Kankapitany Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 Sziasztok! Tudtok ajánlani valakit aki m32-es váltót garanciával felújít Szombathelyen vagy környékén? (Jó, ha rendelkezik referenciákkal) Köszi! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 Sziasztok! Légszűrőház kiszereléséhez kellene egy kis segítség, sehogy nem jövök rá, hol van alul rögzítve. 1.6 XER motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Február15, 2017 Megoszt Elküldve Február15, 2017 22 órája, sasa58 írta: Sziasztok! Légszűrőház kiszereléséhez kellene egy kis segítség, sehogy nem jövök rá, hol van alul rögzítve. 1.6 XER motor. Ha a gégecsöveket lekötötted és felül is kicsavaroztad a tartót akkor erősen húzd meg felfelé, alatta csak egy szorító tatja, engedi felfelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Február15, 2017 Megoszt Elküldve Február15, 2017 7 órája, kezdőkabriós írta: Ha a gégecsöveket lekötötted és felül is kicsavaroztad a tartót akkor erősen húzd meg felfelé, alatta csak egy szorító tatja, engedi felfelé. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Február17, 2017 Megoszt Elküldve Február17, 2017 Sziasztok, Van egy gyári hatchback H Astra tetőcsomagtartóm, amit használtan vettem és felrakva 50km/h-tól fütyül. Azt mondta egy barátom, hogy hiányzik belőle a gumicsík és azért. Igaz ez? Ha igen, akkor tudok valahol venni bele gumicsíkot vagy mit javasoltok? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
min Elküldve Február18, 2017 Megoszt Elküldve Február18, 2017 Sziasztok! Elforog a tetőcsomagtartónál ez a menetes bizbasz. Mi a módja, hogy újra fix legyen mert így kb használhatatlan mert nem tudom beletekerni a keresztrúd csavarját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2017 Megoszt Elküldve Február18, 2017 2 órája, min írta: Sziasztok! Elforog a tetőcsomagtartónál ez a menetes bizbasz. Mi a módja, hogy újra fix legyen mert így kb használhatatlan mert nem tudom beletekerni a keresztrúd csavarját. Azt mondanám hogy a tetőkárpit alatt férsz hozzá a másik feléhez. De ugye látni kéne. Átmegy-e a csavar vagy ott van "vége ". Link to comment Megosztás: More sharing options...
min Elküldve Február18, 2017 Megoszt Elküldve Február18, 2017 2 órája, zotya975 írta: Azt mondanám hogy a tetőkárpit alatt férsz hozzá a másik feléhez. De ugye látni kéne. Átmegy-e a csavar vagy ott van "vége ". Na ezt nem tudom én se. Addig nem akarok bontani amig nincs tuti infó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltno1 Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 (edited) On 2017. 02. 13. at 3:06 PM, csaba66 said: Ez pedig a csatlakozok kiosztasa: Ket ilyen van, az XC9 a kek-fekete, az XC10 a fekete. Ha jo a vezerlo, rendben vannak a tapok es a testek is, tovabba a HSCAN-L es HSCAN-H, akkor latnia kell az OpComnak. Az utobbi kettot pl. a diagnosztikai csatlakozo megfelelo labain tudod ellenorizni - ossze kell legyenek kotve az ECU csatlakozon az azonos nevu labakkal. Köszönöm A Segítséget! - Computer hiba volt, javítani sem lehetett, mert nem tudták szét szedni, így maradt a bontott! De már müködik az autó. Módosítva Február20, 2017 : Zsoltno1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
quad405 Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 4 hours ago, Zsoltno1 said: Köszönöm A Segítséget! - Computer hiba volt, javítani sem lehetett, mert nem tudták szét szedni, így maradt a bontott! De már müködik az autó. Mennyibe került? Amúgy milyen motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre75 Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 Sziasztok! Örök téma, külső-belső levegő csappantyú. Nekem 10-12 másodpercet teker, valszeg halálán van, nem próbálom megjavítani mert nem szeretném többször szétszedni a műszerfalat. Tutira mennék, gyári javítószettel és feszszabályzóval. Néztem itt egy javítókészletet: https://opeleseknek.hu/opel-astra-g-classic-1998-2009-alkatreszek/opel-csappantyu-belso-levegokeringeteshez-delphi-rendszerhez-astra-h-astra-g-gm-gyari-1802742 Itt figyelmeztetnek, hogy lehet, hogy faragni kell ha nem X típusú motorom van. Honnan tudom megnézni (bontás nélkül), hogy kell-e faragnom vagy sem? A másik: én összeforrasztok bármit, ha van kapcsolási rajz és konkrétan tudom, hogy milyen alkatrészek kellenek. Vhol itt a fórumon találtam is leírást pontos alkatrész nevekkel, de pl. pont azt a dióda hidat nem lehet már kapni. Kitől tudok segítséget kérni, hogy mi a helyettesítő darab? Köszi, Imre Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 4 perce, Imre75 írta: A másik: én összeforrasztok bármit, ha van kapcsolási rajz és konkrétan tudom, hogy milyen alkatrészek kellenek. Vhol itt a fórumon találtam is leírást pontos alkatrész nevekkel, de pl. pont azt a dióda hidat nem lehet már kapni. Kitől tudok segítséget kérni, hogy mi a helyettesítő darab? Ha irnal egy tipust, amit helyettesiteni kell, akkor egyszerubb lenne, de amugy gyakorlatilag barmi jo, ami elbirja azt az aramot, amire korlatoz az aramkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 44 perce, Imre75 írta: A másik: én összeforrasztok bármit, ha van kapcsolási rajz és konkrétan tudom, hogy milyen alkatrészek kellenek. Vhol itt a fórumon találtam is leírást pontos alkatrész nevekkel, de pl. pont azt a dióda hidat nem lehet már kapni. Kitől tudok segítséget kérni, hogy mi a helyettesítő darab? Köszi, Imre http://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=auto&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.astra-h.ru%2Fzaslonka.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre75 Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 51 perce, csaba66 írta: Ha irnal egy tipust, amit helyettesiteni kell, akkor egyszerubb lenne, de amugy gyakorlatilag barmi jo, ami elbirja azt az aramot, amire korlatoz az aramkor. Köszi, akkor konkrétan: http://lomex.hu/hu/webshop/#/search,89-22-78/stype,1 http://lomex.hu/hu/webshop/#/search,20-01-21/stype,1 http://lomex.hu/hu/webshop/#/search,09-04-46/stype,1 Ezekből össze tudom rakni a 2. verziót, ami az orosz oldalon van leírva? A javítószettel kapcsolatos kérdésemre visszatérve. Aki cserélte már, ilyet vett? Elég drága, de tényleg egyszer szeretném megoldani véglegesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 5 perce, Imre75 írta: Köszi, akkor konkrétan: http://lomex.hu/hu/webshop/#/search,89-22-78/stype,1 http://lomex.hu/hu/webshop/#/search,20-01-21/stype,1 http://lomex.hu/hu/webshop/#/search,09-04-46/stype,1 Ezekből össze tudom rakni a 2. verziót, ami az orosz oldalon van leírva? A javítószettel kapcsolatos kérdésemre visszatérve. Aki cserélte már, ilyet vett? Elég drága, de tényleg egyszer szeretném megoldani véglegesen. Apro elteresekkel A diodahid jo, de az ellenallas nem 8.2 KOhm, hanem 8.2 Ohm! Az LM317-bol amit linkeltel, az nagyon picike, kinlodas forrasztani, jobban jarsz ezzel: http://lomex.hu/hu/webshop/#/search,32-16-52/stype,1 (marmint ha nem nyakra epited, hanem csak ugy ossze akarod dobni). Vagy ha olyan picire akarod, akkor van feluletszerelt diodahid es ellenallas is. Egyebkent igy kb. 150 mA-re korlatozza az aramot, ami 8.2 KOhm-mal 0.15mA lnne Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre75 Elküldve Február21, 2017 Megoszt Elküldve Február21, 2017 16 órája, csaba66 írta: Apro elteresekkel A diodahid jo, de az ellenallas nem 8.2 KOhm, hanem 8.2 Ohm! Egyebkent igy kb. 150 mA-re korlatozza az aramot, ami 8.2 KOhm-mal 0.15mA lnne Nagyon köszi! Az ellenállást benéztem, 8k20-ra kerestem de telefonon nem láttam túl jól. Egyébként nem túl kicsi az a 0.15mA, nem fog szenvedni az a motor? Köszi, Imre Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre75 Elküldve Február22, 2017 Megoszt Elküldve Február22, 2017 On 2017. 02. 20. at 20:05, csaba66 írta: Apro elteresekkel Még egy buta kérdésem lenne. Szintén az orosz doksiban azt mutatja a rajz, hogy a "regulátort" sorba kell kötni a motor és a test közé. Namost a kapcsoláson két bemenet és két kimenet van, akkor azt hova is kössem majd? A linkelt LM317 tényleg jobbnak tűnik. A láb kiosztás szemből nézve balról jobbra out, adj, in? Köszönet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 8 órája, Imre75 írta: Még egy buta kérdésem lenne. Szintén az orosz doksiban azt mutatja a rajz, hogy a "regulátort" sorba kell kötni a motor és a test közé. Namost a kapcsoláson két bemenet és két kimenet van, akkor azt hova is kössem majd? A linkelt LM317 tényleg jobbnak tűnik. A láb kiosztás szemből nézve balról jobbra out, adj, in? Ket drot megy a motorra, es nincs test, mert a forgasiranyt a polaritas cserejevel valtjak. Azert van a kapcsolasban a diodahid, hogy mindket iranyban mukodjon. Ha nem akarsz csatlakozokat szerelni ra, akkor az egyik drot marad, a masikat kell elvagni, es oda bekotni az aramkort. A labkiosztast hadd ne tudjam fejbol; a weben pedig eppen ugy meg tudod nezni, mint en Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre75 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 13 órája, csaba66 írta: Azert van a kapcsolasban a diodahid (...) A labkiosztast hadd ne tudjam fejbol Köszi. Igazából megvolt nekem is mindez, csak a biztonság kedvéért kérdeztem vissza, mert van vagy 20 éve is, hogy utoljára forrasztottam. A lábkiosztást is megnéztem és csak visszakérdeztem, mert mivel kifejezetten ajánlottad, azt hittem, Te gyakran foglalkozol vele és meg tudod erősiteni, amit a neten irtak. Akkor valamelyik nap összerakom. Közben előjött a kábel szakadás is, kivlncsi vagyok, mi jöhet még??? Eddig volt klima kompresszor csere, termosztát, megcsináltattam 5 kavicsfelverődést és tegnap bekaptam a hatodikat, most ezek és még csak két hete van meg az autó. Imádkozom, hogy a CIM modul probléma ne jöjjön elő, mert akkor tényleg én leszek az állatorvosi ló. Azt hiszem, nem Lucky lesz az autóm beceneve... :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frankie64 Elküldve Február24, 2017 Megoszt Elküldve Február24, 2017 (edited) 20 órája, Imre75 írta: Köszi. Igazából megvolt nekem is mindez, csak a biztonság kedvéért kérdeztem vissza, mert van vagy 20 éve is, hogy utoljára forrasztottam. A lábkiosztást is megnéztem és csak visszakérdeztem, mert mivel kifejezetten ajánlottad, azt hittem, Te gyakran foglalkozol vele és meg tudod erősiteni, amit a neten irtak. Akkor valamelyik nap összerakom. Közben előjött a kábel szakadás is, kivlncsi vagyok, mi jöhet még??? Eddig volt klima kompresszor csere, termosztát, megcsináltattam 5 kavicsfelverődést és tegnap bekaptam a hatodikat, most ezek és még csak két hete van meg az autó. Imádkozom, hogy a CIM modul probléma ne jöjjön elő, mert akkor tényleg én leszek az állatorvosi ló. Azt hiszem, nem Lucky lesz az autóm beceneve... :-( Hali! hátsó lengéscsillapító kétszer, generátor kétszer, kutyacsont, féltengelycsukló, vízcsövek, egy hátsó fékhenger, akksi, + egy szélvédő, lassan 6 év, 70 ezer km környékén, 2006.02. egy igásló csak karácsony előtt szívatott meg Módosítva Február24, 2017 : Frankie64 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rappi Elküldve Március11, 2017 Megoszt Elküldve Március11, 2017 Sziasztok! Lenne egy kérdésem: az első szélvédő két oldalán és a tetején, az üveg és a fém részek (jobb és bal "A" oszlop és tető) között a vízelvezető csatornában körben van egy gumi tömítés/szigetelés. Na ez nekem - gondolom a sok olasz napsütéstől - száraz és repedezett. Ezt lehet cserélni az első szélvédő kivétele nélkül szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
min Elküldve Március22, 2017 Megoszt Elküldve Március22, 2017 Sziasztok, vonóhorgot tennék az autóra. Kell valami külön elektrónikus bizbaszt venni hozzá vagy ami a szettben van az elég a többi meg a villanyász dolga? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Március26, 2017 Megoszt Elküldve Március26, 2017 Sziasztok! Váltószoknya ápolására van valakinek bevált módszere? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március26, 2017 Megoszt Elküldve Március26, 2017 1 perc, sasa58 írta: Sziasztok! Váltószoknya ápolására van valakinek bevált módszere? Szilikon ( bár ettől porosodik) vagy műszerfalápoló. Ha anyag oldalról nézed tehát bőr vagy műbőr, akkor szivacsos-kenőfejes cipőápoló is mehet rá akár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Március26, 2017 Megoszt Elküldve Március26, 2017 53 perce, zotya975 írta: Szilikon ( bár ettől porosodik) vagy műszerfalápoló. Ha anyag oldalról nézed tehát bőr vagy műbőr, akkor szivacsos-kenőfejes cipőápoló is mehet rá akár. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts