben még lehetett, és azóta a gm bekeményített, hogy mindenért keményen fizetnie kelljen a (l)úzernek... azért remélem még mindig sokan lesznek akik új autót vesznek sok extrával, 1-2 év alatt elbuknak rajta sok sok milliót, aztán eladják nekem "bagóért" :(
Solar Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 Beszerelték a váltót. Teljesen jó, csak máshogy áll a váltókar, mint eddig, de állítólag ezt be lehet állítani. Szombaton teszek egy próbát. Az autó legújabb heppje, hogy a vezető oldali ablak automatikus mozgatása funkció megszűnt. Tehát csak addig mozog az ablak, ameddig nyomva tartom a gombot. Az utasoldali működik rendesen. Van valaki aki látott már hasonlót és tudja miért lehet? Talán azért, mert lekerült róla az akkumulátor és meghülyült a computer?
uhuhu Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 igen. azért. eéfelejtette a végállást ugy lehet ujratanitani, hogy felhuzod az ablakot, majd ujra felfelé megnyomod az ablakemelő kapcsolót és ugy tartod 3-5 másodpercig. aztán le, és uyg tartod megint. ilyenkor megtanulja, hogy hol a végállás...
Solar Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 igen. azért. eéfelejtette a végállást ugy lehet ujratanitani, hogy felhuzod az ablakot, majd ujra felfelé megnyomod az ablakemelő kapcsolót és ugy tartod 3-5 másodpercig. aztán le, és uyg tartod megint. ilyenkor megtanulja, hogy hol a végállás... Király vagy uhuhu, működik, köszi! :(
Solar Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 Szerintem meg lehet csinálni. Nekem németből származó 2005-ös kombi astrám van és se az ablakfelhúzás, se a BC fogyasztási része nem volt benne. Mindkettőt fel lehetett programozni. Az enyém 2004-es, úgyhogy esélyes hogy meg lehet csinálni. Tudnál tippet adni hogy kihez forduljak ezügyben? Köszi.
uhuhu Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 ÚGY VAN, HOGY VALAMELYIKHEZ LEHET VALAMELYIKHEZ NEM. EZ ATTÓL FÜGG, HOGY Milyen felszereltségü a szekered, és az összeszereőben milyen computert raktak bele. valamelyikbe gyárilag ki van törölve a programozás lehetősge. a fedélzeti meg függ a kijelzőtől. a sima TID be nemlehet. a MID be / automata klimás, illetve a jól felszerelthez adták/ abba valószinü hogy lehet, de ott is van olyan amelyikbe nem lehetett. és a tempomat is ilyen... 1
Solar Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 A MID a 3 soros kijelzőt takarja? (felső sor idő, középen a rádióállomás, alul a dátum). Az enyém ilyen. Enjoy felszereltségű. Ha jól értem, akkor van rá esély, de lehet hogy ez olyan példány ahol gyárilag le van tiltva az ilyesmi és próba-szerencse alapon tudom kideríteni az igazságot...
uhuhu Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 a tid, az csak óra, mellette hőfok alatta rádiókijelzés. ennyi a MID az szép nagy kijelző kb ugyanezekkel az adatokkal :( azt alapból a digit klimásokba tették...
uhuhu Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 emmeg pedig a MID. erre már fel lehet programozni ha a computer engedi...
Recommended Posts