dsteel Elküldve Július8, 2016 Megoszt Elküldve Július8, 2016 8 perce, dimn írta: cu alatt a komfort modult értem, találtam egy leírást, h mit lehet állítgatni, de ezt a menüt nem érem el, lehet, h típusfüggő lehet? pl hűtővíz hőmérsékletet mutat, dpf infókat, stb én azt szeretném beállítani, h a tolatóradar mutassa méterben a mögöttem lévő tárgyakat, ne csak csipogjon frissítve: nem tudok fotót betenni ide, hogyan kell? a leírásból mutatnék printscreent Hát ha erre gondolsz, ami tud ilyeneket: http://www.pepas.cz/projekty/opel-mkj-cz/ az egy külön kütyü, amit meg kell venni. Alapból vízhőfokot, sebességet tud kb., semmi estrát, állítani meg nem lehet semmit, csak nézegetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dimn Elküldve Július8, 2016 Megoszt Elküldve Július8, 2016 (edited) 1 hour ago, dsteel said: Hát ha erre gondolsz, ami tud ilyeneket: http://www.pepas.cz/projekty/opel-mkj-cz/ az egy külön kütyü, amit meg kell venni. Alapból vízhőfokot, sebességet tud kb., semmi estrát, állítani meg nem lehet semmit, csak nézegetni. igen ő lenne az én először azt hittem, h a BC ezt tudja külön közben rájöttem után olvasgatással, ez egy kütyü, és a diagnosztikai csatiba kell csatlakoztatni, és a BC-n tudom nézegetni , és állítgatni vele a köv dolgokat: diagnosztikai adatok megtekintése hűtővíz hőfok jelzés dpf infók megtekintése tolatóradar méter kijelzés grafikusan képes videót megjeleníteni a színes kijelzőn illetve tud állítani ablakemelést távirányítóval, üdvözlőfényt távirányítóval Módosítva Július8, 2016 : dimn Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Július9, 2016 Megoszt Elküldve Július9, 2016 13 órája, dimn írta: igen ő lenne az én először azt hittem, h a BC ezt tudja külön közben rájöttem után olvasgatással, ez egy kütyü, és a diagnosztikai csatiba kell csatlakoztatni, és a BC-n tudom nézegetni , és állítgatni vele a köv dolgokat: diagnosztikai adatok megtekintése hűtővíz hőfok jelzés dpf infók megtekintése tolatóradar méter kijelzés grafikusan képes videót megjeleníteni a színes kijelzőn illetve tud állítani ablakemelést távirányítóval, üdvözlőfényt távirányítóval Így van ez nem alap felszereltség, sőt nem is gyári kiegészítő. Meg kell venni akkor tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve Július10, 2016 Megoszt Elküldve Július10, 2016 Sziasztok! A váltórudazatot be lehet-e állítani valahogy. Az F-es Astránál volt ilyen lehetőség. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Július12, 2016 Megoszt Elküldve Július12, 2016 Z14XEP esetén ha láncfeszítőt cserélek elmúlik indítás után a kerregő lánc hang?117 ezer van az autóban lánc még nem volt cserélve,meleg motor indításkor nem kerreg,olaj 5W-30 motul specific 2 ezer km van benne kb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dimn Elküldve Július14, 2016 Megoszt Elküldve Július14, 2016 sziasztok, azt tudja valaki esetleg, hogy ha bonott CIM modult teszek be a régi helyett, olyat ami már javított, akkor kell valamit programozni, avgy csinálni az újjal? elvileg motorkód, gyártási év , cm3 alapján az a fajta, ami benn van most az autóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Július18, 2016 Megoszt Elküldve Július18, 2016 Sziasztok.A hátsó oldalsó ajtó külső kilincset hogyan lehet levenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Július18, 2016 Megoszt Elküldve Július18, 2016 (edited) Sziasztok! Egy kéréssel fordulnék hozzátok. Valaki körbe tudná fotózni a kiegyenlítő tartályt? Mondjuk egy mérőszalag kíséretében, és a csőcsonkok mérete is érdekelne. Nekem a Fronterába valót sajnos megszüntették, és ez áll a legközelebb ahhoz, hogy beférjen a helyére. Egy B Corsa tartállyal már befürödtem, de az legalább olcsó volt, ezzel ellentétben. Ha kell az email címre is küldheti aki megtenné, ezt nekem. Szerk.: Google szerint több féle is van, ez érdekelne: Katt Szerk2.: a dolog semmis. Nem jó az alakja sem Módosítva Július18, 2016 : Razor01 Tárgytalan Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július18, 2016 Megoszt Elküldve Július18, 2016 14 perce, kosazolika írta: Sziasztok.A hátsó oldalsó ajtó külső kilincset hogyan lehet levenni? Jobb helyeken lejon magatol https://life.ru/t/новости/408337/ghienieral_rassmieshil_putina_otorvav_ruchku_avto_vo_vriemia_ekskursii H Astran meg nem tettem ilyet, de tobbnyire a karpit leszedese utan, belulrol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Július18, 2016 Megoszt Elküldve Július18, 2016 Az ajtót kinyitva, a kilinccsel egy magasságban van egy gumi dugó, azt kivéve és az alatta lévő torx csavart lazítva lehet kivenni a külső kilincset. A torx csavart nem szabad teljesen kicsavarni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Glen12 Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 Sziasztok! Ha rossz topikba írok akkor elnézést. Hozzájutottam egy nagyszerű állapotú 2006-os 1.9 cdti Astrához Z19DTH motorkóddal.Hétvége óta folyamatosa vész programba helyezi magát,de ha leállítom és újra indítok megint jó.Hibakód szerint gázpedál a ludas.Ki lett cserélve semmi változás.Szerelő kolléga szerint motorvezérlés csere jót tenne a kocsinak és a zsebének is. Utána olvastam a fórumokon,gyakori kérdés de konkrétan még nem írt senki megoldást.Szét szedtem a motortérben a biztosíték táblát majd befújtam kontakt sprével és minden rendben volt 3 napig,valószínűleg kontakt probléma van a szerelő tanácstalan.Esetleg tudja valaki hogy melyik biztosíték aljánál van forrasztva a gázpedál vezeték?Olvastam akku saru eltávolításról is hosszab időre... Esetleg egyébb ötlet?! Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
chrispooh Elküldve Augusztus10, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2016 Sziasztok! 1 hete vettem egy Astra H 1.9 cdti 2006-os kombit. Németországban élek, itt is vettem 176.000 km-el, vezetett szervízkönyvvel. Van két hibajelensége. Az egyik, hogy a kuplungot fel- és leengedve is surlódó fémes hangot ad a felső 1/3-ban. Nem üt leállításnál és startnál sem, így úgy sejtem kuplungcsere? Illetve menet közben néha állandó (csak állandón) sebességben megtorpant egy pillanatra. Ha tempomatra teszem nem csinálja. Mi a véleményeteket? Ha kuplungcsere akkor érdemes egyszerre kettőstömegűt is cserélni? Egy kuplungcsere mennyi munkaidő lehet? És kettőstömegűvel? Hol lehet ezekhez az alkatrészekhez jó áron hozzájutni? Valeo milyen minőség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Augusztus10, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2016 Sziasztok! Egy ideje foglalkoztat a víz a jobbegy lábterében. A klímatisztításkor észrevettem, hogy legalul a kifolyó illesztésénél csöpög de utána úgy tűnt hogy csak akkor csinálta amikor nem volt benne a pollenszűrő. Normál üzemben nem csöpögött. Aztán jött pár nagy eső és a gyanú visszaterelődött a beázásra, de slaggal hiába locsoltam nem sikerült azt sem reprodukálni. Most egy egyben 500km-es klímás út és a mai esős nap után úgy vélem, hogy a klíma kondenzvize és az eső IS ott köt ki. Az érdekesség hogy valahonnan magasról jön, mert a kesztyűtartó alatti műanyag "polc" szivacsából csepeg. A képen bekarikáztam a részt, alulról fényképezve a kesztyűtartó alá most is látszik hogy vizes a szivacs széle. Valaki ötlet? Lehet valami közös gond az oka? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus11, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2016 10 órája, kisp113 írta: Sziasztok! Egy ideje foglalkoztat a víz a jobbegy lábterében. A klímatisztításkor észrevettem, hogy legalul a kifolyó illesztésénél csöpög de utána úgy tűnt hogy csak akkor csinálta amikor nem volt benne a pollenszűrő. Normál üzemben nem csöpögött. Aztán jött pár nagy eső és a gyanú visszaterelődött a beázásra, de slaggal hiába locsoltam nem sikerült azt sem reprodukálni. Most egy egyben 500km-es klímás út és a mai esős nap után úgy vélem, hogy a klíma kondenzvize és az eső IS ott köt ki. Az érdekesség hogy valahonnan magasról jön, mert a kesztyűtartó alatti műanyag "polc" szivacsából csepeg. A képen bekarikáztam a részt, alulról fényképezve a kesztyűtartó alá most is látszik hogy vizes a szivacs széle. Valaki ötlet? Lehet valami közös gond az oka? Köszi! Régen a G Astrában bizonyos szellőztető rendszer típusoknál asszem a pollenszűrő ajtó tömítésének pontatlansága is tudott ilyet okozni. Itt H-ban nem vagyok benne biztos, hogy az az ajtótömítés ennyire fontos lenne, ugyanis a kondenzvíznek azért csak nem kéne elérnie az ajtóig... Fura, hogy szimpla eső után is csöpög. Alapból azt gondolnám, hogy a klíma kondenzvíz lefolyód van eldugulva és kifolyik vhol a pollenszűrő ajtójának résein. Sztem szedd ki a lábtérből ezt az alsó szellőztető burkolatot amit fényképeztél hogy nedves (kézzel kicsavarod azt a 2 v tán 3 nagy műanyag patentot/csavart, amiből az egyik látszik is a képeden fölül középen, és szimplán kihúzod a burkolatot). Hátha így többet látsz hogy honnan folyik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Augusztus11, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2016 11 órája, kisp113 írta: Sziasztok! Egy ideje foglalkoztat a víz a jobbegy lábterében. A klímatisztításkor észrevettem, hogy legalul a kifolyó illesztésénél csöpög de utána úgy tűnt hogy csak akkor csinálta amikor nem volt benne a pollenszűrő. Normál üzemben nem csöpögött. Aztán jött pár nagy eső és a gyanú visszaterelődött a beázásra, de slaggal hiába locsoltam nem sikerült azt sem reprodukálni. Most egy egyben 500km-es klímás út és a mai esős nap után úgy vélem, hogy a klíma kondenzvize és az eső IS ott köt ki. Az érdekesség hogy valahonnan magasról jön, mert a kesztyűtartó alatti műanyag "polc" szivacsából csepeg. A képen bekarikáztam a részt, alulról fényképezve a kesztyűtartó alá most is látszik hogy vizes a szivacs széle. Valaki ötlet? Lehet valami közös gond az oka? Köszi! Szia! Esőkor beázhat az első ajtó hangszórójánál is, sok tulajnál előfordult már. Nézd meg a szőnyeg alatt is, mert lehet, hogy az a szivacsos réteg is vizes ami alatta van, az meg nem jó, ha elkezd rohadni a padlólemez. A fűtőradiátor is el szokott fáradni, de akkor talán észrevennéd, mert csökken a hűtővíz szintje, meg a fagyálló miatt érdekes szaga is volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Augusztus11, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2016 Nincs elemelkedve a szélvédő előtti fekete műanyag rács pereme a szélvédőtől? Nálam régen ez volt a baj és nagy esőkkor, vagy kocsimosáskor bejutott a víz a szellőztetőrendszeren keresztül egészen a ventilátorig. Ha ez az eset áll fenn, vagy a patentok vannak eltörve és cserélni kell, vagy csak simán el van deformálódva a műanyag. A G Astrában volt erre egy plusz műanyag vízelvezető terelőlemez, ami passzol a H-ba is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Augusztus12, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2016 16 órája, Cserenkov írta: Nincs elemelkedve a szélvédő előtti fekete műanyag rács pereme a szélvédőtől? Nálam régen ez volt a baj és nagy esőkkor, vagy kocsimosáskor bejutott a víz a szellőztetőrendszeren keresztül egészen a ventilátorig. Ha ez az eset áll fenn, vagy a patentok vannak eltörve és cserélni kell, vagy csak simán el van deformálódva a műanyag. A G Astrában volt erre egy plusz műanyag vízelvezető terelőlemez, ami passzol a H-ba is. Hmm abban biztos vagyok hogy az insignia ablakmosók beépítését nem élte túl minden patent, bár ezt abban a pillanatban nem gondoltam ekkora bajnak, mert látszólag a nem vízhatlanra van a műanyag a szélvédőhöz illesztve. És azóta szedte még ezt szét más is az ablaktörlő miatt. +Valahol össze tud gyűlni a víz amit menet közben csöpögtet be? Mert akkor ez az egy dolog lehet az ok önmagában akár. Pontosan milyen fajta patent kell oda azt tudja valaki? A G astrás vízelvezető is érdekelne, de azt még talán találok a céges garázsban megtekintésre .. Köszi srácok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Augusztus12, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2016 26 perce, kisp113 írta: Hmm abban biztos vagyok hogy az insignia ablakmosók beépítését nem élte túl minden patent, bár ezt abban a pillanatban nem gondoltam ekkora bajnak, mert látszólag a nem vízhatlanra van a műanyag a szélvédőhöz illesztve. És azóta szedte még ezt szét más is az ablaktörlő miatt. +Valahol össze tud gyűlni a víz amit menet közben csöpögtet be? Mert akkor ez az egy dolog lehet az ok önmagában akár. Pontosan milyen fajta patent kell oda azt tudja valaki? A G astrás vízelvezető is érdekelne, de azt még talán találok a céges garázsban megtekintésre .. Köszi srácok! Ez a fajta patent kell: http://www.patentcentrum.hu/33-010_cikkszamu_patent_reszletek (köszi Cserenkovnak, aki egyszer küldte nekem ezt a linket) 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Augusztus12, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2016 1 órával ezelőtt, kisp113 írta: Hmm abban biztos vagyok hogy az insignia ablakmosók beépítését nem élte túl minden patent, bár ezt abban a pillanatban nem gondoltam ekkora bajnak, mert látszólag a nem vízhatlanra van a műanyag a szélvédőhöz illesztve. És azóta szedte még ezt szét más is az ablaktörlő miatt. +Valahol össze tud gyűlni a víz amit menet közben csöpögtet be? Mert akkor ez az egy dolog lehet az ok önmagában akár. Pontosan milyen fajta patent kell oda azt tudja valaki? A G astrás vízelvezető is érdekelne, de azt még talán találok a céges garázsban megtekintésre .. Köszi srácok! Nem vízhatlan a műanyag. De alatta van végig az üveggel párhuzamosan egy fém perem. Ha pár csepp víz a műanyag alá kerül, azt szépen el tudja vezetni két oldalra, ahol lefolyik és a küszöd és a sérvédő elem közötti alsó hézagon üzemszerűen ki tud folyni. (Már ha nincs tele sárral a dobbetét mögötti rész, de ez egy másik tipikus H Astra hiba...) Viszont ha el van emelkedve a műanyag és egyszerre több víz kerül alá, akkor a perem túlcsurdul, mert nem túl magas. Alatt pedig pont az utastér ventilátor beszívónyílása van. Én arra jutottam, hogy innen kerülhet be a víz. Legalábbis mióta nem áll el a műanyagom, soha nem láttam még vizet a ventilátor környékén, előtte pedig tocsogott benne az alsó csapágy. A G Astrás műanyag terelőlemez is ezt küszöböli ki. Ha hazaértem küldök róla linket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Augusztus12, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2016 20 perce, Cserenkov írta: Nem vízhatlan a műanyag. De alatta van végig az üveggel párhuzamosan egy fém perem. Ha pár csepp víz a műanyag alá kerül, azt szépen el tudja vezetni két oldalra, ahol lefolyik és a küszöd és a sérvédő elem közötti alsó hézagon üzemszerűen ki tud folyni. (Már ha nincs tele sárral a dobbetét mögötti rész, de ez egy másik tipikus H Astra hiba...) Máshol is előfordul, nem csak H Astránál. A gyári küszöbspoilerek például ugyanígy nyírják ki a küszöböt. A megoldás, hogy gyakrabban ki kell takarítani, ehhez le sem kell venni a dobbetétet, elég egy kis vizet bejuttatni alulról, vagy éppen felülről, és kifolyik a kosz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Augusztus12, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2016 (edited) 1 óra, Astra555 írta: Máshol is előfordul, nem csak H Astránál. A gyári küszöbspoilerek például ugyanígy nyírják ki a küszöböt. A megoldás, hogy gyakrabban ki kell takarítani, ehhez le sem kell venni a dobbetétet, elég egy kis vizet bejuttatni alulról, vagy éppen felülről, és kifolyik a kosz. Jó, akkor úgy fogalmazok, hogy a gyártó hibája (márkától függetlenül), hogy a karbantartási utasításban nem adta meg, hogy időnként ajánlott kitakarítani. Módosítva Augusztus12, 2016 : Cserenkov Link to comment Megosztás: More sharing options...
chrispooh Elküldve Augusztus12, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2016 On 2016. 08. 10. at 20:34, chrispooh írta: Sziasztok! 1 hete vettem egy Astra H 1.9 cdti 2006-os kombit. Németországban élek, itt is vettem 176.000 km-el, vezetett szervízkönyvvel. Van két hibajelensége. Az egyik, hogy a kuplungot fel- és leengedve is surlódó fémes hangot ad a felső 1/3-ban. Nem üt leállításnál és startnál sem, így úgy sejtem kuplungcsere? Illetve menet közben néha állandó (csak állandón) sebességben megtorpant egy pillanatra. Ha tempomatra teszem nem csinálja. Mi a véleményeteket? Ha kuplungcsere akkor érdemes egyszerre kettőstömegűt is cserélni? Egy kuplungcsere mennyi munkaidő lehet? És kettőstömegűvel? Hol lehet ezekhez az alkatrészekhez jó áron hozzájutni? Valeo milyen minőség? Sziasztok! Erre van valakinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Augusztus12, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2016 8 órája, Cserenkov írta: Nem vízhatlan a műanyag. De alatta van végig az üveggel párhuzamosan egy fém perem. Ha pár csepp víz a műanyag alá kerül, azt szépen el tudja vezetni két oldalra, ahol lefolyik és a küszöd és a sérvédő elem közötti alsó hézagon üzemszerűen ki tud folyni. (Már ha nincs tele sárral a dobbetét mögötti rész, de ez egy másik tipikus H Astra hiba...) Viszont ha el van emelkedve a műanyag és egyszerre több víz kerül alá, akkor a perem túlcsurdul, mert nem túl magas. Alatt pedig pont az utastér ventilátor beszívónyílása van. Én arra jutottam, hogy innen kerülhet be a víz. Legalábbis mióta nem áll el a műanyagom, soha nem láttam még vizet a ventilátor környékén, előtte pedig tocsogott benne az alsó csapágy. A G Astrás műanyag terelőlemez is ezt küszöböli ki. Ha hazaértem küldök róla linket. Ez az a cumó, a 10-es. Oda kell berakni: Így néz ki a valóságban: És 1818 Ft az ára: http://csergowebshop.hu/szo-kereso?text=90589724&t=n 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Augusztus12, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2016 2 órája, chrispooh írta: Sziasztok! Erre van valakinek ötlete? Esélyes, hogy a lendkerék kezd elfáradni. Nem mindig a klasszikus koppanás jön elő, bár egy vájtfülű szerelő biztosan kiszúrja, ha már haldoklik. Ha az cserés, akkor érdemes a kuplungot is kompletten cserélni (kinyomó csapágy, szerkezet, tárcsa), mivel kb. 1 napos munka. Ha szétborították, legyen kicserélve minden, aztán a következő 200 ezerig megint nem kell hozzányúlni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
chrispooh Elküldve Augusztus17, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2016 On 2016. 08. 12. at 19:29, Astra555 írta: Esélyes, hogy a lendkerék kezd elfáradni. Nem mindig a klasszikus koppanás jön elő, bár egy vájtfülű szerelő biztosan kiszúrja, ha már haldoklik. Ha az cserés, akkor érdemes a kuplungot is kompletten cserélni (kinyomó csapágy, szerkezet, tárcsa), mivel kb. 1 napos munka. Ha szétborították, legyen kicserélve minden, aztán a következő 200 ezerig megint nem kell hozzányúlni. Köszönöm Én is arra a megállapításra jutottam, hogy csere lesz minden, ha már egyszer szétszedik. Az egyenletes sebességen (gázpedál felső 1/5-nél) való rángatásra még nem jöttem rá. Gyorsulni jól gyorsul, indulásnál sincs baj, viszont 1600-1900 fordulat között, állandó sebességen jó néhányszor beránt. Valószínű, hogy a gázpedál potija fáradhatott el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts