steve.n Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 Az EGR szelepem ugynúgy néz ki mint a linkben látható képeken. Mivel Z14EXP motorom van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
levig Elküldve December6, 2016 Megoszt Elküldve December6, 2016 Sziasztok! A következő problémára keresek megoldást. Az autó 2006 1.7cdti H Astra Z17DTH motorkódú 290.000 km-el. Kb egy hónapja vacakol. hosszab állás után, (min 10-12 óra) Az autó izzítás után indul egyből és jár úgy 8-10 mp-ig. Utána leáll és csak hosszas indítózás után indul újra. Utánna egész nap O.K. annyi hogy nem 3 fordulatra indítja a motor hanem 5-6 fordulat. A gázolajszűrőt kicseréltem hiba ugyan úgy megvan. Hibakód pedálteszt alapján 050074 és 050056. Gyújtáson a szivattyú egyfolytában megy, azt nem tudom hogy ez korábban így volt-e. Én a nyomástartó szelepre tippelek. Ha valakinek volt hasonló problémája akkor kérem írja meg vagy leírás alapján megoldást tud az is segítség volna. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szandrus Elküldve December10, 2016 Megoszt Elküldve December10, 2016 (edited) Sziasztok! 1 hete lettem tulaja egy 2007-es Opel Astra H 1.9 Cdti-nek. Azzal a problémával szembesültem, hogy az ablakmosó folyadék nem jön ki az első és hátsó szélvédőnél, a lámpamosónál viszont igen. Teljesen fel van töltve téli folyadékkal, nem lehet befagyva elméletileg. A fúvókákat amennyire tudtam, kis tűvel kitisztítottam, de semmi eredmény. A szivattyú hangját füleltem, hallok valamit, bár nem tudom, hogy az nem-e az ablaktörlő lapát motorja. Szerintetek mi okozhatja? Volt már valakinek hasonló? Nagyon köszi, Szandra Módosítva December10, 2016 : szandrus Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve December10, 2016 Megoszt Elküldve December10, 2016 2 órája, szandrus írta: Sziasztok! 1 hete lettem tulaja egy 2007-es Opel Astra H 1.9 Cdti-nek. Azzal a problémával szembesültem, hogy az ablakmosó folyadék nem jön ki az első és hátsó szélvédőnél, a lámpamosónál viszont igen. Teljesen fel van töltve téli folyadékkal, nem lehet befagyva elméletileg. A fúvókákat amennyire tudtam, kis tűvel kitisztítottam, de semmi eredmény. A szivattyú hangját füleltem, hallok valamit, bár nem tudom, hogy az nem-e az ablaktörlő lapát motorja. Szerintetek mi okozhatja? Volt már valakinek hasonló? Nagyon köszi, Szandra Ugyanez a hibája volt egy fb csoport tagnak, neki a hozzá tartozó biztosítékot kellett kicserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quad405 Elküldve December10, 2016 Megoszt Elküldve December10, 2016 (edited) 5 hours ago, szandrus said: az ablakmosó folyadék nem jön ki az első és hátsó szélvédőnél, a lámpamosónál viszont igen 3 hours ago, Astra555 said: Ugyanez a hibája volt egy fb csoport tagnak, neki a hozzá tartozó biztosítékot kellett kicserélni. A csomagtartó ajtaja nyílik? Az én kombimnál 1x befagyott az ablakmosó folyadék és mikor próbáltam mosni vele, kiverta a biztosítékot. Akkor a csomagartóm se nyílt, mivel közös biztosítékon vannak. Lámpamosóm nincs, nem tudom annak is uagyan az-e vagy más a biztosítéka. Módosítva December10, 2016 : quad405 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December11, 2016 Megoszt Elküldve December11, 2016 (edited) BC kiírta,hogy kevés az ablakmosófolyadék kb.2-3hete,töltöttem bele,a héten megint bejelzett Alánéztem,volt egy kis folt a kocsi alatt,+ez a látvány Kérdés:a műanyag repedt vagy a motor és a műanyag csatlakozásnál ereszt? Cserélhető ez a műanyag könyök? Módosítva December11, 2016 : csicsó Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December11, 2016 Megoszt Elküldve December11, 2016 Cromaxnál találtam https://cromax.hu/karosszeria/ablakmosotorlo_rendszer/ablakmoso_vizcso_es_reszei/konyokcso_ablakmoso_vizcsohoz_opel_astra_hzafira_bcorsa_d_75031 Link to comment Megosztás: More sharing options...
cimbibandi Elküldve December19, 2016 Megoszt Elküldve December19, 2016 Sziasztok. Köszöntök mindenkit. Tudom nem Astra DE OPEL Nem rég lett egy szép kis corsank 2008as. 1,3 cdti. Lenne néhány kérdésem. 1.A kocsiban beinditás után nem sokkal viszajelez a szervizkulcsos kisautó ikon és többségében ugy is marad. Már probóltuk kiolvastatni a hibát olcsóbb hibakód olvasókkal 3al is de egyik sem érzékelt hibát. (Mind a 2 kulcs jól müködik, a Üa szürö frissen cserélve). Ötlet hogy mi lehet a gond? 2. A fényszóró autómatikusan bekapcsól ahogy a motor elindul nappal és este is. Ezt ki lehet valahogy kapcsolni? Tudom hogy némelyik szériában van a világitás kapcsolóba autómata funkció de ebben nincs. 3. Szeretnék bele tempómatot és fedélzeti számitógépet. Már a kapokat megvettem és beleraktam. A tempómat ha jól néztem akkor ki is van vezetékelve. Viszont a BC-el elakdtam mert a kocsiban csak TID van. de az Astrás csoportban olvastam valamit egy Veramonte nevü cuccról amive igy is kivitelezhető. Valakinak valami infó? 4. A CD30 mp3 fejegységet szeretném cserélni valami komolyabra amiben van sd kártya foglalat. Viszont ragaszkodnék a kormánytávvezérléshez ha már van benne. Valakinek ötlet? Ha van valaki aki Nagykörös közelében tudna segiteni azt nagyon értékelném Szép estét mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve December20, 2016 Megoszt Elküldve December20, 2016 (edited) 13 órája, cimbibandi írta: Sziasztok. Köszöntök mindenkit. Tudom nem Astra DE OPEL Nem rég lett egy szép kis corsank 2008as. 1,3 cdti. Lenne néhány kérdésem. 1.A kocsiban beinditás után nem sokkal viszajelez a szervizkulcsos kisautó ikon és többségében ugy is marad. Már probóltuk kiolvastatni a hibát olcsóbb hibakód olvasókkal 3al is de egyik sem érzékelt hibát. (Mind a 2 kulcs jól müködik, a Üa szürö frissen cserélve). Ötlet hogy mi lehet a gond? 2. A fényszóró autómatikusan bekapcsól ahogy a motor elindul nappal és este is. Ezt ki lehet valahogy kapcsolni? Tudom hogy némelyik szériában van a világitás kapcsolóba autómata funkció de ebben nincs. 3. Szeretnék bele tempómatot és fedélzeti számitógépet. Már a kapokat megvettem és beleraktam. A tempómat ha jól néztem akkor ki is van vezetékelve. Viszont a BC-el elakdtam mert a kocsiban csak TID van. de az Astrás csoportban olvastam valamit egy Veramonte nevü cuccról amive igy is kivitelezhető. Valakinak valami infó? 4. A CD30 mp3 fejegységet szeretném cserélni valami komolyabra amiben van sd kártya foglalat. Viszont ragaszkodnék a kormánytávvezérléshez ha már van benne. Valakinek ötlet? Ha van valaki aki Nagykörös közelében tudna segiteni azt nagyon értékelném Szép estét mindenkinek. Szia! 1. Op-Com, ha ez sem segít, akkor Tech2. Legjobb volna járó motor mellett megnézni, de hibakódnak kellene lenni benne, bár mintha az EGR-re mondták volna, hogy nem mindig produkál hibakódot a kivillanó lámpa ellenére. A gond bármi lehet, van pár ezer lehetőség, biztosabbat csak kiolvasás után lehet mondani. 2. A fenti cuccokkal ezt is lehet programozni. Az automata világítás az, amikor a fényérzékelő alapján ki-bekapcsolja a világítást. Viszont az Astrában is az 5 funkció közül csak 2 vagy 3 érhető el a nem automata rendszerrel szereltekben. 3. Tempomathoz kell fék és kuplungkapcsoló is, nézd meg bent vannak-e. Ha igen, akkor onnantól csak programozás kérdése, amihez viszont lehet, hogy kell a kód is. 4. Lehet kapni átalakítókat, de az inkább a fejegységhez passzol, így tudni kell, hogy mit akarsz venni bele. Egyébként, ha csak erre van szükséged, lehet aux bemenetet csinálni gyári fejegységre is, onnantól kezdve meg egy telefon, vagy mp3 lejátszó is jó a zenéhez. Módosítva December20, 2016 : Astra555 Link to comment Megosztás: More sharing options...
cimbibandi Elküldve December20, 2016 Megoszt Elküldve December20, 2016 Értem. Köszi a segitséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve December20, 2016 Megoszt Elküldve December20, 2016 1 óra, Astra555 írta: 3. Tempomathoz kell fék és kuplungkapcsoló is, nézd meg bent vannak-e. Pontosabban csak kuplungkapcsoló kell. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
cimbibandi Elküldve December20, 2016 Megoszt Elküldve December20, 2016 Igen bent vannak. És ha jól néztem a CIM modulba is benne vannak a vezetékek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December21, 2016 Megoszt Elküldve December21, 2016 On 2016. 11. 27. at 7:39, marton.csaba2 írta: Elsö ablakmosó fúvókához hogyan lehet könnyen hozzáférni?gondolom ablaktörlölapátokat le kell szedni,a ràcsot fogja valami? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dingike1 Elküldve December27, 2016 Megoszt Elküldve December27, 2016 Sziasztok! Lenne egy problémám, manapság arra lettem figyelmes, hogy mikor leallítom az autót és a kulcs a kezemben, valamien oknál fogva a fűtő ventilátor még sokáig megy. Van amikor kis fokozaton, van h teljesen szabálytalanul. Nagyon idegesítő, remélem tud valaki segíteni ebben. Köszönettel Didics Dènes Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve December27, 2016 Megoszt Elküldve December27, 2016 On 2016. 12. 21. at 17:52, csicsó írta: Elsö ablakmosó fúvókához hogyan lehet könnyen hozzáférni?gondolom ablaktörlölapátokat le kell szedni,a ràcsot fogja valami? Igen, 4 v 5 patent amit érdemes előre beszerezni mert a fele el fog jó eséllyel törni:( Ha a rácsot elölről felhajtod meglatod. Innen kellene a patentokat is oldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
baloghadis Elküldve Január4, 2017 Megoszt Elküldve Január4, 2017 Sziasztok! Van egy 2012-es 1.7dízel astrám 70.000km-rel. A problémám az, hogy néha hallok a motortérből vmi "cicergő" hangra emlékeztető hangot és eddig nem tudta megmondani senki a szakszervízban, hogy mi is lehet ez. A másik, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőm viszonylag elég sűrűn 10-20km ír 3literes alapjárati fogyasztást és amikor kiszállok az autóból furcsa éget szagot lehet érezni. Nagyon megköszönném, ha vki tudna segíteni. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lala59 Elküldve Január9, 2017 Megoszt Elküldve Január9, 2017 Sziasztok. A váltókaron levő gomb nem ugrik vissza felhúzás után, a kar üresben kissé lötyög melyik résznek lehet a hibája a váltón? Győrben javít-e valaki ilyet? Az autó 2008-as 1.4 Z14XEP benzines. Köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Január10, 2017 Szerző Megoszt Elküldve Január10, 2017 Szia! Próbáld meg itt: Gyimes Autóház Kft. (Győr, Kossuth Lajos u. 166) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli76 Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 Sziasztok! Z16XEP motoros 2004-es Astrám sebességváltó kihajtás szimmeringjét még az előző tulaj cseréltette 2013. októberben. Nálam is cserélték 2016. februárban, mert szivárgott az olaj a váltóból. Most ismét szivárog a váltóolaj és úgy tűnik ismét ugyanaz a móka, reggel hívom a szerelőmet. Normális, hogy ilyen sűrűn kell ezt cserélni? A legutóbbi csere óta kb. 17e km-t futott vegyes használatban. Lehet esetleg valami más probléma, aminek ez csak a következménye? Tudok tenni valamit, hogy ne kelljen ezt minden évben eljátszani? Előre is köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breeze Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 (edited) Sziasztok nemrég vettem egy 2005 -ös z16xep motoros és l35-ös alvázú,5 gangos manuális astrát. A gépet úgy vettem hogy kuplung cserés és természetesen vezérmű csere.Nézegetem az alkatrész áruházakat de nem tudom eldönteni,hogy milyen fogszámú,átmérőjü stb. tárcsa,szerkezet kellene a vasamba.Sok helyen oda van írva,hogy xyz motor kód ig vagy tól.Egy szerelő azt mondta,hogy szét kell szedni az alkatrész beazonosításához és majd ő megrendeli. Ok mondom én de mondot 80ezret csak a kuplung szetre én meg 90ezerért kinyomóstol,vezérlésestöl nem a legolcsób alkatrészekböl összeraktam a kosarat...! Valaki meg tudja mondani alváz vagy motorszám alapján közel biztosra milyen cuccok kellenek a gépállatba? Még annyi melyik márkát ajánlanátok (kuplung,kinyomó,adóhenger,vezér és hosszbordás szíj,vízpumpa)? Módosítva Január24, 2017 : Breeze Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre67 Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 1 órával ezelőtt, Breeze írta: Sziasztok nemrég vettem egy 2005 -ös z16xep motoros és l35-ös alvázú,5 gangos manuális astrát. A gépet úgy vettem hogy kuplung cserés és természetesen vezérmű csere.Nézegetem az alkatrész áruházakat de nem tudom eldönteni,hogy milyen fogszámú,átmérőjü stb. tárcsa,szerkezet kellene a vasamba.Sok helyen oda van írva,hogy xyz motor kód ig vagy tól.Egy szerelő azt mondta,hogy szét kell szedni az alkatrész beazonosításához és majd ő megrendeli. Ok mondom én de mondot 80ezret csak a kuplung szetre én meg 90ezerért kinyomóstol,vezérlésestöl nem a legolcsób alkatrészekböl összeraktam a kosarat...! Valaki meg tudja mondani alváz vagy motorszám alapján közel biztosra milyen cuccok kellenek a gépállatba? Még annyi melyik márkát ajánlanátok (kuplung,kinyomó,adóhenger,vezér és hosszbordás szíj,vízpumpa)? http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch ide beírod a motor ill.az alvázszámot és mindent megtudsz az autódról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breeze Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 21 perce, Imre67 írta: http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch ide beírod a motor ill.az alvázszámot és mindent megtudsz az autódról. Köszi! A váltószámot nem írja ki. F13 vagy F17? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 (edited) 32 perce, Breeze írta: Köszi! A váltószámot nem írja ki. F13 vagy F17? Nalam ott van az opciok kozott, igaz, eleg alul: MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,F23 TYPE Módosítva Január24, 2017 : csaba66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breeze Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 (edited) 25 perce, csaba66 írta: Nalam ott van az opciok kozott, igaz, eleg alul: MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,F23 TYPE Ok köszi! Mindegy nálam semmi nincs ott csak annyi hogy Transmission https://drive.google.com/file/d/0B2n9ng_QCBL9YW8yd3F2RVNIQnc/view?usp=sharing ÚÚÚÚÚ bocsi nem néztem át rendesen megtaláltam. Módosítva Január24, 2017 : Breeze Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 11 órája, Breeze írta: Sziasztok nemrég vettem egy 2005 -ös z16xep motoros és l35-ös alvázú,5 gangos manuális astrát. A gépet úgy vettem hogy kuplung cserés és természetesen vezérmű csere.Nézegetem az alkatrész áruházakat de nem tudom eldönteni,hogy milyen fogszámú,átmérőjü stb. tárcsa,szerkezet kellene a vasamba.Sok helyen oda van írva,hogy xyz motor kód ig vagy tól.Egy szerelő azt mondta,hogy szét kell szedni az alkatrész beazonosításához és majd ő megrendeli. Ok mondom én de mondot 80ezret csak a kuplung szetre én meg 90ezerért kinyomóstol,vezérlésestöl nem a legolcsób alkatrészekböl összeraktam a kosarat...! Valaki meg tudja mondani alváz vagy motorszám alapján közel biztosra milyen cuccok kellenek a gépállatba? Még annyi melyik márkát ajánlanátok (kuplung,kinyomó,adóhenger,vezér és hosszbordás szíj,vízpumpa)? Persze,mert van valamelyik nagykernél(Bárdi,Unix)45% kedvezménye,a 80 ezres kuplungszettet kapja kb.45 ezerért,neked meg adja 80k-ért... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts